Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Σε καταλαβα.

Το μονο που θα σου πω, σκεψου αν οντως αξιζει για εσας η αγορα ντιζελ.

ΠΧ:
Ενα ντιζελ κανει 20.οοο ευρω και το αντιστοιχο βενζινα 18.οοο

Μεσα στην πολη, το ντηζελ θα σου καει 5λιτρα στα 100 (~7ευρω) και το βενζινα 6,5 (~11 ευρω). Διαφορα 4 ευρω στα 100 χιλιομετρα.


ΑΝ κανεις 2500 χιλιομετρα τον μηνα, με το βενζινα θα πληρωνεις 100 ευρω παραπανω απο οτι με το ντηζελ.

Η αποσβεση σου θα γινει σε 25 μηνες (μετα απο 62500 χιλιομετρα)

ΑΝ κανεις 1000χλμ τον μηνα, θα πληρωνεις 40 ευρω παραπανω και θα κανεις αποσβεση... ποτέ

Σημειωσε, οτι τα μικρα πετρελαιοκινητα υποφερουν μεσα στην πολη....


Αν το φουσκωτο δεν ειναι 12 μετρα με καμπινα και 500 αλογα εσω/εξω, και ενα Jimni μπορεί να το τραβάει/ρίχνει/βγάζει ...

αυτό μπορεί να συμβεί μόνο στις ευθείες χωρίς ανωμαλίες που θα βάλουν το αυτοκίνητο σε ταλάντωση. Επίσης το Jimny σχετικά εύκολα θα το βγάλει το 8μετρο σε μεικτό (χώμα, πέτρες), αλλά όχι στην άμμο, ούτε και σε γλύστρα που έχει σκαλοπάτι σημαντικό, όπως έχουν οι περισσότερες.
 
Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

αυτό μπορεί να συμβεί μόνο στις ευθείες χωρίς ανωμαλίες που θα βάλουν το αυτοκίνητο σε ταλάντωση. Επίσης το Jimny σχετικά εύκολα θα το βγάλει το 8μετρο σε μεικτό (χώμα, πέτρες), αλλά όχι στην άμμο, ούτε και σε γλύστρα που έχει σκαλοπάτι σημαντικό, όπως έχουν οι περισσότερες.

Αν και φευγουμε πολυ εκτος θεματος, ο Μπαμπης δεν θελει αυτοκινητο σαν το Jimny επειδη δεν τον εξυπηρετει γενικοτερα.

Δεν ειχα ποτε ουτε Land Cruiser, ουτε Jimny (Μπαμπη). Εκει ομως που παει το Jimny, δεν βαζεις καν το αλλο ;-)

Ναι, προφανως το jimny δεν ειναι οχι μονο για ταξιδι με κοτσαρισμενο φουσκωτο, ουτε καν για ταξιδι χωρις να σερνει τιποτε...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Ντίνο, ξέρω που πάει το Jimni, πίστεψέ με... Έχω πάει άπειρα off road με πολλά και διάφορα αυτοκίνητα και το μικρό είναι κατσίκι, όντως, κυρίως λόγω βάρους.
Άλλο πράγμα όμως το ένα κι άλλο το άλλο.
 
Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Γιατι το νομιζεις ?

Ως γνωστόν, οι πόλεις έχουν δύο προβλήματα σε σχέση με την οδήγηση: δυσκολία μετακίνησης με μεγάλο όχημα λόγω "στριμώγματος" στην κίνηση και - πολλές φορές - στενών δρόμων και μεγάλη κατανάλωση λόγω συνεχούς σταμάτα/ξεκίνα. Ένα μικρό diesel βοηθάει στο πρώτο επειδή είναι μικρό (όπως και ένα μικρό βενζινοκίνητο προφανώς) και στο δεύτερο επειδή είναι diesel. Βέβαια εγώ μιλάω απ' την πλευρά του οδηγού, εσύ απ' όσο καταλαβαίνω εστιάζεις στο ίδιο το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω, έχουν πρόβλημα οι πετρελαιοκινητήρες με αυτό το είδος της οδήγησης; Αν είναι έτσι, γιατί συγκεκριμένα τα μικρά πετρελαιοκίνητα;
 
Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Γιατι το νομιζεις ?

Για πε ρε Ντιναρα....
Και γω κατι εχω ακουσει για τα μειονεκτηματα του diesel, αλλα εχει σταματησει το μυαλο μου.
 
Ψαξτε να διαβασετε για προβληματα diesel κινητηρων. Δεν μπορω αυτη την στιγμη να εξηγησω, δεν ειμαι μηχανικος ουτως ή αλλιως.


Μεσα στο βιβλιο του κατασκευαστη, αναφερει ρητως οτι οταν το αυτοκιντο πραγματοποιει "αναγεννηση" του φιλτρου μικροσωματιδιων (DPF), ΜΗΝ ΣΒΗΝΕΤΕ, Ή ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ MINIMUM 2.500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.

Φτανοντας στην δουλεια σου εδω στον Πειραια, ξεκιναει. Πες μου τι κανεις:

Α/ το γραφεις στον μπεο, σβηνεις μηχανη και πας στην δουλεια σου
Β/ Πας μια βολτα μεχρι τον Ασπροπυργο επλιζοντας οτι δεν θα εχει κινηση προκειμενου να κανεις "ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ MINIMUM 2.500 ΣΤΡΟΦΕΣ"

Ψαξτε επισης (ακομα και στα ελληνικα),:twoguns: Πετρελαιο στο καρτερ λαδιου. Ναι, φυσικα, η αντιπροσωπια ειναι καθυσυχαστικη και θεωρει φυσιολογικο να υπαρχει πετρελαιο στο καρτερ.

Νομιζω πως τα μη EURO 5 δεν εχουν DPF
Δεν ξερω επισης τι καθοριζει την συχνοτητα καθαρισμου. ΑΝ πχ εχουν καποιον αισθητηρα που μετραει τα καυσαερια και τοτε ενεργοποιεται η διαδιασια αναγεννησης, τοτε ενα "μικρο" που εχει οριο τα 100 ppm, θα χρηζει αναγεννησης πολυ ποιο συχνα απο ενα μεγαλο που ουτως ή αλλιως βγαζει παραπανω απο τα 100ppm...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Για πε ρε Ντιναρα....
Και γω κατι εχω ακουσει για τα μειονεκτηματα του diesel, αλλα εχει σταματησει το μυαλο μου.

Έχουν ένα φίλτρο σωματιδίων Μιχάλη που χρειάζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα "αναγέννηση". Αυτό δεν γίνεται με πρώτη-δευτέρα μέσα στην πόλη, θέλει συνεχόμενα χιλιόμετρα και στροφές στον κινητήτα. Αν δεν το κάνεις υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να τα παίξει και το κόστος δεν είναι μικρό. Άσε που μπορεί να πάθεις και μεγαλύτερη ζημιά στον κινητήρα.



Με πρόλαβε ο Ντίνος. :a0210:
(Νομίζω οτι κάποιοι, αν και παράνομο, το βγάζουν "εκτός".
 
Χμ σοβαρό θέμα αυτό με την αναγέννηση του φίλτρου - δεν το είχα υπόψη μου (βέβαια δεν είχα ποτέ diesel). Αλλά ρε παιδιά θα υπέθετα ότι θα ήταν πιο γνωστό αν ήταν κάτι τόσο σοβαρό. Προφανώς υφίσταται αφού το λέτε, αλλά τόσα χρόνια ένα σωρό κόσμος οδηγεί diesel στην Ευρώπη, εντός κι εκτός πόλεων. Αν συνέβαινε τόσο συχνά δε θα το είχαν ανδείξει περισσότερο; Εντάξει, δεν έχουν όλα τα diesel DPF, αλλά και πάλι τα Euro 5 είναι χρόνια στην αγορά.

Ντίνο στο Corsa που είχες πόσες φορές σου συνέβη; Θα μου πεις ίσως να μην κυκλοφορούσες στην πόλη και - απ' όσο καταλαβαίνω - η οδήγηση πόλης το επιβαρύνει, αλλά και στο σπίτι σου να γυρνάς και να σου τύχει πάλι πρόβλημα είναι. Μπορεί να βιάζεσαι να γυρίσεις ή να είσαι κομμάτια και να μη θες να κάνεις βόλτες. Θα μου πεις τουλάχιστον έχεις την επιλογή, ενώ μέσα στην πόλη μπορεί να είσαι κολλημένος. Απορώ πώς δεν έχουν προβλέψει για τέτοιο θέμα - ή ίσως είδαν ότι απλά δεν μπορούσαν να βρουν λύση και το αναφέρουν στο manual ως φυσιολογική συμπεριφορά (που είναι μεν, αλλά σε περιορίζει πολύ!).
 
Χμ σοβαρό θέμα αυτό με την αναγέννηση του φίλτρου - δεν το είχα υπόψη μου (βέβαια δεν είχα ποτέ diesel). Αλλά ρε παιδιά θα υπέθετα ότι θα ήταν πιο γνωστό αν ήταν κάτι τόσο σοβαρό. Προφανώς υφίσταται αφού το λέτε, αλλά τόσα χρόνια ένα σωρό κόσμος οδηγεί diesel στην Ευρώπη, εντός κι εκτός πόλεων. Αν συνέβαινε τόσο συχνά δε θα το είχαν ανδείξει περισσότερο; Εντάξει, δεν έχουν όλα τα diesel DPF, αλλά και πάλι τα Euro 5 είναι χρόνια στην αγορά.

Ντίνο στο Corsa που είχες πόσες φορές σου συνέβη; Θα μου πεις ίσως να μην κυκλοφορούσες στην πόλη και - απ' όσο καταλαβαίνω - η οδήγηση πόλης το επιβαρύνει, αλλά και στο σπίτι σου να γυρνάς και να σου τύχει πάλι πρόβλημα είναι. Μπορεί να βιάζεσαι να γυρίσεις ή να είσαι κομμάτια και να μη θες να κάνεις βόλτες. Θα μου πεις τουλάχιστον έχεις την επιλογή, ενώ μέσα στην πόλη μπορεί να είσαι κολλημένος. Απορώ πώς δεν έχουν προβλέψει για τέτοιο θέμα - ή ίσως είδαν ότι απλά δεν μπορούσαν να βρουν λύση και το αναφέρουν στο manual ως φυσιολογική συμπεριφορά (που είναι μεν, αλλά σε περιορίζει πολύ!).

Καθε περιπου 400 χιλιομετρα

Τελευταια (2 βδομαδες) καθε 170-200 χιλιομετρα. Διαρκεια "αγαγεννησης" περι τα 15-20 χιλιομετρα.... Καταναλωση κατα την διαρκεια της καταναλωσης: Χ3

Και ναι, υπηρχε πετρελαιο μεσα στο καρτερ. Δεν ξερω ποσο, αλλα ο δεκτης (σπιραλ) ενω το ευρος του λαδιου (min - max) ειναι περι τα 3 εκατοστα, το "μειγμα" που ειχε μεσα ηταν περιπου στε 6 εκατοστα...
(το τσεκαρα μια μερα πριν το δωσω, φυσικα τα εξηγησα ολα στον αγοραστη. Η αντιπροσωπια που το πηγαμε για ελεγχο (εκεινος επελεξε που) ηταν καθησυχαστικοι. . . )
 
Last edited:
Εντάξει, είναι σοβαρότερο απ' ό,τι νόμιζα. Όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα (και λογικά κάνεις με diesel) τα 400 χιλιόμετρα τα τρως γρήγορα. Αλλά και τα χιλιόμετρα που χρειάζονται για την "αναγέννηση" δεν είναι καθόλου λίγα. Είναι πολύ πιθανό να σε πιάσει όταν θα πλησιάζεις στον προορισμό σου.
 
Sorry παίδες αλλά δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο...

Ντίνο σου βγάζει, είναι κάποια ένδειξη;
 
Sorry παίδες αλλά δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο...

Ντίνο σου βγάζει, είναι κάποια ένδειξη;

Όχι Κλέαρχε, τίποτε.

Υπάρχει μια ένδειξη που ανάβει όταν φτάσει στο "αμήν", δεν μου είχε τύχει

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πρόσθετο για την προστασία του φίλτρου έβαζες...?

πχ: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/...6lcd.html?OpenDocument&vCMSTemplate=liquimoly

Μονο μια φορα Διαμαντή μετά από σερβις
 
Ρωτησα τον μηχανικο μου τον οποιο και εμπιστευομαι full και προφανως τα πραγματα ειναι οπως τα λεει ο Ντινος..
Συν οτι νοθευμενο πετρελαιο που ειναι συνηθες στην ελλαδα, μπορει να σου δημιουργησει προβλημα στην τρομπα βενζινης που δεν ειναι κανα 500ρικο οπως νομιζα αλλα κανα 1000ρικο!! και επισης αν χρειαστεις και μπεκ, αυτα ειναι κανα 500ρικο(+) το 1 και θες 4!.

Εν ολιγης μου πε οτι αν δεν σου βγαλει προβλημα θα κανεις οικονομια και ολα μια χαρα, αλλα αν τυχον σου κατσει προβλημα, που ειναι σχετικα πιθανο λογω συχνου κοψηματος της αναγεννησης (ποια αναγεννηση ρε μαγκες :bigcry: ) ή νοθευμενων βενζινων, πρεπει να εχεις 2-3 χιλιαρικα στην ακρη διαθεσιμα για να το επισκευασεις!

Θα τα συζητησω εκτενεστερα γιατι τα ειπαμε στα γρηγορα, αλλα πηρα μια ιδεα και νομιζω μου φτανε! :BDGBGDB55:
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Συν οτι νοθευμενο πετρελαιο που ειναι συνηθες στην ελλαδα, μπορει να σου δημιουργησει προβλημα στην τρομπα βενζινης


Αυτό που λές αποκλείεται... :flipout: