Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Μ' αρέσει που κάθεστε και κάνετε αναλύσεις επί των αναλύσεων με τύπους και εξισώσεις....και θέλετε και δικαιοσύνη στα τέλη κυκλοφορίας :flipout:

Συγνώμη που θα σας στεναχωρήσω αλλά για τα επόμενα (μπόλικα) χρόνια αυτό ΔΕΝ προβλέπεται. Μπορεί κάτι να αλλάξει στα εγγόνια μας....μπορεί.
 
Μ' αρέσει που κάθεστε και κάνετε αναλύσεις επί των αναλύσεων με τύπους και εξισώσεις....και θέλετε και δικαιοσύνη στα τέλη κυκλοφορίας :flipout:

Συγνώμη που θα σας στεναχωρήσω αλλά για τα επόμενα (μπόλικα) χρόνια αυτό ΔΕΝ προβλέπεται. Μπορεί κάτι να αλλάξει στα εγγόνια μας....μπορεί.

Τάσο καλημέρα.-bye-

Οι προηγούμενοι λέγαν για επανίδρυση.
Οι νυν για επανεκίνηση...

Προτείνω στις δημοτικές να τους περιμένουμε στη γωνία για μιά επανέναρξη...
 
Προτείνω στις δημοτικές να τους περιμένουμε στη γωνία για μιά επανέναρξη...

θα είμαι σκληρός που θα το πω, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να "φύγει" :goodnight: ΟΛΗ η παλιά γενιά γονείς-παπούδες (που τους έχει γίνει μια ζωή τρελή πλύση εγκεφάλου/πόρωση) και για να μην πω και ένα κομμάτι και της δικής μας γενιάς σαραντάρηδων/πενηντάριδων.
Εκεί έχω καταλήξει εγώ, από την στιγμή που τους πίνουν το αίμα και αυτοί εκεί κολλημένοι....
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Δεν ενδιαφέρεται κανείς? Μόνο για το κουτσομπολιό το συζητάμε? Καμία πρόταση άλλη δεν υπάρχει?

Υπάρχει. Να καταργηθούν. Έτσι και αλλιώς το αυτοκίνητο το πληρώνουμε πάμπολλες φορές (φόροι στην αγορά, φόροι στην βενζίνη, τεκμήρια κλπ). Και όλα αυτά ΔΙΧΩΣ να έχουμε σοβαρά μέσα μαζικής μεταφοράς (τουλάχιστον στη Θεσ/νίκη που το μόνο μέσο είναι ο ΟΑΣΘ, ο οποίος κόβει όλα τα μεταμεσονύκτια δρομολόγια).
 
θα είμαι σκληρός που θα το πω, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να "φύγει" :goodnight: ΟΛΗ η παλιά γενιά γονείς-παπούδες (που τους έχει γίνει μια ζωή τρελή πλύση εγκεφάλου/πόρωση) και για να μην πω και ένα κομμάτι και της δικής μας γενιάς σαραντάρηδων/πενηντάριδων.
Εκεί έχω καταλήξει εγώ, από την στιγμή που τους πίνουν το αίμα και αυτοί εκεί κολλημένοι....

ποια παλιά γενιά ρε Τάσο... βλέπω νέα παιδιά να "δραστηριοποιούνται" με τον ίδιο ακριβώς "τρόπο"...

Τι να πεις.... :rifle:
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Τάσο καλημέρα.-bye-

Οι προηγούμενοι λέγαν για επανίδρυση.
Οι νυν για επανεκίνηση...

Προτείνω στις δημοτικές να τους περιμένουμε στη γωνία για μιά επανέναρξη...

Ομως στις δημοτικές ψηφίζουμε αυτόν που νομίζουμε για καλύτερο δήμαρχο...
Πολλές φορες στο παρελθόν έχω ψηφίσει άλλου χρώματος υποψήφιο για δημοτικές και άλλου χρώματος υποψήφιο για νομαρχιακές εκλογές.
Επίσης στην πόλη μου (Καστοριά) η ΝΔ παίρνει σταθερά απο 50-70% στις βουλευτικές και έχει να εκλεγεί δήμαρχος με γαλάζιο χρίσμα....απο το 1990!
 
Καπως δικαιο θα ηταν τα τελη κυκλοφοριας να υπολογιζονται βαση της κυκλοφοριας του καθε αυτοκινητου (αναλογα τα χιλιομετρα που διανυει), αλλα και παλι θα ηταν δυσκολο καθε αυτοκινητο να ελεγχεται...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Ομως στις δημοτικές ψηφίζουμε αυτόν που νομίζουμε για καλύτερο δήμαρχο...
Πολλές φορες στο παρελθόν έχω ψηφίσει άλλου χρώματος υποψήφιο για δημοτικές και άλλου χρώματος υποψήφιο για νομαρχιακές εκλογές.
Επίσης στην πόλη μου (Καστοριά) η ΝΔ παίρνει σταθερά απο 50-70% στις βουλευτικές και έχει να εκλεγεί δήμαρχος με γαλάζιο χρίσμα....απο το 1990!

Δεν έχεις άδικο.
Και γω το ίδιο έχω κάνει κατά καιρούς.

Εμένα πλέον με πειράζει ότι όλοι οι υποψήφιοι στηρίζονται από τα κόμματα που έχουν διαλύσει τη χώρα.
Οπότε προφανώς θα ψηφίσω κάποιον (αν υπάρξει) που θα είναι ανεξάρτητος έστω και αν δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του!
Αν δεν υπάρξει θα πάω για ψάρεμα.

Θέλω να τιμωρήσω και το θεωρώ καλή ευκαιρία!
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Καπως δικαιο θα ηταν τα τελη κυκλοφοριας να υπολογιζονται βαση της κυκλοφοριας του καθε αυτοκινητου (αναλογα τα χιλιομετρα που διανυει), αλλα και παλι θα ηταν δυσκολο καθε αυτοκινητο να ελεγχεται...

Τι λες τώρα, τι ρύπους, και χρονολογίες και χιλιόμετρα ... :flipout: αυτα θέλουν μηχανοργάνωση και ελεγκτικούς μηχανισμούς αμερικής και βάλε....
Εδώ απλοποιούμε τα πράγματα, πάει με το "κεφάλι" η τιμολόγηση.:flipout:
 
Όσον αφορά πάντως την δική μου πρόταση και επειδή σκέφτηκα κάποια από τα αντεπιχειρήματα πριν τη γράψω να πω ότι:

1) Από τη στιγμή που είμαστε φτωχή χώρα δεν γίνεται αλλιώς πρέπει να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας.

2) Η τιμή αγοράς αναφέρεται στην αντικειμενική αξία του αυτοκινήτου και όχι την εμπορική... (δεύτερο ανέκδοτο σε μια μέρα μετά την μηχανογράφηση που έγραψα...:flipout:)

3) Τα υγραερίου όπως και άλλων τεχνολογιών αυτοκίνητα κινούνται και κάνουν χρήση του οδικού δυκτίου... Άρα ας πληρώσουν και αυτά... Βέβαια στον τύπο θα έχουν σημαντική μείωση από τους ρύπους...

4) Ότι ο πλουσιότερος πρέπει να πληρώσει περισσότερα, γνώμη μου είναι ότι δεν είναι καθόλου λαικισμός... απεναντίας το θεωρώ αυτονόητο... Αν δεν θέλει να πληρώσει περισσότερο ας μην επιλέξει καγιέν και x6 για αυτοκίνητο... δεν τον υποχρεώνει κανείς...

5) Η κατανάλωση καυσίμου πληρώνεται μέσω των φόρων του ίδιου του καυσίμου. Γιατί να επιβαρύνει τα τέλη? Ορθώς πιστεύω γράφτηκε ότι κάποιοι που έχουν τρία αυτοκίνητα και κινούν μόνο το ένα θα πρέπει να πληρώνουν το ίδιο... Είναι ξεκάθαρο και από το τύπο που πρότεινα!

Τέλη = f(Τιμή αγοράς) + f(Tιμή Ρύπων) + f(Ιπποδύναμη)...

Μπήκε κανείς στο κόπο να κάνει μερικά παραδείγματα? Είναι πιο δίκαιο ή όχι από το σημερινό?

Παιδιά πέραν του ουτοπικού του πράγματος (ότι διαβάζοντας μπορεί και να γελάν μαζί μας...) βλέπουμε ότι ούτε μεταξύ μας δεν μπορούμε να συγκλίνουμε (δεν λέω συμφωνήσουμε) οπότε μάλλον έχουν δίκιο που κάνουν ότι θέλουν και πολύ περισσότερο που δεν μας ρωτάνε...
Φαντάζομαι τι θα γινόταν αν μιλούσαμε για ένα πιο δίκαιο φορολογικό σύστημα
.
 
Προκειμένου ν' απαντήσουμε σε μια τέτοια ερώτηση (ποιος είναι ο πιο δίκαιος τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας) πρέπει πιστεύω ν' απαντηθεί πρώτα το ερώτημα ποιο ακριβώς είναι το νόημα των τελών κυκλοφορίας.

Εν ολίγης τι καλούμαστε να πληρώσουμε μέσω αυτών;

- Τη φθορά στους δρόμους; Τότε πρέπει να υπολογίζονται βάσει της φθοράς που προκαλεί το κάθε όχημα στους δρόμους (άρα βάσει χιλιομέτρων που διανύει/βάρους του οχήματος/λάστιχα που φοράει; κτλ.).

- Τη ρύπανση που προκαλείται; Τότε μιλάμε για εκπομπές ρύπων (και διανυθέντων χιλιομέτρων φυσικά).

- Το χώρο που πιάνει για πάρκινγκ; Τότε κοιτάμε όγκο οχήματος, όπως επίσης αν διατίθεται ιδιωτικός χώρος παρκαρίσματος κτλ.

- Κάτι άλλο; Ας διευκρινιστεί.

- Συνδυασμό των παραπάνω; Τότε συνδυάζονται και τα κριτήρια πληρωμής αντίστοιχα.

Εγώ πάντως ομολογώ πως δεν έχω καταλάβει ακόμα τι πληρώνουμε με τα τέλη κυκλοφορίας, δεδομένων των κριτηρίων που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή.

Επίσης δε μου φαίνεται πολύ λογικό να λέμε ότι ο Α πρέπει να πληρώνει περισσότερα τέλη απ' τον Β επειδή το αυτοκίνητο τού Α κοστίζει διπλάσιο ποσό, με την αιτιολογία ότι επέλεξε ν' αγοράσει ακριβότερο αυτοκίνητο (ενώ κανείς δεν τον υποχρέωνε). Μα το extra κόστος το έχει ήδη επωμιστεί κατά την αγορά. Οι φόροι σε αυτοκίνητο πχ. 50000 ευρώ είναι σαφώς μεγαλύτεροι απ' ό,τι σε αυτοκίνητο 25000 ευρώ. Τώρα γιατί να τα ξαναπληρώνει μέσω των τελών κυκλοφορίας (μόνο και μόνο επειδή έχει πιο ακριβό αυτοκίνητο) δεν το καταλαβαίνω. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το πιο ακριβό αυτοκίνητο το πληρώνει ήδη επιπλέον μέσω των πιο ακριβών service, ανταλλακτικών, βενζίνης (συνήθως) κτλ. Άσε που έχει και αντίστοιχη επιβάρυνση στη φορολογική του δήλωση λόγω τεκμηρίου.

Εκτός αν μας πουν ότι κοιτάξτε, τα τέλη κυκλοφορίας έχουν (και) τη λογική ότι ο κατέχων ακριβότερο αυτοκίνητο πληρώνει πιο πολλά γι' αυτό το λόγο και μόνο. Αν είναι έτσι όμως μην τα λένε τέλη κυκλοφορίας, ας τα πουν αλλιώς (άσε που ακόμα και τώρα, αν καταθέσεις πινακίδες είτε στο φτηνό είτε στο ακριβό αυτοκίνητο, δεν πληρώνεις καθόλου τέλη, άρα σ' αυτή την περίπτωση η λογική του "πληρώνω περισσότερο επειδή έχω ακριβότερο όχημα" εξανεμίζεται).
 
Καλα ψαχνετε ακομα για λογικη και κρατος δικαιου ή εστω συνεπειας ?

Να μεταναστευσετε αν ειναι αυτο ζητουμενο ....
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Όσον αφορά πάντως την δική μου πρόταση και επειδή σκέφτηκα κάποια από τα αντεπιχειρήματα πριν τη γράψω να πω ότι:

1) Από τη στιγμή που είμαστε φτωχή χώρα δεν γίνεται αλλιώς πρέπει να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας.

2) Η τιμή αγοράς αναφέρεται στην αντικειμενική αξία του αυτοκινήτου και όχι την εμπορική... (δεύτερο ανέκδοτο σε μια μέρα μετά την μηχανογράφηση που έγραψα...:flipout:)

3) Τα υγραερίου όπως και άλλων τεχνολογιών αυτοκίνητα κινούνται και κάνουν χρήση του οδικού δυκτίου... Άρα ας πληρώσουν και αυτά... Βέβαια στον τύπο θα έχουν σημαντική μείωση από τους ρύπους...

4) Ότι ο πλουσιότερος πρέπει να πληρώσει περισσότερα, γνώμη μου είναι ότι δεν είναι καθόλου λαικισμός... απεναντίας το θεωρώ αυτονόητο... Αν δεν θέλει να πληρώσει περισσότερο ας μην επιλέξει καγιέν και x6 για αυτοκίνητο... δεν τον υποχρεώνει κανείς...

5) Η κατανάλωση καυσίμου πληρώνεται μέσω των φόρων του ίδιου του καυσίμου. Γιατί να επιβαρύνει τα τέλη? Ορθώς πιστεύω γράφτηκε ότι κάποιοι που έχουν τρία αυτοκίνητα και κινούν μόνο το ένα θα πρέπει να πληρώνουν το ίδιο... Είναι ξεκάθαρο και από το τύπο που πρότεινα!

Τέλη = f(Τιμή αγοράς) + f(Tιμή Ρύπων) + f(Ιπποδύναμη)...

Μπήκε κανείς στο κόπο να κάνει μερικά παραδείγματα? Είναι πιο δίκαιο ή όχι από το σημερινό?

Παιδιά πέραν του ουτοπικού του πράγματος (ότι διαβάζοντας μπορεί και να γελάν μαζί μας...) βλέπουμε ότι ούτε μεταξύ μας δεν μπορούμε να συγκλίνουμε (δεν λέω συμφωνήσουμε) οπότε μάλλον έχουν δίκιο που κάνουν ότι θέλουν και πολύ περισσότερο που δεν μας ρωτάνε...
Φαντάζομαι τι θα γινόταν αν μιλούσαμε για ένα πιο δίκαιο φορολογικό σύστημα
.


:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 
Καλά με την ίδια λογική δεν θα έπρεπε να πληρώνουμε ούτε το ΕΤΑΚ εφ' όσον έχουμε φορολογηθεί, έχουμε πληρώσει συμβολαιογραφικά, κληρονομιές, γονικές παροχές, φόρους από ενοίκια και όλα τα κερατιάτικα.

Δυστυχώς όμως και το ΕΤΑΚ (ΦΜΑΠ) και τα Τ.Κ υπάρχουν.
Οπότε αν θέλουμε να συζυτήσουμε περαιτέρω πρέπει να θεωρούμε τα ΤΚ καθεστώς που δεν πρόκειται να λήξει.
Μόνο να ελπίζουμε να γίνει δικαιότερο. (όπως άλλωστε κόπτεται... μετά μανίας γι' αυτό η κυβέρνηση).
Ξέρετε... δικαιοσύνη, δίκαια φορολόγηση, δίκαιος καταμερισμός βαρών, κοινωνικό κράτος, κοινωνική συνοχή (εδώ ταιριάζει και το κοινωνική αντοχή...) και άλλα πολύχρωμα φούμαρα που μας βομβαρδίζουν κάθε μέρα...
 
Last edited:
Στη Γερμανία, τα τέλη κυκλοφορίας για ένα δίλιτρο βενζινοκίνητο ΙΧ κυμαίνονται από 40 έως 400 ευρώ, αναλόγως των εκπομπών CO2 και διόδια δεν υπάρχουν.

Αλλά πού να συγκρίνουμε τώρα, οι μισθοί εδώ είναι σαφώς μεγαλύτεροι και το οδικό δίκτυο μακράν πιο σύγχρονο, εκτεταμένο και καλοσυντηρημένο από το Γερμανικό... :BDGBGDB55:
 
Πολύ σωστός ο FSword... δεν το είχα σκεφτεί έτσι!

Για μένα ήταν απλό. Για να κινηθούν τα αυτοκίνητα χρειάζονται δρόμους και θέσεις στάθμευσης και επειδή στην Ελλάδα είναι λιγότερα από άλλες προηγμένες χώρες, πρέπει να πληρώσουμε λίγο παραπάνω...

Ποιοι πρέπει να έχουν την μερίδα του λέοντος σε αυτή τη δαπάνη?
Κατά τη γνώμη μου οι "έχοντες"... Γιατί?
Δια της ατόπου επαγωγής...
Δεν μπορούν να πληρώσουν οι μη "έχοντες" και ταυτόχρονα πρέπει να προστατευτεί το δικαίωμά τους να μπορούν να αποκτήσουν και συντηρήσουν ένα αυτοκίνητο.
Από εκεί προέρχoνται οι παράγοντες τιμή και κυβισμός...

Όσον αφορά τους ρύπους είναι ξεκάθαρο ότι το αυτοκίνητο δημιουργεί περιβαλλοντικά προβλήματα... όχι? Άρα?
1) Να πληρώσει αυτός που μολύνει περισσότερο
2) Να αναγκαστούμε όλοι να επιλέγουμε αυτοκίνητα βάση άλλων κριτηρίων...

Επαναλαμβάνω... δεν σε υποχρεώνει κανείς να αγοράσεις BMW ή Lexus 3500κε των 100.000Ε... Όποιος θέλει και μπορεί ας το κάνει...

Και ας επωμιστεί και τα έξοδα... όχι μόνο της αγοράς βέβαια αλλά και της συντήρησης... Όπως πληρώνει κάθε χρόνο ένα σεβαστό ποσό για το service ας πληρώσει και ένα ανάλογο ποσό στα τέλη... Το βρίσκεται άδικο?

Είναι πιο δίκαιο να πληρώνει ένα 1400κε σχεδόν τα μισά τέλη με μια x6?

Όσον αφορά τη βενζίνη είμαι απόλυτα σύμφωνος με την τιμή της, δεν θα έλεγα όχι και για ένα 20% πάνω μάλιστα...

Σε όποιον ιδιώτη δεν αρέσει δίνεται μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δοκιμάσει το μετρό και το λεωφορείο... Οι "έχοντες" που σουλατσάρουν σπίτι-περίπτερο, καλοκαιρινές αποδράσεις και το χειμώνα σκι στο Παρνασσό κάθε ΣΚ ας πληρώσουν κάτι παραπάνω...

Τόσο για τα τέλη όσο και για τη βενζίνη, εννοείται, και το έγραψα από την αρχή μιλάω μόνο για τους ιδιώτες και όχι τους επαγγελματίες...
 
Όσον αφορά τη βενζίνη είμαι απόλυτα σύμφωνος με την τιμή της, δεν θα έλεγα όχι και για ένα 20% πάνω μάλιστα...

Σε όποιον ιδιώτη δεν αρέσει δίνεται μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δοκιμάσει το μετρό και το λεωφορείο... Οι "έχοντες" που σουλατσάρουν σπίτι-περίπτερο, καλοκαιρινές αποδράσεις και το χειμώνα σκι στο Παρνασσό κάθε ΣΚ ας πληρώσουν κάτι παραπάνω...

Πολύ εύκολα το προτείνεις αυτό. Εγώ ας πούμε που μένω κοντά στην Περαία (Θεσσαλονίκη), θέλω στην καλύτερη 55 λεπτά μέχρι το κέντρο και στη χειρότερη 1 ώρα και 20 λεπτά (με το λεωφορείο). Με αμάξι 1300 κυβικών πληρώνω ήδη 60 ευρώ τη βδομάδα σε βενζίνη. Μήπως θα ήθελες να αλλάξουμε θέσεις για 2 βδομάδες, ίσα ίσα να δεις τη γλύκα του "χρησιμοποιώ λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη/επαρχία"?

Πάντα φιλικά και χωρίς διάθεση παρεξήγησης.
 
αδικια μεγαλη
εγω με 2600cc δινω αν θυμαμαι καλα 800 ε τελη και ο φιλος μου με 5500 cc 1200
αδικο

πιστευω επρεπε εγω να δινω 500 ας πουμε και αυτος 1000

ειναι κλεφτες οπως και να το δεις.
και τι τελη ? που πανε αυτα τα χρηματα?
αμα δειτε λακουβες στα γιαννενα θα κλαψετε ,αν πεσεις χανεσε στον υποκοσμο!
http://performanceautoblog.com/wp-content/uploads/2010/02/pothole.jpg

αλλα αυτο εχει και ενα καλο για την επιστημη
ειμαστε πολυ κοντα στα γιαννενα στο να τετραγωνισουμε το κυκλο .
μη δειτε τετραγωνη ζαντα απο λακουβες αστε καλητερα!
και τι λετε για τη βενζινη? 80 λεπτα επρεπε να κανει ....δε χρησιμοποιουμε ολοι το αυτοκινητο για δουλεια και οσοι το χρησιμοποιουν ας παρουν ενα σμαρτ!
και αυτα περι υποχρεωσεων αστε τα, τι δλδ δε σε υποχρεωνει να το παρεις και σε υποχρεωνει να εισαι με ενα κουβα σα στο τσατσικισταν?εξαλου καγιεν παιρνεισ με 25000 τωρα σιγα το πραγμα ,και ενας δασκαλακος μπορει να παρει!
δεν αγοραζουν ολοι καινουργια και δεν ειναι λογικο να σου καθοριζει το lifestyle η κυβερνηση!


αισχος
ντροπη
βομβα θελουν
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

αδικια μεγαλη
εγω με 2600cc δινω αν θυμαμαι καλα 800 ε τελη και ο φιλος μου με 5500 cc 1200
αδικο

πιστευω επρεπε εγω να δινω 500 ας πουμε και αυτος 1000

ειναι κλεφτες οπως και να το δεις.
και τι τελη ? που πανε αυτα τα χρηματα?
αμα δειτε λακουβες στα γιαννενα θα κλαψετε ,αν πεσεις χανεσε στον υποκοσμο!
http://performanceautoblog.com/wp-content/uploads/2010/02/pothole.jpg

αλλα αυτο εχει και ενα καλο για την επιστημη
ειμαστε πολυ κοντα στα γιαννενα στο να τετραγωνισουμε το κυκλο .
μη δειτε τετραγωνη ζαντα απο λακουβες αστε καλητερα!
και τι λετε για τη βενζινη? 80 λεπτα επρεπε να κανει ....δε χρησιμοποιουμε ολοι το αυτοκινητο για δουλεια και οσοι το χρησιμοποιουν ας παρουν ενα σμαρτ!
και αυτα περι υποχρεωσεων αστε τα, τι δλδ δε σε υποχρεωνει να το παρεις και σε υποχρεωνει να εισαι με ενα κουβα σα στο τσατσικισταν?εξαλου καγιεν παιρνεισ με 25000 τωρα σιγα το πραγμα ,και ενας δασκαλακος μπορει να παρει!
δεν αγοραζουν ολοι καινουργια και δεν ειναι λογικο να σου καθοριζει το lifestyle η κυβερνηση!


αισχος
ντροπη
βομβα θελουν

Βρε τζονιυ μου ,εγώ εάν είχα αυτοκίνητο σαν το δικό σου, μάλλον δεν θα ήθελα να αλλάξει η κατάσταση βρε αγόρι μου.Θα με βόλευε προφανώς...εκτός εαν θέλεις να πάρεις SLR τι να πώ...
Επίσης να σου πώ ότι ο Δάσκαλος δεν είναι "δασκαλάκος" τζονιυ μου..
Εαν έτρωγες τα μαθητικά σου χρόνια και εσύ διαβάζοντας ,και μετά έκανες και 5 χρόνια Πανεπιστήμιο και μετά πάλευες να μεταδόσεις γνώση στα νέα παιδιά,τότε ίσως να το καταλάβαινες αυτό..και να μιλούσες με μεγαλύτερο σεβασμό για ανθρώπους που το κάνανε ενώ εσύ όχι. Με το συμπάθιο για τα παραπάνω ,τίποτα προσωπικό ,άλλα το τελευταίο που θα ήθελα μέσα στην οικονομική μου μιζέρια να διαβάσω ,είναι 20χρονο με mercendes να μιλάει για αίσχη ντροπές και βόμβες που θέλουν αυτοί που δημιούργησαν την οικονομική κρίση.
Εγώ εάν ήμουν κυβέρνηση (και ευτυχώς για εσένα που δεν είμαι) θα είχα ειδική κατηγορία τελών για 20χρονους με 2600cc ,1000 ευρώ το μήνα.-bye-