Μικρό πετρελαιοκίνητο....

After market εγκατάσταση υγραερίου δεν θα έβαζα σε αυτοκίνητο για κανένα λόγο και από κανένα κατασεκυαστή

Υπόψιν οτι ακούγεται έντονα οτι ετοιμάζεται αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους.

Πάντως μπορεί τα diesel να θέλουν αραιότερα service αλλά το κόστος τους δεν ειναι ευκαταφρόνητο ειδικά όσο το αυτοκίνητο είναι σε εγγύηση

Τιμές για ετήσιο service (30000χλμ) στο Opel Mokka 1.6 της συμβίας (λάδια, φιλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας ) ~ 190 Ευρώ σε εξουσιοδοτημένο (αναγκαστικά λογω εγγύησης). Ενώ υπολογίζω σύντομα και +90 Ευρώ για τακάκια μπροστά
 
Πάντως τα Opel γενικά έχουν ακριβά service στην αντιπροσωπεία απ' όσο ξέρω, θέλω πω δε νομίζω ότι είναι μόνο θέμα diesel.
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

After market εγκατάσταση υγραερίου δεν θα έβαζα σε αυτοκίνητο για κανένα λόγο και από κανένα κατασεκυαστή

Υπόψιν οτι ακούγεται έντονα οτι ετοιμάζεται αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους.

Πάντως μπορεί τα diesel να θέλουν αραιότερα service αλλά το κόστος τους δεν ειναι ευκαταφρόνητο ειδικά όσο το αυτοκίνητο είναι σε εγγύηση

Τιμές για ετήσιο service (30000χλμ) στο Opel Mokka 1.6 της συμβίας (λάδια, φιλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας ) ~ 190 Ευρώ σε εξουσιοδοτημένο (αναγκαστικά λογω εγγύησης). Ενώ υπολογίζω σύντομα και +90 Ευρώ για τακάκια μπροστά

Εγω service κανω καθε 20.000 και λαδια καθε 10.000. Οποτε στα 30.000 θα εχω δωσει 200 χωρις απροοπτα. Οπως τακακια, βαλβολινες, μπουζι, δισκοπλακες κλπ... Ακριβο για diesel service
 
Δυστυχώς ισχύει..

Λογικά οι τιμές στα service της Opel πρέπει να παίζουν κιαι μάλιστα αρκετά. Τουλάχιστον στη Βόρειο Ελλάδα. Και μάλιστα η Dion Motors έχει τις πιο φθηνές τιμές. Επόμενο είναι οι υπόλοιποι να προσπαθούν να μειώσουν και τις δικές τους τιμές. Δεν γίνεται το ίδιο και στην Αθήνα;
 
Οχι ιδιαίτερα, τουλάχιστον σε όσους έχω ρωτήσει. Καλύτερες τιμές έχω πάρει από την Control Motors στο Μοσχάτο αλλά θα πρέπει να χάσω μία μέρα για να το πάω εκεί.
 
Υπόψιν οτι ακούγεται έντονα οτι ετοιμάζεται αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους.

τωρα δηλ. πως είναι?
 
After market εγκατάσταση υγραερίου δεν θα έβαζα σε αυτοκίνητο για κανένα λόγο και από κανένα κατασεκυαστή

Δυο φίλοι/γνωστοί έβαλαν LPG , ο πρώτος σε Audi A3 (προηγούμενης γενιάς) και του εμφανίζει τεράστια κατανάλωση λαδιού (περίπου 1 λίτρο ανά 1000 χλμ) , ο δεύτερος σε OPEL Astra και αυτός έπαθε βλάβη και το αμάξι πάει για απόσυρση , το συγκεκριμένο βέβαια είναι και 15 χρόνων αλλά είχε λίγα χιλιόμετρα σχετικά (κάτω από 140000).

Για εμένα όποιος κάνει κάτω από 15000 χλμ το χρόνο αγοράζει αυτοκίνητο βενζίνης. Από 15000 και πάνω το συζητάμε αλλιώς δεν αξίζει. Ακόμη και σε επίσημη αντιπροσωπία Nissan που πήγα πρόσφατα να ρωτήσω να πάρω το Qashqai ο μηχανικός μου είπε να πάρω βενζίνη , το ίδιο είπαν και στον αδερφό μου που ρώτησε για το A3 1.6 diesel για να αλλάξει το δικό του.
 
Και τώρα έτσι είναι αλλά (λένε ότι) θα αλλάξει ο τρόπος μέτρησης των ρύπων στα diesel με συνέπεια την αύξηση των τιμών εκπεμπόμενων CO2, άρα και των τελών κυκλοφορίας.

http://avclub.gr/forum/showthread.p...κά-νέα?p=1057952762&viewfull=1#post1057952762

Τα πάνω κάτω φέρνει ο νέος τρόπος μετρήσεων των εκπομπών ρύπων CO2 που τίθεται σε ισχύ από 1η Σεπτεμβρίου, κάτι που πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψιν η Ελληνική Κυβέρνηση…

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

…πριν προβεί στις όποιες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας -όπως είχε ανακοινώσει πριν μέρες η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου (ΔΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ).

Γιατί με τη νέα εφαρμογή των μετρήσεων αλλά και με τις επικείμενες αλλαγές της Κυβέρνησης, υπάρχει ο κίνδυνος σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα (και όχι απαραίτητα μεγάλα και ακριβά) τα τέλη να αυξηθούν ακόμα και 200%…

Το νέο σύστημα μέτρησης ονομάζεται WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και θα εφαρμοστεί από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων στα αυτοκίνητα που παίρνουν έγκριση τύπου στην ΕΕ από την 1η Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα μ’ αυτόν οι εκπεμπόμενοι ρύποι θα είναι πιο κοντά στη πραγματικότητα – στα δεδομένα μετακίνησης των Ευρωπαίων- οπότε κατά προέκταση αναμένεται αύξηση των ανακοινώσιμων τιμών από 5 έως και 30%, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.

Αυτό συνεπάγεται ότι αντίστοιχα θα αυξηθούν και οι όποιοι φόροι σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων στα αυτοκίνητα (στην Ελλάδα το ΕΤΤ) αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας. Σημειώστε πως οι νέες μετρήσεις σταδιακά θα εφαρμοστούν και σε αυτοκίνητα παλαιότερων εκδόσεων.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας το προσεχές διάστημα οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα ανακοινώσουν δύο τιμές εκπομπών CO2, βάζοντας τις αγορές σε μία μεταβατική περίοδο. Η μία θα είναι η ισχύουσα (δείτε τα CΟ2 ΟΛΩΝ των αυτοκινήτων ΕΔΩ) και η δεύτερη αυτή που θα προκύπτει με το νέο τρόπο μέτρησης. Σε αυτό το μεταβατικό διάστημα η κάθε Κυβέρνηση θα μπορεί να επιλέξει ποια λίστα θα λαμβάνει υπόψη για την επιβολή των φόρων. Η Γαλλία για παράδειγμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι και για τον επόμενο χρόνο θα κρατήσει τις υπάρχουσες τιμές C02, διατηρώντας ουσιαστικά τις ίδιες τιμές στα τέλη κυκλοφορίας, που πληρώνουν εκεί.

Σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, τα αυτοκίνητα που αναμένεται να επιβαρυνθούν πολύ περισσότερο από τις συγκεκριμένες αλλαγές είναι αυτά με κινητήρα βενζίνης και λιγότερο με αυτά του πετρελαίου, αφού οι δεύτεροι εκπέμπουν λιγότερους C02 σε σχέση με τους πρώτους, οπότε θα επηρεαστούν από την αύξηση περισσότερο. Απο την άλλη και οι κινητήρες πετρελαίου οι οποίοι με τις χαμηλές εκπομπές C02 προσφέρουν ατέλεια (0 τέλη κυκλοφορίας) είναι δεδομένο οτι αυτά τα αυτοκίνητα θα πληρώνουν κανονικά.

Τα νέα δεδομένα αναμένεται να φέρουν τα πάνω κάτω στην επιβολή των ανάλογων φόρων και των τελών κυκλοφορίας, κάτι που θα πρέπει να λάβει σοβαρά η Ελληνική Κυβέρνηση πριν προχωρήσει στο σχέδιο αλλαγής του τρόπου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας. Επιβάλλεται λοιπόν η επικοινωνία της Κυβέρνησης με τον ανάλογο Σύνδεσμο (ΣΕΑΑ) στη χώρα μας, ώστε να έχει την ανάλογη ενημέρωση.

Το ισχύει σήμερα στις μετρήσεις ρύπων
Σήμερα για τον υπολογισμό της εργοστασιακής κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων χρησιμοποιείται το πρότυπο NEDC (New European Driving Cycle). Στην πράξη πρόκειται για ένα πρωτόκολλο που όπως έχει αποδειχτεί διαφέρει από την πραγματικότητα κίνησης των οχημάτων στους δρόμους και έτσι τα εργοστασιακά νούμερα έχουν αποκλίσεις στις εκπομπές ρύπων και στην κατανάλωση, από ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Παράλληλα, μετά και τα πρόσφατα σκάνδαλα παραποίησης των εκπεμπόμενων ρύπων κινητήρων πετρελαίου, οδήγησαν τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πάρουν τις πρωτοβουλίες και να αλλαχτεί ο τρόπος μέτρησης των ρύπων. Αναμένεται η ανάλογη επικύρωση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να ξεκινήσει η εφαρμογή του…

http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trakousellis/kindinos-afxisis-ton-telon-kikloforias-akoma-ke-200/
 
το θέμα είναι Βλάση ότι το νέο πρότυπο ακόμα δεν έχει βγεί, το έψαχνα και εγώ πρίν από λίγο.
Το πιό πιθανό είναι ότι θα βγεί κάποια στιγμή, θα πούν ότι όσα κυκλοφόρησαν από 2018 θα ακολουθούν το πρότυπο wltp, και μάλλον θα βάλουν 4-5 αυθαίρετες κλίμακες (για μας πάντα μιλάω) για όσα κυκλοφορούν ήδη.

Βέβαια δεν πολυσκάω, διότι είμαι στην μικρότερη κλίμακα (όχι στην μηδενική) και ελπίζω να μην ξεφύγω πολύ από το 100άρικο.
 
..........

Για εμένα όποιος κάνει κάτω από 15000 χλμ το χρόνο αγοράζει αυτοκίνητο βενζίνης. Από 15000 και πάνω το συζητάμε αλλιώς δεν αξίζει. Ακόμη και σε επίσημη αντιπροσωπία Nissan που πήγα πρόσφατα να ρωτήσω να πάρω το Qashqai ο μηχανικός μου είπε να πάρω βενζίνη , το ίδιο είπαν και στον αδερφό μου που ρώτησε για το A3 1.6 diesel για να αλλάξει το δικό του.
Εφ' όσον τα ετήσια έξοδα ενός ντηζελοκίνητου αυτοκινήτου είναι μικρότερα από τα αντίστοιχα του βενζινοκίνητου, πράγμα που κατά κανόνα συμβαίνει, και δεν μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις (.....κόντρες δεν κάνουμε) πάντοτε αξίζει η αγορά ντήζελ! Τα ετήσια διανυόμενα χλμτρα έχουν σχέση με την λεγόμενη "απόσβεση" της διαφοράς τιμής κτήσεως, αν αυτή είναι σημαντική. Τώρα το πού κανείς τοποθετεί χρονικά αυτή την "απόσβεση" είναι καθαρά υποκειμενικό και εξαρτάται απ' το πόσο τακτικά αλλάζει αυτοκίνητο κανείς.....
 
Μέχρι να εξισωθουν οι τιμες των δύο καυσίμων το πετρέλαιο θα εναι αμετάκλητα μπροστά. αυτη τη στιγμή είναι 20% κατω και οι εταιρείες τραγικά θεωρουν αντιπαλο πχ ενος 1,5 πετρέλαιο τουρμπο ενα χιλιαρι βενζίνη τουρμπο που ηδη εχει αλλο 20-30% πανω ονομαστικά μονο στην καταναλωση
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Μέχρι να εξισωθουν οι τιμες των δύο καυσίμων το πετρέλαιο θα εναι αμετάκλητα μπροστά. αυτη τη στιγμή είναι 20% κατω και οι εταιρείες τραγικά θεωρουν αντιπαλο πχ ενος 1,5 πετρέλαιο τουρμπο ενα χιλιαρι βενζίνη τουρμπο που ηδη εχει αλλο 20-30% πανω ονομαστικά μονο στην καταναλωση
Ποιος τοποθετει τον 1000αρι κοντρα σε 1.5 diesel; Ακομη και η vw τοποθετει τον 1.5 TSI κοντρα στον 1.6 TDI σε ροπη και καταναλωση.
 
Τρεις ετήσια σέρβις σε αντιπροσωπεία ντίζελ 1.6 Suzuki μο κοστος 150 ευρω ανα χρονο. Αυτο σχετικα με τα ακριβά σέρβις των ντίζελ που αναφέρθηκαν.
 
Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Ποιος τοποθετει τον 1000αρι κοντρα σε 1.5 diesel; Ακομη και η vw τοποθετει τον 1.5 TSI κοντρα στον 1.6 TDI σε ροπη και καταναλωση.

H ford μήπως που φορά τον 3κύλινδρο χιλιάρη κινητήρα με 125 άλογα στο Mondeo? http://www.ford.gr/Cars/All-NewMondeo/Performance-and-efficiency
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

H ford μήπως που φορά τον 3κύλινδρο χιλιάρη κινητήρα με 125 άλογα στο Mondeo? http://www.ford.gr/Cars/All-NewMondeo/Performance-and-efficiency
Αλλο τι φορα και αλλο με τι το συγκρινει. Και η Honda εχει παρομοιο κινητηρα αλλα δεν τον συγκρινει με diesel αλλα με τον προηγουμενο 1.4 βενζινης.

Η ford γραφει:
Στα 125PS, ο επαναστατικός (και πολυβραβευμένος) τρικύλινδρος κινητήρας EcoBoost 1,0 λίτρου σας δίνει όλη την ισχύ που θα περιμένατε από έναν συμβατικό κινητήρα 1,6 λίτρων με περίπου 25% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων CO2

Δεν βλεπω να λεει για diesel...
 
Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Ποιος τοποθετει τον 1000αρι κοντρα σε 1.5 diesel; Ακομη και η vw τοποθετει τον 1.5 TSI κοντρα στον 1.6 TDI σε ροπη και καταναλωση.

κανείς δεν κάνει αυτό που λες.
μάλλον δεν έχεις πάει να ψωνίσεις αυτοκίνητο πρόσφατα.
Η σύγκριση γίνεται με περίπου την ίδια ιπποδύναμη και ισχύ.
Ετσι ένα 1000άρι σήμερα βενζίνη με κάπου 100 άλογα έχει γύρω στο 18άρι ροπή.
Αντίστοιχα αυτά τα έχει ένα πετρέλαιο 1500άρι. Που υστερεί ελάχιστα σε ισχύ ίσως αλλά σίγουρα κερδίζει σε ροπή (που είναι σίγουρα 22-24)

Αν γίνει η σύγκριση που λες.... δεν υπάρχει δίλημμα για κανέναν (τουλάχιστον στην Ελλάδα).
1.5 άρης tsi έχει 150 άλογα και 26 ροπή.
Με ποιό 1500 1600 συγκρίνεται?
50% παραπάνω ισχύ, και μάλιστα πάνω από τους 100 ίππους είναι τεράστια διαφορά.
Ασε που η τιμή 1.5 tsi ξεφεύγει απίστευτα.

Τα ξέρω τα νούμερα γιατί πήρα αυτοκίνητο σχετικά πρόσφατα και όπου πήγα οι συγκρινόμενες κατηγορίες είναι αυτές που σού είπα.
 
1.6 TDi 116 αλογα, ροπη 250Nm, Κατανάλωση (μεικτός κύκλος) 4,4 l/100km · Εκπομπές CO2 114 g/km
1.4 TSI 150 αλογα, ροπη 250Nm, Κατανάλωση (μεικτός κύκλος) 5,2 l/100km · Εκπομπές CO2 119 g/km

Προσφατο δίλημμα σε αγορα audi Q2 απο φιλο.

Ιδια ροπη, Παρομοιοι ριποι, παρομια καταναλωση βαση μετρησεων δοκιμων απο περιδιοδικα,
Οποτε τα βαζεις κατω και λες, φτηοντερη τιμη καυσιμου ή καλυτερη επιταχυνση και τελικη. Η διαφορα στην τιμη ηταν αμελητεα . Αντε να εκανε 1000 πιο πανω το diesel με το ζορι.
 
κάνεις ένα βασικό λάθος.
Εδώ δεν είναι Ευρώπη.

βασικά κάνεις και δεύτερο
οι διαφορές στα άλογα είναι τεράστιες

επίσης ένα άλλο θέμα είναι ότι το πετρέλαιο δεν υστερεί σε κάτι σε σχέση με την βενζίνη.
Το θέμα είναι ότι για μεν το πετρέλαιο
α. έκανε την παπαριά η vw για το ξαναρίξει στην αγορά ως καθαρό ενώ ήδη είχε κάνει τον κύκλο του
β. υπάρχει το "τσεκούρι πάνω απ το κεφάλι" που λέγεται dpf
γ. και τα δυό (βενζίνη πετρέλαιο) είναι "τελειωμένα" από άνωθεν για να προωθηθούν οι νέες "καθαρές" λύσεις που ακόμα τις ψάχνουν.

ένα άλλο τεράστιο λάθος (όχι δικό σου - γενικό είναι και δεν είναι λάθος είναι απάτη) είναι οι καταναλώσεις.
που δεν ισχύουν.
Και δεν ισχύουν κυρίως εις βάρος της βενζίνης.
Τα νούμερα που δίνεις στην πράξη σου λέω ότι είναι γύρω στο 5.5 και 7.5 αντίστοιχα με σχετικά κανονική οδήγηση.
Στην πράξη δεν θα τα δει κανείς.
ΚΑΝΕΙΣ.

Από εκεί και πέρα με τις δυό τεχνολογίες ακόμα διαλέγεις.
ρίσκο πολύπλοκου πουσαρισμένου κινητήρα βενζίνης
ή μακροζωία του πετρελαίου.

Αλλά όπως είπα, δεν διαλέγεις εσύ.
Διότι αφού διαλέξεις εσύ, άλλοι θα διαλέξουν για σένα, ανάλογα με το τι συμφέρει εκείνους.