Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Καλοταξιδο και τα λαδια αλλαγη στα 10.000 αντε 15.000 χλμ.Εγω ακουγα την αντιπροσωπια για αλλαγη στα 15.000 σε ενα getz και με τα ημισυνθετικα λαδια που εβαζαν καποια στιγμη αναψε λαμπακι οταν το αμαξι εφτασε να εχει 120.000 χλμ.Οταν ειπα καλα γιατι δεν μου λεγατε να τα αλλαζω νωριτερα εκαναν την παλαβη.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Και στη ford αλλά ήδη στα 15.000 το λάδι είναι μαύρο.

Aν κάνω λάθος διορθώστε με,νομίζω όμως πως η μαυρίλα έχει να κάνει με τα καυσαέρια,μέρος των οποίων (ή και όλα ) φιλτράρονται πάλι σε σημείο που περνούν τα λάδια της μηχανής.Έχει να κάνει με τους ρύπους και τον περιορισμό τους πιστεύω κι όχι με το πόσο χάνει τις ιδιότητές του το λάδι.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Έχεις δίκιο φίλε, διότι σε συνεργείο που δούλευα μικρος σε αμάξι που έκανε τεστ drive με καινούργια λάδια ο ιδιοκτήτης του ήθελε άλλα από εκείνα που του είχαμε βάλει και του έβαλε ο μάστορας, τα λάδια ήταν μαύρα αλλά η σύσταση τους ήταν καλή!
 
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Είμαι σε δίλημμα...

VW Polo 1.2 TDi Bluemotion 75hp(Κατανάλωση 3.4 ρύποι 89) ή Fiat Punto 2012 1.3 multijet 85hp (Κατανάλωση 3.5 ρύποι 90)

Έχει κάποιος άποψη;
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Ωραίο αυτοκίνητο το Polo σαν εμφάνιση αλλά επειδή η γυναικά μου έχει αλλάξει 2 Polo (τώρα έχει το προηγούμενης γενιάς) να ξέρεις ότι η αξιοπιστία είναι κάτω του μετρίου.
 
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Πολυ ψωφιο το polo, και ΠΟΛΥ ακριβο....Το ποιο ομορφο ομως

Παντως με τα 1000χλμ που λες οτι κανεις το μηνα, δεν σε συμφερει το ντηζελ.
Με σχεδον 2500 ευρω λιγοτερα παιρνεις το TSI με τα 105 αλογα...

Στα χρηματα του bluemotion βγαινει και το MiTo 1.3JTD ....

To κορσακι γιατι το απόρριψες ? Το Yaris το ειδες ?
 
Last edited:
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Το Polo είναι στα 16000 τελική full extra. Το corsa στην δεύτερη έκδοση του πήγαινε στα 15.300 αν θυμάμαι καλά. οπότε για αυτή την διαφορά προτιμώ το vw, παρόλο που αντιπαθώ την vw. Πάω σε diesel γιατί σκοπεύω να κρατήσω το αυτοκίνητο μια δεκαετία. Αν πήγαινα σε βενζίνη θα έπαιρνα ασυζητητί το Honda Jazz.

Το yaris το είδα και το απέρριψα κατευθείαν, πρώτον γιατί είναι ψεύτικο μέσα είναι ένα μαύρο χάλι και γιατί έβγαινε στην ίδια τιμή με το polo.

H mito κούκλα αλλά πάει στα 17++++

Το polo μ'αρέσει κιόλας...

Κοιτάω και το νέο Punto μιας και βγαίνει συνολικά 1500-2000 πιο κάτω αλλά δεν έχω άποψη για την fiat?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Το Polo είναι στα 16000 τελική full extra. Το corsa στην δεύτερη έκδοση του πήγαινε στα 15.300 αν θυμάμαι καλά. οπότε για αυτή την διαφορά προτιμώ το vw, παρόλο που αντιπαθώ την vw. Πάω σε diesel γιατί σκοπεύω να κρατήσω το αυτοκίνητο μια δεκαετία. Αν πήγαινα σε βενζίνη θα έπαιρνα ασυζητητί το Honda Jazz.

Το yaris το είδα και το απέρριψα κατευθείαν, πρώτον γιατί είναι ψεύτικο μέσα είναι ένα μαύρο χάλι και γιατί έβγαινε στην ίδια τιμή με το polo.

H mito κούκλα αλλά πάει στα 17++++

Το polo μ'αρέσει κιόλας...

Κοιτάω και το νέο Punto μιας και βγαίνει συνολικά 1500-2000 πιο κάτω αλλά δεν έχω άποψη για την fiat?

Φαινεται οτι το εχεις καιταξει καλα το θεμα.

Παντως, το corsa (στην δευτερη εκδοση) παει στα 14,500

16.000 για το πολο φουλ εξτρα δεν ειναι και παρα πολλα περισσοτερα. Στα συν ειναι πολυ ποιο καινουργιο απο το κορσα.

Με σκοπο να κρατησω αυτοκινητο για 10χρονια, σιγουρα δεν θα επερνα φιατ...

Τι εγγυηση δινει η VW ??
 
Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Στο corsa πήρα προσφορά 14.300 στην πρώτη έκδοση και αν θυμάμαι καλά ήταν +1000 για την δεύτερη έκδοση. Μάλλον θα πρέπει να πάω και σε άλλη οπελ.

Η vw δίνει 2 χρόνια και έχει επέκταση με 400 για άλλα δύο χρόνια αν θυμάμαι καλά. Το ίδιο και η fiat.

Η αλήθεια είναι πως το θέμα της εγγύησης δεν το είχα καν στο μυαλό μου και πρέπει να το ψάξω λίγο ακόμα όπως και το κόστος των service μετέπειτα.
 
Re: Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Στο corsa πήρα προσφορά 14.300 στην πρώτη έκδοση και αν θυμάμαι καλά ήταν +1000 για την δεύτερη έκδοση. Μάλλον θα πρέπει να πάω και σε άλλη οπελ.

Η vw δίνει 2 χρόνια και έχει επέκταση με 400 για άλλα δύο χρόνια αν θυμάμαι καλά. Το ίδιο και η fiat.

Η αλήθεια είναι πως το θέμα της εγγύησης δεν το είχα καν στο μυαλό μου και πρέπει να το ψάξω λίγο ακόμα όπως και το κόστος των service μετέπειτα.

Αν ξανασκεφτεις το κορσακι πες μου να σε συστησω σε αυτον που το πηρα εγω.

Η οπελ δινει εγγυηση 6 χρονια ή 180.000 χλμ στα παντα (εκτος αντλια πετρελαιου)

14.500 οπως σου ειπα βγηκε το δικο μου (εκδοση "edition", με "υποχρεωτικα" extra το ESP & προβολακια ομιχλης)

Κατι ακομη, αλλαγη λαδιων καθε 30k (ή μια τον χρονο), και σερβις καθε 60k (ή καθε 2 χρονια).
Βαλτα ολα κατω μιας και εχεις βαθος 10ετιας...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Πάρε skoda

Το fabia εσωτερικά είναι πολύ καλύτερο από το polo.
(τα οδήγησα και τα δυο)
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

10ετία δεν ισχύει.
Στην Ελλάδα προγνωσεις δεν γίνονται.
Και εγώ για δεκαετία αγόρασα αυτοκίνητο, αλλά...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Πάρε skoda

Το fabia εσωτερικά είναι πολύ καλύτερο από το polo.
(τα οδήγησα και τα δυο)

Το κοίταξα αλλά βγάζει πάνω από 100 ρύπους... Κοιτάω κάποιο που είναι κάτω από 100 ώστε να μην έχω τα τέλη... για όσο καιρό μας αφήσει βέβαια το ωραίο μας κράτος...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Επειδή το 99 που βγάζει το polo είναι κόλπο της vw, Ελλάδας προφανώς, (ίδιοι κινητήρες είναι) η skoda δίνει για το λόγο αυτό έκπτωση κάπου 1000 κάτι.
Πάνε στην αντιπροσωπεία να σου δώσουν τιμή. Στους καταλόγους για κάποιο χαζό λόγο το fabia μπορεί να βγαίνει και πιό πάνω από το Polo

ΜΗΝ υπολογίζεις έτσι τα τέλη.
Πριν από 7 χρόνια που αγόρασα αυτοκίνητο έκανα τέτοιους λογαριασμούς.
Τότε είχα υπολογίσει σε βάθος δεκαετίας την επιβάρυνση από 1800 σε 2000 κ.ε. σε κάπου ένα χιλιάρικο και υποβάθμιση τιμής μεταπώλησης στο 30%.
Σήμερα είναι 5500 η επιβάρυνση (μέχρι σήμερα που μιλάμε) και η υποβάθμιση στο 85% (στην επταετία).

Οδήγησέ το.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Και η λογική με τα τέλη (ευρωπαϊκή και παγκόσμια) είναι τα τέλη πιό κάτω.
Αν πατήσει σ αυτό κάθε έξυπνη ελληνική κυβέρνηση σε 2 χρόνια θα σου πού από 80 και κάτω...
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Ως κάτοχος Fiat Grande Punto 1.4 (βενζίνη ) δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από τον Σεπτέμβριο του 2008. Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες η Fiat έχει πολύ καλό όνομα και αξιόλογους κινητήρες.