Mikhail Pletnev

Είναι κατανοητό απ'όλους μας ότι το θέμα είναι φλέγον από μόνο του γι'αυτό θα παρακαλούσα απ'όλους λίγη ηρεμία.
 
Last edited:
είχα την εντύπωση οτι συζητάμε για τον ...αυτόν

αλλά μάλλον κρίνουμε και χαρακτηρίζουμε ο ένας τον άλλον.
 
Είναι σωστό,να μην μπερδεύεται το έργο ενός καλλιτέχνη με την σεξουαλική ζωή του.

Είναι επίσης σωστό,ότι άν η ομοφυλοφιλία είναι θέμα επιλογής,η παιδοφιλία ασφαλώς και δεν είναι το ίδιο.Καθόλου το ίδιο.Πρόκειται για διαστροφή και παρανομία του χειρίστου είδους.

Μπορεί κάλιστα κάποιος να εκτιμά το έργο του,αλλά όχι και την πλευρά του αυτή.Δεν καταλαβαίνω,γιατί πρόκειται για φαρισαϊσμό μια τέτοια στάση.Οσο καταδικάζεις την εκμετάλευση της παιδικής εργασίας,άλλο τόσο και πολύ περισσότερο καταδικάζεις και την παιδοφιλία.
 
Ναι Διονύση μου αλλα εδώ έχουμε ξεφύγει. Ενα γεγονός που σήμερα αναπαράγεται από όλα τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όταν ποστάρεται στη Μουσική κατηγορία κατηγορείται για "πρωϊνάδικο" και Espresso και εξοβελίζεται με συνοπτικές διαδικασίες αφού η Κατηγορία της Μουσικής (κατά τους υπεύθυνους) ασχολείται μόνο με αυτή καθεαυτή τη μουσική και τίποτε άλλο.
 
Re: Απάντηση: Mikhail Pletnev

Είναι σωστό,να μην μπερδεύεται το έργο ενός καλλιτέχνη με την σεξουαλική ζωή του.

Είναι επίσης σωστό,ότι άν η ομοφυλοφιλία είναι θέμα επιλογής,η παιδοφιλία ασφαλώς και δεν είναι το ίδιο.Καθόλου το ίδιο.Πρόκειται για διαστροφή και παρανομία του χειρίστου είδους.

Μπορεί κάλιστα κάποιος να εκτιμά το έργο του,αλλά όχι και την πλευρά του αυτή.Δεν καταλαβαίνω,γιατί πρόκειται για φαρισαϊσμό μια τέτοια στάση.Οσο καταδικάζεις την εκμετάλευση της παιδικής εργασίας,άλλο τόσο και πολύ περισσότερο καταδικάζεις και την παιδοφιλία.

Φιλε Διονυση το θεμα δεν ειναι αν καταδικαζεις τη συγκεκριμμενη διαστροφη. Το θεμα ειναι αν καταδικαζεις ολο το εργο λογω αυτης.
 
Last edited:
Ναι Διονύση μου αλλα εδώ έχουμε ξεφύγει. Ενα γεγονός που σήμερα αναπαράγεται από όλα τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όταν ποστάρεται στη Μουσική κατηγορία κατηγορείται για "πρωϊνάδικο" και Espresso και εξοβελίζεται με συνοπτικές διαδικασίες αφού η Κατηγορία της Μουσικής (κατά τους υπεύθυνους) ασχολείται μόνο με αυτή καθεαυτή τη μουσική και τίποτε άλλο.

Κατσε βρε τωρα. Αν δηλαδη ο ταδε σχεδιαστης ηχειων (high end) κατηγορηθει για κατι ειναι θεμα για το "Γενικα περι δικαναλου ηχου";
 
αν το έργο παίρνει -σχεδόν σίγουρα- τροφή απο την διαστροφή τότε την καταδικάζεις.

δηλαδή δεν κατἀλαβα,
ελέω της τέχνης ας καούν και μερικές παιδικές ψυχούλες..;

όπως λέμε, ας πάει και το παλιάμπελο ένα πράμα!
 
Κατσε βρε τωρα. Αν δηλαδη ο ταδε σχεδιαστης ηχειων (high end) κατηγορηθει για κατι ειναι θεμα για το "Γενικα περι δικαναλου ηχου";

Πρώτον δεν κατηγορήθηκε για κάτι αλλά για παιδεραστία και η είδηση κάνει το γύρο του κόσμου και ναι πιστεύω ότι θα έπρεπε να μείνει στο γενικά περί Δικάναλου Ηχου.

Δεύτερον για τα σχόλια περί πρωϊνάδικου και Espresso για μία είδηση που αναπαράχθηκε ακριβώς ως είχε από το e-go (ΕΘΝΟΣ) τι να πεί κανείς ?
 
Ναι Διονύση μου αλλα εδώ έχουμε ξεφύγει. Ενα γεγονός που σήμερα αναπαράγεται από όλα τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όταν ποστάρεται στη Μουσική κατηγορία κατηγορείται για "πρωϊνάδικο" και Espresso και εξοβελίζεται με συνοπτικές διαδικασίες αφού η Κατηγορία της Μουσικής (κατά τους υπεύθυνους) ασχολείται μόνο με αυτή καθεαυτή τη μουσική και τίποτε άλλο.

Το θέμα ξεφεύγει από τα στενά μουσικά πλαίσια όπως είναι ευνόητο αφού έχει ευρύτερες προεκτάσεις οπότε ορθώς μεταφέρθηκε εδώ.
Θα μπορούσα να διαμαρτυρηθώ ότι μεταφέρεται στην κατηγορία της οποίας είμαι συντονιστής ένα θέμα που είναι "καυτή πατάτα" αλλά η θέση του καλώς ή κακώς είναι έδώ.
 
Λοιπόν οι ειρωνίες ("να κάψουμε και τα βιβλία αυτών", "φασίστες") κομμένες.

Όποιος μπορεί να συζητήσει καλώς. Όποιος δε μπορεί να μην ασχολείται.


Τελευταία προειδοποίηση.
 
Θα μπορούσα να διαμαρτυρηθώ ότι μεταφέρεται στην κατηγορία της οποίας είμαι συντονιστής ένα θέμα που είναι "καυτή πατάτα" αλλά η θέση του καλώς ή κακώς είναι έδώ.

Θα το κοιτάξουμε το θέμα Πάνο.

Έχω την ίδια ένσταση.
 
παιδεραστές, παιδοκτόνοι, βιαστές, έμποροι ναρκωτικών και άλλα αποβράσματα δεν έχουν λόγο ύπαρξης, η θανατική ποινή είναι το μόνο που τους αξίζει ...

ως καλλιτέχνης??

δεν μπορώ να διανοηθώ οτι θα αγοράσω έργο κάποιου που βιάζει παιδιά, δεν θα κάψω αυτά που έχω , αλλά δεν θα τον χρηματοδοτήσω κι άλλο ....

η πράξη ---αποτρόπαια και καταδικαστέα

ο καλλιτέχνης --- τελειωμένος, οτι ήταν να δώσει το έδωσε ....

στην πυρά ο εγκληματίας ?? ΝΑΙ

στην πυρά το έργο του ?? ΟΧΙ
 
Re: Απάντηση: Mikhail Pletnev

αν το έργο παίρνει -σχεδόν σίγουρα- τροφή απο την διαστροφή τότε την καταδικάζεις.

δηλαδή δεν κατἀλαβα,
ελέω της τέχνης ας καούν και μερικές παιδικές ψυχούλες..;

όπως λέμε, ας πάει και το παλιάμπελο ένα πράμα!

Να βαλω κι αλλους στιχους του Καβαφη;

"Η ώρα μια την νύχτα θάτανε,
ή μιάμισυ.
Σε μια γωνιά του καπηλειού·
πίσω απ' το ξύλινο το χώρισμα.
Εκτός ημών των δυό το μαγαζί όλως διόλου άδειο.
Μια λάμπα πετρελαίου μόλις το φώτιζε.
Κοιμούντανε, στην πόρτα, ο αγρυπνισμένος υπηρέτης.

Δεν θα μας έβλεπε κανείς. Μα κιόλας
είχαμε εξαφθεί τόσο πολύ,
που γίναμε ακατάλληλοι για προφυλάξεις.

Τα ενδύματα μισανοίχθησαν - πολλά δεν ήσαν
γιατί επύρωνε θείος Ιούλιος μήνας.

Σάρκας απόλαυσις ανάμεσα
στα μισανοιγμένα ενδύματα·
γρήγορο σάρκας γύμνωμα - που το ίνδαλμά του
είκοσι έξη χρόνους διάβηκε· και τώρα ήλθε
να μείνει μες στην ποίησιν αυτή."

Ποε

"Ah, broken is the golden bowl! the spirit flown forever!
Let the bell toll!- a saintly soul floats on the Stygian river;
And, Guy de Vere, hast thou no tear?- weep now or nevermore!
See! on yon drear and rigid bier low lies thy love, Lenore!
Come! let the burial rite be read- the funeral song be sung!-
An anthem for the queenliest dead that ever died so young-
A dirge for her the doubly dead in that she died so young.

"Wretches! ye loved her for her wealth and hated her for her pride,
And when she fell in feeble health, ye blessed her- that she died!
How shall the ritual, then, be read?- the requiem how be sung
By you- by yours, the evil eye,- by yours, the slanderous tongue
That did to death the innocence that died, and died so young?"

Peccavimus; but rave not thus! and let a Sabbath song
Go up to God so solemnly the dead may feel no wrong.
The sweet Lenore hath "gone before," with Hope, that flew beside,
Leaving thee wild for the dear child that should have been thy
bride.
For her, the fair and debonair, that now so lowly lies,
The life upon her yellow hair but not within her eyes
The life still there, upon her hair- the death upon her eyes.

"Avaunt! avaunt! from fiends below, the indignant ghost is riven-
From Hell unto a high estate far up within the Heaven-
From grief and groan, to a golden throne, beside the King of
Heaven!
Let no bell toll, then,- lest her soul, amid its hallowed mirth,
Should catch the note as it doth float up from the damned Earth!
And I!- to-night my heart is light!- no dirge will I upraise,"

But waft the angel on her flight with a Paean of old days!"

Λες φιλε Petran τα εργα αυτα να μην ειναι αποκυηματα των παθων τους; να μην βρηκαν τροφη απο την διαστροφη τους;
Τι πρεπει να κανουμε;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Mikhail Pletnev

Φιλε Διονυση το θεμα δεν ειναι αν καταδικαζεις τη συγκεκριμμενη διαστροφη. Το θεμα ειναι αν καταδικαζεις ολο το εργο λογω αυτης.

Εγραψα όχι...Ετερον-εκάτερον.
 
Θα το κοιτάξουμε το θέμα Πάνο.

Έχω την ίδια ένσταση.

Ίσως δεν ήμουν κατανοητός φίλε Jim, εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τη μεταφορά του θέματος.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Mikhail Pletnev

Εγραψα όχι...Ετερον-εκάτερον.

Ηθελα να γραψω "αν καταδικαζει κανεις..." και οχι "αν καταδικαζεις", δεν ηταν επι προσωπικου η ερωτηση. Εν τη ρυμη του λογου μου βγηκε ετσι. :ernaehrung004:
 
Όπως συμβαίνει συχνά με νήματα στα οποία ελάχιστοι κάνουν τον κόπο να γράψουν αναλυτικά την θέση τους παρά αρκούνται σε δυο τρείς γραμμές αμφιλεγόμενης σημασίας, δεν έχω καταλάβει πιό είναι το θέμα που συζητάμε εδώ...

Αν η παιδεραστία, ή η όποια άλλη παράνομη/ανήθικη συμπεριφορά μπορεί να παραγραφεί ή να δικαιολογηθεί απο το μέθεγος του έργου (καλλιτεχνικού, πολιτικού κλπ) του δράστη?
Πραγματικά ελπίζω πως όχι. Δεν μπορώ να φανταστώ οτι θα υποστήριζε κανείς κάτι τέτοιο.

Δεν μου κάνει καμία εντύπωση που τα πνεύματα οξύνονται. Συμβαίνει κάθε φορά που κανείς (ή για να είμαι δίκαιος ελάχιστοι) δεν τοποθετείται στο θέμα με σαφήνεια. Οι ειρωνικές απαντήσεις, οι θέσεις των δύο προτάσεων και οι εύκολες κατηγορίες και γενικεύσεις δίνουν και παίρνουν. Το αποτέλεσμα μπορεί να προσφέρει ικανοποίηση στους αντιδικούντες, αλλά ούτε την συζήτηση εξυπηρετεί, ούτε όσους δεν έχουν όρεξη να παρακολουθούν τέτοιου είδους διαμάχες.
 
δεν έχω καταλάβει πιό είναι το θέμα που συζητάμε εδώ...

Αν η παιδεραστία, ή η όποια άλλη παράνομη/ανήθικη συμπεριφορά μπορεί να παραγραφεί ή να δικαιολογηθεί απο το μέθεγος του έργου (καλλιτεχνικού, πολιτικού κλπ) του δράστη?

Για το ακριβώς αντίθετο συζητάμε φίλε μου Alex, δηλαδή αν η αξιόποινη πράξη αναιρεί την καλλιτεχνική προσφορά του δράστη.
 
Δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετεί το νήμα αυτό και τέτοιου είδους νήματα. Την ενημέρωση μας; Αμφιβάλλω, με δημοσιογραφία του στυλ σολιστ...στην παιδεραστία! :mad: Όσοι από εμάς τον γνωρίζαμε, το ξέραμε ήδη. Το ακούσαμε στις πρωινές ειδήσεις.

Ο Πλετνιώφ ανακρίνεται και του απαγγέλθηκαν κατηγορίες. Το αν είναι ένοχος ή αθώος, ελπίζω να το βρει η δικαιοσύνη. Λυπάμαι πολύ για τους ανθρώπους που εμφανίζονται ως θύματα και μάρτυρες κατηγορίας του. Λυπάμαι πολύ και για τον ίδιο, αν έχει μπλέξει σε κάτι τέτοιο.

Αν θα πετάξω τους δίσκους του; Φυσικά και όχι. Αν θα αγοράσω ξανά δίσκο του; Αν μου αρέσει η ερμηνεία, θα το κάνω. Αν θα του εμπιστευόμουν δικό μου άνθρωπο; Σε καμία περίπτωση.

Σε αντίθεση με δεκάδες χιλιάδες σεξοτουρίστες όμως, ευκατάστατους μεσοαστούς που διατηρούν την ανωνυμία τους και με εκμεταλλευτές του ανθρώπινου κόπου μου θησαυρίζουν από την παιδική εκμετάλλευση, ο Πλετνιώφ έχει αφήσει και αφήνει καλλιτεχνικό έργο πίσω του. Και με αυτό ωφελεί ασύγκριτα περισσότερους από αυτούς που μπορεί να βλάψει.