Music at a high end exhibition.....

Re: Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

Γιατί ο εκθέτης των Elac, εκτός απο επαγγελματίας, είναι πάνω απ' όλα χομπίστας και βεβαίως μέλος και πρώην διαχειριστής του Avclub... :music-smiley-005:

Τιποτα δεν ειναι τυχαιο τελικα, σε αυτον το κοσμο:music-smiley-005:
 
Σε μενα παντως, αυτο που μου δινει η μουσικη, μου το δινει και απο το ηχοσυστημα μου, θα μου το δωσει απο αυτο που θα ηθελα , οπως επισης το ιδιο θα κανει και απο το τραντζιστορακι.

Δεν μπορω σε καμμια περιπτωση να φανταστω οτι αυτο που θα παρω απο ενα τραγουδι, δεν θα το παρω αν χασω καποιες χροιες. Δεν θα ειναι ισως τοσο εντονο, τοσο τονισμενο, αλλα θα υπαρχει και θα το νιωσω. Εγω , οχι μονο τ'αυτια μου.


Κατα τα αλλα, θα συμφωνησω με τον Δημητρη Π. Οτι παιζει σωστα 30 οργανα , θα παιζει και τα 3.
Αλλα και παλι , για μενα δεν ειναι το ζητουμενο της μουσικης αυτο.
 
Πάντως δεν είναι σίγουρο, ότι όταν ένα σύστημα παίζει ένα σύνολο 30-85 εκτελεστών σωστά θα παίξει σωστά και μια εγγραφή ενός πιάνου ή μιας εγγραφής που παίζει μια τούμπα, ένα βιολί και ένα hammond, επίσης όταν θέλεις να απολαύσεις ένα μπουζούκι ή μια κιθάρα με συρμάτινες και όχι πλαστικές χορδές (δηλαδή το εύρος της νότας και την απόληξη) δεν είναι σίγουρο ότι σου την εξασφαλίζει ένα σύστημα που παίζει καλά μια μεγάλη ορχήστρα. Υπάρχουν έργα μόνο για πιάνο που θέλουν μηχανηματάρες για να αποδώσουν σωστά την εγγραφή με όλη την λεπτομέρεια και τον πλούτο που μπορεί να προσφέρει αυτό το όργανο..
Δηλαδή πλέον αποτελεί κουσούρι να είσαι χαιεντάς και να ακούς καλές και προσεγμένες εγγραφές; δεν ήξερα ότι το σωστό είναι να ακούμε μάπα εγγραφές και στο τέλος να μην καταλαβαίνεις ούτε και το θέμα.
Η μουσική σαφώς και δεν ήταν εκεί γιατί δεν ήταν το κεντρικό θέμα της έκθεσης, απλά υπήρχαν κάποια υποτυπώδη συγκεκριμένα δείγματα, και έτσι έπρεπε να είναι. Όπως δεν είδα και ποτέ έκθεση αυτοκινήτων να γίνεται σε πίστες ή σε δρόμους (το αυτοκίνητο εξυπηρετεί μεταφορές).
Μην περνάται τους εκθέτες για μαμάκες ή άσχετους. Δηλαδή τον shoushourin πως τον βλέπετε δεν ξέρει σε ποιούς απευθύνεται, ή δεν ξέρει ποιός είναι εν δυνάμει πελάτης του ή όχι. Δηλαδή δεν ξέρει ότι οι πιθανότητες να πουλήσει ένα σύστημά του σε κάποιον που ακούει Porcupine Tree είναι πολύ περιορισμένες έως ανύπαρκτες; Γιατί τόση υποκρισία; δηλαδή δεν είναι σε όλους γνωστό, που ασχολούνται με το άθλημα, ότι σύστημα τέλειο σε όλα τα είδη μουσικής δεν υπάρχει, όπως και το τέλειο μηχάνημα; Μας ξίνισε το ότι ο shoushourin δεν έπαιζε δυνατά τα Lamm με τα Parsifal; δηλαδή δεν είναι ηλίου φαεινότερο ότι το Parsifal είναι για μεγάλους χώρους; για μικρότερους χώρους έχει μικρότερα μοντέλα.
Λοιπόν, ας πούμε ότι εγώ άκουσα πριν 5 χρόνια (20 ή 2 ή 10...) ένα μεγάλο έργο π.χ. τον Ivan the terrible, σε μια φημισμένη αίθουσα με κάποια ορχήστρα, χορωδία και διευθυντή πολύ υψηλού επιπέδου και όχι της Λάρισας (οι οποίοι παρεπιπτόντως είναι καταπληκτικοί αλλά δυστυχώς επαρχία) και μάλιστα έγινε και εγγραφή και αγόρασα και το βινύλιο και το cd και το sacd τα οποία είναι δείγματα υψηλότατης τεχνικής επιτυχίας. Απο τότε ακούω πλέον την αναπαραγωγή τους στο σαλόνι μου που είναι 3,70χ6,90χ2,85 (τυπικό Ελληνικό σαλόνι με οτιδήποτε αυτό συμπεριλαμβάνει), το οποίο πλέον μου έχει γίνει συνήθεια, αλλά προσέξτε του δωματίου μου και πάω μετά στην έκθεση να ακούσω ένα κομμάτι, σε άγνωστο χώρο και μηχανήματα και να το ακούσουν και ορδές επισκεπτών που δεν θα ξέρουν τι θα πρέπει να ακούσουν (γιατί ούτε τις ιδιαιτερόττηες της εγγραφής γνωρίζουν και πιθανόν ούτε και το έργο), τι χειρότερο πράγμα σε μια έκθεση να σε απωθήσει το μουσικό έργο και όχι το μηχάνημα;
Ας επαναλάβουμε την υπόθεση εργασίας με έργο που δεν σου είναι γνωστό απο ζωντανή ακρόαση, παρά μόνο οι ακροάσεις στο χώρο σου άντε και στα συστήματα 5-10 φίλων σου. Και περιμένεις να βγάλεις συμπέρασμα αν είναι καλό ένα σύστημα με εμπειρίες μη σταθερές (στην ουσία μπορεί να είναι και λανθασμένες), αφού απλά φαντάζεσαι πως θα έπρεπε να παίζει χωρίς να ξέρεις τι πράγματι είναι γραμμένο στο δισκάκι.
Τι θα έπρεπε να γίνει κατά την άποψή μου; Κατ´αρχήν επαγγελματική δουλειά, διότι το να κουβαλάς και να εξαντλείσαι δεν είσαι επαγγελματίας, με π@ρδ@ς δεν μπορεί να πουλάς ακριβά μηχανήματα. Θα έπρεπε η έκθεση να γίνεται σε εκθεσικά κέντρα, ή σπίτια ή εμπορικά κέντρα. Οι χώροι θα έπρεπε να είναι συγκεκριμένων διαστάσεων για τον σκοπό που εξυπηρετούν. Θα έπρεπε το εισητήριο να είναι όντως αντιπροσωπευτικό της έκθεσης και όχι δωρεάν. Οι εκθέτες κατά την άποψή μου θα έπρεπε να παρουσιάζουν προγράμματα ακρόασης σε τακτά χρονικά διαστήματα (παρουσιάσεις), κατά την διάρκεια της έκθεσης και όχι έτσι χύμα μπαίνει ο ένα και ο άλλος όταν θέλεις να ακούσεις κάτι, με αντιπροσωπευτικά έργα που νομίζουν αυτοί και απηχούν την φιλοσοφία τους, και μετά να δέχονται ερωτήσεις. Επίσης εκεί θα μπορύσαν να υπάρχουν καλλιτεχνικά γεγονότα και άλλα events. ´
Η έκθεση κατά την άποψή μου αποτελεί περισσότερο γεγονός ενημέρωσης παρά επίδειξης. Αφού ενημερωθείς κλείνεις ραντεβού για να επισκεφθείς κατάληλους χώρους επίδειξης και για τα παραπέρα.
Θα μου επιτρέψετε επίσης να μη δεχθώ ότι ο όρος hiend είναι βλακώδης, αλλά ότι η ερμηνεία του που γίνεται απο μερικούς, χωρίς να μπαίνουν στην ουσία του όρου, και τα κριτήρια που χρησιμοποιούν είναι βλακώδη (δεν απευθύνεται στα πρόσωπα). Το hiend είναι άλλο πράγμα που δυστυχώς κακοποιείται και παρερμηνεύεται. Και τελικά έχεις δικαίωμα να έχεις οποιαδήποτε άποψη θές αλλά δεν είναι δικαίωμά σου να θίγεις πρόσωπα και πράγματα και όταν μάλιστα δεν σου πέφτει και λόγος.
Επίσης δεν θεωρώ ότι είναι τόσο εύκολο στον κάθε επισκέπτη να ξεχωρίσει σε κάθε δωμάτιο αν φταίει το σύστημα ή ο χώρος ή η εγγραφή.
Οι εκθέτες ξέρουν ποιά θέματα ενδιαφέρουν (τραβούν τους επισκέπτες) όταν απευθύνονται στο πλατύ κοινό και ποιά θέματα ελκύουν ειδικό κοινό.
Η έκθεση δεν γίνεται για αυτούς που θέλουν να αποκτήσουν το δικαίωμα του εν δυνάμει αγοραστή έστω και για μια μέρα αλλά είναι μελετημένες για να προσελκύουν τον πραγματικό αγοραστή και αυτό το ξέρουν καλά οι εταιρείες. Δηλαδή ο shoushourin και οι υπόλοιποι ήρθαν για πλάκα; ή βλέπουν έκθεση για πρώτη φορά όπως η πλειοψηφία απο μας ή δεν έχουν εμπειρία προηγούμενων ετών. Μην περνάται τους εκθέτες για χαζούς ή άσχετους, ειδικά οι παλιοί ξέρουν τι κάνουν. Η παρουσία εκεί έχει διάφορους λόγους, προώθηση πωλήσεων και όχι προαγωγή (είναι εντελώς άσχετη η έννοια της λέξης στην Ελληνική γλώσσα, αλλά ακόμα και για χιούμορ πολύ black), παρουσία γοήτρου, σταθεροποίησης θέσης στην αγορά, ενημέρωση για καινούρια προιόντα και ένα σωρό άλλοι. Μην μου πείτε ότι πίστευε η Avantgard ότι θα πουλούσε κανένα τέτοιο σύστημα ή το έφερε στην έκθεση για να δείξει τι μπορεί να παίξει ή υπάρχουν πολλά σαλόνια στην Ελλάδα που μπορούν να φιλοξενήσουν το ηχείο.
 
Μην περνάται τους εκθέτες για μαμάκες ή άσχετους. Δηλαδή τον shoushourin πως τον βλέπετε δεν ξέρει σε ποιούς απευθύνεται, ή δεν ξέρει ποιός είναι εν δυνάμει πελάτης του ή όχι. Δηλαδή δεν ξέρει ότι οι πιθανότητες να πουλήσει ένα σύστημά του σε κάποιον που ακούει Porcupine Tree είναι πολύ περιορισμένες έως ανύπαρκτες; Γιατί τόση υποκρισία;

????


Υποκρισία?
κανείς δεν είπε τίποτα τέτοιο.
Ούτε από την άλλη είμαστε υποκριτές.

Παραδέχεσαι όμως εμμέσως ή αμέσως είτε ότι ο Σουσούριν και ο κάθε Σουσούριν είναι γνώστης του ότι αυτοί που είναι οι εν δυνάμει αγοραστές του δεν ξέρουν να ακούν μουσική είτε ότι αδιαφορεί γι αυτούς.

Στην πρώτη περίπτωση δεν είμαι μέσα σ αυτούς, στη δε δεύτερη δεν θέλω να είμαι.

Γενικά πρόκειται γιά μιά σαφώς ελιτίστικη προσέγγιση που πάντα μου χαλούσε ακόμα και τις καλύτερες εντυπώσεις γιά πετυχημένες προσπάθειες υλοποίησης καλών συστημάτων αναπαραγωγής μουσικής.
 
ασε ρε Μήτσο , θα το πουλήσει το σύστημα σε κάποιον που ακούει ANTONIO FORCIONE / SABINA SCUBBA σε ηχογράφηση από την Ναιm . Μουσική που ακούνε τα πτώματα , μόνο που δεν το ξέρουν ότι έχουν πεθάνει ακόμη:flipout:
 
...αυτοί που είναι οι εν δυνάμει αγοραστές του δεν ξέρουν να ακούν μουσική
Αυτό μάνα 'μ ισχυρίζονται μόνον όσοι δεν έχουν τα φράγκα να το πάρουνε. Κοινώς, όσα δεν φτάνει η αλεπού... (το υπόλοιπο το ξέρεις).

Γνωστοί παραλληλισμοί:
1. Οι μικροτσούτσουνοι είναι τεχνίτες και συνεπώς οι προικισμένοι δεν ξέρουν τι να το κάνουν.
2. Οι φαλακροί είναι ερωτιάρηδες και οι μαλλιάδες ανέραστοι.
3. Οι κοντοί είναι έξυπνοι και οι ψηλοί μπούφοι.
… κ.ο.κ. :flipout: :flipout: :flipout:


Γενικά πρόκειται γιά μιά σαφώς ελιτίστικη προσέγγιση που πάντα μου χαλούσε ακόμα και τις καλύτερες εντυπώσεις γιά πετυχημένες προσπάθειες υλοποίησης καλών συστημάτων αναπαραγωγής μουσικής.
Χεχεχε, το νόμισμα Μήτσο ‘μ έχει πάντα δύο πλευρές. Εμένα πάντα μου χαλούσε την διάθεση η ελιτίστικη συμπεριφορά του υποτιθέμενου… γνώστη της μουσικής που δεν ακούει τα κοινότυπα άσματα του λαού, (έστω κι αν ο λαός είναι χαϊεντάς), αλλά βρίσκει τα πάντα κατώτερα των περιστάσεων, κατώτερα του καλλιεργημένου του γούστου και της βαθιάς γνώσης του ασυμβίβαστου εαυτού του στο αντικείμενο, με λίγα λόγια είναι ξινός σαν άγουρο μήλο, δεν τρώγεται με τίποτα, ούτε με τα ρούχα του. -bye-

- Και επιτέλους, αφήστε ήσυχο το ρωσάκι ρε καπιταλιστικά γουρούνια... :flipout: :flipout: :flipout: :flipout:
 
Ιδέα!!

Τι θα λέγατε σε κάποιο από τα επόμενα blind tests να παίζαμε madonna (τα παλιά όμως, τα... all time classics, σαν τον Πλούταρχο ένα πράμα)?
:flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout:
 
Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

Χεχεχε, το νόμισμα Μήτσο ‘μ έχει πάντα δύο πλευρές. Εμένα πάντα μου χαλούσε την διάθεση η ελιτίστικη συμπεριφορά του υποτιθέμενου… γνώστη της μουσικής που δεν ακούει τα κοινότυπα άσματα του λαού, (έστω κι αν ο λαός είναι χαϊεντάς), αλλά βρίσκει τα πάντα κατώτερα των περιστάσεων, κατώτερα του καλλιεργημένου του γούστου και της βαθιάς γνώσης του ασυμβίβαστου εαυτού του στο αντικείμενο, με λίγα λόγια είναι ξινός σαν άγουρο μήλο, δεν τρώγεται με τίποτα, ούτε με τα ρούχα του. -bye-

-


Εδώ φιλαράκι είναι avclub. Πρέπει να έχεις πολύ υψηλά διαπιστευτήρια ποιότητας για να σε παίξουμε στην μουσική κατηγορία.:flipout: :grandpa:
 
Aμα τα χαλάω σε βινύλλια και c.d.ασφαλώς και δεν φτάνουν για hi-end.
Πάντως το να ακούω Νινο σε hi-end σύστημα μάλλον σε Datsun ,πού πουλάει καρπούζια παραπέμπει παρά σε μουσική.
Δηλαδή θά ακούω το δευτερο μπουζούκι τού Νινο στο ουάου σύστημα και θα εκστασιάζομαι.
Και κάτι άλλο.Καποιοι τήν έχουν μεγάλη ,αλλά τα χαλάνε αλλοιώς και δεν κανουν και φασαρία γι´αυτό.Οσοι σκούζουν ´τι σου κάνω μάνα μ´´κοιτιούνται στον καθρέφτη τους,μάλλον.;)
 
Παιδιά το κρίσιμο ερώτημα είναι απλό: Αν πρέπει να αποχωριστούμε κάτι τι θα διαλέγαμε; Τη δισκοθήκη, ή τα μηχανήματα; Όσοι απαντούν το πρώτο, έχουν κάθε λόγο να είναι μπλαζέ με τα lifestyle happenings στυλ Hi-End Show. :cool:
 
Re: Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

Εδώ φιλαράκι είναι avclub. Πρέπει να έχεις πολύ υψηλά διαπιστευτήρια ποιότητας για να σε παίξουμε στην μουσική κατηγορία.:flipout: :grandpa:

Καλά καλά...
Να μην ξεχάσω ε... Έχω κλείσει τραπέζι για την Ζήνα. Το Σάββατο δεν είπαμε ρε? :flipout: :flipout: :flipout:
 
Re: Απάντηση: Music at a high end exhibition.....

Παιδιά το κρίσιμο ερώτημα είναι απλό: Αν πρέπει να αποχωριστούμε κάτι τι θα διαλέγαμε; Τη δισκοθήκη, ή τα μηχανήματα;


Προσωπικά θα απαντούσα το πρώτο, αν ήταν θέμα κόστους (προς το παρόν) και το σκεφτόμουν με αυστηρά χρηματοοικονομικά κριτήρια. Οταν όμως μιλάμε για αξία, τότε σαφώς το δεύτερο.
 
Αν δεν είναι υποκρισία είναι αυτοπαραμύθιασμα που είναι χειρότερο. Τώρα το συμπερασμα ότι παραδέχομαι έμμεσα ή άμμεσα ...... είναι αυθαίρετο. Κατά την άποψή μου ο shoushourin δεν πήγε εκεί για να δείξει τι μπορούν να κάνουν τα μηχανήματά του, αυτό έχει αποδειχθεί σε άλλους χώρους όπου έπρεπε να φανεί, εδώ ήρθε για να δηλώσει παρουσία και να σφίξουν οι κ@λοι του ανταγωνισμού.
Τώρα ρε Μήτσο το ότι εσύ δεν πας τις ελιτίστικες συμπεριφορές (που δεν είναι αλλά λέμε τώρα), έ δεν λέει και τίποτα και δεν σου δίνει το δικαίωμα να πετάς τέτοιους χαρακτηρισμούς μόνο και μόνο επειδή δεν σου αρέσει ή δεν το φθάνεις ή δεν το θέλεις τελικά!-bye-
Το ότι δεν ακούει κάποιος Porcupine Tree, δεν έχει δικαίωμα να ακούει άλλα είδη μουσικής;
Το ότι σε έχουν γραμμένο και σου πασάρουν ένα τεχνολογικά απρόσεχτο (μην πώ τίποτα χειρότερο) προιόν δεν σε χαλάει;
Τελικά και hi-end και μεγάλη δισκοθήκη δεν γίνεται;
 
Ε, καλά, και αν εγώ έχω φράγκα και χώρο καλό και αγοράζω 323 βινύλια, sacd, μπλουρέη και χουντουντουβουντου στην καθισιά, και έχω και γ@μ@τη συστηματάρα πιο ακριβή από όλα τα συστήματα της highend μαζί, και διαφανή ντουλάπια για να φαίνονται οι δίσκοι με τις ζελατίνες και τα σιντιά και τα τηλεκοντρόλια και τα ψηφιακά καλώδια ναουμε... ε και?

Και τι να λέει?

Τι συγκρίνωμεν δε κατάλαβα?

Άλλος έχει 3 δίσκους και πικάπ 5000000000000 ευρώ και ευχαριστιέται τη μουσική περισσότερο από κάποιον που είναι μουσικόφιλος.
Η μήπως αυτό δε γίνεται?

Τι κάθεστε και συζητάτε ωρε παλουκάρια?
 
Re: Απάντηση: Music at a high end exhibition.....

Ε, καλά, και αν εγώ έχω φράγκα και χώρο καλό και αγοράζω 323 βινύλια, sacd, μπλουρέη και χουντουντουβουντου στην καθισιά, και έχω και γ@μ@τη συστηματάρα πιο ακριβή από όλα τα συστήματα της highend μαζί, και διαφανή ντουλάπια για να φαίνονται οι δίσκοι με τις ζελατίνες και τα σιντιά και τα τηλεκοντρόλια και τα ψηφιακά καλώδια ναουμε... ε και?

Και τι να λέει?

Τι συγκρίνωμεν δε κατάλαβα?

Άλλος έχει 3 δίσκους και πικάπ 5000000000000 ευρώ και ευχαριστιέται τη μουσική περισσότερο από κάποιον που είναι μουσικόφιλος.
Η μήπως αυτό δε γίνεται?

Τι κάθεστε και συζητάτε ωρε παλουκάρια?


βρες μου έναν: εδώ και τώρα.
κι ό.τι έχω ας το χάσω....:flipout:
 
Ε, καλά, και αν εγώ έχω φράγκα και χώρο καλό και αγοράζω 323 βινύλια, sacd, μπλουρέη και χουντουντουβουντου στην καθισιά, και έχω και γ@μ@τη συστηματάρα πιο ακριβή από όλα τα συστήματα της highend μαζί, και διαφανή ντουλάπια για να φαίνονται οι δίσκοι με τις ζελατίνες και τα σιντιά και τα τηλεκοντρόλια και τα ψηφιακά καλώδια ναουμε... ε και?

Και τι να λέει?

Τι συγκρίνωμεν δε κατάλαβα?

Άλλος έχει 3 δίσκους και πικάπ 5000000000000 ευρώ και ευχαριστιέται τη μουσική περισσότερο από κάποιον που είναι μουσικόφιλος.
Η μήπως αυτό δε γίνεται?

Τι κάθεστε και συζητάτε ωρε παλουκάρια?

Προφανώς ευχαριστιέται τη μουσική από τους τρείς δίσκους του όση ώρα μετράει τα μηδενικά από το πικάπ του
 
Για μένα το παν είναι να είναι ευτυχισμένος ο καθένας μας με αυτό που κάνει. Είτε μαζεύει χιλιάδες δίσκους με ένα τρίδισκο aiwa, είτε κατεβάζει χιλιάδες mp3 με την adsl του και τα ακούει στο ipod, είτε γουστάρει τα μηχανάκια και έχει δώσει πιο πολλά λεφτά από όσο του στοίχισε το σπίτι του.

Αν ο καθένας μας είναι κατασταλαγμένος σε αυτό που θέλει και το κάνει, τότε για μένα είναι correct.

Εγώ έχω καιρό να ψωνίσω δίσκο. Ακόμα ακούω δισκάκια που είχα ψωνίσει παλιότερα αλλά δε μπόρεσα να τα ακούσω. Γιατί εγώ όταν λέω ότι έχω έναν δίσκο και τον έχω ακούσει, πρέπει να τον ακούσω καμιά δεκαριά φορές. Όσα χρήματα και να είχα και ότι μηχανάκια και να είχα, πάλι το ίδιο θα ήταν για μένα, αφού αυτό τον καιρό δεν έχω χρόνο και διάθεση για να ακούσω μουσική.

Εγώ ακόμη δε κατάλαβα τι συγκρίνουμε, είμαι και λίγο στόκος βλέπετε...