Nέα Cosmote IP TV - OTT

Κανονίστε να μας το κόψουνε...χθες τα χρειάστηκα το βράδυ. Είχε μαυρίσει η οθόνη τελείως και με το που αλλάζω κανάλι και πάω στο επόμενο, βγήκε ένα πλαίσιο στο κέντρο της οθόνης που με προέτρεπε να κλείσω την άλλη συσκεύη!!! που έχω ανοιχτή ώστε να μπορέσω να παρακολουθήσω στην τηλεόραση!!!!. Εγώ φυσικά ίδρωσα αφού δεν έχω άλλη συσκευή καθότι δορυφορικός και απλά έχω ανοιχτό το app από το shield λόγω ευκολίας ή καλύτερα λόγω αρχαιότητας του δέκτη, κακά τα ψέμματα, to app ειναι φανταστικό και απο εικόνα αλλά κυρίως απο ευκολία και οργάνωση αλλά και ανταπόκριση. Τελικά μετά απο 3-4 λεπτά έστρωσε...το μήνυμα πάντως έστω και λάθος, βγήκε μια χαρά...Λέτε...να......::::: :cry::cry:
 
Καλησπερα σε ολους , μια βοηθεια παρακαλω, σε φιλικο ζευγαρι που εχουν ερθει απο εξωτερικο , εχουν το φουλ δορυφορικο πακετο θελουν να βλεπουν kai με την εφαρμογη cosmote tv απο smart tv-tablet εχουν κανει λογαριασμο στο my cosmote εχουν cosmote id βαζουν τους κωδικους στην εφαρμογη αλλα τους βγαζει μηνυμα οτι δεν εχουν ενεργη συνδεση cosmote tv , η δορυφορικη συνδεση ομως ειναι μια χαρα και πληρωμενη. Σε συνεχεις τηλεφωνικες επαφες με το 13888 για να βρουμε λυση πριν μερικες ωρες μια υπαλληλος μου ειπε τελικα οτι θα κανει καποιες διαδικασιες για να μπορω να εχω την εφαρμογη εντος 24ωρου , εχουν περασει ωρες , μηπως γνωριζει καποιος κατι περισσοτερο για αυτο το θεμα. Ευχαριστω πολυ!!
 
Σε Samsung smart tv 2020 και ενώ έπαιζε κανονικά, όταν πήγε να παίξει το επόμενο επεισόδιο σειράς, κόλλησε εντελώς. Μαύρη οθόνη, ο κύκλος του buffering να περιστρέφεται, αλλά δεν κάνει playback. Αν το πας μπροστά, φαίνεται να λειτουργεί με την προεπισκόπηση, αλλά δεν παίζει. Το ίδιο και με live stream ή vod. Έκανα clear cache, reinstall αλλά μαντολες.
Καμμιά ιδεα-προταση για να φτιάξει?
 
Συμβαινει σε κανεναν στο καναλι 4Κ να μαυριζει ολη η εικονα ενω ο ηχος συνεχιζει κανονικα? Αλλες φορες μετα το μαυρισμα η εικονα επανερχεται απο μονη ενω αλλες η μονη λυση ειναι να βγω και να ξαναμπω στο καναλι. Αυτα σε mi box s.
Και σε μενα το εχει κανει στο 4Κ σε mi box s
 
Σε Samsung smart tv 2020 και ενώ έπαιζε κανονικά, όταν πήγε να παίξει το επόμενο επεισόδιο σειράς, κόλλησε εντελώς. Μαύρη οθόνη, ο κύκλος του buffering να περιστρέφεται, αλλά δεν κάνει playback. Αν το πας μπροστά, φαίνεται να λειτουργεί με την προεπισκόπηση, αλλά δεν παίζει. Το ίδιο και με live stream ή vod. Έκανα clear cache, reinstall αλλά μαντολες.
Καμμιά ιδεα-προταση για να φτιάξει?

Βγάλε την πρίζα (ρεύμα) από την TV σου και ξαναβάλτην μετά από 3-4 λεπτά !
 
Βγάλε την πρίζα (ρεύμα) από την TV σου και ξαναβάλτην μετά από 3-4 λεπτά !
Ευχαριστώ, το έκανα αλλά δε δούλεψε.
Το αστείο είναι ότι παίζει τα τρέιλερ κανονικα
 
Καλησπερα σε ολους , μια βοηθεια παρακαλω, σε φιλικο ζευγαρι που εχουν ερθει απο εξωτερικο , εχουν το φουλ δορυφορικο πακετο θελουν να βλεπουν kai με την εφαρμογη cosmote tv απο smart tv-tablet εχουν κανει λογαριασμο στο my cosmote εχουν cosmote id βαζουν τους κωδικους στην εφαρμογη αλλα τους βγαζει μηνυμα οτι δεν εχουν ενεργη συνδεση cosmote tv , η δορυφορικη συνδεση ομως ειναι μια χαρα και πληρωμενη. Σε συνεχεις τηλεφωνικες επαφες με το 13888 για να βρουμε λυση πριν μερικες ωρες μια υπαλληλος μου ειπε τελικα οτι θα κανει καποιες διαδικασιες για να μπορω να εχω την εφαρμογη εντος 24ωρου , εχουν περασει ωρες , μηπως γνωριζει καποιος κατι περισσοτερο για αυτο το θεμα. Ευχαριστω πολυ!!
Θα πρέπει το δορυφορικό πακέτο να είναι συνδεμένο με το cosmote id και ενεργή η υπηρεσία cosmote tv
 

Attachments

  • Screenshot_20211026-091117_Chrome.jpg
    Screenshot_20211026-091117_Chrome.jpg
    396.5 KB · Views: 88
  • Like
Reactions: gagan1967
Θα πρέπει το δορυφορικό πακέτο να είναι συνδεμένο με το cosmote id και ενεργή
Καλημερα, ειναι ενεργη η υπηρεσία κοσμοτε τβ δορυφορικο φουλ πακετο , μου ειπαν οτι θα κανουν καποιες ενεργειες , περασαν σχεδον 24 ωρες και τιποτα, οταν παω να συνδεθω μου λεει οτι δεν εχω ενεργη υπηρεσια κοσμοτε τβ, σε λιγο θα αρχισω τα τηλεφωνα παλι!!!
 
οταν ανοιξα την εφαρμογη πριν σε σμαρτ τβ μου εγραφε κατι για τρακερς και πατησα αποδοχη.παρατηρω μετα απο αυτη την αποδοχη αυξομειωση της ποιοτητας εικονας.μπορει να μου εξηγησει κανεις τι σημαινει αυτο?
 
μήπως φταίει η ταχύτητα σου , και σε εμένα μου το έχει βγάλει αυτό, ( συνήθως το κάνει η όταν συνδέεσαι για πρώτη φορά , από κάποια συσκευή και όταν έχει γίνει αναβάθμιση της εφαρμογής ) αλλά δεν επηρεάζει την εικόνα , και την ποιότητα
 
  • Like
Reactions: petros_ksp
μήπως φταίει η ταχύτητα σου , και σε εμένα μου το έχει βγάλει αυτό, ( συνήθως το κάνει η όταν συνδέεσαι για πρώτη φορά , από κάποια συσκευή και όταν έχει γίνει αναβάθμιση της εφαρμογής ) αλλά δεν επηρεάζει την εικόνα , και την ποιότητα
μπορει να φταιγε η συνδεση μου.τωρα δεν εχω αυξομειωση.απλα μου κανε εντυπωση γτ δεν το ειχα ξαναδει αυτο το μηνυμα
 
Μπορεί να μου πει κάποιος που έχει τον δέκτη OTT Skyworth της Cosmote τι ανάλυση να βάλω; Αυτόματο; 1080p50; 4K 50;
 
  • Like
Reactions: Petran88
Καλημέρα παιδιά, επειδή δεν θυμάμαι αν πληρώσουμε το πακέτο έξτρα συσκευών επιτρέπεται ταυτόχρονη θέαση αθλητικών σε δεύτερη συσκευή;Μιλάω για ιντερνετικό πακέτο ott ,στο δορυφόρο ξέρω ότι μέχρι πέρσι τουλάχιστον, σου έδιναν μια δεύτερη και χωρίς το έξτρα πακέτο.
 
Καλησπερα σε ολους , μια βοηθεια παρακαλω, σε φιλικο ζευγαρι που εχουν ερθει απο εξωτερικο , εχουν το φουλ δορυφορικο πακετο θελουν να βλεπουν kai με την εφαρμογη cosmote tv απο smart tv-tablet εχουν κανει λογαριασμο στο my cosmote εχουν cosmote id βαζουν τους κωδικους στην εφαρμογη αλλα τους βγαζει μηνυμα οτι δεν εχουν ενεργη συνδεση cosmote tv , η δορυφορικη συνδεση ομως ειναι μια χαρα και πληρωμενη. Σε συνεχεις τηλεφωνικες επαφες με το 13888 για να βρουμε λυση πριν μερικες ωρες μια υπαλληλος μου ειπε τελικα οτι θα κανει καποιες διαδικασιες για να μπορω να εχω την εφαρμογη εντος 24ωρου , εχουν περασει ωρες , μηπως γνωριζει καποιος κατι περισσοτερο για αυτο το θεμα. Ευχαριστω πολυ!!
μαλλον δεν εχουν ενεργοπποιησει την υπηρεσια οττ στο λογαριασμο τους στο my cosmote
 
μαλλον δεν εχουν ενεργοπποιησει την υπηρεσια οττ στο λογαριασμο τους στο my cosmote
επανερχομαι: στην εφαρμογη της cosmote στις "ενεργες υπηρεσιες" η "νεα COSMOTE TV" πρεπει να ειναι ενεργοποιημενη
 
επανερχομαι: στην εφαρμογη της cosmote στις "ενεργες υπηρεσιες" η "νεα COSMOTE TV" πρεπει να ειναι ενεργοποιημενη
Εγώ που έχω το ίδιο θέμα με το φίλο ,είναι κανονικά ενεργοποιημένη υπηρεσία.Μηπως ξέρεις γι'αυτό που ρώτησα εγώ νωρίτερα;
 
χωρις να χω συνδεδεμενες 2 συσκευες καποιες φορες μου βγαζει αυτο το μηνυμα στα κοσμοτε σπορ.δεν μπορω να καταλαβω γτ το κανει αυτο και τι βλεπει η εφαρμογη που δεν βλεπω εγω
 
Καλημέρα παιδιά, επειδή δεν θυμάμαι αν πληρώσουμε το πακέτο έξτρα συσκευών επιτρέπεται ταυτόχρονη θέαση αθλητικών σε δεύτερη συσκευή;Μιλάω για ιντερνετικό πακέτο ott ,στο δορυφόρο ξέρω ότι μέχρι πέρσι τουλάχιστον, σου έδιναν μια δεύτερη και χωρίς το έξτρα πακέτο.
καλημερα και απο μενα. δεν γνωριζω ακριβως και εγω.
 
Μόλις μίλησα με support και μου είπαν πως με το έξτρα πακέτο επιτρέπει την ταυτόχρονη θέαση αθλητικών σε δύο συσκευές αν και στο σάιτ δεν το διευκρινιζει.Παντως σε ότι δοκιμές έχω κάνει μέχρι τώρα με έναν φίλο που είχε αρχικά δορυφορικό που επέτρεπε δύο συσκευές και μετά το έκανε ott δεν αφήνει δευτερη συσκευή.