Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Πάρε skoda

Το fabia εσωτερικά είναι πολύ καλύτερο από το polo.
(τα οδήγησα και τα δυο)

Συμφωνώ, skoda και polo φτιάχνονται στην Τσεχία εδώ και πολλά χρόνια, το fabia είναι και περισσότερο τίμιο.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Αξιότιμε Συμφουρίτη ................ το δίπλωμά σας στη Σπάρτη το βγάλατε?




Αντε με το καλό .............. καλοτάξιδο!!!!!! και να μας πείς πως να το ασημώσουμε ............. δηνάρια δέχεσαι??? -bye-

Στην Σπάρτη παραλίγο να πάρω το δίπλωμα του στρατού, αλλά τελικά 2 μέρες πριν πάρουμε το δίπλωμα και αφού είχαμε κάνει όλη την εκπαίδευση, αποφάσισαν πως τελικά δεν μπορώ να γίνω οδηγός λόγο γιώτα(Ι3)... Ελληνικος Στρατός, περιττό να αναφέρω πως πριν ξεκινήσουμε την εκπαίδευση, με είχαν στείλει δύο φορές στο 401 για να αποφανθεί ο γιατρός αν με την πάθηση που έχω μπορώ να γίνω οδηγός.

Να είσαι καλά Χρήστο, σε ευχαριστώ πολύ!!! Δέχομαι τις ευχές σας και την αγάπη σας και ανταποδίδω!!!! -bye-
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Συμφωνώ, skoda και polo φτιάχνονται στην Τσεχία εδώ και πολλά χρόνια, το fabia είναι και περισσότερο τίμιο.

Το polo φτιάχνεται κάπου στην Ισπανία νομίζω...
 
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Με ψήνει και το clio, 1,5 105hp με 24 κιλά ροπής στις 1750.... αλλά με μεγαλύτερη κατανάλωση 1 λίτρο τα 100 χλμ και με τέλη... βέβαια με λίγο καλύτερο εξοπλισμό από το πόλο και 1000 φθηνότερο.... Θα δω σήμερα την φουλ έκδοση...
 
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Με ψήνει και το clio, 1,5 105hp με 24 κιλά ροπής στις 1750.... αλλά με μεγαλύτερη κατανάλωση 1 λίτρο τα 100 χλμ και με τέλη... βέβαια με λίγο καλύτερο εξοπλισμό από το πόλο και 1000 φθηνότερο.... Θα δω σήμερα την φουλ έκδοση...
´

ΩΧ ............... σε βλέπω να περιμένεις τις εκπτώσεις του Αυγούστου!!!!!!!!!!!! :BDGBGDB55:

ΥΓ: Θέλουμε πλήρη ενημέρωση!!!!!!!!!!!
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Οι Πετρελαιοκινητοι, χρησιμοποιειτε καποιο καθαριστικο ?

πχ:
Redex DIESEL FUEL SYSTEM 250 ml
ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΜΠΕΚ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
Καθαρίζει γρήγορα και δραστικά τα μπλοκαρισμένα μπεκ,μειώνει τους βλαβερούς ρύπους και το θόρυβο του κινητήρα.
Προσφέρει οικονομία καυσίμου και προστατεύει με αντιδιαβρωτικό πρόσθετο.
Επιμηκύνει τη ζωή της τρόμπας καυσίμου.
Περιέχει βελτιωτικό βαθμό κετανίου για να ενισχύει την απόδοση ανάφλεξης.

http://driven.gr/el/chemicals/veltiotika/redex/60-dieselfuelsystem
 
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Ντινο εκεινο που σιγουρα χρειαζεται ειναι το αντιπαγωτικο προσθετο στο καυσιμο,η απλα η προσθηκη βενζινης σε καθε γεμισμα,τωρα που εχει κρυο.Εγω τυχαινε να βαζω και τα δυο οταν ανεβαινα Β Χαλκιδικη,γιατι το ελληνικο πετρελαιο δεν ειναι και το καλλιτερο ποιοτικα .Τα προσθετα γενικα ειναι πανακριβα <ματζουνια> με πολυ αμφιβολα αποτελεσματα
 
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Μάλλον δεν χρειάζεται ούτε καθαριστικό, ούτε αντιπαγωτικό. τα σύγχρονα ντίζελ έχουν σχεδόν παντού προθερμαντήρες έτσι δεν υπάρχει ιδιαίτερη ανάγκη για αντιπαγωτικό (που είναι κι ακριβό). Μέχρι -10 αντέχουν τα πετρέλαια που κάνουν διανομή στη Θεσσαλονίκη. Αν πάλι χρειαστείς τότε βάλε καλύτερα το καλύτερης ποιότητας της Shell που διαθέτει αντιπαγωτικό. Σε Φλώρινα, Καστοριά, Δράμα, Ξάνθη η ΕΚΟ κάνει διανομή πετρελαίου κίνησης για -18.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Ευχαριστω και τους δυο.

Εδω στα νοτια δεν εχουμε τοσο χαμηλες θερμοκρασιες.

Επειδη διαβαζα σε καποια φορουμς οτι βαζουν αυτο το πραμα, (και απο μελη/ταξιτζηδες) για αυτο ρωτησα
 
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Δυστυχως Ντινο ,αργα η γρηγορα τα μπεκ βουλωνουν εξ αιτιας της κακης ποιοτητας καυσιμου[αν και τελευταια βελτιωθηκε].Οσον αφορα το αντιπαγωτικο εχει περισσοτερο σχεση και παλι με την ποιοτητα του καυσιμου,σαφως εσεις που ζειτε νοτιοτερα δεν εχετε τα ιδια προβληματα,αλλα αν πεσει η θερμοκρασια ξαφνικα μπορει να δημιουργηθουν
Καποιοι προτιμουν να πληρωνουν ενα προσθετο με αμφιβολα αποτελεσματα και οχι να βαζουν καλης ποιοτητος καυσιμο
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Πετρο πετρελαιο βαζω (3 φορες μεχρι στιγμη) σε μια σελ που μου ειπανε. Το πρατηριο δεν ειναι ιδιωτη αλλα της σελ (αν καταλαβα καλα)

Δεν μπορω να κανω κατι αλλο σχετικα με το καυσιμο νομιζω... Οτι βαζουν...
 
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Μάλλον δεν χρειάζεται ούτε καθαριστικό, ούτε αντιπαγωτικό. τα σύγχρονα ντίζελ έχουν σχεδόν παντού προθερμαντήρες έτσι δεν υπάρχει ιδιαίτερη ανάγκη για αντιπαγωτικό (που είναι κι ακριβό). Μέχρι -10 αντέχουν τα πετρέλαια που κάνουν διανομή στη Θεσσαλονίκη. Αν πάλι χρειαστείς τότε βάλε καλύτερα το καλύτερης ποιότητας της Shell που διαθέτει αντιπαγωτικό. Σε Φλώρινα, Καστοριά, Δράμα, Ξάνθη η ΕΚΟ κάνει διανομή πετρελαίου κίνησης για -18.
Θα συμφωνήσω με τον φίλο και θα προτείνω κάτι πολύ καλό επίσης, ίσως το καλύτερο για το καθάρισμα των μπεκ
που μου πρότεινε γνωστός μου μηχανολόγος από την Θεσσαλονίκη ο οποίος είναι κορυφή σε εξατμίσεις πετρελαιοκινητήρων,
και φυσικά πριν ρωτήσει κάποιος φίλος σας λέω ότι το δοκίμασα και μου έλυσε προβλήματα που δημιουργήθηκαν μετά από κάποιο πετρέλαιο που έβαλα πέρσι σε πρατήριο των Γρεβενών και έκτοτε το κάνω προληπτικά ανά τρίμηνο.
Αφήνω το ντεπόζιτο να αδειάσει σχετικά καλά (λαμπάκι) και του βάζω όσο περισσότερο φωτιστικό γίνεται ( το όσο γίνεται-λόγω κόστους, μακάρι να μπορούσα να το δούλευα συνεχώς με αυτό το καύσιμο) και κάνω τα χιλιόμετρά μου κανονικά μέχρι να ξανα-ανάψει λαμπάκι.
Προσοχή μόνο μην μείνετε από πετρέλαιο γιατί ίσως να πεδευτείτε έως ότου ξαναπάρει μπροστά.
 
Απάντηση: Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Πετρο πετρελαιο βαζω (3 φορες μεχρι στιγμη) σε μια σελ που μου ειπανε. Το πρατηριο δεν ειναι ιδιωτη αλλα της σελ (αν καταλαβα καλα)

Δεν μπορω να κανω κατι αλλο σχετικα με το καυσιμο νομιζω... Οτι βαζουν...

Η Shell ειναι απο τις λιγες εταιριες που κανουν ελεγχους στα καυσιμα των πρατηριων τους ,χωρις καμμια προειδοποιηση .Το βανακι της Shell κανει επιτοπου ελεγχο και ειναι online με την εταιρια[αν θυμαμαι καλα].
Προσωπικα παντα γεμιζω απο Shell
 
Απάντηση: Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Η Shell ειναι απο τις λιγες εταιριες που κανουν ελεγχους στα καυσιμα των πρατηριων τους ,χωρις καμμια προειδοποιηση .Το βανακι της Shell κανει επιτοπου ελεγχο και ειναι online με την εταιρια[αν θυμαμαι καλα].
Προσωπικα παντα γεμιζω απο Shell

Kαι ποτέ μην μεινεται απο καυσιμο σε πετρελαιοκινητο,θα ταλαιπωρηθειτε αφανταστα,δεν γεμιζουμε απλα και φευγουμε
 
Re: Απάντηση: Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Kαι ποτέ μην μεινεται απο καυσιμο σε πετρελαιοκινητο,θα ταλαιπωρηθειτε αφανταστα,δεν γεμιζουμε απλα και φευγουμε

Δηλαδή; Τι διαφορά έχει από βενζινοκίνητο;
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Για πειτε...

Κατι περι εξαερωσης εχω ακουσει αλλα μπορει να το μπερδευω και με το καλοριφερ στο σπιτι .... :D
 
Απάντηση: Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Για πειτε...

Κατι περι εξαερωσης εχω ακουσει αλλα μπορει να το μπερδευω και με το καλοριφερ στο σπιτι .... :D


Σωστά. Η αντλία υψηλής πίεσης - το κύκλωμα όλο δηλαδή - θέλει εξαέρωση αν μείνεις εντελώς απο καύσιμο.. Ή τουλάχιστον ήθελε την εποχή που είχε φορτηγό ο πατέρας μου...
 
Re: Απάντηση: Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Σωστά. Η αντλία υψηλής πίεσης - το κύκλωμα όλο δηλαδή - θέλει εξαέρωση αν μείνεις εντελώς απο καύσιμο.. Ή τουλάχιστον ήθελε την εποχή που είχε φορτηγό ο πατέρας μου...
Όχι το σενάριο αυτό παίζει και σήμερα στα καινούργια.
Επίσης πολύ προσοχή μην αλλάζετε το φίλτρο πετρελαίου σε κάποιον άπειρο από αυτά μάστορα.
 
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Η ταλαιπωρια ειναι αφανταστη,δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι στα παραπολυ καινουργια αυτοκινητα με diesel,αλλα μεχρι 3 χρονια υπηρχε προβλημα με την εξαερωση που επρεπε να γινει.
Οπως και να εχει καλο ειναι να μην κανετε πειραματα
Ο κινητηρας πετρελαιου ειναι τετραχρονος εσωτερικης καυσης [οπως ο κινητηρας βενζινης] ,αλλα εχει ουσιαστικες διαφορες στη λειτουργια του και στηριζεται στην αυταναφλεξη του καυσιμου λογω της υψηλης πιεσης που δημιουργουν τα μπεκ ,γιαυτο δεν χρειαζεται αναφλεκτηρες[μπουζι] παρα μονο στην εκκινηση ,απο εκει και επειτα ολα τα ρυθμιζει η αντλια καυσιμου
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Η ταλαιπωρια ειναι αφανταστη,δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι στα παραπολυ καινουργια αυτοκινητα με diesel,αλλα μεχρι 3 χρονια υπηρχε προβλημα με την εξαερωση που επρεπε να γινει.
Οπως και να εχει καλο ειναι να μην κανετε πειραματα
Ο κινητηρας πετρελαιου ειναι τετραχρονος εσωτερικης καυσης [οπως ο κινητηρας βενζινης] ,αλλα εχει ουσιαστικες διαφορες στη λειτουργια του και στηριζεται στην αυταναφλεξη του καυσιμου λογω της υψηλης πιεσης που δημιουργουν τα μπεκ ,γιαυτο δεν χρειαζεται αναφλεκτηρες[μπουζι] παρα μονο στην εκκινηση ,απο εκει και επειτα ολα τα ρυθμιζει η αντλια καυσιμου
Άμα δεν πληρώσεις λέει μία παροιμία δεν μαθαίνεις...
Όταν πήρα το αυτ/το (μεταχεί) το πήγα σε ένα συνεργείο για λάδια φίλτρα ξύδια κλπ.
Ο τύπος μου άλλαξε το φίλτρο πετρελαίου χωρίς να το γεμίσει με καύσιμο.
Δεν σας λέω τι τραβήξαμε για να ξαναπάρει μπρος.
Άστα..