Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Δεν ερμηνευω τιποτα κατα περιπτωση. Βαζω τους αριθμους κατω και βγαινει αποτελεσμα. Εγω μπορω να σου παραθεσω στοιχεια για το αυτοκινητο μου σε βαθος 6.5 χρονων και οχι για μια φορα που πηγα εκδρομη και ειχε ευνοικο ανεμο και ηταν κατηφορα κλπ...

Μπηκα στο νημα γιατι ειδα τιτλο "μικρο πετρελαιοκινητο" και το πρωτο ποστ που διαβασα ηταν για τις επιδοσεις ενος 2.0 diesel 7θεσιου...

Εντάξει, υπόσχομαι να μην ξαναγράψω στο νήμα αυτό. Μπορείς όμως να δεις τα μηνύματα των υπόλοιπων κατόχων που έχουν μικρά αυτοκίνητα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Εντάξει, υπόσχομαι να μην ξαναγράψω στο νήμα αυτό. Μπορείς όμως να δεις τα μηνύματα των υπόλοιπων κατόχων που έχουν μικρά αυτοκίνητα.
Δεν είπα κάτι τέτοιο. Απλά βάση στοιχείων ένα μικρό diesel που κάνει 18.000 χίλια το χρόνο θα κάνει απόσβεση την διαφορά στο κόστος μετά από 5+ χρόνια! Οπότε μην θεοποιουμε το diesel σε όλες τις κατηγορίες και συνθήκες ειδικά τώρα που οι βενζινοκινητηρες δεν υστερούν ούτε σε ροπή ούτε σε κατανάλωση.
 
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Τι αξιοπιστο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, τοσο απο πλευρας κοστους (αγορα-συντηρηση), αλλα και ΚΥΡΙΩΣ απο πλευρας καταναλωσης θα μπορουσατε να μου προτεινετε ?

Εκτος των παραπανω προϋποθεσεων με ενδιαφερει να στριβει και να σταματαει...

Για πειτε καμια ιδεα βρε παιδια...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5294423/

Σαββατο βραδυ ανεβασα την παραπανω αγγελια.

Πριν 2 ωρες ολοκληρωθηκε η μεταβιβαση...

2μιση χρονια ακριβως μετα απο την ημερα που το αγορασα...


Παμε για αλλα τωρα ...



... με το οποίο άλλο ήδη σε 34 μήνες έχει κόψει ~92.οοο χλμ.

Σαν πολύ γρήγορα περνάει ο καιρός :-/


FWIW, το clio (IV) είναι 100 κλάσεις ανώτερο από εκείνο το corsa (μοντέλο 2012) σε όλα τα επίπεδα
 
αν διαβάσεις το νήμα θα δεις ότι η περίπτωση yaris δεν ήταν η καλύτερη, μάλλον η χειρότερη ήταν . Αντίθετα το corsa με νέο κινητήρα FIAT με 95 άλογα και ροπή στο θεό έκαιγε σταθερά 4,1-4.3 λτρ. και αγοράστηκε 14.500 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο. και όταν πουλήθηκε, πουλήθηκε μέσα σε μια μέρα.

Ισχύουν όλα
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Δεν είπα κάτι τέτοιο. Απλά βάση στοιχείων ένα μικρό diesel που κάνει 18.000 χίλια το χρόνο θα κάνει απόσβεση την διαφορά στο κόστος μετά από 5+ χρόνια! Οπότε μην θεοποιουμε το diesel σε όλες τις κατηγορίες και συνθήκες ειδικά τώρα που οι βενζινοκινητηρες δεν υστερούν ούτε σε ροπή ούτε σε κατανάλωση.

Δεν συνεννοούμαστε. Εσύ λαμβάνεις υπόψη σου τις τυποποιημένες μετρήσεις. Εμείς λαμβάνουμε υπόψη αυτά που καταναλώνουν τα υατοκίνητά μας και υπολογίζουμε τη χρηματική διαφορά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Και η όποια διαφορά είναι στην πράξη μεγαλύτερη από αυτή που δηλώνουν οι τυποποιημένες μετρήσεις. Μερικές φορές και διπλάσια. Με βάση τις δικές σου εκτιμήσεις η διαφορά δεν αποσβένεται σε λιγότερο από 5 χρόνια. Με βάση αυτά που καταναλώνουμε εμείς, κάνουμε την απόσβεση στο μισό χρόνο.
 
Εννοείται οτι οι τυποποιημένες καταναλώσεις είναι να είχαμε να λέγαμε και κανείς δεν πρέπει να τις εμπιστεύεται.
Φουλάρεις αδειάζεις μετράς κλπ κλπ.

Όσο για το start stop, το έχω καταργήσει. Δεν θα σακατέψω τον κινητήρα για να βγάζουν με πλάγια οδό λιγότερους ρύπους.

edit : καλό θα είναι οι πετρελαιάδες να μην μπαίνουν ρεζέρβα στο τεπόζιτο και να φουλάρουν πριν ανάψει λαμπάκι. ποτέ δεν ξέρεις με τα δικά μας τα πετρέλαια. Το εφαρμόζω δυο χρόνια τώρα κι ελπίζω να μην κάνω λάθος.
 
Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Εννοείται οτι οι τυποποιημένες καταναλώσεις είναι να είχαμε να λέγαμε και κανείς δεν πρέπει να τις εμπιστεύεται.
Φουλάρεις αδειάζεις μετράς κλπ κλπ.

Όσο για το start stop, το έχω καταργήσει. Δεν θα σακατέψω τον κινητήρα για να βγάζουν με πλάγια οδό λιγότερους ρύπους.

edit : καλό θα είναι οι πετρελαιάδες να μην μπαίνουν ρεζέρβα στο τεπόζιτο και να φουλάρουν πριν ανάψει λαμπάκι. ποτέ δεν ξέρεις με τα δικά μας τα πετρέλαια. Το εφαρμόζω δυο χρόνια τώρα κι ελπίζω να μην κάνω λάθος.

Ιδια πράγματα κάνω και εγώ! start / stop το εχω καταργήσει, βάζω premium πετρέλαιο από ιδιόκτητα πρατήρια και δεν το αφηνώ ποτε στην ρεζέρβα. το δε dpf φίλτρο, οταν πέρνω χαμπάρι οτι κάνει ανάπλαση απλα οδηγώ μέχρι να σταματήσει η διαδικασία αυτή.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνη

Δεν συνεννοούμαστε. Εσύ λαμβάνεις υπόψη σου τις τυποποιημένες μετρήσεις. Εμείς λαμβάνουμε υπόψη αυτά που καταναλώνουν τα υατοκίνητά μας και υπολογίζουμε τη χρηματική διαφορά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Και η όποια διαφορά είναι στην πράξη μεγαλύτερη από αυτή που δηλώνουν οι τυποποιημένες μετρήσεις. Μερικές φορές και διπλάσια. Με βάση τις δικές σου εκτιμήσεις η διαφορά δεν αποσβένεται σε λιγότερο από 5 χρόνια. Με βάση αυτά που καταναλώνουμε εμείς, κάνουμε την απόσβεση στο μισό χρόνο.
Οχι. Τα δικα σας νουμερα παρακολουθω. Εστω για το corsa που αναφερθηκε. με 4.1lt-4.3Lt/100km σημαινει οτι με τιμη diesel σημερα 1,165 το λιτρο βγαινει οτι κοστιζει 5 λεπτα το χιλιομετρο.
Μοντελο του 12 το Opel με αξια αγορας 14.500, οποτε θα παραθεσω το colt 1.3 cleartec 95 αλογα του 12 που κοστιζε 11.790. Η Mitsubishi του εδινε 5lt/100 , Αλλα εγω θα βαλω την καταναλωση του δικου μου στις μετρησεις. Εργοστασιακα 5.8, πραγματικα 6.8, κοστος ανα χιλιομετρο 11 λεπτα.
Εστω οτι καποιος κανει 20.000km/χρονο τοτε το colt κοστιζει 2.200 /χρονο και το opel 1000 .
Διαφορα τιμης αγορας 2.710 , και αυτο μεταφραζεται σε αποσβεση 2.25 χρονια. Με δεδομενα κινητηρων του 2012!
Οποτε τις θριαμβολογιες περι αποσβεσης σε μισο χρονο καλο ειναι να μην τις γραφουμε. Δεν βγαινουν τα κουκια...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιο

[

Οχι. Τα δικα σας νουμερα παρακολουθω. Εστω για το corsa που αναφερθηκε. με 4.1lt-4.3Lt/100km σημαινει οτι με τιμη diesel σημερα 1,165 το λιτρο βγαινει οτι κοστιζει 5 λεπτα το χιλιομετρο.
Μοντελο του 12 το Opel με αξια αγορας 14.500, οποτε θα παραθεσω το colt 1.3 cleartec 95 αλογα του 12 που κοστιζε 11.790. Η Mitsubishi του εδινε 5lt/100 , Αλλα εγω θα βαλω την καταναλωση του δικου μου στις μετρησεις. Εργοστασιακα 5.8, πραγματικα 6.8, κοστος ανα χιλιομετρο 11 λεπτα.
Εστω οτι καποιος κανει 20.000km/χρονο τοτε το colt κοστιζει 2.200 /χρονο και το opel 1000 .
Διαφορα τιμης αγορας 2.710 , και αυτο μεταφραζεται σε αποσβεση 2.25 χρονια. Με δεδομενα κινητηρων του 2012!
Οποτε τις θριαμβολογιες περι αποσβεσης σε μισο χρονο καλο ειναι να μην τις γραφουμε. Δεν βγαινουν τα κουκια...

2,5 χρονια ειναι τα μισα των 5 χρονων

Ποια εκδοση και τι εξολπισμο ειχε το colt των 11,790 ευρω ?
Η "βασικη" εκδοση του corsa (1.3 diesel) αν θυμαμαι καλα εκανε καπου στα 13500-14.000
δλδ, μπορει και 1000 ευρω λιγοτερη η διαφορα στη αρχικη τιμη αγορας τους
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό

[



2,5 χρονια ειναι τα μισα των 5 χρονων
2.25 με 20.000, 2.5 με 18.000. Και πεφτει οσο δεν κανεις χιλιομετρα. Παντως μισο χρονο δεν ειναι...Αν εσεις πιανετε κατω απο τις εργοστασιακες τιμες ( ποτε δεν ειδα να ειναι οι εργοστασιακες υψηλοτερες απο τις πραγματικες) και κανετε 50.000/χρονο. Τοτε ισως να εχετε δικιο. Εγω παντως αποσβεση με αφαμιλλο diesel με το δικο μου αυτοκινητο θα εκανα σε 5.5 χρονια.
 
Και ανεβαινει οσο κανεις !!! Για αυτο και παιρνεις πετρελαιο, επειδη κανεις πολλα χιλιομετρα (για την αξιοπιστια-αντοχη κινητηρα σε αλλη κουβεντα)


Ο Βλασης εγραψε "στο μισο χρονο". Μηπως καταλαβες σε 6 μηνες ?

2,5 χρονια ειναι ο μισος χρονος απο οτι τα 5 χρονια
 
Mέτρηση σημερινή ,στη διαδρομή Θεσ/νικη -Λάρισα και επιστροφή + κάποια λίγα χιλιόμετρα στη πόλη στα 445 χιλιόμετρα έκαψα 34.5 λίτρα βενζίνη = 51 ευρώ δηλαδή
Κατανάλωση κάπου στα 7.7 λίτρα στα 100χλμ με ταχύτητες που δεν ξεπερνούσαν τα 140 .
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Και ανεβαινει οσο κανεις !!! Για αυτο και παιρνεις πετρελαιο, επειδη κανεις πολλα χιλιομετρα (για την αξιοπιστια-αντοχη κινητηρα σε αλλη κουβεντα)


Ο Βλασης εγραψε "στο μισο χρονο". Μηπως καταλαβες σε 6 μηνες ?

2,5 χρονια ειναι ο μισος χρονος απο οτι τα 5 χρονια
αν οντως εννοούσε σε μισό χρονοαπόσβεση απο τα 5 , τότε κατάλαβα εγω λαθος.

Το colt ηταν η full έκδοση η intense , αυτη που εκανε το 2010 13.790 χειροκίνητη και 14.750 αυτόματο. Εβαλε start stop στο κινητήρα και τον βελτίωσε σε euro5 αντι για euro4 που ειναι ο δικός μου. Ηταν το τελευταίο μοντελο και μειώσανε την τιμη στα 11.790 και την κατανάλωση απο 6 στα 5 λίτρα. Οταν κοιτούσα το 2010 το corsa diesel οπως το ηθελα εκανε πανω απο 16.500.

Ενδεικτικα : μεταλλικό χρωμα, προβολείς ομίχλης, αεροτομή, 16" ζάντες αλουμινίου, cruise control, αισθητήρες φώτων και βροχής , MP3 ηχοσύστημα 6 ηχείων και χειριστήρια στο δερμάτινο τιμόνι, θερμαινόμενοι ηλεκτρικοί καθρέπτες και βαμμένοι προφυλακτήρες και καθρέπτες στο χρωμα του αμαξώματος .

Στο παράδειγμα μου έβαλα τις τιμες του δικού μου , που δεν εχω ελαφρύ πόδι . Παω 130-140 οταν ειμαι χωρίς την οικογένεια. Η μέση τιμη βενζίνης 1,555 ενώ στο παράδειγμα ημουν "κουβαρντάς " στην τιμη diesel ενώ θα έπρεπε να βρω την μέση τιμη των τελευταίων 6.5 ετών . Αλλα για 1 λεπτό πανω ενα κατω δεν θεωρώ οτι θα άλλαζε κατι. Αντε να γινόταν απόσβεση σε 3 αντι για 2.25 χρονια. Οπως και έβαλα 20.000 Χμ το χρόνο αντι για 18.000 που κανω εγω.
 
Last edited:
Συγνωμη αν προκάλεσα αναστάτωση από δική μου ασάφεια. Εγραψα

Με βάση τις δικές σου εκτιμήσεις η διαφορά δεν αποσβένεται σε λιγότερο από 5 χρόνια. Με βάση αυτά που καταναλώνουμε εμείς, κάνουμε την απόσβεση στο μισό χρόνο.

Κι εννοούσα στο μισό χρόνο από τα 5 χρόνια που υπολόγιζες ότι θα κάνεις απόσβεση. Δηλαδή στα 2,5 χρόνια.

Συγνώμη για την ασάφεια απλώς εκείνη την ώρα έπρεπε να φύγω από το γραφείο και δεν ξαναείδα το κείμενο.
 
Πάντως το θέμα είναι ότι πλέον έχουμε πολλές λύσεις για οικονομία:

1. Καλύτερα μέσα μαζικής μεταφοράς. Στην Αθήνα τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι εξαιρετικά. Ελπίζουμε τον Ιανουάριο του 2020 να δούμε την έναρξη του μετρό στη Θεσσαλονίκη. Πολύ βελτιωμένες συγκοινωνίες στα ΚΤΕΛ. Μερικά ΚΤΕΛ προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες. Δυστυχώς τα τρένα είναι σε οικτρή κατάσταση και περιμένουμε πλέον από τους Ιταλούς να αλλάξουν την κατάσταση.
2. Οι αεροπορικές συνδέσεις έχουν βελτιωθεί πολύ. Ελπίζουμε να βελτιωθούν και οι υπηρεσίες εδάφους.
3. Έχουμε πλέον πολλές επιλογές ενέργειας. DIESEL, LPG, CNG, και ηλεκτρισμός. Το τελευταίο είναι και το καλύτερο, αλλά είναι αδύνατον να ταξιδέψεις είτε μέσα στην Ελλάδα, είτε σε γειτονική χώρα (Ιταλία included) και να μπορείς να φορτίζεις χωρίς άγχος το αυτοκίνητό σου. Εύχομαι να αυξηθούν συντομότατα τα πρατήρια με διάθεση CNG στη χώρα μας. Για τα πετρέλαια τα είπαμε...


υστ. εκείνο που με ανησυχεί ιδιαίτερα είναι η κατάσταση των LPG μετατροπών, ειδικά αυτών που έγιναν στη Βουλγαρία. Με πληροφόρηση από την Πυροσβεστική γνωρίζω ότι τα ατυχήματα είναι πλέον καθημερινά. Συχνά αυτοκίνητα αναφλέγονται εν κινήσει, ενώ παλιά αυτοκίνητα με LPG είναι πραγματικός κίνδυνος θάνατος στις σφοδρές συγκρούσεις, κυρίως μετά τη σύγκρουση. Επίσης οι κινητήρες με LPG δεν δείχνουν να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη των βενζινοκινητήρων όταν ξεπερνούν τα 150.000 χλμ. ειδικά όταν κάποιοι επιδιώκουν να μην καίνε καθόλου μα καθόλου βενζίνη.
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Δυστυχώς τα τρένα είναι σε οικτρή κατάσταση και περιμένουμε πλέον από τους Ιταλούς να αλλάξουν την κατάσταση.

Τους Ιταλούς;

Μην ελπίζεις Βλάση, τα πράγματα, και δεν είναι, και δεν θα είναι, όπως κάποιοι θέλουν να είναι.
Πληροφορίες αναφέρουν φυσικά ότι η δουλειά έχει "χαλάσει" εδώ και καιρό.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Δεν είπα κάτι τέτοιο. Απλά βάση στοιχείων ένα μικρό diesel που κάνει 18.000 χίλια το χρόνο θα κάνει απόσβεση την διαφορά στο κόστος μετά από 5+ χρόνια! Οπότε μην θεοποιουμε το diesel σε όλες τις κατηγορίες και συνθήκες ειδικά τώρα που οι βενζινοκινητηρες δεν υστερούν ούτε σε ροπή ούτε σε κατανάλωση.

Οι σύγχρονοι τούρμπο βενζίνης μια χαρα υστερούν σε κατανάλωση απο τα ντίζελ. Σε ολες τις συνθηκες και πολυ πολυ αν τα πιέσεις. Τα σημερινά ντίζελ τα κλασικά 1.6 οσο και να τα πιεσεις αντε το 5-5.5 να το κάνουν 6 μεχρι εκει.
Φυσικα το ντίζελ δεν θελει μονο χιλιόμετρα για να αποσβεσει την τιμη του θελει και συνεχόμενα χιλιόμετρα με ταχύτητα. Ο χειρότερος εχθρός του ντίζελ ειναι το σταματα ξεκινα.

Και μην μπερδεύεστε με τα ταξι. Αυτα ειναι ντίζελ αλλα αν τα δεις απο μπρος μεχρι πισω ειναι μια ευθεία γραμμη! Τα έχουν ξηλώσει ολα γιαυτο φυσικα βγάζουν το ντουμανι που βλεπουμε.

3.5 χρονια με ντίζελ 1.6 και η βελονα της κατανάλωσης στα 5! Με 1100 ευρω το χρονο κανω +18000 χλμ!
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

υστ. εκείνο που με ανησυχεί ιδιαίτερα είναι η κατάσταση των LPG μετατροπών, ειδικά αυτών που έγιναν στη Βουλγαρία. Με πληροφόρηση από την Πυροσβεστική γνωρίζω ότι τα ατυχήματα είναι πλέον καθημερινά. Συχνά αυτοκίνητα αναφλέγονται εν κινήσει, ενώ παλιά αυτοκίνητα με LPG είναι πραγματικός κίνδυνος θάνατος στις σφοδρές συγκρούσεις, κυρίως μετά τη σύγκρουση. Επίσης οι κινητήρες με LPG δεν δείχνουν να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη των βενζινοκινητήρων όταν ξεπερνούν τα 150.000 χλμ. ειδικά όταν κάποιοι επιδιώκουν να μην καίνε καθόλου μα καθόλου βενζίνη.

Οι βούλγαροι είναι καλύτερα μαστόρια από μας στο υγραέριο. Στο xsara picasso το υγραέριο που έβαλα το βάλανε βούλγαροι και μετά από 150 χιλιάδες χιλιόμετρα το αυτοκίνητο φυσάει (στις 130000 το έβαλα, τώρα έχω 280000), ενώ στο fiat panda το βάλανε έλληνες και δυστυχώς μια μύριζε, μια έσβηνε, μια δε δούλευε το ρελαντί καλά...
 
Συγνώμη αλλά εγώ δεν μιλώ για κάτι γενικό, αλλά για το τί συμβαίνει μετά τις συγκρούσεις. και η πηγή, η Πυροσβεστική είναι αυτή που φθάνει πρώτη στις συγκρούσεις και αυτή που συντάσσει τις εκθέσεις. Και έχει τους νεκρούς (3) και τους τραυματίες από τις εκρήξεις των LPG. Κι έχουν και αιτιολόγηση στο πώς συμπεριφέρεται μια εγκατάσταση LPG βουλγαρική σε σχέση με ότι γίνεται στο δυτικό κόσμο.