NAS - Qnap

εχω βαλει καθε 1η του μήνα να κάνει ενα SMART quick test. Καμια ώρα κρατάει αλλα αν εχει καποια υποψία προβληματος ο δίσκος μαλλον θα το βγάλει, αφού πρόκειτα για lowlevel tests.
 
Καλησπέρα στην παρέα. Έχω ένα QNAP TS412 που πρόσφατα ενεργοποίησα. Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει πώς μπορώ να κατεβάσω από private trackers είτε με το Transmission είτε με τον Download manager?
 
Νέα απορία. Έχω ένα Playstation3 στο οποίο περνάω τα αντίγραφα ασφαλείας από το PC στο σκληρό δίσκο μέσω FTP client. Θέλω αυτή τη διαδικασία αν γίνεται να την κάνω με το QNAP. Βρήκα ένα application, το Net2FTP αλλά δεν είναι σαν το παλιό κλασσικό Filezilla που έχω στο PC. Για να γίνω πιο κατανοητός, στο Filezilla έχει δύο παράθυρα, ένα με τα περιεχόμενα του PC και ένα με τα περιεχόμενα του PS3. Στο Net2FTP έχει μόνο τα περιεχόμενα του PS3. Μπορεί και έτσι να γίνει η δουλειά μου;
 
Βρήκα και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί σε τότρρεντ το download station. Κατεβάζεις στο PC το QGET και είσαι έτοιμος.
 
Έχει τύχει σε κανέναν να μην μπορεί το μηχάνημα να κάνει firmware update; Αναφέρει read/write error στην flash (την 1η φορά στο boot partition, μετά χωρίς να το προσδιορίζει), και σταματάει η διαδικασία.
Χωρίς να ξέρω τι έχει περάσει, και τι θα γίνει αν κάνε επανεκκίνηση...
 
Άμα αρχίσεις με τα support, βράστα... :flipout:
Καταλαβαίνω τι έχει γίνει. Το μηχάνημα, ήταν ελαττωματικό εξ αρχής...
Παρότι το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα (ζήτημα να έχει μείνει σε λειτουργία μια βδομάδα συνολικά), κάποια στιγμή χάθηκε από το δίκτυο (είχε χαλάσει η θύρα ethernet). Το πήγα για επισκευή, το κράτησαν περίπου 4 μήνες, τα επέστρεψαν "εντάξει", φαινόταν εντάξει, και τώρα αυτό...
Επισκεύασαν το ένα, και χάλασαν το άλλο...
 
Τελικά από την υποστήριξη, μου είπαν να τσεκάρω τους δίσκους, και το έκανα. Ξαναπροσπάθησα να περάσω το λογισμικό, πάλι αποτυχία με το ίδιο λάθος.
Μετά πρότειναν να περάσω το λογισμικό χειροκίνητα (μέσω ssh). Δεν δούλεψε. Τους έστειλα ότι έγραψε στο τερματικό.
Μετά μου είπαν να κάνω επανεκκίνηση στο μηχάνημα και να ξαναπροσπαθήσω. Ξεκίνησα επανεκκίνηση, και αφού 13 ώρες μετά δεν την είχε ολοκληρώσει, έβγαλα δίκτυο και πάτησα το power.
Έκλεισε αμέσως, και φυσικά δεν ξεκίνησε ποτέ ξανά...
Από την vga/hdmi δεν δείχνει κάτι, οπότε δεν μπορώ να κάνω και κάτι...

Πέρα από την παιδική αντιμετώπιση του support της qnap (που ενώ είχα ζωντανό σύστημα που μπορούσαν να δουν κάποια πράγματα συμβούλεψαν επανεκκίνηση), έχω εντυπωσιαστεί και από την ποιότητα κατασκευής...
Τελικά το μηχανάκι μου, τους 7 μήνες που το έχω (κυρίως κλειστό - 3 μήνες το είχε το σέρβις) έχει χαλάσει ήδη 2 φορές.
 
Τελικά το σέρβις δεν το είχε κρατήσει 3 μήνες. Κάπου 18 μέρες, εγώ έκανα λάθος...
 
Τελικά το σέρβις δεν το είχε κρατήσει 3 μήνες. Κάπου 18 μέρες, εγώ έκανα λάθος...

Υπομονή και εμείς μαζί σου.... Παρακολουθώ με ενδιαφέρον ως τώρα για να ξέρω τί (ίσως μπορεί να) με περιμένει.... Πάντως εγώ με την data noesis που μίλησα εδώ αν και μου έδωσαν λύση στο πρόβλημα, δεν τρελάθηκα και απο το επίπεδο γνώσεων του τεχνικού που απευθύνθηκα....
 
Το πήγα σήμερα στην Data Noesis. Το παρέλαβαν, και με ενημέρωσαν ότι λόγο Πάσχα δεν έχουν τεχνικούς να το δουν, και ότι θα το δουν από Τρίτη του Πάσχα.
Μάλιστα, μου ζήτησαν να υπογράψω και βεβαίωση (!).

Άσχετο που σήμερα, αύριο, μεθαύριο είναι εργάσιμες... :flipout:
 
Αυτά είναι τα προβλήματα των μικροσκοπικών εταιριών...
Από τις 16/4 που το πήγα, σήμερα έμαθα μόνο ότι έχουν κάνει αίτηση για RMA στην QNAP. "Λογικά" σήμερα θα έχουν απάντηση, θα το στείλουν, κλπ.
"Εκτιμώμενη" διάρκεια, 2 βδομάδες από σήμερα, δηλαδή 9 Μαΐου (θα το έχω πίσω).
 
Πριν το αγοράσω, πόνταρα σε αυτά που διάβαζα, περί ποιότητας κατασκευής των μηχανημάτων της qnap. Μόλις αγόρασα, κατάλαβα... :flipout:
Και όντως είμαι υπομονετικός, αλλά μέχρι ένα σημείο. Μετά γίνομαι πολύ απαιτητικός (κοινώς, πάμε στα δικαστήρια... :flipout:).
Και αυτή την στιγμή η εδώ αντιπροσωπεία, κινείται στα όρια για τις δικές μου αντοχές.

Πάντως, με τίποτα δεν περίμενα τόσες βλάβες (2) σε μηχάνημα που απευθύνεται σε επιχειρήσεις για αποθήκευση δεδομένων μέσα στον 1ο χρόνο. Τους δίσκους φοβόμαστε όλοι, εγώ από αλλού την έπαθα... :flipout:
 
petasis, μην γενικεύεις το πρόβλημα σου, μας διαβάζει κόσμος και βγαίνουν λαθος συμπεράσματα. Γνωρίζω 2 qnap (καθώς και το δικό μου) τα οποία δουλεύουν άψογα 27/7/365 εδώ και 2-3 χρόνια με όλα τα firmware updates.

επίσης η ποιότητα κατασκευής ειναι εξαιρετική. Μεταλικο κουτί, μεταλλικά trays, άψογο cooling με 12αρι αθόρυβο ανεμιστήρα ball bearing και εξαιρετικό φινιρισμα. Τι να πούνε και τα synology που ειναι full plastic?

προφανώς έπεσες σε προβληματικό κομμάτι, όπως και ο ίδιος υπέθεσες οτι ήταν ελαττωματικό εξ'αρχης! Απο την άλλη την αγανάκτησή σου για το support την καταλαβαίνω απόλυτα. Καλύτερα να το είχες πακετάρει ο ίδιος για RMA στην qnap.