ΜΠΛΕ ΟΥΡΑΝΟΣ,ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,ΚΟΥΤΣΟ ΑΛΟΓΟ.

Απόσπασμα από δικό μου μήνυμα, σελ.18 (23-1-2007). 3 μέρες πριν.

Εγώ , εντελώς χονδρικά θα τοποθετούσα το DV-865 στην κατηγορία των 500 ευρώ. Θεωρώ αυτή τη στιγμή ότι το δικό μου το Tascam CD-01 PRO παίζει καλύτερα και με διαφορά. Το Tascam κοστίζει γύρω στα 700 ευρώ.
Ομως το DV-865 με εντυπωσίασε σε ορισμένα σημεία που δεν έχω ακούσει ούτε με το Esoteric.

Για να δουν όλοι όσοι μας διαβάζουν προσεκτικά ότι εγώ, από πολύ νωρίς, τοποθέτησα το DV-865 στην κατηγορία τιμής που πίστευα ότι ανήκει , στα 500 δηλαδή ευρώ, όταν την ίδια στιγμή κάποοι άλλοι για τους δικούς τους λόγους το τοποθετουσαν πολύ ποιο ψηλά.
Από τότε μέχρι και σήμερα έχουν περάσει 3 μέρες . Οπότε η δική μου η άποψη λίγο πολύ παραμένει η ίδια από την αρχή, με κάποες πρόσθετες αρνητικές παρατηρήσεις που από μόνες τους δεν αλλάζουν σημαντικά την αρχική μου εκτίμιση για την κατηγορία τιμής των 500 ευρώ. Τα αρνητικά σημεία πιστεύω ότι θα εξαλειφτούν πλήρως με κάποιες μετατροπές που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.

Για να μάθουν κάποιοι κύριοι να ερμηνεύων σωστά αυτά που γράφω εγώ εδώ μέσα και για να μην διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα για δικούς τους λόγους δημιουργώντας στους υπόλοιπους συμμετέχοντες ψεύτικες εντυπώσεις. Φαίνεται ότι κάποιοι ενοχλήθηκαν από τα δικά μου αρνητικά σχόλια για το προϊον. Δεν περίμεναν ότι εγώ θα έβαζα στον πάγκο των μετρήσεων το DV-865 και θα ανέβαζα τις παρατηρήσεις μου σε δημοσια θέα.

Αν μη τι άλλο, ήμουν ο πρώτος που παρατήρησε υψήσυχνο θόρυβο στην αναλογική έξοδο του DV-865 καθώς και αυτό της χαμηλής στάθμης εξόδου.
Παρατηρήσεις πολυ χρήσιμες για τον καταναλωτή που επηρεάζουν και τη διαδικασία της άμεσης σύγκρισης με άλλα CD players που έχουν υψηλότερη στάθμη εξόδου.

Σημείωση: Το τελευταίο σχόλια και συγκεκριμένα αυτό που αφορούσε τα σημεία που με εντυπωσίασαν αρχικώς με το DV-865, που δεν είχα ακούσει έως τότε με το Esoteric, ισχύει ακόμα και ποτέ δεν το αρνήθηκα.
Ομως αυτό δεν σημαίνει ότι το DV-865 ακούγεται καλύτερα από το Esoteric.

Και θα σας το εξηγήσω αυτό ποιο απλά με ένα παράδειγμα μπας και το καταλάβουν ορισμένοι.

Ενα ηχείο απλό και φτηνό με χάρτινους κώνους περασμένης 20ετίας μπορεί να έχει κάποια πολύ καλά στοιχεία που ενδεχομένως μπορεί και να μην τα έχει το Martin Logan Summit του Τσαντουλή ή το Grande Utopia κάποιου άλλου φίλου. Οσοι ασχολούνται χρόνια με το άθλημα τέτοιες καταστάσειες τις έχουν ζήσει. Επομένους αυτή η δήλωση δεν τοποθετεί αυτομάτως το φτηνό ηχείο με τα χάρτινα μεγάφωνα στην κατηγορία Hi-End.

Ελπίζω να μην χρειαστεί να επανέλθω στο συγκεκριμένο παράδειγμα.






Το thread εχει γίνει τεράστιο, οι συμμετέχοντας είναι πολλοί και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάποιοι να μην παρακολουθούν το νήμα . Το θεωρώ φυσιολογικό και για αυτό το λόγο αναγκάστηκα να επαναφέρω δικό μου μήνυμα της 23-1-07 που πιστεύω βάζει κάποια πράγματα στη θέση τους σε ότι αφορά την κριτική μου για το "μπλεσκατούλι"

Οι προσπάθειες για βελτίωση θα συνεχιστούν.



Υ.Γ Οσοι δεν γουστάρουν τo nick name μου, δεν με απασχιολεί . Δικό τους το πρόβλημα.
 
Aπαντήσεις στα ερωτήματα/θέσεις του Ντοκ:

1. α) Τηλεφώνησε αμέσως σπίτι και πες στη καθαρίστρια να μην το ξεσκονίσει γιατί θα το βρείς το απόγευμα στο μπάνιο λόγω ολίσθησης :flipout: . β) Θα είναι λογικό αν σου πει κάποια στιγμή "κύριε Δημήτρη γιατί βάλατε το λάπτοπ στα στερεοφωνικά?"

2. μιλάω για το πρώτο μακρύ σόλο του track, όπου αργότερα όλοι μαζί μετά παίζουν ένα σχήμα (tuti), για να ακολουθήσει ύστερα το τελευταίο κουπλέ/ρεφραίν πριν τή δεύτερη σειρά μακροσκελών solos. Η Τζαπάνα θα στα δώσει όλα φόρα standard.

3. Όταν το βάλω θα γράψω. Αν και δεν το κόβω too high.


p.s. δοκίμασέ το με το ομώνυμο track από το the man who sol(e:flipout: )d the world να τσεκάρεις πως αναδύονται οι ατμόσφαιρες. Γενικά βάλτου λιτά πράγματα στην αρχή.;)
 
Εγώ έχω προγραμματίσει το pronto και δουλεύει ρολόι στον τηλεχειρισμό.


Ούτε συμφωνώ στις τοποθετήσεις «μεχρι 300 ευρώ και μέχρι 500 ευρώ κλπ»

Το μηχανάκι αυτό την δουλειά που κάνει την κάνει καλύτερα και από άλλα των 5000.
Άλλη δουλειά (που λέγεται υψηλές στάθμες – σύνθετα μουσικά έργα ) δεν έχω ακόμη άποψη , αλλά η μέχρι στιγμής είναι επιφυλακτική.

Δημήτρη (Παναγιωτίδη) γράφαμε μαζί τα ίδια πράγματα.
 
Οι πρώτες εκτιμήσεις παραμένουν, με επιπρόσθετη την εμφανή δυσκολία που έχει σε μουσική περισσότερο σύνθετη. Πιο πολύ σου κάνει εντύπωση ο αέρας που έχει σε μικρά σύνολα, όπου όλα ακούγονται πιο ξεκάθαρα, χωρίς να σκληραίνουν, αλλά και με κάποια ηλεκτρική χροιά. Πολλές φορές για παράδειγμα αναρωτήθηκα αν χρησιμοποίησαν Clavinova αντί για κλασσικό πιάνο σε ηχογραφήσεις που δεν με είχαν βάλει ποτέ σε τέτοιες σκέψεις. Αν είναι αποκάλυψη σε κάτι που ισχύει και δεν είχα παρατηρήσει, τότε πραγματικά μπράβο στο BS. Aν όμως είναι απλά λανθασμένη απόδοση (που είναι το πιο πιθανό) τότε... Επίσης πχ η φωνή του Cave ακουγότανε σαν να είχε καπνίσει άλλη μάρκα τσιγάρα από τα συνηθισμένα του :rolleyes:

Τα τελικά συμπεράσματα της χτεσινής ημέρας δείχνουν ότι το σφουγγαράκι από κάτω χρειάζεται για να αυξήσουμε τον συντελεστή τριβής και να μην το παίρνει ο αέρας όταν ανοίγουμε τις πόρτες.
 
Ερωτηση...
Η σταθμη εξοδου του,μηδενιζει τελειως? Το ρωταω,για να δω αν θα μπορω να το συνδεσω κατ'ευθειαν στον τελικο...
ΥΓ. Μα κανεις δε μενει προς Αγ.Παρασκευη μερια?:violent-smiley-030: :flipout: Μολνος μου ειμαι?:flipout:
 
Απάντηση: Re: ΜΠΛΕ ΟΥΡΑΝΟΣ,ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,ΚΟΥΤΣΟ ΑΛΟΓΟ.

Επίσης πχ η φωνή του Cave ακουγότανε σαν να είχε καπνίσει άλλη μάρκα τσιγάρα από τα συνηθισμένα του :rolleyes:

Ασε που επιτέλους έγινε ακουστό ένα στιγμιαίο τρεμούλιασμα στην φωνή του , μόλις αντελήφθη ότι φορούσε διαφορετικού χρώματος κάλτσες :flipout: Γειά σου Μαράκι .-bye- :grinning-smiley-043
 
Από ότι θυμάμαι μηδενίζει τελείως. Κι εγώ σκέφτομαι σε δεύτερη φάση να το δοκιμάσω απευθείας με τελικό Rotel σε άλλο χώρο. Μάλλον όμως να μην περιμένεις εντάσεις, έχει πολύ χαμηλή έξοδο.
 
Last edited:
δηλ, ρε παιδια εμενα που τα ακουσματα μου τον τελεταιο καιρο.....

.... ειναι Λαικοποπτσιφτεντολογυφτοπανηγυρισια....... δεεεεν θα μου κατσει καλα ;;;;


γιατι ολο ακουω οτι μπορεις να καταλαβεις... αν εχει δοντια ο ταδε ..... αν γλυφεται η ταδε οταν τελειωνει το ρεφρεν .... κτλ,,


λετε να με βγαλει απροπροσωπο ;;;;; οταν θα παταει ο Μποροδημος τα πληκτρα του θα τα ακουω που τριζουν ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;














χεχεχεχε.........
ρε τι πλακα που εχουμε ....... γελασαμε βρε παιδια !!! ( που ελεγε και ο Ηλιοπουλος )
 
Τώρα που είδα και τον Στέλιο να γράφει θυμήθηκα και κάτι άλλο σημαντικό:
Όσοι εκτιμήσατε το σκατόπραμα, βάλτε να δείτε και 2-3 σκηνές από αγαπημένες ταινίες ή κάποιο καλό μουσικό dvd...
H εικόνα του τυπική και τίμια, αλλά ο ήχος είναι (ξανά) αλλού.
Έβαλα το Ray και κόντεψα να το δω ολόκληρο πάλι.
Του πέταξα το Off the map (κατ'εμέ το πιο καραρόκ live ever) σε dts. Το 757 είναι ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ και αν στη συνέχεια οι μετέπειτα συγκρίσεις αποδειχτούν παρόμοιες, το κόβω να την κάνει με ελαφρά. Δεν πα'να'χει τα άντερά του σε ρυθμίσεις/διασυνδέσεις!
 
Last edited:
AYTO TO ΠΡΑΓΜΑ οσο πάει και παιζει (εχθες ειχε αθλια μετρηση στον παλμογραφο στους 1000 ενα καρο αρμονικες αδυνατουσε να τριγκαρει το οργανο και σημερα ειναι χαρτι!!)??????
 
Re: Απάντηση: Re: ΜΠΛΕ ΟΥΡΑΝΟΣ,ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,ΚΟΥΤΣΟ ΑΛΟΓΟ.

Ασε που επιτέλους έγινε ακουστό ένα στιγμιαίο τρεμούλιασμα στην φωνή του , μόλις αντελήφθη ότι φορούσε διαφορετικού χρώματος κάλτσες :flipout: Γειά σου Μαράκι .-bye- :grinning-smiley-043

κριμα που δεν θα σε δω στην πιτα της Θεσσαλονίκηςνα σε μαλωσω για το 6 συνεχόμενο πληκτρολογιο που με βαζεις να παρω!!!!!!!
 
Re: Απάντηση: ΜΠΛΕ ΟΥΡΑΝΟΣ,ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,ΚΟΥΤΣΟ ΑΛΟΓΟ.

δηλ, ρε παιδια εμενα που τα ακουσματα μου τον τελεταιο καιρο.....

.... ειναι Λαικοποπτσιφτεντολογυφτοπανηγυρισια....... δεεεεν θα μου κατσει καλα ;;;;


γιατι ολο ακουω οτι μπορεις να καταλαβεις... αν εχει δοντια ο ταδε ..... αν γλυφεται η ταδε οταν τελειωνει το ρεφρεν .... κτλ,,


λετε να με βγαλει απροπροσωπο ;;;;; οταν θα παταει ο Μποροδημος τα πληκτρα του θα τα ακουω που τριζουν ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;











χεχεχεχε.........
ρε τι πλακα που εχουμε ....... γελασαμε βρε παιδια !!! ( που ελεγε και ο Ηλιοπουλος )

είναι το ιδανικό εργαλείο μην το σκεύτεσαι καθόλου



κατά τα άλλα ...είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα (και πάλι Ηλιόπουλος
 
Re: Απάντηση: ΜΠΛΕ ΟΥΡΑΝΟΣ,ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,ΚΟΥΤΣΟ ΑΛΟΓΟ.

Το 757 είναι ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ και αν στη συνέχεια οι μετέπειτα συγκρίσεις αποδειχτούν παρόμοιες, το κόβω να την κάνει με ελαφρά. Δεν πα'να'χει τα άντερά του σε ρυθμίσεις/διασυνδέσεις!



μα τι μου λές τώρα...
και βέβαια σκληρότερο...
1100 έουρα ήταν αυτά που δώκαμε...
το ίδιο είναι με τα 29...?:violent-smiley-030:
 
Για το θεμα της στάθμης έχω να προσθέσω τα εξής :

Mε απλά λόγια, ώστε να τα καταλάβουν και αυτοί που δεν έχουν τεχνικές γνώσεις.

Η ακουστική στάθμη, όταν ακούτε μουσική από τα ηχεία σας, ρυθμίζεται από τον προενισχυτή σας ή από τον ολοκληρωμένο ενισχυτή σας και ΟΧΙ από το CD player. H έξοδος στο CD player (by default) είναι η μέγιστη δυνατή και μειώνεται μόνο από το τηλεχειριστήριο κάτι που θα πρέπει να αποφεύγεται όπως ήδη αναφέρθηκε και από τον guru.

Επομένως, όταν σε υψηλές στάθμες ακρόασης κάποιοι (και εγώ) παρατήρησαν προβλήματα ηχητικά -που δεν παρατηρήθηκαν σε χαμηλότερες στάθμες ακρόαης- για αυτό το φαινόμενο εγω προσωπικά πιστεύω ότι την ευθύνη την έχει αποκλειστικά το ίδιο το DV-865.

Aπλως, σε υψηλες στάθμες ακρόασης γίνονται περισσότερο αντιληπτά τα προβλήματα που μπορεί να οφείλονται ακόμα και σε προβλήματα ενδοδιαμόρφωσης σήματος . Δεν αποκλείω επίσης το ενδεχόμενο, η ύπαρξη υπερήχων στο αναλογικό στάδιο του DV-865 να δημιουργεί και προβλήματα στην λειτουργία του επόμενου κρίκου στην αλυσίδα μας όπως π.χ του προενισχυτή. Οσο ποιο πολύ ανεβάζουμε το volume στον προενισχυτή μας τόσο ποιο πολυ ανοίγουμε την θύρα διέλευσης που οδηγεί στα πρώτα ευαίσθητα ενεργά στάδια του προενισχυτή μας . Να σημειώσω ότι πολλοί προενισχυτές είναι αυτοί που διαθέτουν ποτενσιόμετρο ρύθμισης της σταθμης μόνο στην είσοδο του προενισχυτή και κατόπιν ακολουθούν τα ενεργά στάδια.

Θα παρακαλούσα σε αυτό το σημείο και την τεχνική παρέμβαση του κ. Μ.Τζωρτζάκη.

κ. Τζωρτζάκη , δεν γνωριζω αν μας παρακολουθείτε, αλλά θα ήθελα εάν μας παρακολουθείτε και έχετε λίγο χρόνο στη διάθεσή σας να μας διαφωτίσετε στο επίμαχο σημείο που αφορά την διαφορετική συμπεριφορά ενός cd player ή ενός προενισχυτή με κάθε αλλαγή της συνολικής στάθμης ακρόασης.
Δεν είναι απαραίτητο να αναφερθείτε στο συγκεκριμενο CD player που δοκιμάζουμε εδώ, γιατί μπορεί και να μην το έχετε δοκιμάσει ο ίδιος ή να μην θέλετε για ευνόητους λόγους να το κάνετε και σας καταλαβαίνω απόλυτα.

Μας ενδιαφέρει μια γενική προσέγγιση στο θέμα της υποτιθέμενης αλλαγής της συμπεριφοράς μιας ψηφιακής πηγής σε συνάρτηση με την συνολική στάθμη ακρόασης.
Για να μην μπλεξουμε και με την ηχητική υπογραφή του ίδου του χώρου ακρόασης, θεωρείστε δεδομένο ότι η ακρόαση γίνεται σε έναν ανηχοΙκό θάλαμο υψηλών προδιαγραφών και έχουμε δύο ψηφιακές πηγές για δοκιμή.
Στην μια πηγή παρατηρείται το φαινόμενο της "παραμόρφωσης", σε εισαγωγικά, σε υψηλή στάθμη ακρόασης ενώ στην άλλη πηγή δεν παρατηρείται τέτοιο φαινόμενο ή παρατηρείται πολύ λιγότερο.
Σε κάθε περίπτωση τα υπόλοιπα μηχανήματα και φυσικά τα ηχεία να είναι ίδια .

Σας ευχαροστώ εκ των προτερω.




(Για να δούμε παίδες τι έχει να μας πει ο κ. Μανώλης)
 
Last edited:
AYTO TO ΠΡΑΓΜΑ οσο πάει και παιζει (εχθες ειχε αθλια μετρηση στον παλμογραφο στους 1000 ενα καρο αρμονικες αδυνατουσε να τριγκαρει το οργανο και σημερα ειναι χαρτι!!)??????

Bασίλη, θέλεις να πεις ότι "μπλεσκατούλι" που σου έδωσα χθες βράδυ σταμάτησε από μόνο του να βγάζει τα παράσιτα της τροφοδοσίας κ.λ.π. στην αναλογική του έξοδο ? -bye-
 
Re: Απάντηση: ΜΠΛΕ ΟΥΡΑΝΟΣ,ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,ΚΟΥΤΣΟ ΑΛΟΓΟ.

.....
Θα παρακαλούσα σε αυτό το σημείο και την τεχνική παρέμβαση του κ. Μ.Τζωρτζάκη.

κ. Τζωρτζάκη , δεν γνωριζω αν μας παρακολουθείτε, αλλά θα ήθελα εάν μας παρακολουθείτε και έχετε λίγο χρόνο στη διάθεσή σας να μας διαφωτίσετε στο επίμαχο σημείο που αφορά την διαφορετική συμπεριφορά ενός cd player ή ενός προενισχυτή με κάθε αλλαγή της συνολικής στάθμης ακρόασης.
Δεν είναι απαραίτητο να αναφερθείτε στο συγκεκριμενο CD player που δοκιμάζουμε εδώ, γιατί μπορεί και να μην το έχετε δοκιμάσει ο ίδιος ή να μην θέλετε για ευνόητους λόγους να το κάνετε και σας καταλαβαίνω απόλυτα.

Μας ενδιαφέρει μια γενική προσέγγιση στο θέμα της υποτιθέμενης αλλαγής της συμπεριφοράς μιας ψηφιακής πηγής σε συνάρτηση με την συνολική στάθμη ακρόασης.
Για να μην μπλεξουμε και με την ηχητική υπογραφή του ίδου του χώρου ακρόασης, θεωρείστε δεδομένο ότι η ακρόαση γίνεται σε έναν ανηχοΙκό θάλαμο υψηλών προδιαγραφών και έχουμε δύο ψηφιακές πηγές για δοκιμή.
Στην μια πηγή παρατηρείται το φαινόμενο της "παραμόρφωσης", σε εισαγωγικά, σε υψηλή στάθμη ακρόασης ενώ στην άλλη πηγή δεν παρατηρείται τέτοιο φαινόμενο ή παρατηρείται πολύ λιγότερο.
Σε κάθε περίπτωση τα υπόλοιπα μηχανήματα και φυσικά τα ηχεία να είναι ίδια .

Σας ευχαροστώ εκ των προτερω.




(Για να δούμε παίδες τι έχει να μας πει ο κ. Μανώλης)

....η υψίσυχνη ταλάντωση (αυτή δηλαδή που είδαν κάποιοι -γιατί εγώ δέν έχω κάνει καμμιά μέτρηση πρό το παρόν- ) ΔΕΝ επηρεάζει μόνο τα επόμενα στάδια , δηλαδή πρό και τελικό (που ούτως ή άλλως θα εξαρτηθεί απο το εύρος ζώνης ισχύος αμφοτέρων τών ενισχυτικών το κατά πόσο θα επηρεάσει (- οι λαμπάτοι τελικοί είναι λιγότερο επιρεπείς ) .....αλλά ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΜΟΝΙΚΕΣ δέν είναι μόνο πρός τα πάνω (2F , 3F , 4F ...nF ) ,αλλά και πρός τα κάτω (F/2 , F/3 , F/4 ) καταλαβαίνετε φαντάζομαι εύκολα οτι τα τελικά προιόντα μπορεί να έχουν οποιαδήποτε μορφή του τύπου 2F/2 , 2F/3 , 3F/5 κλπ 2F/6 , 2F/8 ,...3F/6 ..κλπ κλπ ) , οπότε μιλάμε για μιά σοβαρή ενδοδιαμόρφωση η οποία αν συνδυαστεί με τήν εικόνα του θορύβου (IMD/THD + noise ) μπορεί τα πράγματα να γίνουν αρκετά παράξενα και φυσικά επηρεάζουν την ιδια τήν πηγή - οπότε φυσικό είναι όσο ανεβαίνει ο ογκος αναπαραγωγής να αντιλαμβανόμαστε οτι πιθανά κάτι δέν πάει καλά ή πολλά δέν πάνε καλά - αντιθέτως συστήματα προβληματικά απο αποψης σώματος ή αρκετά φωτεινά μπορεί και να ωφεληθούν πρόσκαιρα απο συγκεκριμμένες στάθμες καθώς θα γεμίζει ολο το φάσμα απο συχνότητες ....
..σε αυτό το σημείο πρέπει υπενθυμίσω ένα θέμα τής DIY του πάλαι ποτέ AV FORUM το οποίο αναφερόταν στήν MULTITONE DISTORTION και το οποίο παρείχε πληροφορία για το τι γίνεται οταν αναμειγνύονται πολλές ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ συχνότητες και πώς τα μετράμε αυτα ή/και πιθανά πώς το αντιλαμβανόμαστε .....


Η στάθμη χαμηλή ή υψηλή ΔΕΝ παίζει κανένα ρόλο ή μάλλον ΔΕΝ παίζει τον πρωταρχικό ρόλο , εκτός απο μερικά συστήματα οπου υπάρχει κρίσιμη στάθμη αναπαραγωγης , οπου κάτω απο αυτή ολα φαίνονται άψυχα και πάνω απο αυτή ολα φαίνονται κάπως συμπιεσμένα ή αναπαραγώμενα με "προσπάθεια" - αυτό αφορά σε χωρο-συστήματα (αν και λίγο πολύ σχεδόν ολοι οι χώροι -συστήματα έχουν τήν κρίσιμη στάθμη ή κάποια ζώνη στάθμης )

Σχετικά με τήν εν λόγω πηγή *- ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο τι πιστεύω-* , ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ μπορεί και να έπεσα σε ΧΑΛΑΣΜΕΝΕΣ Η ΚΑΚΟΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ γιατι δύο μέχρι στιγμής που άκουσα στο σύστημά μου , δέν ....με τίποτα ...(δηλαδή τα πρώτα φαινόμενα ήταν η σμίκρυνση ΟΛΩΝ τών διαστάσεων τής εικόνας και η καταστροφή του μεσοχαμηλού - χαμηλού , ενώ η ανάλυση πήγε σε επίπεδα discman ....αυτά ήταν απο ένα 855 τής κουμπάρας μου ,μάλλον ενός έτους και το άλλο ένα 865 που μου έφερε ένας φίλος ...αλλά όπως μιλήσαμε και με τον Πύργα, περιμένω το CD του που ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΑ να το ακούσω με τήν ησυχία μου .....σε κάποια στιγμή ....(οχι φυσικά για να κάνω τέστ και δοκιμές και .....)

άλλωστε σε κάποια στιγμή θα γράψω εντυπώσεις σπο το SACD XA 3000 ES το οποίο περιμένω να ακούσω μόλις τελειώσω κάποια τελευταία projects ηχείων τής MTZ

PS
....ετσι λοιπόν ΔΕΝ έχω ... αποψη για αυτή τή πηγή.
 
Last edited: