Motorstorm 2

Εγω εκανα μια σοβαροτατη ερωτηση...

Antialiasing δεν εχει...?

Γιατι αντι για καμπυλες βλεπω αυτο το πραμα...:

antialiasing1pv4.jpg


Το anisotropic filtering φαινεται στο θολό τερεν που τρεχουν τα αυτοκινητα σε αντιθεση με το σταθερο που ειναι πιο καθαρο...
Δηλαδη με λιγα λογια... ουτε απο αυτο εχει...

Γυρησαμε ποιοτικα τα γραφικα πριν απο το ετος 2000 αλλα με αναλυση 1920x1080 και τα λεμε HD...?
Καποιοι τουλαχιστο παιζουμε παιχνιδια χρονια ωστε να κοροιδευονται με τετοια αθλια γραφικα με καθετες γραμμουλες...
 
Last edited:
Εγω εκανα μια σοβαροτατη ερωτηση...

Antialiasing δεν εχει...?

Γιατι αντι για καμπυλες βλεπω αυτο το πραμα...:

antialiasing1pv4.jpg


Το anisotropic filtering φαινεται στο θολό τερεν που τρεχουν τα αυτοκινητα σε αντιθεση με το σταθερο που ειναι πιο καθαρο...
Δηλαδη με λιγα λογια... ουτε απο αυτο εχει...

Γυρησαμε ποιοτικα τα γραφικα πριν απο το ετος 2000 αλλα με αναλυση 1920x1080 και τα λεμε HD...?
Καποιοι τουλαχιστο παιζουμε παιχνιδια χρονια ωστε να κοροιδευονται με τετοια αθλια γραφικα με καθετες γραμμουλες...


Τρολ μποι εχεις παιξει ποτε σου παιχνιδια σε κονσολα?

ολα τα παιχνιδια εχουν aliazing σε κονσολα και επιπλεον αυτες οι διαφορες δεν φαινονται σε τετοιο χαμο ουτε σε μια αποσταση ενος μετρου απο την τηλεοραση ευκολα
εκτος αν εισαι graphics whore και παιρνεις τα παιχνιδια για να κανεις pause και zoom και να αναλυεις τις ατελειες των


Κατα αλλα αποδεικνειες περιτρανα ΠΟΣΟ μεγαλο XBOX FANBOY εισαι , τουλαχιστον εμεις το παραδεχομαστε οτι ειμαστε fans του ps3
εσυ μουγκα στην στρουγκα , μονο να πετας μπηχτες σε καθε παιχνιδι η κριτικη για το Ps3

οι κλασσικοι sony haters :flipout:
 
αυτό λέω και εγώ..

κοίτα την αθλιότητα την ίδια...
PURE στο 360


dont feed the trolls το ατομο δεν εχει ιδεα απο gaming αλλωστε δεν εχει κονσολα τι χανεις τον καιρο σου , και το παραδειγμα με το Pure ειναι τελειως αστοχο , δες το συνολο των γραφικων του ενος game και το συνολο του αλλου , το Pure θυμιζει λες και βγηκε το 2004 -bye-
 
To pure ρε συ sfortis ειναι ακομη χειροτερο ομως σε γραφικα...

Trisalon, μιλα καλυτερα... το επομενο αναλογο ποστ σου θα ειναι report...
 
To pure ρε συ sfortis ειναι ακομη χειροτερο ομως σε γραφικα...

Trisalon, μιλα καλυτερα... το επομενο αναλογο ποστ σου θα ειναι report...

εγώ να σου πω την αλήθεια στο demo του Pure είδα πολύ καλά γραφικά ... και όχι μόνο...τα γραφικά δεν είναι το παν...
είδα ενα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδια που σκέφτομαι να αγοράσω.

το demo του motorstorm :tdown:
 
:offtopic:

Trisalon αν συνεχιστεί η επίθεση σε προσωπικό επίπεδο, εδώ και σε πολλά άλλα θέματα, θα αναγκαστούμε να πάρουμε μέτρα... Ο eNeRGy κρατάει τους τύπους αλλά εσύ δεν κάνεις καμία προσπάθεια να κρατηθεί το επίπεδο ψηλά, πάρα μόνο προσπαθείς να το υπονομεύσεις.

Παρακαλώ ας λήξει εδώ η διαμάχη μεταξύ σας.

Ευχαριστώ.
 
εγώ να σου πω την αλήθεια στο demo του Pure είδα πολύ καλά γραφικά ... και όχι μόνο...τα γραφικά δεν είναι το παν...
είδα ενα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδια που σκέφτομαι να αγοράσω.

το demo του motorstorm :tdown:

Σιγουρα τα γραφικα δεν ειναι το παν... αλλα οι γραμμουλες ρε γαμωτο μου την δινουν πια...
Την εποχη που το motoGP8 και το GRID δινουν μαθηματα στις κονσολες στα racing games τουλαχιστο αυτες να μπορουσαν να εχουν ενα βασικο antialiasing να κανει πιο smooth τις γραμμουλες...
 
δυστυχώς το antialiasing δεν είναι η λύση για το πρόβλημα απλά μια τεχνική βελτίωσης των artifacts τις χαμηλής ανάλυσης.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα που έθεσες με την παραλία είναι ενα πολύ καλό παράδειγμα για τις αδυναμίες του.

Η γραμμή που έχεις δείξει λοιπόν έχει antianliasing, απλα δυστυχώς έτυχε να είναι σχεδόν οριζόντια και με μεγάλο contrast όπου το ο αλγόριθμος δεν κατάφερε να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα. Ο 4xFSAA που φαίνεται οτι χρησιμοποιεί το παιχνίδι δυστυχώς δεν είναι αρκετός μιας και τα γειτονικά pixels από τα juggles είναι πολύ περισσότερα.

Οσο για το anisotropic filtering, θα πρέπει να σου πω οτι η περιοχή που έδειξες στην εικόνα δεν είναι σχεδόν καθόλου φιλτραρισμένη. Το anisotropic filtering θα το δεις στα μακριά και υπό γωνία textures στον ορίζοντα όπου αρχίζουν και θολώνουν. Ανάλογα με τον βαθμό ανισοτροπίας έχεις και λιγότερο θόλωμα.

Βασικά όπως το βλέπω δεν χρησιμοποιεί ανισοτροπικό, αλλά trilineal.
 
δυστυχώς το antialiasing δεν είναι η λύση για το πρόβλημα απλά μια τεχνική βελτίωσης των artifacts τις χαμηλής ανάλυσης.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα που έθεσες με την παραλία είναι ενα πολύ καλό παράδειγμα για τις αδυναμίες του.

Η γραμμή που έχεις δείξει λοιπόν έχει antianliasing, απλα δυστυχώς έτυχε να είναι σχεδόν οριζόντια και με μεγάλο contrast όπου το ο αλγόριθμος δεν κατάφερε να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα. Ο 4xFSAA που φαίνεται οτι χρησιμοποιεί το παιχνίδι δυστυχώς δεν είναι αρκετός μιας και τα γειτονικά pixels από τα juggles είναι πολύ περισσότερα.

Οσο για το anisotropic filtering, θα πρέπει να σου πω οτι η περιοχή που έδειξες στην εικόνα δεν είναι σχεδόν καθόλου φιλτραρισμένη. Το anisotropic filtering θα το δεις στα μακριά και υπό γωνία textures στον ορίζοντα όπου αρχίζουν και θολώνουν. Ανάλογα με τον βαθμό ανισοτροπίας έχεις και λιγότερο θόλωμα.

Βασικά όπως το βλέπω δεν χρησιμοποιεί ανισοτροπικό, αλλά trilineal.


aliiazing υπαρχει σε ολες τις κονσολες , δεν εχουνε τις ισχυρες καρτες του pc με τα φιλτρα να τρεξουνε γραφικα με πληρη εξομαλυνση
εδω πχ δεν φαινεται ευκολα

http://img509.imageshack.us/img509/9449/msprplayer13dk9.jpg

http://i33.tinypic.com/ws7508.jpg

http://i34.photobucket.com/albums/d114/deepbrown/MSPR_deepbrown_54.jpg

ειναι λαθος να μπαινουνε στο τρυπακι τετοιας κριτικης αναλογα το πλανο , και βεβαια να επισημαινουνε τετοιες μικροδιαφορες που φαινονται μονο σε στατικη εικονα , μικρη οθονη και ενδελεχη ερευνα , σε πραγματικες συνθηκες δεν θα το προσεχαμε καθολου εκτος αν ειχαμε πολυ εμπειρο ματι , και σε μια αποσταση θεασης γυρω στο ενα μετρο απο την Tv μας

Οπως και να εχει το παιχνιδι στο συνολο του ειναι καλοσχεδιασμενο και με πολυ καλα γραφικα ,τωρα καποιος που ειναι graphic whore και θελει το τελειο aaX100 και AFX200 :flipout:παιρνει pc των 1000 ευρω και τα βλεπει ολα θεομπιτα
 
To antialiasing δε φαινεται μονο σε στατικα πλανα και εικονες...
Δυστυχως φαινεται και μαλιστα τραβαει το ματι γιατι αυτες οι γραμμουλες κουνιουνται αναλογα την γωνια χαλοντας τις οποιες υποτιθεμενες καμπυλες...
 
μου ερθε σημερα το παιχνιδι απο αγγλια , φοβερα γραφικα τα καλυτερα σε racing game , εχει πολυ καλο aa , πολυ δυσκολα να εντοπισεις σκαλοπατακια στην tv και ατελεις στην κινηση , βεβαια αυτα που φαινονταi στο pause ειναι η κακης ποιοτητας σκιες , το Gameplay ειναι λιγο πιο δυσκολο θελει περισσοτερο κοπο , ομως το συνολο του ειναι ανωτερο απο του 1 που δεν συγκρινεται
συνολικα μια αγορα που αξιζει για τον ps3 user






 
Απάντηση: Re: Motorstorm 2

αυτα που φαινιονται στο pause ειναι το γνωστο flickering και διαφερει απο ps3 σε ps3 ελαχιστα .φταιει η gpu αν ειναι εντονο ζητα αντικατασταση.
η ερευνα μου πανω στο flickering ξεκινησε πρωτη μερα κυκλοφοριας καθως χαζευα τα "τελεια" γραφικα του f1 ειδα οτι οι σκιες τρεμοπαιζαν και εκαναν γωνιες.
το ιδιο σε ολα τα παιχνιδια που εχουν σκιες.
μερικες κονσολες ειχαν πολυ μεγαλο προβλημα δες εδω.http://www.youtube.com/watch?v=T8gKRAhgSx4

μου ερθε σημερα το παιχνιδι απο αγγλια , φοβερα γραφικα τα καλυτερα σε racing game , εχει πολυ καλο aa , πολυ δυσκολα να εντοπισεις σκαλοπατακια στην tv και ατελεις στην κινηση , βεβαια αυτα που φαινονταi στο pause ειναι η κακης ποιοτητας σκιες , το Gameplay ειναι λιγο πιο δυσκολο θελει περισσοτερο κοπο , ομως το συνολο του ειναι ανωτερο απο του 1 που δεν συγκρινεται
συνολικα μια αγορα που αξιζει για τον ps3 user






 
Re: Απάντηση: Re: Motorstorm 2

αυτα που φαινιονται στο pause ειναι το γνωστο flickering και διαφερει απο ps3 σε ps3 ελαχιστα .φταιει η gpu αν ειναι εντονο ζητα αντικατασταση.
η ερευνα μου πανω στο flickering ξεκινησε πρωτη μερα κυκλοφοριας καθως χαζευα τα "τελεια" γραφικα του f1 ειδα οτι οι σκιες τρεμοπαιζαν και εκαναν γωνιες.
το ιδιο σε ολα τα παιχνιδια που εχουν σκιες.
μερικες κονσολες ειχαν πολυ μεγαλο προβλημα δες εδω.http://www.youtube.com/watch?v=T8gKRAhgSx4

επαιζα στο μισο μετρο εν κινηση δεν μπορουσα να διακρινω το aliazing πολυ δυσκολα κανανε εξαιρετικη δουλεια , και φυσικα οι εικονες δειχνουν πανω κατω στη ποιοτητα του παιχνιδιου , φαντασου σε ενα καλο πανελ πως θα δειχνε η σε καμια κουρο το game με καλα χρωματα αντιθεσεις φωτισμους και λοιπα , στο monitor του pciou χανει καπως
για το Flickering δεν προσεξα να ειναι εντονο
 
δεν ξερω πως παιζεις η πως κρινεις τα γραφικα
αλλα εγω αν δεν παιξω σε προβολεα δεν παιζω καθολου.
εκει γινονται ολες οι λεπτομερειες πολυ περισσοτερο πχ το pure στη bravia που εχω παλευετε.στον προβολεα εινα Η πατατα
 
Re: Απάντηση: Motorstorm 2

δεν ξερω πως παιζεις η πως κρινεις τα γραφικα
αλλα εγω αν δεν παιξω σε προβολεα δεν παιζω καθολου.
εκει γινονται ολες οι λεπτομερειες πολυ περισσοτερο πχ το pure στη bravia που εχω παλευετε.στον προβολεα εινα Η πατατα


το grand turismo πως ειναι?