Music at a high end exhibition.....

Γιά να είμαι ευτυχισμένος Στέργιο (και ας μην αναφέρεσαι σε μένα) πρέπει να μπορώ να ακούω τη μουσική που θέλω.
Γιά να την ακούω σε δυνητικά μελλοντικά δικά μου μηχανήματα θα πρέπει ο αντιπρόσωπος να βάλει στο μυαλό του ότι πρέπει να με αφήσει να τα ακούσω εκεί ή να έχει μιά πιθανή γκάμα να διαλέξω και όχι να μου λέει "κύριε το μηχάνημά είναι αυτό μπορείτε να το δείτε", ή ακόμα χειρότερα "κύριε μπορείτε να δείτε το μηχάνημα στη φωτογραφία αυτή"

Βέβαια τώρα μπλέξαμε δυό threads σε ένα.
Τη νοοτροπία αυτή την απεχθάνομαι και όταν τη συναντώ θέλω να φύγω γιά να μην πω τιπότα άλλο.

Στεναχωριέμαι ιδιαίτερα δε όταν πρέπει να αντιπαρατίθεμαι εκτός από τους αντιπροσώπους προαγωγούς (που λέγαμε) με φίλους αγαπητούς, που δυστυχώς δεν μπορούν να με καταλάβουν. Γιά το λόγο αυτό σταματώ εδώ.
 
Στην ερώτηση πού έκανε παραπάνω ο Δαμιανός,προσωπικά δεν θά έδινα τήν δισκοθήκη μου με τίποτα στον κόσμο.Περαν τού ότι μού έχει κοστίσει πολύ περισσότερα απο τα μηχανήματα πού τήν ακουω,έχει και μιά πολύ μεγάλη συναισθηματική αξία,τήν οποία δεν μπορώ να την συγκρίνω με κανένα hi-end.
Ασφαλώς και δεν πιστευω το ρητό πού λεει ´Την αγάπη μας και μιά καλύβα´,αλλά επίσης θά μπορούσα να ζήσω σε δυάρι με την αγάπη μου και όχι σε πεντάρι και μαιζονετα ,μόνος.
 
Μην υποψιαστώ ότι έχω μερίδιο ευθύνης... Θα γίνουμε μπίλιες. :slapface:

ε....
ένα μικρούτσικο....:fahne90:


αλλά μη στεναχωριέσαι.
τη μερίδα του λέοντος την έχουν άλλοι.-bye-
 
Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

ε....
ένα μικρούτσικο....:fahne90:


αλλά μη στεναχωριέσαι.
τη μερίδα του λέοντος την έχουν άλλοι.-bye-

ποιος ρε? εγώ??? λέγε ρε μη γίνουμε βίδες! :grinning-smiley-043


και μη με βάλεις να διαβάσω όλες τις σελίδες από την αρχή... ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΣ :flipout:
 
..να με συγχωρείτε , αλλά θα συνεχίσω (απο παλιές συζητήσεις ) να επιμένω οτι σε ένα καλοστημμένο (απο πολλές απόψεις ) κι ΟΧΙ απαραίτητα πανάκριβο σύστημα , παίζει απο πολύ καλά (το μεγαλύτερο μέρος ) έως ικανοποιητικά (το πολύ μικρότερο μέρος ) το 95% + μιάς δισκοθήκης ...
 
..να με συγχωρείτε , αλλά θα συνεχίσω (απο παλιές συζητήσεις ) να επιμένω οτι σε ένα καλοστημμένο (απο πολλές απόψεις ) κι ΟΧΙ απαραίτητα πανάκριβο σύστημα , παίζει απο πολύ καλά (το μεγαλύτερο μέρος ) έως ικανοποιητικά (το πολύ μικρότερο μέρος ) το 95% + μιάς δισκοθήκης ...

Πολύ σωστό, πιο σωστό δεν γίνεται. :award:
Τώρα είναι που το κάναμε σαλάτα το θέμα... :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout:
 
Επίσης μιά ερωτηση που με "ταλανίζει" συνέχεια είναι η εξής :

Ποιά είναι τα κριτήρια που κάνουν τον ένα ή τον άλλο να συμπαθήσει ή και να κολλήσει με κάποια είδη μουσικής

...πέραν του ρυθμού - μελωδίας - αρμονίας υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά ...για τον καθένα μας ..που είτε του κάνει κλίκ είτε οχι
Αλήθεια έχουμε αναρωτηθεί αν αυτά έχουν σχέση με τήν ποιότητα αναπαραγωγης , ειδικά δε κάποιν ειδών που ΔΕΝ παίζουν εύκολα παντού και πάντα

Και τέλος , αν τελικά μετράνε οι στίχοι και η εμηνεία , ε! τότε, τουλάχιστον δέν θα πρέπει οι συλλαβές και οι λέξεις να ακούγονται ευκρινώς ..???? ( έστω κατά το 90% - ανάμεσα σε οποιοδήποτε οργανικό χαμό )
 
:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043

Επειδή συμφωνώ σε όλα ακριβώς με τον Παναγιωτίδη, ακόμα και στον τρόπο διατύπωσης μπορώ να είμαι "ο άνθρωπος του Mod"? :flipout:

Φίλε Valhala στο λόγο μου δεν σε καταλαβαίνω...Μήπως να ζητούσαμε και συγγνώμη ή να βοηθούσαμε στο κουβάλημα?
 
Λοιπον με οτι εχω διαβασει εδω μεσα δεν συμφωνω με κανενα ...
ναι ..η μουσικη και το hi-end ειναι δυο διαφορετικα χομπυ ..ο Ζαμπετας το Heavy metal to δημοτικο τραγουδι ειναι μουσικη εχουν καμια σχεση με το το hi end..?
 
...προσωπικά δεν θά έδινα τήν δισκοθήκη μου με τίποτα στον κόσμο.Περαν τού ότι μού έχει κοστίσει πολύ περισσότερα απο τα μηχανήματα πού τήν ακουω,έχει και μιά πολύ μεγάλη συναισθηματική αξία,τήν οποία δεν μπορώ να την συγκρίνω με κανένα hi-end.

Συμφωνω απόλυτα οπως και με την απάντηση του Μανώλη για το καλοστημενο συστημα.:music-smiley-006:
 
Φίλε Valhala στο λόγο μου δεν σε καταλαβαίνω...
Είναι προφανές.

- Η τοποθέτησή μου είχε 4 βασικούς άξονες:
1. Σε μια έκθεση όπου ταλαιπωρείται κόσμος για να στήσει – ξεστήσει να προσπαθήσει να βγάλει ήχο μέσα σε κλουβιά, πρέπει να είμαστε λιγότερο αυστηροί και να έχουμε υπόψη μας ότι εμείς κάνουμε βόλτα και κάποιοι άλλοι δουλεύουν. Συνεπώς ας μην έχουμε την απαίτηση από τον καθένα να κάνει τον DJ σε μερικές χιλιάδες επισκέπτες κάτι εκ των πραγμάτων αδύνατο.
2. Με ποιά μουσική «νομίζει» ότι αναδεικνύει ο κάθε αντιπρόσωπος το μηχάνημά του, είναι δικό του θέμα. Το πως (σε ποιά ένταση και με ποιό στήσιμο - διάβαζα αλλού για γωνίες ηχείων και θέσης ακρόασης), θα λειτουργήσουν οι μηχανές του, είναι επίσης δικό του θέμα. Ας δεχτούμε ότι υπάρχουν κάποιοι που ξέρουν πέντε (όχι παραπάνω) πράγματα περισσότερα από εμάς. Δεν μπορεί να τα ξέρουμε όλα εμείς.
3. Η κριτική επί της μουσικής που παίζανε στα δωμάτια είναι εντελώς άτοπη και άσκοπη. Έχει νόημα μόνον ως φιλοσοφική κουβέντα. Με βάση δύο βασικούς παραμέτρους, ότι δηλαδή αφ’ ενός δεν κρίθηκε μουσική εκεί πέρα και αφ’ ετέρου το είδος της μουσικής που ακούμε και το γούστο είναι εντελώς «σχετικά» πράγματα, πρέπει να έχουμε την υπομονή να ακούσουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ή ότι τέλος πάντων μας βάλουν, διότι ξεχνάμε ότι αυτό μπορεί να είναι το γούστο του εκθέτη ή άλλων παρευρισκομένων. Εμείς μπορεί να έχουμε προτιμήσεις αλλά η μουσική δεν έχει.
4. Η χρήση μηχανών υψηλής πιστότητας δεν μπορεί να συνδέεται με κανέναν τρόπο με τα είδη της μουσικής που ακούει ο κάτοχος των μηχανών, με τον αριθμό των δίσκων που έχει κλπ. Οποιαδήποτε απόπειρα ενός τέτοιου συσχετισμού, έχει άλλα ελατήρια. Το γεγονός ότι ενδεχομένως, κάποιοι να έχουν τέτοια «κακά» παραδείγματα, δεν λέει απολύτως τίποτα για τους χομπίστες του ήχου ως σύνολο. Αντιθέτως οι έχοντες καλά «μοτέρια» κατά την ταπεινή μου άποψη μπορούν να ακούσουν περισσότερα είδη μουσικής, αφού όλο και λιγότερα από αυτά θα είναι ενοχλητικά στα αυτιά του και φυσικά θα αποδίδονται σε καλύτερο βαθμό. Εκτός κι αν νομίζει κανείς, ότι σε ένα μέτριο έως κακό σύστημα μπορεί κανείς να ακούσει σε ρεαλιστικές στάθμες Callas και να την απολαύσει χωρίς να θέλει 2-3 depon μετά. Αυτό φυσικά έχει να κάνει με ότι πιο πάνω είπε ο Τζωρτζάκης και αποτελεί μεγάλο θέμα συζήτησης από μόνο του. Θα έλεγα ότι ένα καλό σύστημα σε κάνει να αγαπήσεις περισσότερα είδη μουσικής, αλλά ας μην πω καλύτερα άλλα και αρχίσουν οι ντομάτες…


Φυσικά, μια έκθεση δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο αγορών ή ουσιαστικό δείγμα απόδοσης των μηχανών. Αν το συνειδητοποιήσουμε αυτό, όλα τα παραπάνω θα γίνουν αυτονόητα.
 
Στέλιο εάν θεωρείς το hi-end ως χόμπυ,ανεξάρτητο με την μουσική,σημαίνει ότι μοιάζει με συλλέκτη Rollex,πού όμως δεν φοράει κανένα τελικά.Θα με συγχωρέσεις,αλλά αυτό εάν ισχύει ,θά το ενέτασσα σε μιά ψυχαναγκαστικού τύπου εμμονή ,πού μοιάζει μέ εξάρτηση παρά με απόλαυση.
 
Το πρώτο post τού Μανώλη με βρίσκει σύμφωνο γενικά.Ενα καλό,συμβατικό σύστημα,με το σωστό στήσιμο ,σαφώς και αναπαράγει την μουσική καλύτερα.
Στο δευτερο post του πάντως έχω αρκετές αντιρρήσεις.
Η επιλογή τών μουσικών μας προτιμήσεων δεν έχει καμιά σχέση με τον τρόπο πού αναπαράγονται.
Προσωπικά η ρόκ,η τζάζ,η όπερα ,η κλασσική,μού έγιναν οικεία σε καβουρδιστήρι έπιπλο Olympia απο μονοφωνικούς δίσκους.Και ακόμα και στα c.d.προτιμώ τις μονοφωνικές εκτελέσεις ,ειδικά στην ´'οπερα γιατί τίς θεωρώ πιστότερες ηχητικά για την εποχή τους.
Αλλα είναι τα κριτήρια επιλογής.Και το πρωτο είναι η μουσική παιδεία πού απουσιάζει επιδεικτικά και η λογική fast food,πού έχει επικρατήσει και στην μουσική ´ακρόαση´
 
να με συγχωρείτε αλλά εγώ δεν έθεσα θέμα "αν θα παίζει ένα σύστημα καλοστημένο όλες τις μουσικές"

αλλά
αν εκεί μέσα ακούσαμε, όπως θα έπρεπε, μουσική, καλή, με την ευρύτερη έννοια του όρου.
Με σαφέστατα διαγραφόμενο τον κίνδυνο και πάλι να φανώ αιρετικός ή περιθωριοποιημένος θα πω ότι:
καλή μουσική είναι αυτή που είναι αποδεκτή γενικώτερα ως καλή μουσική.
Το γενικώτερα δεν είναι το πολύ γενικώτερα αλλά μάλλον το ειδικώτερα.

Πχ οι μουσικές που υπάρχουν στα samplers των hiend εταιρειών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ γιά μένα καλή μουσική (ή έστω ενδιαφέρουσα). Ενδιαφέρουσα μουσική από την άλλη είναι αυτή που καταφέρνει να σηκώσει έστω και λίγο τις τριχούλες στα χέρια μου ή την πλάτη μου.
Επίσης ο Ρέμμος, γιά μένα δεν είναι καλή μουσική. (όπως κάθε σχεδόν προβαλλόμενο σύγχρονο είδος ελληνικής και μη μουσικής)
Όπως επίσης ο Forcione (σορρυ Δημοσθένη).
ακόμα και πολλά του Chick Corea δεν είναι καλή μουσική.
Επαναλαμβάνω: γιά μένα.

Επίσης οι Pink floyd κι ο,τι δήποτε χιλιοακουσμένο και χιλιοπαιγμένο ακόμα και από την κουτσή Μαρία έχει πάψει πιά να είναι, γιά μένα, καλή μουσική. Πχ το teacher... Το ίδιο ισχύει και για το brothers in arms όσο και αν μου άρεσε κάποτε και συγκινούμουνα κι όλας. (και με τα δυο).

Τώρα αν κάποιοι θέλουν να μας πείσουν ότι
α) τα συστήματά τους πρέπει να παίζουν τέτοια μουσική
β) τα συστήματά τους στην έκθεση πρέπει να παίζουν τέτοια μουσική και αδιαφορία γιά το πως θα παίξουν τη μουσική μας σπίτι μας
γ) αυτή είναι η καλή μουσική και ότι τέτοια πρέπει και να ακούμε σπίτι μας
δ) η μουσική που ακούμε δεν είναι καλή, και δεν πρέπει να μπαίνει στα συστήματά τους γιατί, εκτός από το ότι μπορεί να τα ξεμπροστιάσει, μπορεί και να τα χαλάσει

αυτό γιά μένα είναι τουλάχιστον περιφρόνηση.
Και το τηλέφωνο και τα στοιχεία μου είναι γνωστά γιά οποιαδήποτε διευκρίνηση.


Τέλος ξαναθυμίζω.....

για μένα
γιά μένα
γιά μένα
γιά μένα.....
 
Είναι προφανές.
Να προσβληθώ τώρα?
- Η τοποθέτησή μου είχε 4 βασικούς άξονες:
1. Σε μια έκθεση όπου ταλαιπωρείται κόσμος για να στήσει – ξεστήσει να προσπαθήσει να βγάλει ήχο μέσα σε κλουβιά, πρέπει να είμαστε λιγότερο αυστηροί και να έχουμε υπόψη μας ότι εμείς κάνουμε βόλτα και κάποιοι άλλοι δουλεύουν. Συνεπώς ας μην έχουμε την απαίτηση από τον καθένα να κάνει τον DJ σε μερικές χιλιάδες επισκέπτες κάτι εκ των πραγμάτων αδύνατο.
Ο "κόσμος" που στήνει σου θυμίζω ότι είναι εκεί για δουλειά και όχι από χόμπυ. Εμείς δε ταυτόχρονα εκτός από χομπίστες είμαστε και εν δυνάμει πελάτες.
2. Με ποιά μουσική «νομίζει» ότι αναδεικνύει ο κάθε αντιπρόσωπος το μηχάνημά του, είναι δικό του θέμα. Το πως (σε ποιά ένταση και με ποιό στήσιμο - διάβαζα αλλού για γωνίες ηχείων και θέσης ακρόασης), θα λειτουργήσουν οι μηχανές του, είναι επίσης δικό του θέμα. Ας δεχτούμε ότι υπάρχουν κάποιοι που ξέρουν πέντε (όχι παραπάνω) πράγματα περισσότερα από εμάς. Δεν μπορεί να τα ξέρουμε όλα εμείς.
Συμφωνώ για το στήσιμο αλλά όχι για την επιλογή μουσικής. Αγοράζω για να ακούω τη μουσική που θέλω εγώ και όχι ο Σουσούριν.
3. Η κριτική επί της μουσικής που παίζανε στα δωμάτια είναι εντελώς άτοπη και άσκοπη. Έχει νόημα μόνον ως φιλοσοφική κουβέντα. Με βάση δύο βασικούς παραμέτρους, ότι δηλαδή αφ’ ενός δεν κρίθηκε μουσική εκεί πέρα και αφ’ ετέρου το είδος της μουσικής που ακούμε και το γούστο είναι εντελώς «σχετικά» πράγματα, πρέπει να έχουμε την υπομονή να ακούσουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ή ότι τέλος πάντων μας βάλουν, διότι ξεχνάμε ότι αυτό μπορεί να είναι το γούστο του εκθέτη ή άλλων παρευρισκομένων. Εμείς μπορεί να έχουμε προτιμήσεις αλλά η μουσική δεν έχει.
Βλ. 2
4. Η χρήση μηχανών υψηλής πιστότητας δεν μπορεί να συνδέεται με κανέναν τρόπο με τα είδη της μουσικής που ακούει ο κάτοχος των μηχανών, με τον αριθμό των δίσκων που έχει κλπ. Οποιαδήποτε απόπειρα ενός τέτοιου συσχετισμού, έχει άλλα ελατήρια. Το γεγονός ότι ενδεχομένως, κάποιοι να έχουν τέτοια «κακά» παραδείγματα, δεν λέει απολύτως τίποτα για τους χομπίστες του ήχου ως σύνολο. Αντιθέτως οι έχοντες καλά «μοτέρια» κατά την ταπεινή μου άποψη μπορούν να ακούσουν περισσότερα είδη μουσικής, αφού όλο και λιγότερα από αυτά θα είναι ενοχλητικά στα αυτιά του και φυσικά θα αποδίδονται σε καλύτερο βαθμό. Εκτός κι αν νομίζει κανείς, ότι σε ένα μέτριο έως κακό σύστημα μπορεί κανείς να ακούσει σε ρεαλιστικές στάθμες Callas και να την απολαύσει χωρίς να θέλει 2-3 depon μετά. Αυτό φυσικά έχει να κάνει με ότι πιο πάνω είπε ο Τζωρτζάκης και αποτελεί μεγάλο θέμα συζήτησης από μόνο του. Θα έλεγα ότι ένα καλό σύστημα σε κάνει να αγαπήσεις περισσότερα είδη μουσικής, αλλά ας μην πω καλύτερα άλλα και αρχίσουν οι ντομάτες…
Με βρίσκεις σύμφωνο

Φυσικά, μια έκθεση δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο αγορών ή ουσιαστικό δείγμα απόδοσης των μηχανών. Αν το συνειδητοποιήσουμε αυτό, όλα τα παραπάνω θα γίνουν αυτονόητα.
Η έκθεση προβάλει τα προιόντα και μάλιστα με αμοιβή αντί να γίνεται το αντίθετο. Οι απαιτήσεις (και το δίκιο) είναι πάντα με αυτόν που πληρώνει όχι με αυτόν που πουλά.