My Little Pony , my little pony .....

Μια χαρά αμαξάκι είναι...Τα 8000 πάντως δεν είναι λίγα...Εκεί υπάρχει έντονος ανταγωνισμός.
 
Νομίζω,ότι απο μικροεπαγγελματίες θα γίνει και πάλι ανάρπαστο.
 
Nομίζω σαν επαγγελματικό θα τα πάει πολύ καλά εντός πόλεων, αλλά και σαν αγροτικό για ελαφριές εργασίες επίσης. Στρατός κτλ μπορούν να συμπληρώσουν την γκάμα χρήσης του.
Διάβασα ότι θα μπορεί να πάρει και διαφορετικούς κινητήρες... κάτι λέει και αυτό.

Σήμερα υπάρχουν και πολύ περισσότερες λύσεις για μοντιφιές και αν το εκμεταλλευτεί αυτό η εταιρεία με το κατάλληλο promotion μπορεί να συνεχίσει στην cult παράδοση του παλαιού μοντέλου.
Οπότε δεν θα είναι παράξενο να γίνει και χαβαλές για τους πιτσιρικάδες.

Μακάρι να είναι ασφαλές και να τα πάει καλά, να γλιτώσουμε καμια εισαγωγή.
 
Ενταξει, ειναι τραγικα κακασχημο.

Ειμαι σιγουρος 1000% πως δεν το σχεδιασε .... σχεδιαστης...
 
Ενταξει, ειναι τραγικα κακασχημο.

Ειμαι σιγουρος 1000% πως δεν το σχεδιασε .... σχεδιαστης...


Θα σε σταματάνε στο δρόμο και θα σου λένε:
- Ωραίο αμαξάκι φίλε... Μόνος σου τόφτιαξες; :tongue:
 
Κάτι δεν πάει καλά με τα νούμερα. Έχει 800 κιλά ωφέλιμο και μόνο 400 κιλά για ρυμούλκηση ? Ούτε jet-ski δεν μπορείς να τραβήξεις.....
 
Αν εχει κανα καυσιμο αεριο ή στην χειροτερη πετρελαιο....και κοστιζει κατω απο 6000 μια χαρα θαναι.

Φανταζομαι οτι τοσα χρονια οι αγροτες θα βαρεθηκαν τα χλιδατα Τογιοτα και Ντατσουν και τωρα που οι επιχορηγησεις θα μειωθουν δεν θαναι ασχημη εναλλακτικη για τις εργασιες τους.

Μεγαλυτερη καροτσα ισως να χρειαζεται.
 
Αυτο θα το αγοραζα

Namco%20international%20AG%20AGRICAR%201.jpg
 
Θα σε σταματάνε στο δρόμο και θα σου λένε:
- Ωραίο αμαξάκι φίλε... Μόνος σου τόφτιαξες; :tongue:

Μην σου λενε,,,

- Ωραίο αμαξάκι φίλε... Στα γαριδάκια το βρήκες :p
 
Re: Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Περναγε απο...χαραδρες και ο οδηγος νομιζε οτι οδηγουσε στην Εθνικη Οδο.

Που να οδηγουσες :driver:το αμαξι του πατερα μου (Citroen BX του 91) .... !!!!
Tα σαμαρακια που βαζουν στους κεντρικους δρομους των χωριων για να μην τρεχεις
...... ΔΕΝ τα χαμπαριαζε γρι, το καμαρι μας :firstprize:

Παντως, για να μην φανταζω ξινος και αναποδος, το καινουργιο Pony θελω να το δω
σαν ενα πολυ μικρο και ταπεινο βημα προς κατι πολυ μεγαλο και μελλοντικο.

Big things have small beginings (... ειχα δεν ειχα, το ριξα :laugh:)
 
Last edited:
TΑ pony τα έζησα στην αεροπορία το 86 88 σαν οχήματα για πολλές δουλειές μέσα στις μονάδες ( αεροπορία μονάδα σημαίνει στρέματα ..) , μανιτζέβελα , σκυλιά , πρακτικά , και προπαντώς γελοίο κόστος συντήρησης ! , νομίζω ότι πιο καλό θα μπορούσε για το ζητούμενο των αναγκών της μονάδας ,, και μέτα στο τέλος περίπου της θητείας μου ήρθαν τα μερσεντες ,,,, βαριά δυσχρηστα και σέρβις στο διάολο ,, όσο είχε ένα λάστιχο απο τα γουρουνομερσεντικά είχε όλο το πόνυ ,, και πλερώ σε συνάλαγαμα ασφαλώς ασφαλώς .. βρεθηκαν δλδ 100 τόνους οχήματα να κάνουν περίπολα στισ σκοπιές ,,,

να γιατι χέστηκε η βάρκα και γείραμε ..
 
TΑ pony τα έζησα στην αεροπορία το 86 88 σαν οχήματα για πολλές δουλειές μέσα στις μονάδες ( αεροπορία μονάδα σημαίνει στρέματα ..) , μανιτζέβελα , σκυλιά , πρακτικά , και προπαντώς γελοίο κόστος συντήρησης ! , νομίζω ότι πιο καλό θα μπορούσε για το ζητούμενο των αναγκών της μονάδας ,, και μέτα στο τέλος περίπου της θητείας μου ήρθαν τα μερσεντες ,,,, βαριά δυσχρηστα και σέρβις στο διάολο ,, όσο είχε ένα λάστιχο απο τα γουρουνομερσεντικά είχε όλο το πόνυ ,, και πλερώ σε συνάλαγαμα ασφαλώς ασφαλώς .. βρεθηκαν δλδ 100 τόνους οχήματα να κάνουν περίπολα στισ σκοπιές ,,,

να γιατι χέστηκε η βάρκα και γείραμε ..
Στην αεροπορία κι εγώ το 1980 -82. Πράγματι, ακριβώς όπως τα λες. Δεν πρόλαβα τις <<καινούριες παραλαβές>> αλλά όντως, είχε την απίστευτη χρηστικότητα για τα πήγαινε - έλα εντός των αεροπορικών βάσεων.
Και βέβαια, συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου.
 
Βέβαια, αν όντως στοιχίζει 7000 - 8000 δεν βλέπω να έχει κάποια τύχη στην αγορά. Είναι πολλά και δεν έχει πάνω απ' όλα το όνομα (πέρα από τις πολλές ενδεχομένως τεχνολογίες) για να "χτυπήσει" τον ανταγωνισμό. Δεν είμαι σίγουρος αν και πόσο θα το αγκαλιάσει ο Έλληνας.