My Salas Folded Simplistic Phono, Oh My!

Πολύ καλή διότι:

1. Δεν υπάρχει παραμικρή ένδειξη υπερθέρμανσης / κραδασμών ακόμα και μετά από πολύ ώρα.

2. Υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης ακρίβειας περιστροφής από το τροφοδοτικό. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
 
Συνήθως ησυχάζει τό φόντο, βαθαίνει τό μπάσο, καί μεγαλώνει ή σκηνή κιόλας. Στίς επιτυχημένες εφαρμογές DC δέν χαλάει ό ρυθμός σέ σχέση μέ AC, στίς μέτριες μπορεί.
 
Πρώτα τσεκάρουμε τήν ακρίβεια περιστροφής. Συνήθως υπάρχει τρίμμερ στό τροφοδοτικό.
 
Nerve Audio Axon 24 Silver / Rean (in < Moerch)
VDH D102MKIII / Amphenol (out > pre)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εκτός αν εννοείς τα εντός του κουτιού. :)

RG174U Mil spec'ed. Απόθεμα εικοσαετίας + βάλε.

Τα καλωδια εισοδου εξοδου τι ειναι?
Τα βλεπω κάπως off spec...
 
Re: Απάντηση: My Salas Folded Simplistic Phono, Oh My!

Τώρα είμαι στις 98 στροφές / 180 δευτερόλεπτα. Θέλω ένα ελαφρό "πουσαρισματάκι".
:)

Πρώτα τσεκάρουμε τήν ακρίβεια περιστροφής. Συνήθως υπάρχει τρίμμερ στό τροφοδοτικό.
 
Για όσους σκέφτομαι για καλό κουτί, συνιστώ εγκάρδια τα αλουμινένια κουτιά του προαναφερθέντος σχιστομάτη.

Mετά τη συναρμολόγηση δίνουν την αίσθηση του one-piece χυτού!
 
Μια και συζητάμε. ..
Και μια και δεν υπάρχει ενδιαφέρον για το παλιό μου φονο που πουλαω στις αγγελίες σκέφτομαι να χρησιμοποιησω το κουτι για το νεο.
Το κουτί εχει διαστάσεις 43*20*6.
Χωρανε .... μονο στο υψος εχω προβλημα με τους πυκνωτες τροφοδοσιας.
Ειτε θα τους ξεμονταρω και θα τους βαλω οριζόντια ειτε θα τους κολλησω στον πατο με τους ακροδέκτες επικινδυνα οριακα σε επαφη με το καπακι ψυχολογικά μονο διοτι θα μονωθουν αγριως.
Βλεπετε αδύνατα σημεία στο πλανο?
 
Πρακτικά βάζεις σε ένα κουτί ύψους 1U ευαίσθητα κυκλώματα μαζί με 2 αθωράκιστους Μ/Σ. Κάνω λάθος?

Δεν έχεις μόνο πρόβλημα ύψους...
 
Λαθος δεν κανεις αλλα δοκιμαζουμε αν ειναι τοσο δραματικά τα πράγματα δεν βιδωνουμε και παμε για αλλα.
Γι αυτό λεω μόνο για τα βαρελάκια του τροφοδοτικού
 
Μερικά χρήσιμα hints που εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια της υλοποίησης:

1. Έλεγχος όλων των παθητικών εξαρτημάτων (αντιστάσεις, πυκνωτές) με το πολύμετρο πριν τη κόλληση.

2. Λείανση όλων των ακροδεκτών των εξαρτημάτων με λεπτό γυαλόχαρτο. Βοηθά στην ποιότητα της κόλλησης.

3. Χρήση εντελώς κλειστού αλουμινένιου κουτιού ύψους 2 RU. Τα 369 της πρώτης ενίσχυσης είναι απίστευτα ευαίσθητα στην οποιαδήποτε θερμοκρασιακή μεταβολή και επωφελούνται τα μέγιστα από ένα τέτοιο "ελεγχόμενο" περιβάλλον. Μετά από ένα 24ωρο, το καπάκι της κατασκευής παραμένει κρύο - ελαφρώς χλιαρό παρ´ότι στο εσωτερικά υπάρχουν στοιχεία που αναπτύσσουν θερμοκρασίες 45 - 50 βαθμούς.

4. Καθαρισμός όλων των συναρμολογημένων πλακετών σε "ρηχό" μπάνιο ισοπροπυλικής αλκοόλης και μετά απομάκρυνσή της με καθαρό πινέλο.

5. Οι κολλήσεις έγιναν μία μόνο φορά. Το κόλλα - ξεκόλλα είναι κάτι που απεχθάνομαι.

6. Τοποθέτηση του (θωρακισμένου) Μ/Σ όσο το δυνατό μακρύτερα από τα RCA. Εκτός των άλλων, με τη συγκεκριμένη διάταξη των πλακετών τα θερμά στοιχεία (ψύκτρες) ήρθαν στο μέσο περίπου του κουτιού.

7. Το LED ένδειξης λειτουργίας τοποθετήθηκε μπροστά και στο μέσο του καπακιού προκειμένου να αποφευχθεί η τρύπα στη (χοντρή) πρόσοψη.

8. Χρησιμοποιήθηκαν τρυπάνια κοβαλτίου Νο.4 (πρώτα) & No.11 (μετά) για τις τρύπες των RCA (CMC). Βγήκαν τέλειες.
 
Πολύ ωραία η κατασκευή σου Σταύρο, είμαι περίεργος να το ακούσω το συγκεκριμένο phono γιατί θεωρώ ότι είναι από τα πλέον καλοκατασκευσμενα.
 
Η χωροταξία αυτή βοηθά στην ελαχιστοποίηση των παρεμβολών από τα εξαρτήματα του δικτύου AC / ανόρθωσης.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και μία σημαντική λεπτομέρεια: η συσκευή δεν περιλαμβάνει διακόπτη ON/OFF. Είναι μόνιμα στο ρεύμα...

Α, και το καλώδιο τροφοδοσίας (LAPP) είναι θωρακισμένο.
 
Διάφορα accessories (spare ασφάλειες, οδηγίες και εξαρτήματα για μελλοντική τροποποίηση του gain:grinning-smiley-043, κλπ.) που θα φυλαχτούν για μελλοντικές ανάγκες.

Σειρά έχει τώρα η χάραξη της πρόσοψης..
 

Attachments

  • DSC_1145.jpg
    DSC_1145.jpg
    120.3 KB · Views: 247
Τί λέει τό Gyrodec τώρα πού πήγε 33.3 σαλ; ΟΚ τό τέμπο κλπ; Ή ακόμα πιστεύεις θέλει μία γενική στησιματική έρευνα λόγω τού "καινουργούς κινητήρος";