Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Εξαιρετικό άρθρο τού Καθηγητή Πρεβελάκη γιά τούς διάφορους Μπαχαλάκηδες πού τούς θεωρεί ως μεταλλαγμένη Ακροδεξιά,πάλι απο την Καθημερινή(22/02/09)....



´Μεταλλαγμένη ακροδεξιά

Του Γεωργιου-Στυλιανου Πρεβελακη*

Το μονοπώλιο της βίας είναι θεμελιακό προνόμιο του σύγχρονου κράτους. Η κατάχρηση ή η αμφισβήτησή του υπονομεύουν το Κράτος Δικαίου, τη Δημοκρατία, τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Η ωριμότητα μιας κοινωνίας κρίνεται από την ικανότητά της να εξουδετερώνει τις δύο αυτές, de jure αντιθετικές, de facto συμπληρωματικές, αποκλίσεις.

Η Ελλάδα δυσκολεύεται να διατηρήσει ισορροπία. Μετά την κατάχρηση της κρατικής βίας κατά τη Δικτατορία, η κοινωνία έδειξε ανεκτικότητα απέναντι στην αναδυόμενη, ανταγωνιστική προς το κράτος, βία. Αντί για τον σαφή κανόνα, την «κόκκινη γραμμή», τη «μηδενική ανοχή», επικράτησαν σχετικοποιήσεις. Στο σαθρό αυτό έδαφος, άλλωστε, στηρίχτηκε πολιτικά και η «17 Νοέμβρη».

Ανάλογη υφή έχει η ελληνική πανεπιστημιακή ιδιαιτερότητα, οι «μπαχαλάκηδες». Η κλιμακούμενη χρήση της βίας, αρχικά φραστική και στη συνέχεια φυσική, δεν αντιμετωπίστηκε εξαρχής με ενιαίο και σταθερό τρόπο. Αντιθέτως, έγινε αποδεκτή από την πανεπιστημιακή κοινότητα, ενοχική και βαθύτατα διαιρεμένη μετά τη Δικτατορία. Αλλοι από δειλία, άλλοι αποσκοπώντας να την αξιοποιήσουν προσωπικά στον ενδοπανεπιστημιακό ανταγωνισμό ή και για εξωπανεπιστημιακές πολιτικές σκοπιμότητες, πολλοί πανεπιστημιακοί δάσκαλοι υπέθαλψαν την αντιδημοκρατική λειτουργία της φοιτητικής κοινότητας και των παραφυάδων της. Εθεσαν σε κίνηση μια διαδικασία η οποία σήμερα στρέφεται και εναντίον τους.

Φθάσαμε έτσι «ανεπαισθήτως» στην τρομακτική σημερινή κατάσταση. Δειγματοληπτικά: εντειχισμός του Θάνου Βερέμη, παρεμπόδιση πανεπιστημιακών εκλογών, διακοπή θεατρικών παραστάσεων, τέλος το πρόσφατο επεισόδιο στο πολιτιστικό κέντρο του Πανεπιστημίου. Πρόκειται για σαφείς και απροκάλυπτες βίαιες αμφισβητήσεις της ελευθερίας της έκφρασης. Πίσω από τη διαφανή επικάλυψη αριστερόστροφων ιδεολογιών, υποβόσκουν καταπιεσμένα ακροδεξιά ανακλαστικά.

Η κλιμακούμενη ιδιωτικοποιημένη βία δεν αντιμετωπίζεται με καταστολή. Χρειάζεται ένα μονολιθικό κίνημα κατηγορηματικής απόρριψης, ώστε οι πράξεις βίας να καταστούν πολιτικά αναποτελεσματικές· δηλαδή, επιστροφή στο ενιαίο δημοκρατικό μέτωπο των πρώτων μεταδικτατορικών ετών, χάρη στο οποίο τέθηκε οριστικός και δυναμικός φραγμός στις απόπειρες για επαναφορά της δικτατορίας. Πολύ περισσότερο από τις συνήθεις «δεξιές» εκκλήσεις για ενισχυμένη αστυνομική αντιμετώπιση, τη μεταλλαγμένη ακροδεξιά ανησύχησαν οι πρόσφατες παρεμβάσεις από τον «αριστερό» Γιάννη Πανούση.´


Οι επιθέσεις εναντίον ανθρώπων πού πρόσκεινται στηνΔημοκρατική Αριστερά και καταδικάζουν απερίφραστα όλο αυτό το μπάχαλο πιθανότατα θά ενταθούν το επόμενο διάστημα με σκοπό την κατατρομοκράτησή τους.
Θυμίζουμε πώς ο Ενρίκο Μπερλίγκουερ τού Ιταλικού Κ.Κ. πού έπαιρνε ποσοστά πάνω απο 35% υπήρξε ένας απο τούς μεγαλύτερους πολέμιους τών Ερυθρών Ταξιαρχιών και άλλων ακροαριστερών οργανώσεων....
Τό ίδιο πρέπει να συμβεί και στην Ελλάδα..
Ενα Δημοκρατικό Μέτωπο καταδίκης και πλήρους απόρριψης τής τυφλής Βίας και τής κατατρομοκράτησης τών Πανεπιστημίων πρίν να ειναι πολύ αργά.
 
Καί άλλο άρθρο τού Νίκου Ξυδάκη απο την Καθημερινή,πού μόνον ως ´συντηρητικός´δέν μπορεί να χαρακτηριστεί......................

Τυφλή λατρεία του θανάτου

Tου Νικου Γ. Ξυδακη

Ο ξυλοδαρμός του εγκληματολόγου Γιάννη Πανούση, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μέσα σε πανεπιστημιακό χώρο, από ομάδα κουκουλοφόρων, μάς περνάει σε άλλη φάση από τις ταραχές των Δεκεμβριανών και τις συμβολικές δράσεις που ακολούθησαν. Αν η βία των διαδηλωτών στους δρόμους, με το συναισθηματικό φορτίο ενός αθώου νέκρου παιδιού, μπορεί να βρει εξηγήσεις, ακόμη και δικαιολογίες, η τυφλή τραμπούκικη βία εναντίον οποιουδήποτε διαφωνούντος ή κριτικά ιστάμενου, δεν μπορεί να προβάλει καμία πολιτική αξίωση.

Η βία, με αυτή τη μορφή και αυτή την τυφλότητα, δείχνει τους φορείς της αποκομμένους από κάθε πολιτική παράδοση πλην μηδενισμού, αποκομμένους εν πολλοίς από το εξεγερμένο σώμα του Δεκέμβρη, αποκομμένους από την πραγματικότητα. Είναι βία μη πολιτική· είναι βία που συγγενεύει πολύ περισσότερο με τη βία των μητροπολιτικών συμμοριών, των φυλών του περιθωρίου, και των παραβατικών ντεσπεράντος των γκέτο και των slums.

Είναι η Αθήνα όμως slum; Είναι φαβέλα και παραγκούπολη; Οχι. Μπορεί να διακρίνονται πλέον έντονα οι μητροπολιτικοί χαρακτήρες, μπορεί οι τάξεις των επισφαλών εργαζομένων να πληθαίνουν, το πρεκαριάτο να διογκώνεται και η μεσαία τάξη να αδυνατίζει, μπορεί οι 1,5 εκατομμύριο μετανάστες να πιέζουν τις δημόσιες υποδομές προς το όριο θραύσεως, μπορεί η φαύλη διοίκηση να διαχέει μια αίσθηση ανομίας και ατιμωρησίας στον δημόσιο χώρο, μπορεί ο καπιταλισμός να είναι άπληστος και ανάλγητος, παρ’ ολ’ αυτά η Αθήνα δεν είναι Σάο Πάολο, Λάγος, Βομβάη· δεν είναι καν τα Γόμορρα που περιγράφει ο Ιταλός συγγραφέας Ρομπέρτο Σαβιάνο, αναλύοντας την κατίσχυση του τρόμου της Καμόρα στον ιταλικό Νότο.

Η βία που εξαπολύεται από μεμονωμένες ομάδες εν ονόματι μιας ανώνυμης οργής, από άτομα που αυτοχρίζονται Ζορό και τιμωροί, η βία που στρέφεται τυφλά και αυτάρεσκα εναντίον του αριστερού Γιάννη Πανούση λ.χ., ή του Γ. Παπαδάτου, όπως και η απρόκλητη επίθετη εναντίον του τ. προέδρου της ΓΣΕΕ Χρ. Πολυζωγόπουλου, παλιότερα, αυτή η βία δεν αμφισβητεί το μονοπώλιο της κρατικής βίας, δεν είναι επαναστατική αντιβία· απεναντίας, είναι κατοπτρικό ισοδύναμο της αυθαίρετης, καταχρηστικής κρατικής βίας, είναι η πλήρης έκπτωση του λόγου και των ορίων, είναι η άκριτη υποταγή στη λατρεία της καταστροφής και του θανάτου.

Οχι. Καμία πολιτική επαναστατική παράδοση, καμία ρομαντική κληρονομιά, δεν μπορεί να χωρέσει αυτό τον άξεστο τσαμπουκά, την τζάμπα μαγκιά: μια ομάδα ανωνύμων νταήδων να αφήνει αιμόφυρτο ή ημιθανή έναν άνθρωπο που διατυπώνει τις αντιρρήσεις του επώνυμα και διά λογου, όχι με βόμβες. Καμία επαναστατική παράδοση δεν μπορεί να χωρέσει το νταηλίκι του «τζάμπα τρώμε και πίνουμε» στα μαγαζιά των Εξαρχείων, στην ταβέρνα ενός μεροκαματιάρη που κρέμεται από δάνεια· ο λύκος δεν κυνηγάει στην περιοχή του, στα μαρκαρισμένα του· μόνο οι πτωματοφάγες ύαινες δεν αναγνωρίζουν όρια.

Ούτε χωρούν σε καμιά πολιτική επαναστατική παράδοση οι τυφλοί πολυβολισμοί κτιρίων και η τοποθέτηση βομβών ισχύος Βυρητού και Βαγδάτης. Αυτές οι ενέργειες μαρτυρούν μέθη των όπλων και απογείωση από το έδαφος του πραγματικού, μαρτυρούν ανθρώπους ματαιωμένους ασφαλώς, πληγωμένους, με συσσωρευμένο μίσος για το Σύστημα, αλλά επίσης ανθρώπους έξω από τη σφαίρα του έλλογου και της συμπόνιας, ανθρώπους που βουλιάζουν στην απανθρωπιά όσο ακριβώς και οι δυνάστες που μέμφονται. Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε πώς ένας νεκρός καθηγητής ή ένας κρατήρας από βόμβα στην πόλη διακονούν την κοινωνική δικαιοσύνη ή την πορεία προς την ουτοπία. Αντιθέτως, κρίνοντας από τον πόνο των κρατήρων της Βυρητού, από τον πόνο των ακρωτηριασμένων και των ορφανών των εμφυλίων, εκεί και αλλού, εκεί και εδώ, με ισχυρή πάντα τη μνήμη του εμφυλίου και του αδελφικού αίματος στη Μεσόγειο, τα Βαλκάνια, την Ελλάδα, γνωρίζουμε πολύ καλά, κυτταρικά, πού πάνε οι κοινωνίες με συμμορίτικη βία, με τυφλά χτυπήματα, με φυλές επιδρομέων και τιμωρών, με κρατήρες στο σώμα της πόλης.

Μεσούντος του ταραγμένου Δεκεμβρίου, είχαμε γράψει για το ενδεχόμενο η εξεγερσιακή ορμή και τα δρώντα καινοφανή υποκείμενα να χάσουν τα πολιτικά προτάγματα και να υποπέσουν στην τυφλότητα. Φοβόμασταν ότι μπορεί να χαθεί η δυνατότητα μετασχηματισμού του υπαρξιακού τινάγματος σε πολιτική σκέψη, σε επανορισμό του κοινοτικού βίου και του δημόσιου χώρου. Επιχειρούσαμε μάλιστα να βρύμε κάποιες αναλογίες με το φαινόμενο του ιδιότυπου ιταλικού εμφύλιου στα τέλη της δεκαετίας ’70, όταν από ένα μαζικό εξεγερμένο φοιτηταριάτο και νεανικό προλεταριάτο πήγασε διάχυτη η αντικρατική βία, συγκροτήθηκαν εναλλακτικές κοινοτικές δομές, μα εντέλει εκφυλίστηκαν σε ένοπλο αντάρτικο πόλης, λουτρά αίματος και μαζική καταστολή. Σε ιστορικό τραύμα.

Ο αναδυόμενος μηδενισμός και η λατρεία θανάτου έλκουν την καταγωγή τους από το Viva la Muerte των φρανκικών μελανοχιτώνων, ή από τον γραφικό αναρχικό βομβιστή του τέλους του 19ου αιώνα και των αρχών του 20ού, στο ζενίθ της Βιομηχανικής Επανάστασης και της αποικιοκρατίας. Πόσο πειστικές ή γοητευτικές μπορεί να είναι αυτές οι εικόνες στις σημερινές κοινωνίες της γνώσης, στις κοινωνίες των παγκοσμιοποιημένων κινδύνων και των δικτυακών κοινοτήτων; Πώς μπορεί η θανατολατρεία να είναι δραστικότερη από την ενόραση της ουτοπίας, τον κοινοτισμό, την αλληλεγγύη, την αγάπη και τη συμπόνια, τους πυρήνες της ελευθεριακής σκέψης; Δεν ξέρω.

Η λατρεία της βίας και ο μηδενισμός, παρόντα και τον Δεκέμβριο αλλά όχι κυρίαρχα, φωνασκούν τώρα πολύ ισχυρότερα από τις έλλογες και ρομαντικές τάσεις, και δίνουν τον δυσοίωνο τόνο τους, παρότι μειοψηφούν απελπιστικά. Ελάχιστες ενέργειες ελαχίστων ομάδων, με δραματικό όμως αντίκτυπο, είναι ικανές να σκεπάσουν τη δίψα για ζωή και δημιουργία που χαρακτηρίζουν το απολύτως πλειοψηφικό ρεύμα της νεολαίας. Το πρεκαριάτο δεν ζητάει τον θάνατο των άλλων, ζητάει τη ζωή που του ανήκει.
 
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Μπορούμε επιτέλους να αποσυνδέσουμε το θέμα της δολοφονίας του Αλέξη με όλα τα άλλα γεγονότα?


Όταν όλα αυτά είναι αποτελέσματα στο που έχει περιέλθει η κοινωνία, δεν είναι τελείως ξένα μεταξύ τους.
 
Εντελώς ξένα. (ΙΜΟ πάντα)
Το ότι κάποιοι (και απ τις 2 πλευρές) εκμεταλλεύτηκαν και εκμεταλεύονται ένα τραγικό γεγονός δεν μου λέει κάτι.
Υπήρξε μια αύξηση βίας (από μαθητές αλλά και κόσμο που δεν έχει σχέση με αντιεξουσιαστές) αλλά τελείωσε εκεί.
Το ότι κάποιοι συνεχίζουν (οι οποίοι άλλωστε ποτέ δεν σταμάτησαν) δεν έχει σχέση με την δολοφονία.
 
Εδώ χτυπάει σου λέει μια πεταλούδα τα φτερά της στη Βομβάη και πιάνει να ρίχνει χαλάζι στο Λονδίνο.

Τα πράγματα συνδέονται μεταξύ τους, ασχέτως του εάν δεν είναι γειτονικοί κρίκοι στην αιτιακή τους διαδρομή. Συνδέονται από της φύσης τους ή κάποιοι τα έχουν συνδέσει, αδιάφορο, το θέμα είναι πως υπάρχει επιρροή στην εξέλιξη των γεγονότων.
 
Μπορούμε επιτέλους να αποσυνδέσουμε το θέμα της δολοφονίας του Αλέξη με όλα τα άλλα γεγονότα?

Σε ποιον το λές αυτό??Μήπως ζητείται και λογοκρισία τού Τύπου??
Aποσυνδεδεμένο είναι.
Αλλά πανω στο πτωμα τού Αλέξη,σκυλεύουν διάφοροι αληταράδες που τρομοκρατούν τα Πανεπιστημια και Δημοκρατικούς Πολίτες..
Και επιτέλους υπάρχουν πολλές Δημοκρατικές Φωνές που διαχωρίζουν την θέση τους απο ´αντεξουσιαστές´και Μπαχαλάκηδες...
Οσα γράφει η Καθημερινή ειναι Γεγονοτα που δεν χωράνε αμφισβήτηση..
Κανείς δεν κανει αναφορά στις ειρηνικές Πορείες τών πρώτων ημερών..
Αλλά οι Αναφορές γίνονται στο Κινημα τών Φασιστοειδών που έχει γίνει Κράτος εν κράτει δρώντας ως Μελανοχίτωνες...
Και πρώτη απολους οφείλει η Δημοκρατική Αριστερά(οπως κάποτε έκανε το Κ.Κ.Ιταλίας) να διαχωρίσει την θέση της.
Ευτυχώς,κάθε μερα που περνάει αυτή καθίσταται πιό σαφής και πιό κρυστάλλινη...
Η Αριστερά δεν έχει καμιά σχέση μέ ολο αυτό τον συρφετό.
Και είναι αυτή πού πρέπει πρώτη απ´όλους να καταδικάζει αυτά τα φαινόμενα...
Και δεν ειναι τυχαίο ,που οι Μπαχαλάκηδες άρχισαν να χτυπάνε Αριστερούς σαν τον Πανούση γιατί τούς χάλασε τήν σούπα τής ´επανάστασης´.
 
Αυτό που λέω είναι ότι κάποιοι αντιεξουσιαστές, μπαχαλάκηδες κλπ (βάλτε ότι χαρακτηρισμό θέλετε) τα έκαναν και πριν και θα τα κάνουν συνέχεια.
Δεν έχει σχέση η δολοφονία του Αλέξη με όλα αυτά.
 
Τά άρθρα που παρετέθησαν κάνουν αναφορές στην Λειτουργία τού Παρακρατικού ´Χωρου´,όπως και τά σχόλια πού τά συνοδεύουν...
Το πώς εκμεταλλεύτηκε με άλλα λογια μια μερίδα οπαδών τής Τυφλής Βίας-πού ειναι καινούριο ,ποιοτικά και ποσοτικά,φαινόμενο-την άνανδρη Δολοφονία...
Ο στόχος τής Κοινωνίας θάπρεπε νάναι η Δημιουργία Συλλογικών Ειρηνικών Κινημάτων με συμμετοχή χιλιάδων ή εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών...
Η Παρουσία τού ´Χώρου´και τών Μπαχαλάκηδων είναι αντικειμενικά εμπόδιο...
Οι επιθέσεις που συμβαίνουν πλέον είναι ´τυφλές´και απέναντι σε οποιονδήποτε καταδικάζει την δράση τους.
 
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

[...]Ο στόχος τής Κοινωνίας θάπρεπε νάναι η Δημιουργία Συλλογικών Ειρηνικών Κινημάτων με συμμετοχή χιλιάδων ή εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών...
[...]

Και μετά δέχομαι εγώ και άλλοι κριτική για αφ υψηλού τοποθετήσεις, ποδηγετήσεις, και λοιπά.
Το ποιος θα "έπρεπε" να είναι ο στόχος της κοινωνίας πηγάζει από πού και εκφράζεται από ποιους? Αν είναι η δικιά σου προσωπική άποψη τότε πάω πάσο. Αν πάλι θεωρείς ότι αυτή είναι η κυρίαρχη πολιτική άποψη που επικρατεί στη σημερινή Αριστερά, ε τότε όσο εμπόδιο σε οποιαδήποτε πραγματική αλλαγή είναι τα μπάχαλα άλλο τόσο είναι και το μίγμα "Αριστεράς" και "Γκάντι".

Μιλάς για χιλιάδες και εκατοντάδες χιλιάδες πολιτών. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο όριο? Ποσοστό? Πρέπει να είναι πλειοψηφία ή όχι?
Και αυτές οι χιλιάδες όποτε επιχείρησαν να δημιουργήσουν "κίνημα" τι βρήκαν μπροστά τους εκτός από τη βία του Κράτους και τους φύλακές τους? Εκεί, ποια πρέπει να είναι η απάντηση? Γαρύφαλα?

Αυτές τις ειρηνικές προτροπές, που φυσικά ποτέ στην Ιστορία δεν έφεραν αποτέλεσμα, τις επικροτούν μόνο όποιοι δεν έχουν την τόλμη ή έχουν το συμφέρον να μην αλλάξει τίποτα. Δηλαδή ολόκληρη η σύγχρονη Αριστερά.

Η χρήση βίας πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Τελεία και παύλα. Η στρατηγική, η επιλογή χρόνου, τρόπου, στόχων είναι ένα μεγάλο θέμα το οποίο φυσικά δεν αφορά καν τους "φιλειρηνιστές-αριστερούς" οι οποίοι προφανώς αρνούνται ακόμα και τις ίδιες τους τις ρίζες με αυτό τον τρόπο.

Βολεύει και εσένα και φυσικά πολλούς άλλους να θεωρείτε ότι η καθώς-πρέπει επανάσταση, η γνήσια είναι μόνο αυτή που ευαγγελίζουν οι διάφορες "αριστερές" δυνάμεις και ακόμα περισσότερο σας βολεύει να συγχέετε συνειδητά τα χουλιγκάνια και τα κάθε λογής βλαμμένα με οτιδήποτε βρίσκεται αριστερότερα της "αριστεράς σας".

Επιτέλους, μιας και δεν έχετε το θάρρος της ριζικής ρίξης με το σύστημα και το Κράτος (και πώς να το έχετε άλλως τε ως κοινοβουλευτικά η wannabe κοινοβουλευτικά κόμματα) αποκτήστε τουλάχιστον το θάρρος της ευθείας πολιτικής κριτικής χωρίς τη λάσπη ως εργαλείο...
 
αρα να φανταστω Mczab οτι λυπηθηκες που δεν εσκασε η βομβα στην citi?
 
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Μπορούμε επιτέλους να αποσυνδέσουμε το θέμα της δολοφονίας του Αλέξη με όλα τα άλλα γεγονότα?

Θα μπορούσαμε αν υπήρχε η διάθεση. Αντίθετα βλέπεις ότι υπάρχει συστηματική προσπάθεια λασπολόγησης και συκοφάντησης κάθε ανατρεπτικής ιδέας που δεν μπαίνει σε καλούπι συγκεριμένης νοοτροπίας και πρακτικής.
 
αρα να φανταστω Mczab οτι λυπηθηκες που δεν εσκασε η βομβα στην citi?

Larry αν δεν σε ήξερα θα έλεγα ότι η ερώτηση είναι τουλάχιστον προβοκατόρικη. Έχεις μπερδέψει κι εσύ αυτό που είπα παραπάνω ή με θεωρείς εντελώς βλάκα.
Όχι μόνο δε λυπήθηκα αλλά την κίνηση αυτή και την επιλογή στόχου την θεωρώ εντελώς ηλίθια. Δεν πιστεύω ότι εξυπηρετεί σε τίποτα το στόχο ανατροπής του Κράτους ή του καπιταλισμού αν θες, παρά μόνο εκτονώνει τον "αντιαμερικανικό" ελληνικό τσαμπουκά του κώλου. Σαν αυτόν που γίνεται από τις πορείες του ΚΚΕ που καταλήγουν όλες στην Αμερικάνικη Πρεσβεία ακόμα και αν γίνονται για την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής...
Φυσικά και δεν λυπήθηκα γιατί αποδεικνύει ότι αυτοί που έχουν τα "μέσα" και τα "καρύδια" δεν έχουν το μυαλό να τα χρησιμοποιήσουν προς τη σωστή κατεύθυνση. Ούτε σε ήρωες πιστεύω για να εγκρίνω τη δράση αυτού του είδους, ούτε όμως και σε "ώριμα" κινήματα και "μαζικότητες" που τις καπελώνουμε κατά το δοκούν.
 
εγω ρωτησα διοτι ημουν σιγουρος απο μενα θα την δεχοσουν μαναμ:a0210:

επειδη οπως εκφραστηκες αφησες σκιες για αυτο εβαλα τα πραγματα στην θεση τους για να μην σε ρωτησουν αλλοι
 
Άντε...

Πιάστε τα όπλα......................

Δε πάμε καλά.

Ξεχνάς ότι τα όπλα βγήκαν από την "άλλη πλευρά" πρώτα. Όχι στις 6/12. Πριν από πολλές δεκαετίες. Παγκόσμια.
Και μάλιστα από την πλευρά της "Δημοκρατίας", της "Τάξης", των "κατοχυρωμένων συνταγματικών δικαιωμάτων", κτλ.

Υπάρχουν δύο αντιδράσεις, η μία είναι να γυρίσεις και το άλλο μάγουλο. Η άλλη είναι να απαντήσεις με αντίστοιχο τρόπο.

ΥΓ. Η υπογραφή σου είναι πάρα πολύ καλή και επίκαιρη. Η καταπίεση δεν είναι μόνο "εθνικού" και "φυλετικού" τύπου όπως αυτή που ένιωσε ο Κολοκοτρώνης. Είναι και "ταξικού" και εν τέλει ανθρώπινου.
 
εγω ρωτησα διοτι ημουν σιγουρος απο μενα θα την δεχοσουν μαναμ:a0210:

επειδη οπως εκφραστηκες αφησες σκιες για αυτο εβαλα τα πραγματα στην θεση τους για να μην σε ρωτησουν αλλοι

Δεν έχεις κι άδικο...:a0210:
 
Ευτυχώς πού υπάρχουν και αριστεροί πού ´ξεχάσανε´τίς ρίζες τους,γιατί αυτές οι ρίζες δημιούργησαν στρατόπεδα Συγκεντρωσεως,Ψυχιατρικές ´αναμορφώσεις´,εκτοπίσεις,παιδιά να καρφώνουν τούς γονείς τους στην ´Πολιτιστική Επανάσταση´,Ερυθρούς Χμέρ και πολλά άλλα.
Και ευτυχώς πού οι ιδέες περί βίας δέν έχουν ριζώσει στίς Κοινωνίες,αν και τά σημερινά φαινόμενα είναι αρκούντως ανησυχητικά και θυμίζουν Τάγματα Εφόδου.
Η Βία ως Αντι-βία είναι δεκτή σε δικτατορικά Καθεστώτα ,τύπου Χούντας,Φράνκο,Πινοτσέτ ή σε Εθνικοαπελευθερωτικούς Αγώνες εναντίον Κατοχικών Δυνάμεων
Βεβαια η ´ακροαριστερά´βάσει τής θεωρίας της έχει ´θυμώσει´πού το ´Προλεταριάτο´δέν τήν ακολουθεί και το μόνον που επιθυμεί ειναι η περαιτέρω εξαθλίωσή του μπάς και κάποια στιγμή ´ξυπνήσει´...
Στάχτη και μπούρμπερη λοιπόν ανεξαρτήτως Θυμάτων και κόστους σέ αίμα γιά να επιτευχθεί ο ´ευγενής σκοπός´...
Εκεί υπεισέρχονται και οι Μπαχαλάκηδες που θυμίζουν Φασίστες πού επιτίθενται,καταστρέφουν,πλιατσικολογούν και χτυπάνε οποιονδήποτε τούς αντιτίθεται ξεπερνώντας Θεωρητικούς τού ´Χώρου´τής δεκαετίας 70-80 πού όντως ήταν αρκετοί απο αυτούς,άλλου τύπου άνθρωποι με ιδεαλισμό και ρομαντισμό.
Οπότε είναι λογικό ο μεγαλύτερός τους Εχθρός να είναι η ´συμβιβασμένη Καθεστωτική Αριστερά´.....
Δεν βλέπω καμιά κατασυκοφάντηση ,ούτε παραπληροφόρηση στούς Ξυλοδαρμούς Πανούση,Παπαδάτου,Δρίτσα,ουτε στά Χτισιματα τών Γραφείων Καθηγητών,ούτε στις κλοπές εντός τών Πανεπιστημίων αλλά και στίς τεράστιες καταστροφές πού προκάλεσαν και προκαλούν ´επαναστάτες´πού επιτίθενται σε οιανδήποτε Μορφή Γνώσης επιθυμώντας να μετατρέψουν τίς Κοινωνίες σέ Κοινωνίες Υπανάπτυκτων και φοβισμένων ανθρώπων..
Αυτά δεν έχουν καμιά σχέση μέ τον Γκράμσι και την Ευρωπαϊκή Αριστερά πού τόλμησε να καταδικάσει απερίφραστα τήν ´Ακρα Αριστερά´και τίς ´Ενοπλες Ομάδες´..
Αρκετό αίμα έδωσε η Ελλάδα στον Εμφύλιο για νά αντέξει Ουτοπίες πού θα οδηγούσαν σέ ´Αντ-Εξουσία´χειρότερη και από την πιό στυγνή Αστική Εξουσία.
Η Βία σε Δημοκρατικά Καθεστώτα γεννά Τέρατα..
Οι Αλλαγές επέρχονται μονον με την Συμφωνη γνώμη τής Πλειοψηφίας τών Πολιτών...
Αυτό δά έλειπε να τιμωρούμε τούς Πολίτες επειδή δεν ακολουθούν τίς όποιες Ιδέες μας..
Αλλως τε οι ´θολές´ιδέες τής ´Ακρας Αριστεράς´ και τού ´Χωρου´-πού έχει αλλάξει πλέον ποιοτικά πρός το πολύ χειρότερο-αποτελούν εμπόδιο για οποιαδήποτε Προοδευτική Μεταρρύθμιση γιατί συντηρητικοποιούν τον κόσμο.
Ουδέν πρόβλημα έχω προσωπικά ,εάν θεωρηθώ ως ´συμβιβασμένος´ή ως Ρεφορμιστής...
Πάντα ήμουν υπέρ των Παραδόσεων τής Ευρωπαϊκής Αριστεράς και καταδίκαζα και θα καταδικάζω (περισσότερο πιά τώρα πού οι Μελανοχίτωνες αρχίζουν να κυριαρχούν στούς ´επαναστατικούς χώρους´σέ σχέση με το παρελθόν)τήν Τυφλή Βία αλλά και οποιαδήποτε ´ένοπλη βία´πρός το συμφέρον τού Λαού.
Επαναλαμβάνω πώς δεν βλέπω καμιά λάσπη αλλά Γεγονότα,που οδηγούν σε μεγαλύτερο Σκοταδισμό...
Η Αριστερά ήταν πάντα υπέρ τής Γνώσης,τής Μορφωσης και τής Παιδείας γιά Ολους...
Σκοταδιστικές συμπεριφορές πού προέρχονται είτε απο το επίσημο Κράτος,είτε απο ´εραστές τού Μπάχαλου´θα καταδικάζονται απερίφραστα.
Και εύχομαι όλοι οι προοδευτικοί πολίτες,αλλά και η Αριστερά να διαχωρίσει οριστικά και αμετάκλητα την θέση τής απο κάθε ακροδεξιό που φορά ´Κόκκινη Προβιά´.
 
Last edited: