Μουσική και Χρόνος

Καταλαβαίνετε ότι κατουρήθηκα από τη χαρά μου όταν μου ζήτησαν να φορτώσω Κλασσική μουσική στο mp3 τους. Κομμάτια όπως το Fur Elise, Alla Turca, Καρυοθραύστη, άριες από Carmen, Κουρέα της Σεβίλλης κλπ. Η μια από τις δύο μάλιστα (μουσικό ταλεντάκι) έβγαλε στο πιάνο (με το αυτί) τις πρώτες νότες από την 5η του Beethoven και μας φώναξε με περηφάνια να μας τις παίξει.

Σε αυτή την περίπτωση το πράγμα μιλάει από μόνο του. Θα έβγαζα λοιπόν το συμπέρασμα, ότι τελικά προσφέρει πολλά και η συνοδευτική ακρόαση μουσικής.
Βεβαίως μαθαίνοντας το παιδί ένα όργανο έχει και πρόσβαση σε έναν ολόκληρο μουσικό κόσμο.
 
να κοιτάξετε τα active ηχεία της Fostex. τα είχα πάρει από το πλαίσιο, έχω τέτοια και στο pc μου.
180 ευρώ το ζευγάρι.
αν σας πώ ότι ώρες ώρες δείχνουν τα δοντάκια τους ακομη και στα Magnepan του κύριου συστήματος, θα με πιστέψετε;

Μήπως μπορείτε να μου συστήσετε συγκεκριμένο μοντέλο; Έκανα μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο και διαπίστωσα ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία και μεγάλη ψαλίδα στις τιμές!
 
Μήπως μπορείτε να μου συστήσετε συγκεκριμένο μοντέλο; Έκανα μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο και διαπίστωσα ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία και μεγάλη ψαλίδα στις τιμές!

έχω το PMO.4.
το βρίσκω, απλά ε-ξαι-ρε-τι-κό.
όχι μόνο για τα λεφτά του: Γενικώς εννοώ.
δεν έχω ακούσει ποτέ μικρό ηχείο που να αποδίδει το πιάνο ή τις φωνές όπως αυτό.
βέβαια πρέπει να σας τονίσω πως ποτέ δεν πέταγα λεφτά σε μηχανήματα: προτιμούσα να τα ξοδεύω σε δίσκους.
 
Βεβαίως μαθαίνοντας το παιδί ένα όργανο έχει και πρόσβαση σε έναν ολόκληρο μουσικό κόσμο.

Εννοείται.
αλλά το όργανο, θέλει Πειθαρχία.
ο μικρός ο δικός μου, για παράδειγμα, είναι σκέτη αναρχία: ο πιο ασφαλής τρόπος για να μην κάνει κάτι, είναι να του ζητήσεις να το κάνει.
"Ναί μπαμπά..." και ...σε γράφει.
Δεν θα μάθει ποτέ να παιζει ένα όργανο.
έχει άλλες προτεραιότητες.
προτιμάει τον Leibnitz και τον Evariste Galois, εκείνες τις πειθαρχίες.

αλλά από μουσική, σκαμπάζει.
του λέω 'γκόμενα; παίζει;" (είναι 16).
μου λέει "είναι χαζές οι περισσότερες...μέχρι να πάμε στο κρεββάτι, πρέπει να πούμε και κάτι...τι να πώ με αυτές;"

All is loneliness
 
Δεν το ξέρω αυτό.
εγώ, έπεσα απάνω και στους δύο, απ την αρχή.
τους άλλαζα, τους έπλενα, τους τάϊζα, πίσω έπαιζε μουσική.
η μάνα τους, ώρες ώρες ζηλεύει τη σχέση που έχω μαζί τους.
δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό.

Σχεδόν το ίδιο έκανα κι εγώ. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το ότι είναι κορίτσια. Κορίτσια ξεκορίτσια, την μουσική την εισπράττουν, όπως και τη ζωγραφική και τα βιβλία...
 
έχω το PMO.4.
βέβαια πρέπει να σας τονίσω πως ποτέ δεν πέταγα λεφτά σε μηχανήματα: προτιμούσα να τα ξοδεύω σε δίσκους.

Ναι, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα μηχανήματα δεν είναι αυτοσκοπός αλλά μέσον που μας ανοίγει το δρόμο στη μουσική. Ας θαυμάζουμε τους θαυμάσιους εκείνους κατασκευαστές, οι οποίοι κατορθώνουν αυτό το απίστευτο με τον καλύτερο τρόπο!
 
Εννοείται.
αλλά το όργανο, θέλει Πειθαρχία.
ο μικρός ο δικός μου, για παράδειγμα, είναι σκέτη αναρχία: ο πιο ασφαλής τρόπος για να μην κάνει κάτι, είναι να του ζητήσεις να το κάνει.
"Ναί μπαμπά..." και ...σε γράφει.
Δεν θα μάθει ποτέ να παιζει ένα όργανο.
έχει άλλες προτεραιότητες.
προτιμάει τον Leibnitz και τον Evariste Galois, εκείνες τις πειθαρχίες.

αλλά από μουσική, σκαμπάζει.
του λέω 'γκόμενα; παίζει;" (είναι 16).
μου λέει "είναι χαζές οι περισσότερες...μέχρι να πάμε στο κρεββάτι, πρέπει να πούμε και κάτι...τι να πώ με αυτές;"

All is loneliness

Μένω άναυδος με τις πειθαρχίες του γιού σας! Όταν μου τυχαίνει κανένα τέτοιο παιδί στο σχολείο, κάνω πάρτυ στον εαυτό μου! Νομίζω ότι είναι σχετικά πιο εύκολο να μάθει κανείς ένα μουσικό όργανο παρά να να διεισδύσει στους δύσβατους δρόμους της φιλοσοφίας και γενικότερα της αφηρημένης σκέψης. Αν και η μουσική, νομίζω, είναι η βασίλισσα της αφαίρεσης, η οποία όμως διαθέτει σώμα και μας ξεγελά με αυτό. Επομένως αποτελεί και έναν τρόπο για να αγαπήσει ένας νέος την αφαίρεση. Γεινικά, οι καλύτεροι μαθητές που είχα μέχρι τώρα είχαν συστηματική σχέση με τη μουσική και τις τέχνες γενικότερα.
 
Δεν θα μάθει ποτέ να παιζει ένα όργανο.
έχει άλλες προτεραιότητες.
προτιμάει τον Leibnitz και τον Evariste Galois, εκείνες τις πειθαρχίες.




Σου το άφησα το παιδί και μου το κατέστρεψες. Μόνο προς Λίβερπουλ μεριά μένει να πάει... :twoguns:
 
Last edited:
Liverpool

Mendips_John_Lennon_House.jpg


Mendips, at 251 Menlove Avenue, Liverpool, was donated to the National Trust by Yoko Ono. This is the house in Woolton, Liverpool, where John Lennon lived between the ages of 5 and 23 with Aunt Mimi. After the break up of Julia and Freddie Lennon's marriage, John went to live with Julia's sister - Aunt Mimi. John was then brought up at Mendips, along with lodging students who were taken in to help pay for the house and keep up appearances. Aunt Mimi is a rather ferocious figure in many versions of the Beatles' story, snobbish and unloving. But John always acknowledged the importance of the help and stability that Mimi provided for him. Philip Norman, Lennon's biographer, describes a typical scene from Lennon's later childhood. As an art student he had left home to live in student lodgings in Liverpool. Making his dramatic exit from Mendips, John announced that he was going because he didn't like Mimi's cooking. Inevitably the charms of youthful student living in artistic but squalid lodgings faded. When John needed a bath, clean clothes and especially some decent food, he would come back and see Mimi.

Visitors to Mendips will be able to see John's bedroom, and hear some of the music he would have listened to as he sat in there keeping out of Aunt Mimi's way.
 
Scouser!!!! :award::award:

Respect!

οι scousers κράτησαν ψηλά την τιμή του Νησιού στη δεκαετία του 80.
έμπαιναν μέσα στο γήπεδο, και κήρυσσαν δικτατορία.
τους πέταξαν έξω οι χαρτογιακάδες της UEFA, με αφορμή το Χέϊζελ μπάς και πάρει το ευρωπαϊκό και κανένας άλλος.
γιατί όπως ήταν οι scousers τότε, δεν υπήρχε περίπτωση να τους το πάρει κανείς.

εγώ, αν και Mancunian, τους λάτρεψα.

:ernaehrung004:
 
Απάντηση: Re: Μουσική και Χρόνος

:twoguns:
αυτός ο Χάμετ -το λέω σωστά;- στο El Lay τα 'κονόμησε αλλά
...Πού να μεγάλωσε άραγε;
Ξέρει κανείς; :Banane0:


:ernaehrung004:

Για τον Ντάσιελ θα λες: Ωραίος, είχα διαβάσει ένα δικό του.
"Αίμα πάνω απο την πόλη" λεγότανε
"έγειρε απότομα προς τα πίσω. Πέρασε τη γλώσσα του πάνω απο τα ξερά του χείλη και τα μάτια του στένεψαν"
Σκέτη κινηματογραφία ε;
 
αυτός ο Χάμετ -το λέω σωστά;- στο El Lay τα 'κονόμησε αλλά
...Πού να μεγάλωσε άραγε;
Ξέρει κανείς; :Banane0:


:ernaehrung004:


Βλέπεις ο Hammett είχε την τύχη να έχει μία σακούλα σκουπιδιών να μεταφέρει τη Stratocaster των 60 δολαρίων του για να πάει να παίζει με τους φίλους του. Και επειδή ο πατέρας του ήταν έμπορος, έλειπε συνέχεια και ουσιαστικά έμενε μόνο με τη μάνα του. Δεν είχε λεφτά καν για ενισχυτή οπότε δούλευε ως λατζιέρης στα Burger King του San Fransisco για να πάρει έναν.

Εσύ τέτοιες ερωτήσεις? Μα πώς... Το Wire ξέρει πολύ καλά από φτωχόπαιδα με κιθάρες των 30 $. Για τσέκαρε λίγο καλύτερα...

Α, ξέχασα. Δεν έκανε δίσκο με laptop ο Hammett. Οπότε... Μάλλον τους πέφτει ''λίγος''.-bye-