Νέα για τη Nova

Re: Απάντηση: Νέα για τη Nova

Σαν πιλοτικό, στάσου στο γεγονός πως μπορείς να το δοκιμάσεις και όταν γίνει εμπορικά διαθέσιμο να το διακόψεις χωρίς ακυρωτικά τέλη. Μην ξεχνάς πως το δυνατό χαρτί της Nova θα είναι το quad play και εκεί να δούμε πως θα το λανσάρει.

εκανες φορητοτητα?
 
Re: Απάντηση: Νέα για τη Nova

Δεν έκανα φορητότητα, πρόσφατα έκανα ανανέωση του συμβολαίου μου.
 
την Κυριακή που μας πέρασε μπήκα στο link και συμπλήρωσα τη φόρμα επικοινωνίας. για να μπορέσουμε να μπω στο πιλοτικό στάδιο για να μου δώσουν αριθμό sim κάρτας για δύο μήνες.ωστε να μπορέσω να δω τις υπηρεσίες αν μου αρέσουν αν δεν μου αρέσει να το κόψουνε η να πάω σε κάποιο άλλο πρόγραμμα. και σήμερα με ενημέρωσαν ότι αυτό δεν ισχύει ούτε σε επαγγελματικά συμβόλαια ούτε σε οικιακά σύμβολαια .ούτε αν είστε παλιός συνδρομητής ούτε αν είσαι καινούργιος.παρα θα περιμένετε λέει νεότερη απάντηση από μας.τοτε γιατί βγήκε το λινκ αυτό.ποιος ο σκοπός.αμα το δώσει σε ένα μήνα η σε τρεις .ποιος ο λόγος επικοινωνίας στο συγκεκριμένο λινκ. τι γελοιότητες είναι αυτές .δεν μπορώ να καταλάβω.με αυτόν τον τρόπο περιμένουν πελάτες.σιγα το πρόγραμμα και την εταιρεία .και είναι και ο τρόπος που το ανέφερε σε πολλή εντονο τόνο .σαν να τις κάνουμε και χάρη που θέλουμε κινητό από αυτούς.λες και δεν υπάρχουν οι άλλες εταιρίες.τι να πω με χάλασε η όλη συμπεριφορά τους.
 
Μήπως το link είναι για δική τους χρήση και με κάποιον τρόπο αυτό κυκλοφόρησε όπως γίνεται συνήθως (για να γίνει λίγο ντόρος) γιατί για να λέμε και την αλήθεια στην επίσημη σελίδα τους δεν υπάρχει καμία αναφορά για κινητή.
 
την Κυριακή που μας πέρασε μπήκα στο link και συμπλήρωσα τη φόρμα επικοινωνίας. για να μπορέσουμε να μπω στο πιλοτικό στάδιο για να μου δώσουν αριθμό sim κάρτας για δύο μήνες.ωστε να μπορέσω να δω τις υπηρεσίες αν μου αρέσουν αν δεν μου αρέσει να το κόψουνε η να πάω σε κάποιο άλλο πρόγραμμα. και σήμερα με ενημέρωσαν ότι αυτό δεν ισχύει ούτε σε επαγγελματικά συμβόλαια ούτε σε οικιακά σύμβολαια .ούτε αν είστε παλιός συνδρομητής ούτε αν είσαι καινούργιος.παρα θα περιμένετε λέει νεότερη απάντηση από μας.τοτε γιατί βγήκε το λινκ αυτό.ποιος ο σκοπός.αμα το δώσει σε ένα μήνα η σε τρεις .ποιος ο λόγος επικοινωνίας στο συγκεκριμένο λινκ. τι γελοιότητες είναι αυτές .δεν μπορώ να καταλάβω.με αυτόν τον τρόπο περιμένουν πελάτες.σιγα το πρόγραμμα και την εταιρεία .και είναι και ο τρόπος που το ανέφερε σε πολλή εντονο τόνο .σαν να τις κάνουμε και χάρη που θέλουμε κινητό από αυτούς.λες και δεν υπάρχουν οι άλλες εταιρίες.τι να πω με χάλασε η όλη συμπεριφορά τους.
Τα ίδια μου είπαν και εμένα ενώ σε αλλο forum υπάρχει χρήστης που έχει πάρει sim για χρηση και έχει και screen shot από το my account του. Κρίμα που θέλουμε να βοηθήσουμε.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 
Τον Σεπτέμβριο όπως όλα δείχνουν, θα ξεκινήσει η εμπορική διάθεση των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας της Nova, με τις δοκιμές βρίσκονται σε εξέλιξη και να είναι ανοιχτές προς το κοινό.

Μέσα από τη σχετική ιστοσελίδα, η Nova προσκαλεί κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχει εντελώς δωρεάν στο πιλοτικό πρόγραμμα της Nova Mobile το οποίο για την ώρα περιλαμβάνει ένα και μοναδικό πρόγραμμα. Με ονομασία Nova Mobile Team 1, το μηνιαίο πρόγραμμα περιλαμβάνει 200 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, 20 SMS, 2GB data καθώς και απεριόριστες ενδοεταιρικές κλήσεις. Μετά την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου, ο χρήστης μπορεί να συνεχίσει τη χρήση του προγράμματος με μηνιαία χρέωση 15 ενώ παρέχονται και πρόσθετος χρόνος ομιλίας, data και SMS με βάση τον παρακάτω τιμοκατάλογο.

541242932_NOVAMOBILE2KARTA_15_7.png.bde22af5687e3d4d3c949a37c44f1a20.png

Στόχος του του πιλοτικού προγράμματος όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα της Nova, είναι να συγκεντρωθούν σχόλια και παρατηρήσεις που θα αποτελέσουν πολύτιμο οδηγό για βελτιώσεις στη χρήση και το σχεδιασμό των προγραμμάτων και υπηρεσιών Nova Mobile. Η είσοδος της Nova στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας γίνεται ως Mobile Virtual Network Operator (MVNO), με την εταιρεία να έχει ανακοινώσει από το καλοκαίρι του 2019 τετραετή συνεργασία με τη Vodafone.
Στο εμπορικό λανσάρισμα το Φθινόπωρο, η Nova αναμένεται επιπλέον να προχωρήσει και στα αποκαλυπτήρια προγραμμάτων triple play, τα οποία θα συνδυάζουν κάτω από ένα πακέτο, άλλες υπηρεσίες της εταιρείας όπως σταθερή τηλεφωνία και internet.
 
Στο 13831 είπαν ότι δεν ξεκίνησε ακόμα και θα μας ειδοποιήσουν .άμα ξεκινάει όπως λέει το σάιτ Σεπτέμβριο εμπορικά .πρέπει να μας πάρουν τηλέφωνο για ενεργοποίηση της υπηρεσίας για τον Αύγουστο.ωστε να δούμε πως είναι η υπηρεσία και να κάνουμε τα σχόλια μας στο σάιτ από ότι λένε αυτή σαν εταιρεία.για να δούμε.την ανακοίνωση την έβγαλαν τώρα το θέμα είναι σε εμάς θα μας δώσουν καμία σιμ κάρτα.
 
Εγώ συμπλήρωσα τη φόρμα το Σάββατο το πρωί. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο για τα περαιτέρψ (αν θέλω φορητότητα ή νέο αριθμό). Υπάρχει δυνατότητα διακοπής του συμβολαίου αζημίως μέχρι τις 15/9
Δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά είναι ήδη συνδρομήτής στο 3play της Nova.
 
Re: Απάντηση: Νέα για τη Nova

Εγώ συμπλήρωσα τη φόρμα το Σάββατο το πρωί. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο για τα περαιτέρψ (αν θέλω φορητότητα ή νέο αριθμό). Υπάρχει δυνατότητα διακοπής του συμβολαίου αζημίως μέχρι τις 15/9
Δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά είναι ήδη συνδρομήτής στο 3play της Nova.
Και εγώ το ίδιο. Να πω την αλήθεια έχω ξανά υποβάλει ερώτημα στο Facebook και εάν μου πουν κάτι άλλο ότι το δοκιμάστηκο είναι για ολους, καθότι ανηρτημένο στον επίσημο ιστοτοπο της εταιρίας, θα ενημερώσω ΕΕΤΤ και επιτροπή ανταγωνισμού για παραπλανητικη ενημερώση και σκόπιμη αρνηση υπηρεσίας. Η έννοια του πιλοτικου όπως έχουμε δει σε προϊόντα όλων των παροχών είναι μια παροχή με αρχές εμπιστευτικοτητας Κάιν εννοείται μη δημοσιότητας μέχρι την κανονική διάθεση. Από την στιγμή που κάτι μπαίνει σε ένα κανάλι διάθεσης και δεν έχει χαρακτηριστικά γενικής διάθεσης (δλδ δεν έχει faq με ειδικούς όρους) τότε απλά... Πρέπει να διατίθεται.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Νέα για τη Nova

@stel67 σου είπαν πως θα στο ενεργοποιήσουν;
Ναι. Μου είπαν να περάσω από κατάστημα να παραλάβω τη νέα sim κάρτα. Τους είπα ότι δεν μπορώ επειδή δεν είμαι τώρα Αθήνα και μου είπαν τότε να ξανά υποβαλλω αίτηση όταν επιστρέψω.
Η κατάσταση είναι σε πιλοτική λειτουργία. Είναι λογικό που το κάνουν για περιορισμένο αριθμό πελατών, για να δοκιμάσουν όλο τον κύκλο του συστήματος για την ορθότητα της λειτουργίας, πριν το ανοίξουν στο ευρύ κοινό.
 
Σε νεότερη επικοινωνία που είχα με την εταιρεία μου δήλωσαν ότι το link αυτό που αναρτήθηκε επάνω δεν ήταν δικό τους επισημο ήταν μόνο για εσωτερική διαδικασία .δηλαδή ήτανε μόνο για τους υπαλλήλους και όχι για μας που είμαστε συνδρομητές παλαιοί η νέοι.και ότι το ανέβασαν κάποιοι άλλοι ενώ δεν έπρεπε να ανέβει και για αυτό δεν μπορούν να μας δώσουν πιλοτικά το πρόγραμμα. Εγώ ανέφερα κάποια σάιτ που λένε ότι μπορείς πιλοτικά να κάνεις αίτηση.η υπάλληλος είπε ότι τα συγκεκριμένα σάιτ απλώς ανάρτησαν το λινκ που είδαν .τότε εγώ είπα να καταγγείλουν το συμβάν αφού είναι λάθος ,σαν φαικ νιουζ και η υπάλληλος απάντησε γιατί να προβούμε σε καταγγελίες .εγώ λέω όχι σε εσάς σε αυτούς που ανέβασαν το λινκ . απάντησε όχι γιατί να ασχοληθούμε δεν έχουμε χρόνο τώρα προσπαθούν να καλέσουν το πρόσωπικο τους για να δοκιμάσει την υπηρεσία.εγω απάντησα ευχαριστώ , θα το σκεφτώ και ίσως κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ .τώρα τι ισχύει τα συμπεράσματά .δικά σας .εγώ θα σκεφτώ πολλή για να κάνω αίτηση σε αυτούς,για άλλη μια φορά η εταιρεία με απογοήτευσε δεν ξανα ασχολουμαι.
 
Το ίδιο μου είπε και εμένα μια κυρία που με πήρε τηλ. Οτι είναι μόνο για εργαζόμενους της Νόβα. Ήξερα ότι είναι πιλοτικό το πρόγραμμα και δεν με πείραξε. Δεν το χρειάζομαι να πω την αλήθεια. Πιο πολύ να τους βοηθήσω ήθελα, λόγο της καλής συνεργασίας που είχαμε για χρόνια, παρά να τους εκμεταλλευτώ! Αλλά το να κάνει κάποιος καταγγελία νομίζω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι υπερβολή. Αν θέλουν σου δίνουν και αν δεν θέλουν όχι. Δεν καταλαβαίνω γιατί σας χαλάει?

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δηλαδή εδώ υπάρχει λάθος; "…Μέσα από τη σχετική ιστοσελίδα, η Nova προσκαλεί κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχει εντελώς δωρεάν στο πιλοτικό πρόγραμμα της Nova Mobile το οποίο για την ώρα περιλαμβάνει ένα και μοναδικό πρόγραμμα..."


https://digitaltvinfo.gr/news/news/item/31990-ksekina-to-pilotiko-programma-nova-mobile

Η η ΝΟΒΑ μας κοροϊδεύει; Αν δεν ξέρουν, είναι πολύ ερασιτεχνικό και δεν είναι καλά τα πρώτα βήματα.
 
Εννοώ την ΝΟΒΑ για το ερασιτεχνικό, όχι την ιστοσελίδα. Για να μην υπάρχει παρεξηγήση
 
Συμφωνώ! Αλλά προφανώς έχει και κάθε δικαίωμα να επιλέξει σε ποιόν θα δώσει τις οποίες κάρτες sim έχει αποφασίσει να διαθέσει.

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Στις πρόσθετες παροχές μου εξηγεί κανείς το ΔΩΡΕΑΝ λεπτά ομιλίας, sms, GB αφού δίπλα έχει τιμή αγοράς; Τι δωρεάν είναι τότε αφού τα αγοραζειςυ; Τότε θα έπρεπε να λέει προσφερόμενα...

https://www.nova.gr/el/nova-mobile-pilot?tab=2
 
Μα το λέει ξεκάθαρα.
Πρόσθετες υπηρεσίες

Μετά την ολοκλήρωση του δωρεάν χρόνου ομιλίας, SMS και data του προγράμματος σου, μπορείς να ενεργοποιήσεις τις πρόσθετες υπηρεσίες.

Τι δεν καταλαβαίνεις?

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μα το λέει ξεκάθαρα.
Πρόσθετες υπηρεσίες

Μετά την ολοκλήρωση του δωρεάν χρόνου ομιλίας, SMS και data του προγράμματος σου, μπορείς να ενεργοποιήσεις τις πρόσθετες υπηρεσίες.

Τι δεν καταλαβαίνεις?

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Υπάρχει ΔΩΡΕΆΝ που το αγοράζεις; Εσύ δίνεις χρήματα για να πάρεις κάτι που είναι δώρο; μήπως χτυπά όμορφα το δωρεάν ενώ έπρεπε να γράφουν ΠΡΟΣΦΕΡΌΜΕΝΑ. Καταλαβαίνω και πολύ καλά μάλιστα! Στις ΔΩΡΕΆΝ πρόσθετες υπηρεσίες δεν έχει τιμή αγοράς! Βλέπεις πουθενά τα λεπτά, sms, gb να είναι δωρεάν (δώρο) ;
Δηλαδή τα 100 δωρεάν πρόσθετα λεπτά τα αγοράζεις 3,90 ευρώ. Είναι δωρεάν;
Στο κανονικό το δικαιολογούν έστω ότι το πάγιο είναι 15 ευρώ και σου κάνουν δώρο τις παροχές ντε και καλά δεν είναι υποχρεωμένοι, στις πρόσθετες;