Naval Force Ships

Μεγεθος και ...κοστος οι επισημοι λογοι που "εκοψαν" την ισπανικη και γερμανικη προταση

 
Ενα βλημα to rule them all


Με τετοια εμβελεια δεν χρειαζεται να εχεις ουτε καν βαρια σκαφη για να το φερουν......και μια πυραυλακατος αρκει.

Αγοραζεις και μερικες συστοιχιες ξηρας και αλλαζει καπως ο χαρτης επιχειρησεων.
 


ζορισαν πολυ τα πραγματα για την ενδιαμεση λυση και απο Ολλανδια και απο Αγγλια.

Και ισως για αυτο κανουμε και καθυστερησεις μπας και προκυψει τελικα κανα αμερικανικο σκαρι.....μαλλον
 


ζορισαν πολυ τα πραγματα για την ενδιαμεση λυση και απο Ολλανδια και απο Αγγλια.

Και ισως για αυτο κανουμε και καθυστερησεις μπας και προκυψει τελικα κανα αμερικανικο σκαρι.....μαλλον

Nα πω οτι δεν το περιμενα....ψεματα θα πω.

Αρα κατα τη γνωμη μου αυτο σημαινει οτι η Ολλανδικη Σιγμα δεν ειναι η πρωτη επιλογη του ΠΝ.
Δε γινονται τετοια "χατηρια" στην πιατσα αυτη, εκτος αν εισαι καμμια Αιγυπτος του στραταρχη Αλ Σισι και εχεις "εξηγησει" το μελει γενεσθαι εαν δεν ισχυροποιηθει η περιοχη προς καποια κατευθυνση.
Πρεπει να αγορασεις την πρωτη πραματια, για να παρεις τα δωρακια bonus. Αλλιως ζητα τα στον προμηθευτη σου.

Τεσπα... εγραψα ενα σχολιο πριν μερικες μερες στο NavalDefense, γιατι οπως εξηγησα, με κοσμιο τροπο βεβαια, ειδα οτι ειχαν μια τετοια προτιμηση γα τις Ολλανδικες Σιγμα που εγερνε προς την μεροληψια.
Τελικα το ενεκριναν το σχολιο μου σημερα και ειναι εδω:

 
Last edited:


Περι εκσυγχρονισμου των ΜΕΚΟ. Διαβαζοντας το αναρωτιεσαι οντως γιατι το συζηταμε ακομα .
 

Πολυ ωραιο τεχνικο αρθρο για τις επιθεσεις κορεσμου στα σκαφη επιφανειας.

Κατα τα αλλα η πολυ σημαντικη (ελπιζουμε) ειδηση της ημερας ειναι η υπαρξη νεας ιδιοκτησιας στα ναυπηγει Σκαραμαγκα (τα οποια και αναμενουμε να παιξουν σημαντικο ρολο στο χτισιμο των νεων μας σκαφων)

 
Απο τον ιστχωρο της Damen, ο κατ;λογος των προτασεων και αρα και των σχεδιασμων.
Οπως βλεπουμε ο καταλογος δινει οροφη σχεδιασμου (1514) σκαφος 105 μετρων, με τον οπλισμο που αναφερεται στην ιίδια σελιδα του.

• Canon moyen calibre 76 mm;
• Système d'armes de combat rapproché;
• 2 x canons petit calibre;
• 2 x lance-missiles surface-surface;
• Système DAACP 12 lanceurs verticaux ;
• 2 x lance-torpille;
• 2 x leurres / paillettes de brouillage;
• CME.


Η διαφορα μεταξυ 1513 και 1514 ειναι οι κινητηρες τους οπου για το υψηλοτερο μοντελο μοντελο οι ντηζελ ειναι πολυ πιο δυνατοι και με συμπληρωμα ηλεκτροκινητηρων, για να φτασει τους 28 κομβους.

Αρα η προσφερομενη στην Ελλαδα ειναι τελειως διαφορετικος σχεδιασμος τον οποιο δεν βλεπω πουθενα μεσα στον χωρο της εταιριας και τις προτασεις της.
 
Δεν χρειάζεται να το έχουν στην ιστοσελίδα τους. το Sigma είναι modular concept, που προσαρμόζεται στις ανάγκες του πελάτη, όποτε θέλει και όπως θέλει, με εκπληκτική ευελιξία - σε αντίθεση με τη Naval Group, δυστυχώς. Η συγκεκριμένη σχεδίαση έχει παρόμοιο προωστήριο σκεύος με τις μελλοντικές ολλανδoβελγικές ADCF https://products.damen.com/en/range...frigate/air-defence-and-command-frigate-14019
 
Μετά την AUKUS η Γαλλία τα δίνει όλα... Χτες έστειλε καινούργια προσφορά για 4 Belhara με ΟΤΙ εξοπλισμό θέλουμε στ 3.5 δις και παράδοση των 2 πρώτων το 2025.... Σχεδόν μισή τιμή απο την προηγούμενη προσφορά... (3 δις οι 2 αν θυμάμαι καλά)... Και ταυτόχρονα προτείνει να συζητηθούν ρήτρες αμυντικής συμφωνίας Ελλάδα-Γαλλίας... Δεν βάζω λινκ, παίζει παντού στα κανάλια και στα sites σήμερα... Είναι ότι καλύτερο μπορούσε να μας προσφερθεί... Σε κάθε περίπτωση αν δεν προτιμηθούν οι Belhra τώρα, θα πρέπει οι υπεύθυνοι κάπως να το εξηγήσουν γιατί με το internet πλέον ο κόσμος είναι πληροφορημένος και μαθαίνει τα πάντα...
 
Μετά την AUKUS η Γαλλία τα δίνει όλα... Χτες έστειλε καινούργια προσφορά για 4 Belhara με ΟΤΙ εξοπλισμό θέλουμε στ 3.5 δις και παράδοση των 2 πρώτων το 2025....

Δεν ξερω απο που το ακουσες.

Τα ας πουμε "τακτικα" στην ενημερωση των εξοπλιστικων δεν αναφερουν τιποτα τετοιο.

Ισχυει ομως το τελευταιο οτι εχουν προσφερει και δευτερη φρεγατα στην σειρα "χτισιματος" απο τις δικες τους ωστε να παρουμε και δευτερη μεχρι το 2025 αντι μιας.

Αυτο ομως σημαινει 2 απο τις 4 χτισμενες σε γαλλικο ναυπηγειο και τις αλλες 2 β λεπουμε.......

Αυτο που σιγουρα δεν ισχυει εως τωρα ειναι το "με ΟΤΙ εξοπλισμο θελουμε". Αυτο που παιρνουμε ειναι η γαλλικης διαμορφωσης φρεγατα με ελαχιστες αλλαγες ελληνικης απαιτησης και παντως πολυ μακρυα απο την Belharra Hellenic που ζητουσαμε και συζητουσαμε αλλα ειχε φτασει ο κουκος αηδονι.
 
Ναι όντως, στις ειδήσεις της TV δεν έχει κάτι


Ο Μπαλτζώης και ο Μάζης το λένε πάντως... Και συνήθως ξέρουν καλύτερα απο τους "άλλους"

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Παιδια κρατειστε μικρο καλαθι. Και μετα το φιασκο με το AUKUS καποιοι ( ελληνικος ειδικος τυπος ) αρχιζουν να φανταζονται διαφορα δηλαδη οτι οι Γαλλοι θα χαρισουν φρεγτες για να εχουν "πελατες". Πεφτω απο τα συνεφα απο αυτα που διαβαζω στον ειδικο τυπο στην Ελλαδα τελευταια.

Καπου μου θυμισαν ολη την ιστορια στον "ειδικο τυπο" της Αυστραλιας απο Γεμανικα λομπυ.

Τεσπα. Λεγταν οτι η αποφαση για τις φρεγατες θα εβγαινε μεσα στον Ιουλιο. Και ειμαστε σχεδον Οκτωβρη και τιποτις στον Οριζοντα.

Να πω και τη Θεση μου μακαρι να αποφασισουν για 4 Fremm Αμεσα και μετα για 4 Μπελαρα με ολους τους νεωτερισους και βλεπουμε.

Και μη μου πει κανεις ομοιομορφια logistic και τετοια... ειμαι υπερ του πλουραλισμου και της εκλπηξης.

Και το λοτζιστικ να ακολουθει. Αυτο ειναι η δουλεια του αλωστε....
 
Oι γαλλικες Fremm δεν επεσαν ποτε στο τραπεζι .

Δεν χαριζει κανεις τιποτα. Απλα κοβουν λιγο απο το κερδος τους καθε φορα για να παρουν την δουλεια.
 
Oι γαλλικες Fremm δεν επεσαν ποτε στο τραπεζι .

Δεν χαριζει κανεις τιποτα. Απλα κοβουν λιγο απο το κερδος τους καθε φορα για να παρουν την δουλεια.

Για τις Ιταλικες λεω που η προταση ειναι στο τραπεζι.
 
Η Naval Group παρουσίασε την ανανεωμένη πρόταση της στο ΠΝ που περιλάμβανε δύο επιμέρους διαφορετικές επιλογές για το ΠΝ:

Η πρώτη αφορά τη ναυπήγηση 3 νέων φρεγατών Belharra με δικαίωμα προαίρεσης για μια ακόμη δηλαδή (3+1).

Η δεύτερη σχετίζεται με τη ναυπήγηση δυο φρεγατών με δικαίωμα προαίρεσης για επιπλέον δυο (2+2).

Κοινός παρονομαστής και στις δυο παραπάνω προτάσεις, η ναυπήγηση για το ΠΝ τριών υπερσύγχρονων κορβετών GOWIND. Τα πλοία αναμένεται να ναυπηγηθούν στη Γαλλία ενώ οι GOWIND προτείνεται να ναυπηγηθούν στην Ελλάδα. Επίσης, η Naval Group δεσμεύτηκε για παράδοση των πρώτων δυο πλοίων μέσα στο 2025. Πρόκειται για τη 2η και 3η φρεγάτα.

Ο προϋπολογισμός των παραπάνω λύσεων «πακέτο» ανέρχονταν ξεκάθαρα εντός των ορίων του προϋπολογισμού που είχε θέσει το ΠΝ και η πολιτική ηγεσία όπως επισημαίνουν στον γράφοντα. Εκ των ανωτέρων εξάγεται το συμπέρασμα πως είναι στο όριο των 5 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Η πρόταση των Γάλλων για συνδυασμό των πλοίων Belharra και GOWIND κρίνεται δελεαστική και κυρίως εξαιρετικά επωφελής για το ΠΝ.


Οι Γάλλοι με τη στρατηγική αυτή επέδειξαν μια ολοκληρωμένη συμφωνία που κυριολεκτικά ανανεώνει τον στόλο του ΠΝ με σύγχρονα και αξιόμαχα πλοία. Η πρόταση των Γάλλων για τις GOWIND αμέσως κέντρισε το ενδιαφέρον του ΠΝ δεδομένου πως εάν τελικώς προχωρήσει η γαλλική λύση, το ΠΝ θα αποκτήσει έναν αριθμό περί τα 6-7 πλοία. Προς το παρόν δεν είμαστε σε θέση να τοποθετηθούμε εάν οι GOWIND θα είναι των 2500 τόνων ή των 3100 τόνων.

Τη διαμόρφωση των Belharra περιλαμβάνει φυσικά τα όσα ζήτησε και εξασφάλισε το ΠΝ με κυριότερη την εγκατάσταση CIWS και ειδικότερα του RAM. Γρίφος είναι το ζήτημα του Εκσυγχρονισμού Μέσης Ζωής (ΕΜΖ) των τεσσάρων φρεγατών ΜΕΚΟ 200 ΗΝ. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να λάβει χώρα ένας ΕΜΖ με έμφαση στη γενική συντήρηση – επισκευή κρίσιμων μηχανικών μερών και λοιπών συστημάτων των πλοίων δίχως σημαντικές αναβαθμίσεις.

Τη Δευτέρα τόσο ο Έλληνας πρωθυπουργός όσο και ο ΥΕΘΑ θα βρεθούν στο Παρίσι. Στη γαλλική πρωτεύουσα την ερχόμενη εβδομάδα είναι πιθανό να υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις. Εκτός νέων απροόπτων αναμένονται εξελίξεις.
 
Επιτελους μπηκαν στο τραπεζι οι Gowind ως στην ουσια αντικαταστης των S που θα επιλεχθει να μην πεσουν λεφτα για αυτες απλα να συνεχισουν μεχρι να παραδοθουν οι Gowind.

Η ιδεα δεν ειναι νεα απλα θα αλλαξαν τα μεγεθη




Και κυριως θα καταλαβαν οτι λυση με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις υποδομες για να χτιστουν μεγαλες φρεγατες δεν ειναι ευκολο να βρουν σε αντιθεση με τα βαρια περιπολικα/κορβετες
 
Καλο ακουγεται, αλλα πιστευω ειναι "λιγο". Χρειαζονται περισσοτερες Φρεγατες.

Να δουμε τι θα προτεινουν τελικα και οι αλλοι, δηλαδη στα ματια μου μονο Ιταλοι και Ολλανδοι
 
Επιτελους μπηκαν στο τραπεζι οι Gowind ως στην ουσια αντικαταστης των S που θα επιλεχθει να μην πεσουν λεφτα για αυτες απλα να συνεχισουν μεχρι να παραδοθουν οι Gowind.

Η ιδεα δεν ειναι νεα απλα θα αλλαξαν τα μεγεθη




Και κυριως θα καταλαβαν οτι λυση με τα ελληνικα ναυπηγεια και τις υποδομες για να χτιστουν μεγαλες φρεγατες δεν ειναι ευκολο να βρουν σε αντιθεση με τα βαρια περιπολικα/κορβετες
Απαράδεκτη προσφορά. Μειώνουν τον αριθμό των κυρίων φρεγατών σε 3, τις ναυπηγήσεις σε ελληνικά ναυπηγεία σε 1-2 Bellhara, περιορίζοντας τες ουσιαστικά στις Gowind. Ο πραγματικός αριθμός των πλοίων που θα προμηθευτούμε είναι 6-7, ενώ για να χρηματοδοτηθεί αυτό το νταραβέρι ακυρώνεται οι εκσυγχρονισμός των ΜΕΚΟ. Άρα το ΠΝ θα πάρει μόνο αυτά τα 6-7 (το πολύ) πλοία και μετά θα αντικαστατήσει τις υπόλοιπες S και ΜΕΚΟ...πως;
Αποδεικνύεται ότι τα στελέχη της Naval δεν έμαθαν τίποτα απο το φιάσκο της Αυστραλίας, την ακύρωση της Ρουμανίας και την ατερμονη διαπραγμάτευση με την Ελλάδα. Οι χειρότεροι πωλητές του κόσμου, με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο.