My Little Pony , my little pony .....

Re: Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Κι ομως εκεινο το Πονυ ηταν ο βασιλιας του χωματοδρομου.
Περναγε απο...χαραδρες και ο οδηγος νομιζε οτι οδηγουσε στην Εθνικη Οδο.
Δεν ειναι τυχαιο-2CV αναρτηση ηταν αυτη.
Και αυτο ηταν το προτερημα του Πονυ.
Για το καινουριο,δεν ξερω αλλα μακαρι να εχει εκεινη την αναρτηση.

Είχα ένα Pony επί μια διετία, απίστευτα fun αμάξι. Μπορείς σε ευθεία με ανηφορική κλίση 5 μοιρών να χρειαζόταν να κατεβάσεις ταχύτητα, 25 ίπποι ήταν αυτοί, αλλά με τις 15άρες ζάντες και διάσταση ελαστικού 135 δεν κόλλαγε πουθενά. Εκεί που η πισωκίνητη παλιά Corolla μου με τα φύλλα σούστας έμενε στο χιόνι το Pony συνέχιζε.
Δεν μπόρεσα να το τουμπάρω ποτέ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Που να οδηγουσες :driver:το αμαξι του πατερα μου (Citroen BX του 91) .... !!!!

Τωρα συμπαθησα τον πατερα σου...:worshippy:

Φιλος ειχε μια ΒΧ 1900.Ειχε κανει πολλους να κλαψουν.Σε στροφες ιδιως ολα πεθαιναν (μερικων ιταλικων εξαιρουμενων).
Απιστευτο αυτοκινητο.

@Πανο (opsim) ειχα ενα Visa για λιγο καιρο.You know what i mean...:antlers:
 
Δεν ειχε υδροπνευματικη αναρτηση το cv, visa . Τετοια ειχαν μονο τα ακριβοτερα μοντελα τυπου βατραχος κοκ.

Ομως ειχαν μια πολυ μαλακη αναρτηση δεν ξερω τι τυπου που οσοι οδηγουσαν τοτε την εκτιμουσαν πολυ.

Δεν ξερω γιατι μιας και μιλαμε για βαρκα γυαλο....:D
 
Η ιστορία λέει ότι η ανάρτηση του 2cv είχε σχεδιαστεί με στόχο να μπορεί να περάσει αλώβητο ένα καφάσι αυγά από τους - τότε - κακοτράχηλους δρόμους της γαλλικής επαρχίας... :p
 
Αν μιλάμε για fun αμάξι αυτό ήταν το κατρελάκι.Όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει. Το 2cv μπορεί να είχε το όνομα αλλά ήταν ψιλο-γελοίο.

r4l.jpg
 
Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Υδροπνευματικη αναρτηση ..... UBER ALLES :music-smiley-005:

(Ομως, δεν νομιζω το Pony να ειχε τετοια αναρτηση ... :chinscratch:)

Το πονυ ειχε αναρτηση 2cv.

http://www.curbsideclassic.com/curb...-1969-citroen-2cv-the-most-original-car-ever/

O Γατος σωστα εγραψε για το καφασι με τ'αυγα (btw Γιαννο η ιστορια δεν ειναι ψευτικη).
O L.J.K.Setright ειχε γραψει "the most intelligent application of minimalism ever to succeed as a car".


Το 2cv mπορει να επαιρνε μεγαλες κλισεις και να φοβιζε τον ασυνηθιστο οδηγο,λογω της μαλακης αναρτησης,αλλα δεν εφευγε χιλιοστο απο την πορεια του σε δρομο με στροφες.
Και εκει ηταν το μεγαλο του πλεονεκτημα:δεν χρειαζοταν να κοβεις ταχυτητα στις στροφες.Μπορουσες να διατηρεις την ιδια ταχυτητα.
Εκει που με ενα γερμανικο ή με ενα γιαπωνεζικο επρεπε να βγαλεις το ποδι σου για να στριψεις,το 2cv σου ελεγε δως μου κι αλλο.
Η μεγαλη πλακα γινοταν με τους σκαραβαιους....
Kαι μιλαμε για ενα αυτοκινητο που εβγαινε απαραλλαχτο απο το 1948.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Αν μιλάμε για fun αμάξι αυτό ήταν το κατρελάκι.Όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει. Το 2cv μπορεί να είχε το όνομα αλλά ήταν ψιλο-γελοίο.

r4l.jpg

Αλλο καλτ αυτοκινητο
Υπ'οψιν η αναρτηση του συγκεκριμενου Ρενω ηταν κλεμμενη απο το 2CV...
 
Re: Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Αλλο καλτ αυτοκινητο
Υπ'οψιν η αναρτηση του συγκεκριμενου Ρενω ηταν κλεμμενη απο το 2CV...

Με το 2cv έζησα για 2 1/2 χρόνια περίπου... Το κατρελάκι απλά το οδηγούσα που και που... Τρελός έρωτας, γούσταρα πολύ το λεβιέ που τον "κάρφωνες" στο ταμπλώ.
Και το 2cv τον ίδιο λεβιέ είχε αλλά το 4L ήταν ασύγκριτα πιο διασκεδαστικό. Αυτό είναι και θέμα γούστου βέβαια.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Αυτό είναι και θέμα γούστου βέβαια.

Eννοειται...
To σιγουρο ειναι αυτο που εγραψες.Οτι τα συγκεκριμενα μονο καποιος που τα εχει οδηγησει μπορει να καταλαβει,καθως εξ'οψεως δεν γεμιζουν το ματι.

Το ονειρο μου καποτε ηταν να βρω ενα 2CV Sahara.Eιχε δυο κινητηρες,εναν μπρος ενα πισω,και ηταν 4x4.Eιχαν κυκλοφορησει καμμια εξακοσαρια κομματια,κυριως για το στρατο και τις γαλλικες πετρελαικες εταιριες στη βορεια αφρικη.
Ή εστω ενα Visa 4x4 σαν κι αυτο που επαιρνε μερος στο Παρισι-Ντακαρ...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Το ονειρο μου καποτε ηταν να βρω ενα 2CV Sahara.Eιχε δυο κινητηρες,εναν μπρος ενα πισω,και ηταν 4x4.Eιχαν κυκλοφορησει καμμια εξακοσαρια κομματια,κυριως για το στρατο και τις γαλλικες πετρελαικες εταιριες στη βορεια αφρικη.

Αυτό για το Sahara πρώτη φορά το ακούω, δεν το ήξερα... 2cv με δυο κινητήτρες... :grinning-smiley-043

Τα Γαλλικά αυτοκίνητα είχαν χίλια καλά αλλά είχαν και κάτι ελαττώματα... Έτσι και άνοιγες το καπώ έχανε η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα, ούτε κατσαβίδι δεν χώραγε. Έτσι κι έμενες στο δρόμο "χέσε μέσα Πολυχρόνη που δε γίναμε Ευζώνοι" :furious3:
Στο 2cv συγκεκριμένα για να βγάλεις τις πλατίνες έπρεπε να αποσυναρμολογήσεις σχεδόν όλο τον κινητήρα, ήταν πίσω απ´τη φτερωτή του ψυγείου. :bang:
Μέχρι που πήρα το Escort και κατάλαβα τι θα πεί άπλα κι ευρυχωρία. :D
 
Παντως, καντε με τοπι αλλα,
ΔΕΝ μπορω να θεωρησω το (παλιο) Pony αυτοκινητο με κρατηματα.

Δεν το οδηγησα (ημουν εφηβος ακομα) και δεν ξερω τι κρατηματα ειχε
αλλα οταν η ΒΧ εμπαινε με 70 χαω σε μια κλειστη στροφη και σε ΤΡΟΜΑΖΕ
με την κλιση που επαιρνε ... τοτε, ποση ασφαλεια να απεπνεε ενα Pony ???

Ενα ποδηλατο μπορει να παρει στροφη και με 20 χαω.
Σιγουρα εχει καλυτερα κρατηματα απο ενα Pony που παει να στριψει με 60 χαω !
 
(:laugh: μας βλεπω να αναπολουμε μεσαιωνικες αμαξες .... αβαβα)

Ειναι ομορφο το ντεσεβουδακι. Αλλωστε, οτι εχουν παραξει οι Γαλλοι ειναι ομορφο.
 
Απάντηση: Re: My Little Pony , my little pony .....

Θεϊκό !!! :grinning-smiley-043

Κοιτάζω που έχουν βάλει την τάπα του ρεζερβουάρ... :flipout:

Ειχε αλλο ενα και στην πορτα του οδηγου...:flipout:

@Μανο δεν ειναι οι κλισεις που παιρνει το αυτοκινητο ενδεικτικες του κρατηματος,αλλα το ποσο καλα πατανε οι τροχοι στο δρομο.
Τι να το κανω ενα αυτοκινητο που ειναι "ξυλο" στο δρομο και στην πρωτη ζορικη στροφη πεταει μουρη,κωλο, ή σου κανει τετακε...
 
Πως φαίνεστε μερικοί ότι δεν έχετε οδηγήσει συγκεκριμένα Γαλλικά αυτοκίνητα !!! :flipout:


(καρφί για το Μάνο είναι αυτό...)
 
Οτι και να λετε,
η ΒΧ σε αναγκαζε να κοβεις ταχυτητα, τουλαχιστον στις στροφες.
Και κατεβαζες πολυυυυυυ την ταχυτητα. Τι να το κανω αν το αυτοκινητο
παιρνει κλιση 30 μοιρων (ενδεικτικο το νουμερο) και κραταει γερα τον δρομο
ενω η ψυχη μου ειναι ΕΞΩ απ'το στομα (ισως, εξω και απ'το αυτοκινητο) ?

Πρεπει να υπαρχει ενα κλασμα οδηγικης αισθησης / κρατηματος.
Στην Citroen, αυτος ο αριθμητης ηταν πολυυυυυυ μικρος.
Οτι και να ταν ο παρονομαστης.
 
Last edited:
H ΒΧ και η DS έχουν περάσει από την οικογένεια. Σε πληροφορώ ότι θα έπρεπε να χτυπήσεις σε πεζοδρόμιο πάνω σε στροφή με χιλιόμετρα για να μπορέσεις έστω και να σηκώσεις μερικά εκατοστά το αμάξι από το δρόμο...

Η κλίση είχε να κάνει με την ανάρτηση και την άνεση που έπρεπε να σου προσφέρει. Και την προσέφερε σε μέγιστο βαθμό !!!

Για τα τρένα του Λιονταριού που έχουν περάσει από τα δικά μου χέρια δεν μιλάω... ο opsim ξέρει !!!