Μπαταρία αυτοκινήτου - πότε αλλάζουμε και με τι;

Ο κύβος ερρίφθη, το άφησα μόλις στον dealer, αφού μου υποσχέθηκε καλύτερη τιμή (~500), ουσιαστικά ελάχιστα πάνω από το να την αγόραζα μόνος μου μαζί με OBD11. Βέβαια το τελευταίο θα μου'μενε για άλλες χρήσεις, αλλά δε βαριέσαι, στην επόμενη κρίση.

Αν βγάλει κι αυτή 4-5 χρόνιια ευχαριστημένος θα'μαι, ειδικά σε τέτοιες συνθήκες καιρού.
Θεωρώ την Banner,αν όχι την καλύτερη,μία από τις κορυφαίες εταιρείες.
 
Θεωρώ την Banner,αν όχι την καλύτερη,μία από τις κορυφαίες εταιρείες.

Μωρέ ναι, αλλά δεν ξέρω αν θα βάλουν Banner, δε μου είπαν τι θα βάλουν παρά μόνο "αυτή που μας λέει η Audi". Θα σας πω από αύριο με το καλό.
 
Varta τελικά η εκλεκτή, 530 η λυπητερή. Σε καλή μας μεριά, πάντως δουλεύει τζιτζί (αυτό θα έλειπε, να μου πείτε). Εν τω μεταξύ, έλεγα τις προάλλες στη γυναίκα μου ότι σαν πολύ δεν καίει τελευταία το Audi; Ε, σήμερα, φεύγοντας από το συνεργείο, στο πρώτο φανάρι κάνει start stop, και συνειδητοποιώ ότι έχω μηνες να το δω να συμβαίνει. Κι επειδή από τη μια η βενζίνη εδώ είναι τσάμπα, από την άλλη από το καλοκαίρι και μετά με ταξίδια κλπ οδηγούσα διάφορα αμάξια, δεν το είχα πάρει χαμπάρι, είχα ξεχάσει κιόλας ότι το έχει για να με παραξενέψει που δε λειτουργούσε.
 
Last edited:
Και να φανταστείς ότι εδώ τις varta τις έχουμε (περίπου) για κλωτσιές.
Παλιά ήταν μονόδρομος.
Τώρα ,αυτοί που ξέρουν..... δεν.
Φυσικά το όνομα έχει μείνει στο υποσυνείδητο του κόσμου, αλλά.....
 
  • Like
Reactions: vlad66
Νομίζω, δεν κάνουν όλες οι μπαταρίες για START-STOP.
Γι' αυτό και στα ψαχτήρια υπάρχει η επιλογή.
Βέβαια ποιό όχημα δεν έχει START-STOP πιά?
Μόνο τα παλιά, που δεν θα τους κακοπέσει μπαταρία με S-S ικανότητα.
Σε νέο όμως, μπαταρία χωρίς S-S, θα του κακοφανεί.
 
Καλά τι μπαταρία είναι αυτή με 530 ευρώ? Τόσο διαφορά σε τιμή έχουν απο Ελλάδα? Εγώ αν θυμάμαι καλά στο δικό μου (Golf FSI) είχα βάλει τελευταία φορά μπαταρία πριν 6 χρόνια γύρω στα 150? Και δουλεύει ακόμα μια χαρά. Μάλιστα είχε αδειάσει στην καραντίνα και πήγα και μου την φόρτισαν με 10 ευρώ στο μαγαζί που την είχα πάρει και από τότε δουλεύει μια χαρά.
 
Varta τελικά η εκλεκτή, 530 η λυπητερή. Σε καλή μας μεριά, πάντως δουλεύει τζιτζί (αυτό θα έλειπε, να μου πείτε). Εν τω μεταξύ, έλεγα τις προάλλες στη γυναίκα μου ότι σαν πολύ δεν καίει τελευταία το Audi; Ε, σήμερα, φεύγοντας από το συνεργείο, στο πρώτο φανάρι κάνει start stop, και συνειδητοποιώ ότι έχω μηνες να το δω να συμβαίνει. Κι επειδή από τη μια η βενζίνη εδώ είναι τσάμπα, από την άλλη από το καλοκαίρι και μετά με ταξίδια κλπ οδηγούσα διάφορα αμάξια, δεν το είχα πάρει χαμπάρι, είχα ξεχάσει κιόλας ότι το έχει για να με παραξενέψει που δε λειτουργούσε.
τι να πω...
530 δολάρια μου φαίνεται τρελό νούμερο για μπαταρία..
βάζω 4 λάστιχα Michelin και μου μένουν λεφτά να κεράσω ταβέρνα σε 2 φίλους......
 
  • Haha
Reactions: Paradice
τι να πω...
530 δολάρια μου φαίνεται τρελό νούμερο για μπαταρία..
βάζω 4 λάστιχα Michelin και μου μένουν λεφτά να κεράσω ταβέρνα σε 2 φίλους......
Αν δεν παίρνει μπροστά, δεν θα μπορείς να πας ούτε στον λαστιχά, ούτε στην ταβέρνα....
:LOL::ROFLMAO:

Μην ξεχνάμε ότι άλλο το κόστος ζωής στις ΗΠΑ και άλλο εδώ, αντίστοιχα και οι μισθοί.
 
Αν δεν παίρνει μπροστά, δεν θα μπορείς να πας ούτε στον λαστιχά, ούτε στην ταβέρνα....
:LOL::ROFLMAO:

Μην ξεχνάμε ότι άλλο το κόστος ζωής στις ΗΠΑ και άλλο εδώ, αντίστοιχα και οι μισθοί.
να μου μείνει από ρεύμα το αυτοκίνητο και να μην μπορώ να το βάλω σε λειτουργία ;;;;;

δεν πηδάω από το μπαλκόνι μου καλύτερα ;;;;

άσχετα από το κόστος ζωής
 
Εχουν εξελιχθει τοσο οι μπαταριες των θερμικων αυτοκινητων ωστε να εχουν αμμεση συνδεση με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου ? Παλια θυμαμαι, ειτε συμπληρωνες υγρα μονος σου, ειτε τις αλλαζες επι τοπου χωρις πολλα πολλα. Δηλαδη, τωρα αν βγαλει τους πολους για το διαστημα που θα λειπει, μετα θα πρεπει να το παει για επαναπρογραμματισμο ? Περιεργα πραγματα :cool:

Εχει και στην Ελλαδα μπαταριες με 240 ευρω λιανικη παντως, αν βαλεις τιποτε εργατοωρες που χρεωνουν ολοι στο εξωτερικο ακι το κοστος ζωης, λογικο φαινεται το κοστος των 530 δολαριων.

Επειδη το εχασα καπου.... οταν σταματαει ξαφνικα να λειτουργει το σταρτ στοπ.... τι σημαινει αυτο για την μπαταρια ? Η για όποιο αλλο εξαρτημα, πχ μιζα ? δυναμο ? κατι αλλο ?
 
Εχουν εξελιχθει τοσο οι μπαταριες των θερμικων αυτοκινητων ωστε να εχουν αμμεση συνδεση με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου ?
Οι εγκέφαλοι μάλλον εξελίχθηκαν πολύ. Εξάλλου, πως θα πέρνουν λ7 αν μπορεί κάποιος να αλλάξει μπαταρία μόνος του?
Πάντως θυμάμαι και πριν 25+ χρόνια, πως αν αποσυνέδεα την μπαταρία, μετά ήθελαν επαναπρογραμματισμό τα τηλεκοντρολ των κλειδιών. Τώρα πάντως έχω δει πως πριν την αλλαγή της μπαταρίας, βάζουν backup μια τρίτη στα καλώδια
....

Επειδη το εχασα καπου.... οταν σταματαει ξαφνικα να λειτουργει το σταρτ στοπ.... τι σημαινει αυτο για την μπαταρια ? Η για όποιο αλλο εξαρτημα, πχ μιζα ? δυναμο ? κατι αλλο ?
οσες φορές πήγα για έλεγχο αυτοκίνητο που έπαψε να λειτουργεί το S-S, μου είπαν πως άλλαξαν μπαταρία.
 
Last edited:
Aν δεν έχει η μπαταρία τα volt που χρειάζεται το σύστημα,δεν λειτουργεί.
Είχα ένα Yamaha fazer ,που ένα πρωί παρόλο που δούλευαν όλα και η μίζα γυρναγε ΚΑΝΟΝΙΚΆ,δεν έπαιρνε μπρος με τίποτα.
Πήρα τον φίλο μου μηχανικο και μου είπε ότι αν η μπαταρία δεν βγάζει Χ volt,δεν ανοίγετε να ρελέ οπότε... μπαταρία.
Το πήγα από κει ,μου την φορτισε και άντεξε άλλο τόσο.
Μάλιστα μου είπε ότι λόγω αυτού, πολλοί μηχανικοι κονομησαν πολυ χρήμα,γιατί λέγαν στον πελάτη ότι του άλλαξαν ηλεκτρονική, τον χρεωναν ενα κάρο λεφτά,ενώ αυτοί ξόδευαν κάτι σεντς για ρεύμα 😵‍💫
 
τι να πω...
530 δολάρια μου φαίνεται τρελό νούμερο για μπαταρία..
βάζω 4 λάστιχα Michelin και μου μένουν λεφτά να κεράσω ταβέρνα σε 2 φίλους......
Είπαμε, 200 από αυτά ήταν τα εργατικά, 280 η μπαταρία, και τα λοιπά φόροι.

Για 4 λάστιχα Hankook είχα δώσει 850 πέρσι, κι αυτά σε εκπτωσάδικο κι είπα κι ευχαριστώ. 😎

(Βέβαια εκεί μάλλον έφταιγαν οι 18αρες ζάντες)
 
Last edited:
  • Sad
Reactions: vlad66
Btw, όταν τον ρώτησα αν προτείνει να αποσυνδέω τον πόλο όταν το αφήνω παρκαρισμένο πολλές μέρες, αυτός αντιπρότεινε να πάρω ένα batter maintainer, που κοστίζει κάτι ψιλά (20-50), το συνδέεις στην πρίζα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν πρόκειται να νεκρώσει και να μείνει χωρίς juice ο εγκέφαλος κλπ. Έχει κανείς τέτοιο μαραφέτι;
 
Btw, όταν τον ρώτησα αν προτείνει να αποσυνδέω τον πόλο όταν το αφήνω παρκαρισμένο πολλές μέρες, αυτός αντιπρότεινε να πάρω ένα batter maintainer, που κοστίζει κάτι ψιλά (20-50), το συνδέεις στην πρίζα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν πρόκειται να νεκρώσει και να μείνει χωρίς juice ο εγκέφαλος κλπ. Έχει κανείς τέτοιο μαραφέτι;
Στη θεση σου θα επαιρνα εναν φορτιστη / συντηρητή (μιας στις τόσες το βάζεις και να φορτίζει / έτσι μάλλον θα σου κρατήσει και περισσότερο το start / stop το οποίο θελει να βλεπει τη μπαταρία στο 85% περίπου για να δουλευει (αν και εξαρτάται και από άλλες παραμέτρους όπως θερμοκρασία κλπ)) και ενα starter σε περίπτωση ανάγκης.

Κλασικές λύσεις για τα 2 παραπάνω:



Για τα noco προσοχή στην τακτική φόρτιση γιατί πεθαίνουν εύκολα οι μπαταρίες (ειδικά στα καινιύργια (Χ) μοντέλα) - υπάρχει βέβαια τρικ να επανέλθουν αλλά ειναι λίγο μανούρα.

H Varta παλιά ήταν σοβαρή μάρκα (τουλάχιστον από σειρά Silver και πάνω) αλλά ειδικά μετα την καραντίνα (που προσπάθησαν να κρατήσουν τις τιμές) η ποιότητα έπεσε πολύ.

Από όσες έχω δοκιμασει (αυτοκίνητο, μηχανή, σκάφος), οι YASA ειναι μακράν οι καλύτερες (λίγο κάτω από 200 η τιμή Ελλάδα για SUV Diesel start stop).
 
  • Like
Reactions: Maestro
H Varta παλιά ήταν σοβαρή μάρκα (τουλάχιστον από σειρά Silver και πάνω) αλλά ειδικά μετα την καραντίνα (που προσπάθησαν να κρατήσουν τις τιμές) η ποιότητα έπεσε πολύ.

Αν κατάλαβα καλά, οι Varta είναι οι τρέχουσες επίσημες της Audi (με τέτοιες έρχονται τα 2024 μοντέλα). Προφανώς δε σημαίνει κάτι αυτό για την ποιότητα, απλά εμπορικές συμφωνίες είναι αυτά, αλλά από την άλλη δε μπορείς να τους ζητήσεις και ρέστα στην αντιπροσωπία που βάλανε αυτή και όχι άλλη μάρκα.
 
Από όσες έχω δοκιμασει (αυτοκίνητο, μηχανή, σκάφος), οι YASA ειναι μακράν οι καλύτερες (λίγο κάτω από 200 η τιμή Ελλάδα για SUV Diesel start stop).
οι YASA ειναι κορυφη χρονια τωρα στα δικυκλα και τα τελευταια χρονια,εχει ανεβει πολυ και στα αυτοκινητα.
 
Αν κατάλαβα καλά, οι Varta είναι οι τρέχουσες επίσημες της Audi (με τέτοιες έρχονται τα 2024 μοντέλα). Προφανώς δε σημαίνει κάτι αυτό για την ποιότητα, απλά εμπορικές συμφωνίες είναι αυτά, αλλά από την άλλη δε μπορείς να τους ζητήσεις και ρέστα στην αντιπροσωπία που βάλανε αυτή και όχι άλλη μάρκα.
Σωστα.

Και το Kuga, Varta φορούσε.

Πριν 4 χρονια εβαλα την ίδια σε αντικατάσταση και το start stop αντεξε 1 μηνα (μετά, ακόμη και με φορτίσεις, δεν επανερχόταν).

Με την YASA, 6 μηνες τωρα το start stop παίζει.

Παιζει φυσικά οι κατασκευαστές να παίρνουν και καλύτερες παρτίδες.
 
  • Wow
Reactions: Maestro