Βρεθηκα χθες σε φιλικο σπιτι, για ασχετο λογο, οπου κατα τυχη υπηρχαν ενα Σονυ 50αρι, και ενα Bluesky 865. Θεωρισαμε λοιπον οτι μια μινι συγκριτικη ακροαση ηταν επιβεβλημενη, μιας και ο κινεζικος ντενεκες ειναι το θεμα των ημερων. Δυσκολευομαι λιγο να γραψω αυτα που ακουσα μιας και θα πρεπει να στεναχωρισω δυο-τρεις κολλητους που εχουνε το "σκραπ" για πηγη, αλλα νομιζω οτι καποια πραγματα πρεπει επιτελους να μπουνε στη θεση τους.
Το εν λογω Βlueskay θεωρηται απο τη γιαφκα οτι ειναι "καλο" ενω το 50αρι ελαφρως πειραγμενο(πολυ ελαφρως) . Ακουσαμε τα ιδια ακριβως θεματα και στα δυο μηχανακια, μεγαλα συμφωνικα και τζαζ (Αν μπορει να θεωρισει καποιος τζαζ το Λουσιε)
Το BS ξεκατινιασε ξεκαθαρα το Σονυ παντου, σε ολα τα μηκη και τα πλατη, σε εικονες, σε μπασα, σε μεσαια, σε δυναμικα σε οτιδηποτε τελος παντων σημειο συγκρισης, μπορει να ανακαλυψει ο καθε ακροατης.
Ειδικα στη μεγαλη ορχηστρα, η διαφορα στην αποδωση του χωρου και η τοποθετιση των οργανων μεσα αυτον ηταν τοσο μεγαλη, οπου σε καθε αλλαγη πηγης νομιζα οτι αλλαζε ολο το συστημα και ο χωρος μαζι. Στα τζαζ, ο ρυθμος το μπασο και τα δυναμικα ηταν απιστευτα, ενω το 50αρι ακουγοταν εντελως επιπεδο και μονοδιαστατο. Με δυο λογια, ενα θλιβερα σερναμενο ψωφιμι....
ΥΓ Ελπιζω να μη στεναχωρισα τον ιδιοκτητη του συστηματος μ αυτα που εγραψα....