Eγω Κωστα θα ξεκινουσα απο την αρχη με το 1.5γρ (βοηθα στο "στρωσιμο" του suspension rubber καλυτερα)και ακολουθως αν χρειαζοταν θα κατεβαινα λιγο,ισως κοντα στο 1.3γρ.VTA οσο το δυνατον πιο παραλληλος ο βραχιωνας σε σχεση με την επιφανεια του δισκου,ισως και λιγο πιο κατω προς την πισω μερια του βραχιωνα.Η βελονα shibata εχει τις ιδιες "ιδιοτροπιες" με ολες τις αλλες βελονες line contact.Για τις πρώτες 50 ώρες προτείνω βάρος ανάγνωσης 1,2 γρ. μετά 1,5. Τι εννοείς ως μέτρηση vta;
ευχαριστωEγω Κωστα θα ξεκινουσα απο την αρχη με το 1.5γρ (βοηθα στο "στρωσιμο" του suspension rubber καλυτερα)και ακολουθως αν χρειαζοταν θα κατεβαινα λιγο,ισως κοντα στο 1.3γρ.VTA οσο το δυνατον πιο παραλληλος ο βραχιωνας σε σχεση με την επιφανεια του δισκου,ισως και λιγο πιο κατω προς την πισω μερια του βραχιωνα.Η βελονα shibata εχει τις ιδιες "ιδιοτροπιες" με ολες τις αλλες βελονες line contact.
...Περιμενε ομως λιγο μηπως γινει κατι με τον Ιταλο.
Μιχάλη σου γράφει ότι είναι δύσπιστος γιατί έχει πουλήσει περίπου 150 τέτοιες κεφαλές και είναι η πρώτη φορά που του αναφέρουν αυτό το πρόβλημα.
Θέλει να του στείλεις τις φωτογραφίες για να πειστεί.
Μετά σου λέει τις κλασικές Ιταλικές φιλοφρονήσεις στη αλληλογραφία.
Πρωτες εντυπωσεις;ολα καλα τωρα γραφει τις πρωτες ωρες τις:ears:
και χωρις προβλημα :Banane0:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.