ΜΠΑΤΑΡΙΑ αμαξιού πρόβλημα

1kost12

New member
25 June 2012
74
Γεια σας!θελω να σας κάνω δυο ερωτήματα και ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο μου μήνυμα.
1[SUP]ον[/SUP] έχω μια μπαταρία αμαξιού την άλλαξα και την κράτησα ημιφορτημενη (κου έκανε «τρελά» και την άλλαξα κλειστού κυκλώματος στα 60[SUP]Α[/SUP] (αν δεν κάνω λάθος στα 14 V. Μου είπαν ότι άμα με ένα απλό μετασχηματιστή (από αυτούς που δεκάδες έχουμε στα σπίτια… ) να το συνδέσω προσεκτικά τους πόλους το + με το + κλπ…και να το αφήσω πολλές μέρες και θα φτιάξει και γενικά θα έχω μια 2[SUP]η[/SUP] μπαταρία σε ώρα ανάγκης… ένας άλλος μου είπε ότι ο μετασχηματιστής μου (ο πιο μεγάλος) είναι στα 12 V και επειδή η μπαταρία είναι στα 14 V, ούτε καν θα την «γαργαλήσει» !!!! έτσι μου είπε! Δεν με πειράζει, να την έχω στην πρίζα και 10-15-20 μέρες συνέχεια…… θα κάνω δουλειά;;;;;:2thumb22sup:

2[SUP]ον[/SUP] όταν άλλαξα την μπαταρία πριν 5 μήνες σήμερα το πολύ πρωί που πήγα να ξεκινήσω δεν ξεκιναγε το αμάξι…. Έδινε η μίζα, ρεύμα όμως όχι!!!! (παλιάς τεχνολογίας αμάξι έχω….) με συγγενικό μου πρόσωπο μου έδωσε ρεύμα από το δικό του και μετά από 2-3 φορές πηρέ!!!!! Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΟΛΥ. 10 λεπτά την ημέρα και αυτές 3 φορές την εβδομάδα….

Έκανα της δουλειές μου, το πήγα και μια βόλτα γύρω στα 40 λεπτά να γεμίσει από το δυναμό…… όλα καλά και μετά από σταμάτημα 3- 4 ωρών αλλά όταν το πήγα από εκεί που πήρα την μπαταρία μου και την είδε μου είπε ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΓΡΑ σαν να έβρασε (κλειστού κυκλώματος) και μου αφού το συμπλήρωσε με λίγα (μου είπε ότι είναι ειδικά και καυστικά και ΟΧΙ απιονισμενο νερό. Μου είπε ότι έχει πρόβλημα ο αυτόματος του δυναμου που δεν σταματά όταν είναι φορτισμένη κι αποτέλεσμα να στέλνει ρεύμα περίσσιο και να βράζει μέσα και να εξατμίζονται τα υγρά….. ΑΛΗΘΕΥΕΙ αυτό;;;;; μου είπε να το δει ΑΜΕΣΑ ο ηλεκτρολόγος. Δεν μου περισσεύουν χρήματα …… αναγκαστικά θα το πάω στον ηλεκτρολόγο;;;;;;; :twoguns::7SFGSFG:

Τι λέτε εσείς;;;; σας έχει συμβεί αυτό;;;;;;;:7SFGSFG:
 
Πριν πολλά χρόνια μου έτυχε σε εταιρία να πάρει φωτιά η μπαταρία στο αυτοκίνητο και ευτυχώς την σβήσαμε με πυροσβεστήρα. Αν δεν την σβήναμε εγκαίρως σίγουρα ολόκληρο το αυτοκίνητο θα καιγόταν γιατί οι φλόγες ήταν μεγάλες. Αν θυμάμαι καλά είχε πει ο τεχνικός ότι χάλασε ο αυτόματος. Μην το σκέφτεσαι καν, κινδυνεύεις πραγματικά και εσύ και η οικογένεια σου. Ένα αυτοκίνητο μπορεί να καεί μέσα σε 3 λεπτά μόνο. Ακόμα και οι πιθανότητες για δηλητηριώδεις αναθυμιάσεις.... Μη νομίζεις ότι μπορεί να προλάβεις να τη σβήσεις μέσα σε κίνηση ή σε μια στιγμή που δεν είσαι απόλυτα ψύχραιμος και τυχερός.
 
Αύριο το πρωί θα πάω σε ηλεκτρολόγο….
Μια μικρή ερώτηση. Πόσο περίπου θα στοχεύσει για φτιάξιμο και πόσο για καινούργιο;;;; ρωτώ για να πάρω πρώτα την «κρυάδα» και να μην μου κακοφανεί στον ηλεκτρολόγο…. :bigcry:
 
Αυτόματος παίζει σε πολύ παλιά αυτοκίνητα...στα καινούργια τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο της ηλεκτρονικής με έλεγχο από την ECU.
Πάντως όντως φαίνεται να έχει πρόβλημα στη διαχείριση φόρτισης της μπαταρίας, δεν δικαιολογείται να σου χάνει τόσα υγρά από μπαταρία κλειστού τύπου. Για να βράζει πρέπει να υπερφορτίζεται τρελά.
Να το δεις γιατί όντως υπάρχει και ο κίνδυνος φωτιάς.
Το κόστος μπορεί να παίξει αρκετά ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου, τη βλάβη κλπ...
Επίσης τα 12 V είναι η ονομαστική τάση. H τάση φόρτισης για όλες της μπαταρίες μολύβδου - οξέως (όπως και αυτές των αυτοκινήτων) για κάθε στοιχείο 2 V πρέπει να είναι μεταξύ 2.30 - 2.45 V. Αυτό σημαίνει ότι για 12 V μπαταρία πρέπει το κύκλωμα φόρτισης του αυτοκινήτου να δίνει 13.8 - 14.7 μέγιστο. Στα αυτοκίνητα είναι συνήθως ρυθμισμένο μεταξύ 2.30 και 2.35 δηλαδή 13.8 V και 14.1 V γιατί πιο πάνω επιτυγχάνεται γρηγορότερη φόρτιση αλλά ουσιαστικά μειώνεται η ζωή του συσσωρευτή. Με ένα πολύμετρο μπορείς να το δεις και εσύ μόνος σου, βάζοντας το στα άκρα του συσσωρευτή.
Κατά αυτό τον τρόπο όντως μπορείς σε μια μπαταρία 12 V να τη συνδέσεις με ένα φορτιστή για 12 V (που θα βγάζει παραπάνω) σπίτι σου, να την αφήσεις να φορτίσει σιγά σιγά και έτσι να μπορέσεις να κερδίσεις μερικούς ακόμη λειτουργικούς κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης. Αυτό το κάνω για 6 V μπαραρίες ups που τις φορτίζω με φορτιστή που βγάζει κάτω από 1 Α.
 
Last edited:
Πήγα στον ηλεκτρολόγο το αμάξι, το μέτρησε στο ρελαντί έδειχνε 13.7-13,8 και όταν πάτησε το γκάζι αρκετά έδειξε κάπου στα 14.4…… άναψε τα φωτά κλπ κάπου στα 13.50-13.60…..
Μου είπε ότι είναι εντάξει η μπαταρία και το αυτόματο δείχνει ότι δουλεύει….. όταν του είπα ότι μήπως έχει χαλάσει το αυτόματο μου είπε ότι είναι εντάξει….απλά μετά από 7-10 μέρες να έρθω να το αναμετρήσω……
Τελικά να ησυχάσω;;;;; η να πάω σε κανέναν άλλον.;;;;;;;;;
 
Ότι και να σου πούμε από το δίκτυο …
Το μάτι και οι έλεγχοι του τεχνικού είναι ασύγκριτα πιο αξιόπιστη μέθοδος.
 
Γεια σας!θελω να σας κάνω δυο ερωτήματα και ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο μου μήνυμα.
1[SUP]ον[/SUP] έχω μια μπαταρία αμαξιού την άλλαξα και την κράτησα ημιφορτημενη (κου έκανε «τρελά» και την άλλαξα κλειστού κυκλώματος στα 60[SUP]Α[/SUP] (αν δεν κάνω λάθος στα 14 V. Μου είπαν ότι άμα με ένα απλό μετασχηματιστή (από αυτούς που δεκάδες έχουμε στα σπίτια… ) να το συνδέσω προσεκτικά τους πόλους το + με το + κλπ…και να το αφήσω πολλές μέρες και θα φτιάξει και γενικά θα έχω μια 2[SUP]η[/SUP] μπαταρία σε ώρα ανάγκης… ένας άλλος μου είπε ότι ο μετασχηματιστής μου (ο πιο μεγάλος) είναι στα 12 V και επειδή η μπαταρία είναι στα 14 V, ούτε καν θα την «γαργαλήσει» !!!! έτσι μου είπε! Δεν με πειράζει, να την έχω στην πρίζα και 10-15-20 μέρες συνέχεια…… θα κάνω δουλειά;;;;;:2thumb22sup:

2[SUP]ον[/SUP] όταν άλλαξα την μπαταρία πριν 5 μήνες σήμερα το πολύ πρωί που πήγα να ξεκινήσω δεν ξεκιναγε το αμάξι…. Έδινε η μίζα, ρεύμα όμως όχι!!!! (παλιάς τεχνολογίας αμάξι έχω….) με συγγενικό μου πρόσωπο μου έδωσε ρεύμα από το δικό του και μετά από 2-3 φορές πηρέ!!!!! Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΟΛΥ. 10 λεπτά την ημέρα και αυτές 3 φορές την εβδομάδα….

Έκανα της δουλειές μου, το πήγα και μια βόλτα γύρω στα 40 λεπτά να γεμίσει από το δυναμό…… όλα καλά και μετά από σταμάτημα 3- 4 ωρών αλλά όταν το πήγα από εκεί που πήρα την μπαταρία μου και την είδε μου είπε ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΓΡΑ σαν να έβρασε (κλειστού κυκλώματος) και μου αφού το συμπλήρωσε με λίγα (μου είπε ότι είναι ειδικά και καυστικά και ΟΧΙ απιονισμενο νερό. Μου είπε ότι έχει πρόβλημα ο αυτόματος του δυναμου που δεν σταματά όταν είναι φορτισμένη κι αποτέλεσμα να στέλνει ρεύμα περίσσιο και να βράζει μέσα και να εξατμίζονται τα υγρά….. ΑΛΗΘΕΥΕΙ αυτό;;;;; μου είπε να το δει ΑΜΕΣΑ ο ηλεκτρολόγος. Δεν μου περισσεύουν χρήματα …… αναγκαστικά θα το πάω στον ηλεκτρολόγο;;;;;;; :twoguns::7SFGSFG:

Τι λέτε εσείς;;;; σας έχει συμβεί αυτό;;;;;;;:7SFGSFG:

Βρε συ Μιχάλη Λιάπη,κι εσύ εδώ;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
Εννοείται πως κάνω πλάκα ε?