little
Senior Member
- 30 October 2010
- 459
Χωρίς τα στοιχεία να πηγάζουν από κάπου, αλλά με απλή αναλογική: η μηναία συνδρομή για την Σούπερ Λίγκα δεν πρέπει να είναι πάνω από 4 εκατομμύρια το μήνα. Ας υποστηρίξουμε πως ένα 20% καλύπτεται από διαφημίσεις και χορηγίες του ΟΠΑΠ, τότε το μηναίο κόστος πέφτει στα 3 εκατομμύρια . Αν υπήρχαν χονδρικά 150 χιλιάδες πρόθυμοι συνδρομητές, τότε η μηναία συνδρομή για τον καθένα δεν θα πρέπει να είναι 20 μόνο για την Σούπερ Λίγκα. Μάλιστα αν το είχαν και 50 χιλιάδες παραπάνω με 20 η nova θα ήταν εντός κερδοφορίας.
Σύμφωνοι, το μοντέλο της μετακύλισης του κόστους προς άλλα πακέτα είναι άδικο, αλλά είναι μία εταιρία. Για να συνέβαινε το μοντέλο που περιγράφεις "πλήρωσε για να δεις μόνο εσύ" θα έπρεπε nova και ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ να συνδιαχειρίζονται το προϊόν. Με την Σούπερ Λίγκα να παράγει μόνη της, να μεταδίδει μόνη της και την nova να διανέμει. Όπως συνέβη δηλαδή απογοητευτικά στην Κύπρο με τα κανάλια της Lumiere.
Σύμφωνοι, το μοντέλο της μετακύλισης του κόστους προς άλλα πακέτα είναι άδικο, αλλά είναι μία εταιρία. Για να συνέβαινε το μοντέλο που περιγράφεις "πλήρωσε για να δεις μόνο εσύ" θα έπρεπε nova και ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ να συνδιαχειρίζονται το προϊόν. Με την Σούπερ Λίγκα να παράγει μόνη της, να μεταδίδει μόνη της και την nova να διανέμει. Όπως συνέβη δηλαδή απογοητευτικά στην Κύπρο με τα κανάλια της Lumiere.