Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Με το καλο!
(νομιζα οτι το ειχες ηδη παρει)


Το δικο μου απο τις 14/1 εχει γραψει ηδη 5.100 χλμ...
 
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Σ'ευχαριστώ!!!

Έπρεπε να το είχα πάρει αλλά...

Από κατανάλωση πως τα πας;
 
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Σ'ευχαριστώ!!!

Έπρεπε να το είχα πάρει αλλά...

Από κατανάλωση πως τα πας;

Δεν το εχω μετρησει πραγματικα (φουλαρισμα - μηδενισμος - φουλαρισμα - διαρεση λιτρα/χλμ), αλλα μου δειχνει απο 3,9-4,1 στην καθημερινοτητα μου
(σπιτι-δουλεια και επιστροφη, δλδ Παλαια Φωκαια - Πειραιας - Π. Φωκαια, 110 χλμ).

Δυο κοντινες εκδρομες, μια μεχρι Τρικαλα Κορινθιας, και μια μεχρι Καλαβρυτα, με ταχυτητες στην Εθνικη 110-130 το μεγιστο που μου εδειξε (2-3 φορες και για λιγο) ηταν στα 4,3.
Γενικως σε ολη την διαδρομη, εκτος τις ανηφορες Ξυλοκαστρο - Α. Τρικαλα & Διακοφτο - Καλαβρυτα, εδειχνε 4,1 με 4,2

Φυσικα ενα αλλο 2λιτρο "φαγανο" που εχω δυστυχως παροπλιστηκε ....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Την προσφορά της Citroen την πήρε κανείς ; απίστευτα καλή τιμή για το c3 και για το c4 ...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Εκανα την πρωτη "επισημη" μετρηση.

25 λιτρα για 602 χιλιομετρα (4,1 λιτρα στα 100), με οικομικο τροπο οδηγησης.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Την προσφορά της Citroen την πήρε κανείς ; απίστευτα καλή τιμή για το c3 και για το c4 ...

11.700 τελική το 1.4 με 70 άλογα και 16 κιλά ροπή στις 2000 στροφές. έκδοση trend. κατανάλωση 4.0/100, ρύποι 104
13.700 τελική το 1,6 με 90 άλογα και 23 κιλά ροπή στις 1750 στροφές. με start and stop. έκδοση attraction. κατανάλωση 3,6/100, ρύποι 93

To 1.4 δεν αξίζει, κατά την γνώμη μου. Υστερεί σε επιδόσεις.

Το 1.6 είναι πολύ καλό, και με πολύ καλό εξοπλισμό.

Καλή ποιότητα κατασκευής, καλοί χώροι.

Δυστυχώς δεν το οδήγησα, δεν υπήρχε για test-drive, νομίζω περιμένουν παραλαβή τα αυτοκίνητα τέλος του μήνα.




Εκανα την πρωτη "επισημη" μετρηση.

25 λιτρα για 602 χιλιομετρα (4,1 λιτρα στα 100), με οικομικο τροπο οδηγησης.

:worshippy::Banane0:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

11.700 τελική το 1.4 με 70 άλογα και 16 κιλά ροπή στις 2000 στροφές. έκδοση trend. κατανάλωση 4.0/100, ρύποι 104
13.700 τελική το 1,6 με 90 άλογα και 23 κιλά ροπή στις 1750 στροφές. με start and stop. έκδοση attraction. κατανάλωση 3,6/100, ρύποι 93

To 1.4 δεν αξίζει, κατά την γνώμη μου. Υστερεί σε επιδόσεις.

Το 1.6 είναι πολύ καλό, και με πολύ καλό εξοπλισμό.

Καλή ποιότητα κατασκευής, καλοί χώροι.

Δυστυχώς δεν το οδήγησα, δεν υπήρχε για test-drive, νομίζω περιμένουν παραλαβή τα αυτοκίνητα τέλος του μήνα.






:worshippy::Banane0:

Χθεσινές τιμές C3

1.4 - 11.200 η απλή έκδοση, 12.000 η μεσαία και 13.000 η πλούσια.

1.6 - 14.100 η πλούσια έκδοση.... παράδοση 2,5 μήνες.....

Μιλάμε για λευκό χρώμα, τα μεταλλικά χρώματα +450

Όλα τα λεφτά (εκτός από τον εσωτερικό σχεδιασμό και την άνεση) είναι η πανοραμική οροφή. Στις 15 του μήνα κλείνουμε ένα χρόνο μαζί του... (βενζίνη δυστυχώς)...
 
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Είναι αυτό που είχα πει παλαιότερα με την εκκίνηση του μέτρου απελευθέρωσης των ντηζελοκίνητων, ότι οι τιμές θα πέσουν δραστικά... λόγω του ανταγωνισμού και των προβλημάτων του κλάδου (φτωχές πωλήσεις).
Θεωρώ πως όσοι βιάστηκαν έχασαν σημαντικά χρήματα που εξαύλωσαν αυτομάτως το όποιο όφελος της πετρελαιοκίνησης έναντι της βενζίνης.
Εξ' αλλου οι HDI θεωρούνται από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Την προσφορά της Citroen την πήρε κανείς ; απίστευτα καλή τιμή για το c3 και για το c4 ...
Όντως πάρα πολύ καλή προσφορά.
Το παρήγγειλε ο πατέρας μου προχθές και αναμένεται να το παραλάβει σε 1 με 1.5 μήνα.

edit: Το C4 1.6 HDI 90
 
Last edited:
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Μετα απο 4 μηνες παρα κατι μερες, 11.οοο χιλιομετρα, και 690 ευρω σε πετρελαιο, το κορσακι δειχνει να ειναι απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει...

Για τα ιδια χιλιομετρα, αν ειχα το προηγουμενο μου, θα ηθελα, μονο για βενζινη, καπου στα 1700 ευρω...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

:grinning-smiley-043

τέτοια θέλω να ακούω!

εσύ σε 5 χρόνια θα έχεις κάνει απόσβεση από τη διαφορά στο καύσιμο όλο το αμάξι!!!
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Για να δουμε ;-)

Το πολο σου ηρθε ?

κάπου μεταξύ Ισπανίας και Ελλάδας είναι...

δευτέρα κάνω τα χαρτιά για εκτελωνισμό και πινακίδες.

μέχρι την άλλη τετάρτη θα έχει εκτελωνιστεί...

μέχρι τέλος του μηνός θα το έχω στα χέρια μου!!!!

Ανυπομονώ....!!!!!!!!
 
Απάντηση: Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Μετα απο 4 μηνες παρα κατι μερες, 11.οοο χιλιομετρα, και 690 ευρω σε πετρελαιο, το κορσακι δειχνει να ειναι απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει...

Για τα ιδια χιλιομετρα, αν ειχα το προηγουμενο μου, θα ηθελα, μονο για βενζινη, καπου στα 1700 ευρω...

Και θα είχες γλιτώσει τα 14.000-15000 ευρώ του Corsa. Τα οποία - σύμφωνα με αναγωγή των αριθμών σου - θα αποσβέσεις (άτοκα) σε .. 5 χρόνια.
Με συγχωρείς κιόλας, δεν μου πέφετει λόγος, αλλά δεν μου φαίνεται και τόσο σοφή αγορά... Εκτός αν το παλιό ήταν στα τελευταία του και δεν την έβγαζε την πενταετία.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Σε 5 χρονια, θα εδινα 14-15.οοο μονο για βενζινα...

Το "παλιο", ειχε 670 ευρω τελη, 200 ευρω "χαρατσι" (δεν ξερω αν θα εχει και για του χρονου), 140.οοο χλμ, 880 ευρω ασφαλεια, σερβις/ανταλλακτικα premium γερμανικου, 8.800 ευρω τεκμηριο.

Το εδωσα για 13.οοο...

Το κορσα αντιστοιχα, δεν εχει τελη, δεν εχει χαρατσι, 240 ευρω ασφαλεια, 5 χρονια εγγυηση, και 4.400 τεκμηριο
 
Last edited:
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Το πετρέλαιο κάνει απόσβεση ακόμα και όταν τα χιλιόμετρα είναι λίγα.
Μικρότερη κατανάλωση, φθηνότερο καύσιμο και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας κάνουν τη διαφορά.
Για προγραμματισμένη αγορά καινούριου, η διαφορά των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων σε σχέση με τις βενζινοκίνητες αποσβένεται ταχύτατα.
Ακόμα και όταν πρόκειται για αγορά μεταχειρισμένου βενζινοκίνητου ένα καινούριο πετρελαιοκίνητο θα έχει κάνει απόσβεση σε μια δεκαετία.
 
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Αυτό ακριβώς έγραψα κι εγώ. Ότι η διαφορά στην κατανάλωση θέλει 5 χρόνια για να αποσβέσει την τιμή αγοράς του κόρσα. Στα 5 χρόνια θα ήθελες σύμφωνα με τους αριθμούς σου, 25.000 ευρώ βενζίνη. 15.000 είναι η διαφορά με το καινούριο. Το ότι για ένα αυτοκίνητο με 140.000 χλμ πήρες 13.000 ευρώ, δείχνει ότι επρόκειτο για πολύ ψηλότερη κατηγορία από το τωρινό. Βαρβάτο downsizing που οριακά έχει ένα μικρό οικονομικό πλεονέκτημα σε ορίζοντα πενταετίας, κι αυτό επειδή προφανώς ήταν δίλιτρο που τιμωρείται από το ελληνικό γκουβέρνο με παράλογα τέλη.

Αποκλείεται να πλήρωνες 880 ευρω ασφάλεια χωρίς έξτρα καλύψεις που δεν τις έχεις στο κόρσα. Και τα 240 ευρώ ασφάλεια είναι εξάμηνο, όχι χρόνος. Αν όχι - που αποκλείεται- πες μου γρήγορα που το ασφαλίζεις, γιατί εγώ για το χιλιάρι της συζύγου πληρώνω 360.

Πρίμιουμ γερμανικό- και το κόρσα γερμανικό είναι - σημαίνει ένα από τα 3 ανώτερης κλάσης, Benz, BMW, AUDI. Το ότι κάνεις οικονομία πηγαίνοντας π.χ από 318 σε "κουβαδάκι" κατηγορίας Β, είναι αυτονόητο. Δεν χρειάζεται να είναι καν πετρέλαιο.
 
Απάντηση: Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

:grinning-smiley-043

τέτοια θέλω να ακούω!

εσύ σε 5 χρόνια θα έχεις κάνει απόσβεση από τη διαφορά στο καύσιμο όλο το αμάξι!!!

Και που να ήταν το προηγούμενό του καμμιά Aston Martin. Σε 15 μέρες θα το απόσβενε το αμάξι από τη διαφορά στην κατανάλωση...