Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Για την αγορά θα πρέπει να δικαιολογήσεις περίσσευμα 100χιλ. ευρώ την τελευταία δεκαετία στις δηλώσεις σου (ή να "αναλώσεις" κάποιο ήδη φορολογημένο και δηλωθέν ποσό). Το τεκμήριο χρήσης πάει φυσικά....με τα κυβικά, απο τον επόμενο χρόνο που θα εφαρμοστει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο (αλλά ακόμη και για 4000 κυβικά ειναι πολύ βατό ποσόν, αφού αφορά τεκμήριο συντήρησης και δεν σχετίζεται με τα παλιά τεκμήρια που ειχαμε ως το 2002-2003)

Αν κατάλαβα καλά με 10000/έτος εισόδημα κάθε 5 χρόνια μπορείς να αλλάζεις ένα mourano 3500κε ας πούμε... Ωραία... Και βατό ποσό για χρήση... Ακόμα πιο ωραία... Και κάθομαι και συζητάω τόση ώρα αν πρέπει να αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας για στα ακριβά αυτοκίνητα και το αντεπιχείρημα είναι ότι πληρώσαμε το φόρο... Καλά κρασιά... Πολύ καλά μας κάνουν... :SFGSFGSF:
 
Μην σπαταλάτε μελάνι τσάμπα.Τα τέλη κυκλοφορίας έχουν να κάνουν μόνο με είσπραξη χρημάτων και τίποτα άλλο. Πιο τίμιο από κρατικής πλευράς θα ήταν να μας έστελνε ένα χαρτί κάθε χρόνο με ένα ποσό που πρέπει να πληρώσουμε γιατί χρειάζονται λεφτά και τίποτα παραπάνω,καμία άλλη εξήγηση (τέλη και κουραφέξαλα) .Βάζοντας τη στάμπα τέλη κυκλοφορίας μόνο σε αυτό το χαράτσι μόνο οργή προκαλούν

Μέχρι πέρυσι είχα ένα VW δίλιτρο μοντέλο '97 αξίας 3000 ευρώ με 120 άλογα που έκανε τη δουλεία του μια χαρά. Άριστο μηχανικά ,με εκπληκτικά φρένα ,κατανάλωση μικρή (μιας και δεν χρειαζόταν να έχω τάπα το γκάζι) και έκανα τη δουλειά μου μια χαρά και πάνω από όλα με ασφάλεια.

Με ανάγκασαν με τα εξωφρενικά τέλη των σχεδόν 1/3 της αξίας του αυτοκινήτου να το αποσύρω και να στραφώ σε ένα toyota 1300 της ίδιας χρονολογίας (σύμφωνα με τα οικονομικά μου) ,με ταμπούρα ,14άρια λάστιχα και λαμαρίνα "χαρτί" ,το οποίο καίει περισσότερο ,έχει μεγαλύτερη συντήρηση ,είναι παντελώς ανασφαλές (μου βγαίνει η ψυχή για να προσπεράσω ένα φορτηγό -με παίρνει ο αέρας στην εθνική κ.τ.λ) και γενικά είναι υποδεέστερο κατά πολύ από το VW που είχα πριν.

Για αυτή μου τη κίνηση ,δηλαδή να γίνω πιο ανασφαλής για εμένα,την οικογένεια μου και κατ επέκταση για όλους όσους κυκλοφορούν στο οδικό δίκτυο της χώρας, το κράτος με επιβράβευσε με 500 ευρώ λιγότερα τέλη κυκλοφορίας !:worshippy:

Τα 2000 κυβικά θα έπρεπε να επιβραβεύονται με μικρά τέλη και να θεωρούνται ως ο μικρότερος ασφαλέστερος κυβισμός (και είναι). Τα ανεμικά οικογενειακά αυτοκίνητα των 1300- 1400cc θα έπρεπε να μην εισάγονται καν. Αυτός ο κυβισμός θα έπρεπε να υπάρχει μόνο σε αυτοκίνητα πόλης και όχι σε station αυτοκίνητα (σαν το δικό μου). Ένα ασφαλή αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει από 120-130 άλογα ως 170-180.

Κρίμα που τους απατεώνες που μας κυβερνάνε δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η σωματική μας ακεραιότητα άλλα μόνο η τσέπη μας .

Τώρα για τρόπο που οι "έχοντες" κάτοχοι αυτοκινήτων θα πληρώνουν αναλογικά παραπάνω από τους "μη έχοντες" ας το βάλουν άσκηση στο πρώτο έτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου και σίγουρα θα βρούνε τον καλύτερο και δικαιότερο τρόπο να το κάνουνε ,άλλα όταν ο νους σου είναι στο πώς θα εισπράξεις περισσότερα και μόνο εκεί ,τότε τα τέλη κυκλοφορίας θα εξακολουθούν να μας φαίνονται παράλογα..
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Δεν με ενδιαφέρει ΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ.

Ας βγαίνει πχ το σμαρτ 100 και η μερκ 2000.
Εκείνο που με ενδιαφέρει και μου αρμόζει ως πολίτης μιάς χώρας που με σέβεται είναι η συνέχεια και η συνέπεια του κράτους.

όταν σκεφτώ να αποφασίσω να πάρω αυτοκίνητο που θα το κρατήσω πχ 5 χρόνια να μην έρθουν τον δεύτερο χρόνο και να μου πουν 2000 το σμαρτ και 100 η μερκ ή 50 το σμαρτ και 3000 η μερκ.

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ

Κάτσε να σου ρθούνε και τα ασφάλιστρα για να έχεις ανασφάλεια... να αφηνιάσεις τελείως!:flipout:
 
γιατί να μην παίρνω.
Εγώ τα πληρώνω.....

450. όσα και πέρσι και πρόπερσι...
 
Λες να τα μειώσουν?:afro:
Έμαθα πως τα πολλοί τα ασφαλίζουν για ένα τρίμηνο όταν θα πάνε διακοπές!!!:firstprize:
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Λες να τα μειώσουν?:afro:
Έμαθα πως τα πολλοί τα ασφαλίζουν για ένα τρίμηνο όταν θα πάνε διακοπές!!!:firstprize:

σε λίγο θα τα έχουμε με καρτοκινητή...
 
Tα ασφαλιστρα θα ακριβηνουν απο το νεο ετος.
Νομιζω ηδη, απο 500.οοο πηγαν στα 750.οοο το δεν θυμαμαι πως το λενε
 
Και πάλι θύμα τα δίλιτρα!!
Στο φόρο πολυτελείας μου το χρεώνει σαν αντικειμενική αξία 8.800Ε αλλά δε νομίζω να το παίρνουν πάνω από 5000Ευρώ.
Αλλά αναρωτιέμαι εαν δε πληρωθεί μέχρι την 31/01/2014 που είναι η τελική ημερομηνία πληρωμής τι γίνεται μετά? Έχει αύξηση εις διπλούν, όπως γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας?
Αν πληρωθεί στην ώρα του, έχω έκπτωση 1,5%!!!!
 
Φημολογείται εντονα για αλλαγές-μειώσεις σε τέλη και φόρο πολυτελείας απο το 2014 με βάση όχι πλέον τα κυβικά.
Το άκουσα απο άτομα της πιάτσας.


Για να δούμε...
 
Και πάλι θύμα τα δίλιτρα!!
Στο φόρο πολυτελείας μου το χρεώνει σαν αντικειμενική αξία 8.800Ε αλλά δε νομίζω να το παίρνουν πάνω από 5000Ευρώ.
Αλλά αναρωτιέμαι εαν δε πληρωθεί μέχρι την 31/01/2014 που είναι η τελική ημερομηνία πληρωμής τι γίνεται μετά? Έχει αύξηση εις διπλούν, όπως γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας?
Αν πληρωθεί στην ώρα του, έχω έκπτωση 1,5%!!!!


βασικά αν δεν το πληρώσεις άμεσα, δεν παίρνεις φορολογική ενημερότητα.
 
Και πάλι θύμα τα δίλιτρα!!
Στο φόρο πολυτελείας μου το χρεώνει σαν αντικειμενική αξία 8.800Ε αλλά δε νομίζω να το παίρνουν πάνω από 5000Ευρώ.
Αλλά αναρωτιέμαι εαν δε πληρωθεί μέχρι την 31/01/2014 που είναι η τελική ημερομηνία πληρωμής τι γίνεται μετά? Έχει αύξηση εις διπλούν, όπως γίνεται με τα τέλη κυκλοφορίας?
Αν πληρωθεί στην ώρα του, έχω έκπτωση 1,5%!!!!

επρεπε να μου το θυμησεις τωρα αυτο.....:drummer:

Φημολογείται εντονα για αλλαγές-μειώσεις σε τέλη και φόρο πολυτελείας απο το 2014 με βάση όχι πλέον τα κυβικά.
Το άκουσα απο άτομα της πιάτσας.


Για να δούμε...

Tετοιες φημες διαδιδονται καθε χρονο, και παντα ΠΡΙΝ την καταληκτικη ημερομηνια πληρωμης των του τρεχοντος ετους.
Μετα εξαφανιζονται και οι φημες κι αυτοι που τις διαδιδουν.....
 
Έστω και έτσι ας είναι μία ακόμη χρονιά χαμένη.
Τι να πω...μια είπαν θα πληρωθεί με δόσεις, τώρα βλέπω πως τα θέλουνε όλα, πάλι καλά που δε τα βάλανε μαζί με τα τέλη, τέλους του χρόνου!
 
Επειδή είναι φόρος και όχι τέλη (λεξικό μπαμπινιώτη) θεωρώ ότι μετά την λήξη θα βεβαιώνεται σαν ληξιπρόθεσμη οφειλή όπως όλοι οι φόροι (φόρος εισοδήματος, ΦΑΠ κλπ) με την γνωστή νόμιμη προσαύξηση 1% τον μήνα και με ότι άλλο συνεπάγεται βέβαια να έχεις ληξιπρόθεσμες οφειλές .

Δεν πιστεύω ότι βεβαιώνεται το διπλάσιο (όπως τα τέλη) .

Οσο για τα "παπαγαλάκια" το έχουμε δει το έργο και πρόσφατα μάλιστα. Ακριβώς τέτοιο μήνα πέρσι είχαν κατακλύσει όλα τα sites με πίνακες με μειώσεις τεκμηρίων που έφταναν το 43% για τα μεγάλα κυβικά......

Παρασκευή έληξε η προθεσμία για τα σηματάκια, Κυριακή ανακοινώθηκε ο φόρος πολυτελείας.....

Οχι μόνο δεν βάζουν μυαλό, όχι μόνο έχουν θράσος αλλά δεν σωνόμαστε με τίποτα λέμε. Και να δώσουν κανά "τυράκι" σίγουρα θα μας περιμένουν στην γωνία, είτε βενζίνη λέγεται, είτε διόδια, είτε φόρος εισπνεόμενου αέρα.....

Ψάχνουν λεφτά και θα ψάχνουν λεφτά επί μονίμου βάσεως . Οτι κινείται και δεν κινείται θα υπερφορολογείται. Και τα περί δικαιοσύνης φόροι είναι για επικοινωνιακά τρυκ....



Υ.Γ. και καλά να έχεις κανά σοβαρό δίλιτρο να πεις "χαλάλι το χιλιαρικάκι τουλάχιστον το ευχαριστιέμαι" . Αν έχεις ξεμείνει με κανά ρετάλι είναι ακόμα πιό τραγικό....
 
Last edited:
Ο φόρος πολυτελείας των αυτοκινήτων φέτος τον ενσωματώσανε στο εκκαθαριστικό της δήλωσης και... έρχεται με δόσεις.