Nέα Cosmote IP TV - OTT

Ευχαριστώ για την ενημέρωση! Το γεγονός ότι το πρόβλημα υπάρχει -τελικά- και στο Eurosport μου δείχνει ότι κάτι άλλο φταίει. Μόλις απενεργοποίησα το DHCP και έβαλα καρφωτή IP τα live κανάλια έπαιξαν κανονικά. Μόλις προσπάθησα μετά από 5 ώρες να δω πάλι είχα το ίδιο θέμα. Άλλαξα πάλι IP αλλά δεν έπαιξαν.... Μυστήριο λέμε :)
Λόγω του ότι το αντιμετώπισα αυτό και ήταν πολύ εκνευριστικό και ως λύση βρήκα ότι ήταν το μόντεμ θα πρότεινα να δοκιμάσεις άλλο δίκτυο π.χ. κάνε σύνδεση μέσω κινητού τηλεφώνου.
 
#tfekman πάρε τηλέφωνο να στα κόψουν.... Ακόμα κλαίει ο κολλητός μου τα 88 που του ήρθαν 1η του μηνός από τέτοιο παρόμοιο περιστατικό....
 
Την περίοδο της καραντίνας είχα ενεργοποιήσει τα mini πακέτα που έτρεχε προσφορά για ένα μήνα με 0,01 ευρώ πλήρωνοντας τα άμεσα με καρτα και τα απενεργοποίησα πριν λήξει ο μήνας και σταμάτησαν από τότε να εμφανίζονται στην εφαρμογή.
Σημερα είπα να κατεβάσω στο mibox που έχω την εφαρμογή για να δω πως δουλεύει η εφαρμογή και διαπίστωσα ότι ακόμα μπορώ να δω τα κανάλια που είχαν εκείνα τα πακέτα του Απριλίου .
Πώς γκενεν αυτό;

Όλους αυτούς τους μήνες δεν υπήρχε καμία χρέωση πουθενά αλλά αυτά δουλεύουν ακόμα.
Να παίξω τζόκερ ή να αρχίσω να κλαίω μη σκάσει καμία λυπητερή από το πουθενά;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και εγώ ακριβώς το ίδιο, το έχω αναφέρει παραπάνω. Δεν έχει καν εμφανιστεί στο σύστημα τους, απλά παίζει.
 
Και εγώ τα είχα ενεργοποιήσει, αλλά δεν εμφανίστηκαν ποτέ στην εφαρμογή για να τα απενεργοποιήσω.
Ευτυχώς είχα βάλει μια disponsable κάρτα της Revolut και δεν μπορούσαν να την ξαναχρεώσουν.
 
Μετά από μιάμιση ώρα στο τηλέφωνο και στο chat άκρη δεν έβγαλα.Στην αρχη μου έλεγαν ότι δεν φαίνονται πουθενά.
Μετα μου είπαν ότι ενεργοποιήθηκαν σήμερα το πρωί γι'αυτό δεν φαίνονται.
Μετα από το τεχνικό τμήμα μου είπαν ότι φαίνονται ενεργά απ' τον Απρίλιο αλλά πρέπει να μπω στο chat να μιλήσω γιατί είναι απ' την εφαρμογή.
Μπαινω στο chat και μου λέει πρεπει να απενεργοποιηθεί από το my cosmote.Μπηκα και εκεί πουθενά δεν φαινεται ενεργή συνδρομή.
Στο τέλος η απάντηση που έλαβα είναι ότι θα δοθεί η περίπτωση για ελεγχο και θα με καλεσουν.

Συμπέρασμα: δεν ξέρουν που τους παν' τα 4



Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
Χίλια συγνώμη αλλά Μ έβγαλαν από τα ρούχα μου με ό,τι μου έλεγαν.Και η φάση είναι ότι σκεφτόμουν να κάνω συνδρομή ott για αυτό και κατέβασα την εφαρμογή σήμερα για να δω το interface μιας και την άνοιξη έπαιζα με browser.
Δεν ξέρω που θα πάει η δουλειά αλλά πελάτη δεν με βλέπουν μετά από τόση τραγική εξυπηρέτηση.Οταν πας να κάνεις το σωστό και σε παίζουν μπαλάκι μιάμιση χωρίς έστω να παραδεχτούν ότι έκαναν βλακεία και να ευχαριστήσουν που τους ενημερωσα πώς να τους εμπιστευτείς για κάτι.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Και σε μένα ακριβώς το ίδιο συμβαίνει. Το ενεργοποίησα εν μέσω καραντίνας με ημερομηνία λήξης 26/4. Από τότε τους έχω ενοχλήσει δύο φορές για να το κόψουν αλλά δεν βλέπουν πουθενά την συνδρομή μου μέσα στο σύστημα. Το είχα απενεργοποιήσει πριν την λήξη του μήνα μέσω του mycosmote. Τα κανάλια συνεχίζουν να παίζουν κανονικά. Εχω σταματήσει να ασχολούμαι πλέον.
 
Χίλια συγνώμη αλλά Μ έβγαλαν από τα ρούχα μου με ό,τι μου έλεγαν.Και η φάση είναι ότι σκεφτόμουν να κάνω συνδρομή ott για αυτό και κατέβασα την εφαρμογή σήμερα για να δω το interface μιας και την άνοιξη έπαιζα με browser.
Δεν ξέρω που θα πάει η δουλειά αλλά πελάτη δεν με βλέπουν μετά από τόση τραγική εξυπηρέτηση.Οταν πας να κάνεις το σωστό και σε παίζουν μπαλάκι μιάμιση χωρίς έστω να παραδεχτούν ότι έκαναν βλακεία και να ευχαριστήσουν που τους ενημερωσα πώς να τους εμπιστευτείς για κάτι.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Από την στιγμή που ξεκίνησαν το OTT έχω παρατηρήσει κι εγω πως έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια οι υπάλληλοι στην εξυπηρέτηση πελατών.
Σαν να τους έβαλαν καθήκοντα δίχως να τους έχουν δείξει ποτέ πως τα χρησιμοποιούν και διαχειρίζονται είναι.
 
Ψάχνοντας λίγο βρήκα ότι στις παραγγελίες μου στην εφαρμογή φαίνεται 28-3 η αγορά όπως και έγινε δηλαδή.Βλεπω όμως και άλλη μία παραγγελία 20-4 πάλι ίδια αιτιολογία με ίδια χρέωση 0,02 ευρώ η οποία δεν χρεώθηκε στην κάρτα μου και την οποία δεν έκανα ποτέ.Αν θυμάμαι καλά 20-4 είχα επιλέξει διακοπή της υπηρεσία μέσω της εφαρμογής και πιθανόν από κάποιο bug της εφαρμογής πλέον να μην βγαίνει άκρη πουθενά .Τεσπα δεν θα κάτσω να σκάσω άλλο.Ας βρουν άκρη.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Παιδιά μήπως ξέρει κάποιος γιατί σε όλα τα αθλητικά κανάλια μου βγάζει 576p ποιοτητα? Μπαινω από MI Box. Σtα cinema εχω 1080p
 
Re: Απάντηση: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Παιδιά μήπως ξέρει κάποιος γιατί σε όλα τα αθλητικά κανάλια μου βγάζει 576p ποιοτητα? Μπαινω από MI Box. Σtα cinema εχω 1080p
Χαμηλή ταχύτητα ιντερνετ;


Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Συνδέθηκα κι εγώ πριν λίγο για πρώτη φορά μέσω της εφαρμογής σε Samsung tv,και είδα ότι το sport 1 έπαιζε 1080 χωρίς Hdr,ενώ το 2 και 3 ,με Hdr 10+..!!
 
#billpan που το βλέπεις αυτό και πρακτικά τι σημαίνει; Έχω Smart Samsung κι εγώ.
 
Στις ρυθμίσεις εικόνας, και οπτικά βγάζει μάτι γιατί όταν δέχεται σήμα hdr πηγαίνει τη φωτεινότητα κι αντίθεσή στο τέρμα. Το θέμα είναι ότι δεν κατάλαβα τι νόημα έχει αυτό σε σήμα που δεν είναι 4κ,και δε χρησιμοποιείται κι η χρωματική καμπύλη bt 2020 όπως στις ταινίες με hdr που έχω δει από Netflix και mkv
 
Σε Samsung Smart TV απο οσο θυμαμαι οχι.

Σε sony abdroid tv, μετά την προτελευταία αναβάθμιση, σε live κανάλια , με το ch+/ch- δούλευε κανονικά και άλλαζε κανάλια στην εφαρμογή.
Με την τελευταία δεν το έχω δοκιμάσει

Ευχαριστώ και τους δύο.

Σε mi box s ή nvidia shield, μήπως δουλεύει με το πάνω-κάτω βελάκι του τηλεκοντρόλ τους ή θέλει πάνω-κάτω και μετά ΟΚ;