Nέα Cosmote IP TV - OTT

Είναι διαφορετικές υπηρεσίες, δεν σημαίνει ότι θα εμφανιστούν και όλα στο ΟΤΤ αν δεν έχουν συμφωνήσει τα κανάλια.
 
Σήμερα εμφανίστηκαν στην εφαρμογή ott επιτέλους τα τοπικά ελληνικά κανάλια! Αλλά μόνο 4: atlas tv, E, action 24 και Αιγαίο. Στην cosmote μέσω δορυφόρου υπάρχουν και άλλα 6 όμως! Εμφανίστηκαν σε κάποιον και άλλα Εκτός από αυτά τα 4? Το περίεργο είναι ότι αυτά τα 4 εμφανίζονται πρώτα στη σχετική λίστα στο σάιτ της cosmote tv. Άρα μήπως υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα και δεν μου εμφανίζονται και τα υπόλοιπα 6 κανάλια?
Ναι, αυτά τα 4 περιφερειακά κανάλια εμφανίστηκαν στην εφαρμογή ΟΤΤ. Καλή αρχή, πάντως, κι ας ελπίσουμε σύντομα να μπουν και τα υπόλοιπα.
 
Την τριτη με τεταρτη θα μπουν και τα αλλα και την παρασκευη τα υπολοιπα περιφερειακα καναλια .οποτε μεχρι την αλλη παρασκευη θα ειναι ολα στην πλατφορμα .μου το ειπαν στο τηλ. Κεντρο .το μονο που δεν ξερω ειναι αν μπουν καινουρια καναλια στα 3 ντοκιμαντερ και στο παιδικο που εκλεισαν ,αν ξερει κανεις ας ενημερωσει .
 
Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι για προσθήκη, ούτε για τα 3 κανάλια που έφυγαν (έχει μπει το Museum Channel), ούτε για τη κατάργηση του Disney XD.
 
Παιδιά off τοπική άσχετο αλλά μετά τις αναβαθμίσεις στο σάιτ δεν έχω πρόσβαση από tapatalk καμία βοήθεια ? ευχαριστω
 
Σε όλα στο κάνει αυτό; Δοκιμασε κάτι από το On Demand που είναι σίγουρα full HD.
 
Σε Android πάντως είναι μέχρι 720 και δεν έχει όλα τα κανάλια. Μόνο σε Android TV παίζει 1080p/2160p και τα έχει όλα.
 
Πριν το είχα στο κινητό και νομίζω είχε 1080p.
Απλά τώρα μας έδωσαν από τη δουλειά ένα ταμπλέτ και είπα να το βάλω εκεί και πάει μέχρι 1080 και δυστυχώς δε μπορώ τώρα να προσθέσω και το κινητό για να δω αν παίζει εκεί με 1080 γιατί έχω υπερβεί τις συσκευές.
 
Καλησπέρα παιδιά.
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί προηγουμένως πάντως εγώ θα το αναφέρω σαν εμπειρία για να μην την πατήσει κανείς άλλος.
Έκανα συνδρομή σε ένα mini pack και είδα πως αν δεν ακύρωσεις αυτό ανανεώνεται αυτόματα όποτε το ακύρωσα κάποια στιγμή στις 15 μέρες για να μην το ξεχάσω και ανανεωθεί στο τέλος του μήνα.
Όταν όμως το ακυρωσα σταμάτησε να δουλεύει γιατί αντίθετα με την κοινή λογική δεν συνεχίζει να παίζει μέχρι την ημερομηνία που έχεις πληρώσει αλλά κόβεται αμέσως.
Πήρα στην εξυπηρέτηση και τους ρώτησα πως είναι δυνατόν να μη συνεχίζει μέχρι την ημερομηνία που πλήρωσες όπως το κάνουν εξάλλου όλες οι υπόλοιπες πλατφόρμες; (Netflix, Amazon, κλπ)
Όμως η κατά τα άλλα ευγενική κυρία με ενημέρωσε πως είναι έτσι και μάλιστα είναι απόλυτα λογικό όταν ζητάς κατάργηση της υπηρεσίας να σταματά αμέσως και όχι στο τέλος του κύκλου που έχεις πληρώσει.
Επίσης, αν τύχει και κατα λάθος ανανεώσει για δεύτερο μήνα στο σταματούν και πληρώνεις μόνο τις μέρες που είδες (γιατί φυσικά αυτό είναι πολύ πιο λογικό από το να έχεις το δικαίωμα να μην ανανεώνει αυτόματα) σου επιστρέφουν το υπόλοιπο πιστωτικό. Δεν ισχύει όμως αυτό για τον πρώτο μήνα που αν από άγνοια πατήσεις ακύρωση η υπηρεσία θα διακοπεί και δεν υπάρχει επιστροφή.
Αυτά..
Έχετε το στο μυαλό σας..
 
Είχα ενεργοποιήσει και εγώ ένα mini pack τα Χριστούγεννα όμως παρόλο που το σταμάτησα 20 μέρες πριν λήξει ο μήνας έβλεπα κανονικά μέχρι που έληξε ο μήνας. Μπορεί να έχουν αλλάξει το σύστημα όντως εμένα δεν μου είχε συμβεί κάτι τέτοιο. Άλλοι έχετε αντιμετωπίσει κάποιο θέμα με τα mini pack;
 
Χωρις ψηφιακη εξοδο ηχου ο νεος δεκτης; τι μακακια ειναι αυτη!
Όντως είναι ένα μεγάλο θέμα για Home cinema παλιότερης τεχνολογίας (χωρίς εισόδους HDMI), αλλά μόνο ψηφιακές και αναλογικές εισόδους ήχου.
Αλλα συνήθως έχει η Smart TV σου και μόνο στην περίπτωση που θες να ακούς ραδιοφωνικά κανάλια από εφαρμογές, θα πρέπει να έχεις ανοικτή τη τηλεόραση...
 
Καλησπέρα παιδιά.
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί προηγουμένως πάντως εγώ θα το αναφέρω σαν εμπειρία για να μην την πατήσει κανείς άλλος.
Έκανα συνδρομή σε ένα mini pack και είδα πως αν δεν ακύρωσεις αυτό ανανεώνεται αυτόματα όποτε το ακύρωσα κάποια στιγμή στις 15 μέρες για να μην το ξεχάσω και ανανεωθεί στο τέλος του μήνα.
Όταν όμως το ακυρωσα σταμάτησε να δουλεύει γιατί αντίθετα με την κοινή λογική δεν συνεχίζει να παίζει μέχρι την ημερομηνία που έχεις πληρώσει αλλά κόβεται αμέσως.
Πήρα στην εξυπηρέτηση και τους ρώτησα πως είναι δυνατόν να μη συνεχίζει μέχρι την ημερομηνία που πλήρωσες όπως το κάνουν εξάλλου όλες οι υπόλοιπες πλατφόρμες; (Netflix, Amazon, κλπ)
Όμως η κατά τα άλλα ευγενική κυρία με ενημέρωσε πως είναι έτσι και μάλιστα είναι απόλυτα λογικό όταν ζητάς κατάργηση της υπηρεσίας να σταματά αμέσως και όχι στο τέλος του κύκλου που έχεις πληρώσει.
Επίσης, αν τύχει και κατα λάθος ανανεώσει για δεύτερο μήνα στο σταματούν και πληρώνεις μόνο τις μέρες που είδες (γιατί φυσικά αυτό είναι πολύ πιο λογικό από το να έχεις το δικαίωμα να μην ανανεώνει αυτόματα) σου επιστρέφουν το υπόλοιπο πιστωτικό. Δεν ισχύει όμως αυτό για τον πρώτο μήνα που αν από άγνοια πατήσεις ακύρωση η υπηρεσία θα διακοπεί και δεν υπάρχει επιστροφή.
Αυτά..
Έχετε το στο μυαλό σας..
Και εμένα μου έχει συμβεί αλλά στον επόμενο λογαριασμό είχε γίνει διόρθωση ποσού και μου το αφαίρεσαν..τώρα δεν ξέρω τι ισχύει τελικά
 
Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς πως ενεργοποιούνται τα μουσικά κανάλια στο OTT; Γιατί δεν έχει ξεχωριστό πακέτο. Βλέπω μέσω smart TV και είναι κλειδωμένα. Το μόνο πακέτο που δεν έχω ενεργοποιήσει είναι των ελληνικών καναλιών. Υπάρχει περίπτωση να φταίει αυτό;