MITSUBISHI LANCER EVO X

Re: Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVO X

Ακόμα μερικές φωτογραφίες από το 'θηρίο' :

evoconceptx10107b2_b.jpg


evoconceptx10107b1_b.jpg


evoconceptx10107b3_b.jpg


evoconceptx10107b4_b.jpg


evoconceptx10107b5_b.jpg


evoconceptx10107b6_b.jpg


evoconceptx10107b7_b.jpg


evoconceptx10107b8_b.jpg


evoconceptx10107b9_b.jpg

Μια παρατηρηση. Αυτες εδω οι φωτογραφιες ειναι διαφορετικες απο τις αρχικες. Εαν προσεξετε θα βρειτε αρκετες διαφορες. Να πω οτι οι αρχικες φωτογραφιες ειναι αρκετα παλιες (2 χρονων τουλαχιστον) και αυτες εδω μπορω να πω με σιγουρια οτι ειναι πιο προσφατες. Νομιζω οτι η τελικη μορφη του EVO θα ειναι αυτη που βλεπουμε.

P.S. Μπρoστα θυμηζει πολυ σε Nissan Skyline R34
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVO X

P.S. Μπρoστα θυμηζει πολυ σε Nissan Skyline R34

Θα ήθελε πολύ να του μοιάξει του Skyline γενικότερα αλλά και ειδικότερα ...αλλά καμία σχέση...:Banane0:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVO X

Θα ήθελε πολύ να του μοιάξει του Skyline γενικότερα αλλά και ειδικότερα ...αλλά καμία σχέση...:Banane0:

Αυτο το ασχημο αυτοκινητο...........που δεν παει μια............
 
8/10...
οντως υπερβολη

ειναι παρα πολυ λιγοι οι οδηγοι που μπορουν να οδηγησουν 8/10 τετοια αυτοκινητα. εδω πολυ πιο αργα αμαξακια και δυσκολα παλι φτανουμε σε τετοιο βαθμο.
ενα φιλος μου που ειχε γενικα γρηγορα αυτοκινητα ετυχε να γνωρισει τον στεφανη.
ειχε εκεινη την περιοδο δελτα 1.6 τουρμπο και πηγαινε πολυ γρηγορα, σε σημειο που μπορουσες να πεις οτι το πηγαινε στο οριο. απλα τα πραμματα , σε γνωστη του διαδρομη , τον πηγε ο στεαφανης βολτα οδηγοντας για πρωτη φορα το αυτοκινητο και πρωτη φορα σε αυτα τα μερη. του εριξε στα αυτια και δεν ειναι καν απο τους ικανοτερους οδηγους στην ελλαδα.
σχεδον ολοι μας οταν πηγαινουμε στο οριο νομιζουμε οτι αυτο εινια του αυτοκινητου. στην πραξη εινια το δικο μας...
 
Σωστοί με τα όρια. Λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να πάνε ακόμη και ένα Φίατ ούνο τούρμπο στα όρια του.
Όταν έλεγα σε φίλους πως με κούρασε ένα 944 που είχα (το θεωρούσα αργό), με πήγε βόλτα φίλος μηχανικός με εμπλοκή σε πολλά ράλλυ ακρόπολις και ακόμη πλένω εσώρουχα.
Το ίδιο συμβαίνει με τις μηχανές.
Κυνηγιόμουν με ένα 600 f και στις ευθείες ήμουν πάντα μπροστά αλλά στις στροφές πάντα έβλεπα την πινακίδα του.
Εάν είχε αυτός το 1000 εγώ ακόμη θα πήγαινα.
Τα χέρια είναι πολύ σημαντικό πράγμα.
Και αυτό που λέει ο Μάριος είναι σωστό. Νομίζω πως την ωμότητα του 6 , το καινούργιο δεν θα την έχει.
Τα 200 χιλιόμετρα ενός τέτοιου αυτοκινήτου δεν έχουν καμμία σχέση με τα 160 ενός 15ετίας.
Συγχώρεση μια 911 του 85 δεν δίνει. Μία σύγχρονη πιο εύκολα.
Τα ''έξυπνα'' αυτοκίνητα κάνουν τους οδηγούς λιγότερο ικανούς.
Φυσιολογικό.
Όντως το evo πάει να μοιάσει στο skyline. Σωστή παρατήρηση.
 
Συμφωνω απολυτα με το θεμα τα ορια μας και οχι τα ορια του αυτοκινητου. Γιατι αν ητανε να φταναμε τα ορια του αυτοκινητου τοτε τα αυτοκινητα θα ητανε επικινδυνα και οχι πλεων αξιοπηστα. Οι εταιριες θα τρωγανε απιστευτο γιουχαρισμα και ουσιαστικα θα δημιοθργουνταν ενα χαος οπου θα αναγκαζε τις εταιριες να περιορισουν κατα πολυ την υπποδυναμη οπως και την παραγωγη σπορ αυτοκινητων. Εγω πιστευω οτι ολα τα αυτοκινητα εχουνε φτιαχτει για να μην ξεπερνιουνται τα ορια τους απο κοινους θνητους οδηγους παντα. Αλλωστε οι επαγγελματιες μπορει να ξεπερασουν τα ορια αλλα εχουν και τις ικανοτητες να το επεναφερουν οταν φυγει. Για μενα ξεπερναω τα ορια του αυτοκινητου σημαινει κανω λαθος αξιολογηση των δυνατοτητων. Δηλαδη πχ δεν μπορεις σε μια στροφη που το αυτοκινητο μπορει να την παρει οριακα με 80 να πας να μπεις με 120. Θα φυγεις. Εκει ξεπερνας τα ορια του αυτοκινητου αλλα οχι ακριβως ετσι. Κανεις πολυ κακη εκτυμηση της καταστασης και φταις εσυ και οχι το αυτοκινητο.
 
Πολύ σπάνια θα φταίει το αυτοκίνητο σε μια πιθανή έξοδο απο τον δρόμο..ή και σε ενδεχόμενο τρακάρισμα...
Είναι καθαρά και μόνο θέμα βλάβης..
Εξαίρεση αποτέλεσε η Hyundai που όταν άρχισε να βγάζει αυτοκίνητα ήταν σκοτώστρες!!!
Και πάλι όμως δεν έφταιγε το αυτοκίνητο αλλά ο οδηγός καθότι ο οδηγός ξεπερνούσε τα όρια των συγκεκριμένων αυτοκινήτων..
Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση τα όρια αυτών των αυτοκινήτων ήταν σχεδόν υποτυπώδη..
 
συνοδηγος ο στεφανης , ωστοσο δασκαλος για τους οδηγους που ειχαν την τυχη να κατσουν διπλα του.
οταν ειχα το 205 (σε πολυ καλη κατασταση με καλη αναρτηση) χρειαστηκε καποια στιγμη να ακολουθησω ενα τεριος στο οποιο επεβαιναν 3 φιλοι με τους οποιους θα πηγαιναμε να δουμε shake down στο ακροπολις και ειχαμε αργησει.
ο τυπος που οδηγουσε ειχε αγωνιστικη εμπλοκη και γνωση της διαδρομης. μονο 2-3 φορες εχω καταφερει να οδηγησω πιο κομματια απο τοτε που απλα τον ακολουθουσα...


εκτοτε εχω αρχισει να αναθεωρω πολλα πραμματα.
καλο το εβο, αλλα τι να το κανω αφου δεν μπορω να το αξιοποιησω. οχι μονο επειδη εχω επιγνωση κουλαμαρας , αλλα και επειδη τα ορια του ειναι εξωπραγματικα μακρια για δρομους ανοικτους στην κυκλοφορια. το λαθος στο οριο αυτου του αυτοκινητου ισοδυναμει με εξοδο με πολλες τουμπες.
αν δηλαδη το αγορασει καποιος οχι για να γουσταρει η να παει γρηγορα , αλλα επειδη βλεπει την προκληση να βριε τα ορια αυτου του οχηματος (συνηθες) οδηγειται σε πολυ επικινδυνες οδους...
 
Απάντηση: Re: MITSUBISHI LANCER EVO X

εκτοτε εχω αρχισει να αναθεωρω πολλα πραμματα.
καλο το εβο, αλλα τι να το κανω αφου δεν μπορω να το αξιοποιησω. οχι μονο επειδη εχω επιγνωση κουλαμαρας , αλλα και επειδη τα ορια του ειναι εξωπραγματικα μακρια για δρομους ανοικτους στην κυκλοφορια. το λαθος στο οριο αυτου του αυτοκινητου ισοδυναμει με εξοδο με πολλες τουμπες.
αν δηλαδη το αγορασει καποιος οχι για να γουσταρει η να παει γρηγορα , αλλα επειδη βλεπει την προκληση να βριε τα ορια αυτου του οχηματος (συνηθες) οδηγειται σε πολυ επικινδυνες οδους...


:grinning-smiley-043 :grandpa: :grinning-smiley-043

Μαζί σου!!
 
Εγω θα ελεγα οτι οποιος θελει να βρει τα ορια του EVO ας παει να το τρεξει σε πιστα με μπολικα run off areas χωρις φοβο και παθος. Βεβαια δεν ξερω κατα ποσο στην Ελλαδα υπαρχουνε πιστες που να τηρουνε αυτες τις προιποθεσεις. Αλλα εαν και εφ οσων θελεις να βρεις τα ορια του δεν υπαρχει καλυτερος τροπος για να το κανεις αφοβα. Αλλιως θα φας τα μουτρα σου. Standard!!!
 
Πολυ ωραιο!

:offtopic:
Μιλοντας για αμαξια, ειδα αυτο εδω στην αμερικη, που ηταν ΤΡΕΛΑ.
Pontiac Solstice GPX
260 αλογατα, 22.000 (περιπου) ευρα!
 
ναι ρε μανα μου καλο αυτο με την πιστα, αλλα επειδη ειναι μονο δυο οι διαθεσιμες θα αρχισεις να τις βαριεσαι (δεν ειναι δα και κανα νιρμπουρινγκ) οποτε θα συνεχισεις εκτος δρομου.
παντως αν απλα θελεις να γουσταριες η να πας γρηγορα σιγουρα το κανεις με περισση ασφαλεια. σου κοστιζει βεβαια κατι παραπανω σε καυσιμο αλλα τα γουστα ειναι γουστα...