Γεια σας!θελω να σας κάνω δυο ερωτήματα και ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο μου μήνυμα.
1[SUP]ον[/SUP] έχω μια μπαταρία αμαξιού την άλλαξα και την κράτησα ημιφορτημενη (κου έκανε «τρελά» και την άλλαξα κλειστού κυκλώματος στα 60[SUP]Α[/SUP] (αν δεν κάνω λάθος στα 14 V. Μου είπαν ότι άμα με ένα απλό μετασχηματιστή (από αυτούς που δεκάδες έχουμε στα σπίτια… ) να το συνδέσω προσεκτικά τους πόλους το + με το + κλπ…και να το αφήσω πολλές μέρες και θα φτιάξει και γενικά θα έχω μια 2[SUP]η[/SUP] μπαταρία σε ώρα ανάγκης… ένας άλλος μου είπε ότι ο μετασχηματιστής μου (ο πιο μεγάλος) είναι στα 12 V και επειδή η μπαταρία είναι στα 14 V, ούτε καν θα την «γαργαλήσει» !!!! έτσι μου είπε! Δεν με πειράζει, να την έχω στην πρίζα και 10-15-20 μέρες συνέχεια…… θα κάνω δουλειά;;;;;:2thumb22sup:
2[SUP]ον[/SUP] όταν άλλαξα την μπαταρία πριν 5 μήνες σήμερα το πολύ πρωί που πήγα να ξεκινήσω δεν ξεκιναγε το αμάξι…. Έδινε η μίζα, ρεύμα όμως όχι!!!! (παλιάς τεχνολογίας αμάξι έχω….) με συγγενικό μου πρόσωπο μου έδωσε ρεύμα από το δικό του και μετά από 2-3 φορές πηρέ!!!!! Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΟΛΥ. 10 λεπτά την ημέρα και αυτές 3 φορές την εβδομάδα….
Έκανα της δουλειές μου, το πήγα και μια βόλτα γύρω στα 40 λεπτά να γεμίσει από το δυναμό…… όλα καλά και μετά από σταμάτημα 3- 4 ωρών αλλά όταν το πήγα από εκεί που πήρα την μπαταρία μου και την είδε μου είπε ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΓΡΑ σαν να έβρασε (κλειστού κυκλώματος) και μου αφού το συμπλήρωσε με λίγα (μου είπε ότι είναι ειδικά και καυστικά και ΟΧΙ απιονισμενο νερό. Μου είπε ότι έχει πρόβλημα ο αυτόματος του δυναμου που δεν σταματά όταν είναι φορτισμένη κι αποτέλεσμα να στέλνει ρεύμα περίσσιο και να βράζει μέσα και να εξατμίζονται τα υγρά….. ΑΛΗΘΕΥΕΙ αυτό;;;;; μου είπε να το δει ΑΜΕΣΑ ο ηλεκτρολόγος. Δεν μου περισσεύουν χρήματα …… αναγκαστικά θα το πάω στον ηλεκτρολόγο;;;;;;; :twoguns::7SFGSFG:
Τι λέτε εσείς;;;; σας έχει συμβεί αυτό;;;;;;;:7SFGSFG:
1[SUP]ον[/SUP] έχω μια μπαταρία αμαξιού την άλλαξα και την κράτησα ημιφορτημενη (κου έκανε «τρελά» και την άλλαξα κλειστού κυκλώματος στα 60[SUP]Α[/SUP] (αν δεν κάνω λάθος στα 14 V. Μου είπαν ότι άμα με ένα απλό μετασχηματιστή (από αυτούς που δεκάδες έχουμε στα σπίτια… ) να το συνδέσω προσεκτικά τους πόλους το + με το + κλπ…και να το αφήσω πολλές μέρες και θα φτιάξει και γενικά θα έχω μια 2[SUP]η[/SUP] μπαταρία σε ώρα ανάγκης… ένας άλλος μου είπε ότι ο μετασχηματιστής μου (ο πιο μεγάλος) είναι στα 12 V και επειδή η μπαταρία είναι στα 14 V, ούτε καν θα την «γαργαλήσει» !!!! έτσι μου είπε! Δεν με πειράζει, να την έχω στην πρίζα και 10-15-20 μέρες συνέχεια…… θα κάνω δουλειά;;;;;:2thumb22sup:
2[SUP]ον[/SUP] όταν άλλαξα την μπαταρία πριν 5 μήνες σήμερα το πολύ πρωί που πήγα να ξεκινήσω δεν ξεκιναγε το αμάξι…. Έδινε η μίζα, ρεύμα όμως όχι!!!! (παλιάς τεχνολογίας αμάξι έχω….) με συγγενικό μου πρόσωπο μου έδωσε ρεύμα από το δικό του και μετά από 2-3 φορές πηρέ!!!!! Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΟΛΥ. 10 λεπτά την ημέρα και αυτές 3 φορές την εβδομάδα….
Έκανα της δουλειές μου, το πήγα και μια βόλτα γύρω στα 40 λεπτά να γεμίσει από το δυναμό…… όλα καλά και μετά από σταμάτημα 3- 4 ωρών αλλά όταν το πήγα από εκεί που πήρα την μπαταρία μου και την είδε μου είπε ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΓΡΑ σαν να έβρασε (κλειστού κυκλώματος) και μου αφού το συμπλήρωσε με λίγα (μου είπε ότι είναι ειδικά και καυστικά και ΟΧΙ απιονισμενο νερό. Μου είπε ότι έχει πρόβλημα ο αυτόματος του δυναμου που δεν σταματά όταν είναι φορτισμένη κι αποτέλεσμα να στέλνει ρεύμα περίσσιο και να βράζει μέσα και να εξατμίζονται τα υγρά….. ΑΛΗΘΕΥΕΙ αυτό;;;;; μου είπε να το δει ΑΜΕΣΑ ο ηλεκτρολόγος. Δεν μου περισσεύουν χρήματα …… αναγκαστικά θα το πάω στον ηλεκτρολόγο;;;;;;; :twoguns::7SFGSFG:
Τι λέτε εσείς;;;; σας έχει συμβεί αυτό;;;;;;;:7SFGSFG: