Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Θα μπορούσαμε αν υπήρχε η διάθεση. Αντίθετα βλέπεις ότι υπάρχει συστηματική προσπάθεια λασπολόγησης και συκοφάντησης κάθε ανατρεπτικής ιδέας που δεν μπαίνει σε καλούπι συγκεριμένης νοοτροπίας και πρακτικής.

Αμα σε ενοχλουν τά άρθρα της Καθημερινής να ζητήσεις απο την Διαχείριση να τά θέσει ´εκτός νόμου´ή να κάνεις μήνυση στούς συντάκτες τους για λασπολογία.:D
Το ξανάπαμε.
Το τί ορίζεις εσύ ως ανατρεπτική ιδέα δέν είναι υποχρεωτικό να γίνει αποδεκτό απο οιονδήποτε άλλον...
 
Αλλως τε οι Σιδηρογροθιές και τά Λοστάρια ποτέ δεν ειχαν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν απο ομάδες ´αντεξουσιαστών ´τού 70 ή τού 80.
Αυτό απο πρώτο χέρι..
Τα σημερινά φαινόμενα να μπουκάρουν ομάδες Κουκουλοφόρων σέ Αιθουσα όπου μιλούσε ο Πανούσης να ζητάνε απο τούς παρευρισκόμενους να ξαπλώσουν στο πάτωμα και εν συνεχεία να τού επιτίθενται άνανδρα θυμίζουν πρακτικές Γκοτζαμάνη.
Μονον το τρίκυκλο έλειπε.
 
Θα σου κάνει εντύπωση το πόσο συμφωνώ με πολλά. Από την άλλη λυπάμαι, αλλά τις "πλειοψηφίες" δεν τις εμπιστεύομαι πλέον. Τουλάχιστον όχι στη μέθοδο. Ας ακολουθήσει λοιπόν ο καθένας το δρόμο του προς τον κοινό (ελπίζω) στόχο. Εκτός αν θεωρήσουμε ότι αυτός είναι εξ ορισμού διαφορετικός.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Αμα σε ενοχλουν τά άρθρα της Καθημερινής να ζητήσεις απο την Διαχείριση να τά θέσει ´εκτός νόμου´ή να κάνεις μήνυση στούς συντάκτες τους για λασπολογία.:D
Το ξανάπαμε.
Το τί ορίζεις εσύ ως ανατρεπτική ιδέα δέν είναι υποχρεωτικό να γίνει αποδεκτό απο οιονδήποτε άλλον...

Μην θεωρείς αυτονόητο ότι όλα τα σχόλια μου απευθύνονται σε εσένα ειδικά όταν τα quote είναι σε άλλον. Παίζουν κι άλλοι μπάλα εδώ αν το έχεις ξεχάσει...
Μην υποβαθμίζεις τον ρόλο αυτών που έσπευσες χθες να προστατεύσεις από το χαρακτηρισμό "χειροκροτητές". Έτσι τους προσβάλλεις περισσότερο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Μην υποβαθμίζεις τον ρόλο αυτών που έσπευσες χθες να προστατεύσεις από το χαρακτηρισμό "χειροκροτητές". Έτσι τους προσβάλλεις περισσότερο.

Το επαναλαμβάνεις συνέχεια αυτό και είναι προσβλητικό.

Τουλάχιστον μην το πετάς στον αέρα και όποιον πάρει η μπάλλα..........
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Μην θεωρείς αυτονόητο ότι όλα τα σχόλια μου απευθύνονται σε εσένα ειδικά όταν τα quote είναι σε άλλον. Παίζουν κι άλλοι μπάλα εδώ αν το έχεις ξεχάσει...
Μην υποβαθμίζεις τον ρόλο αυτών που έσπευσες χθες να προστατεύσεις από το χαρακτηρισμό "χειροκροτητές". Έτσι τους προσβάλλεις περισσότερο.

Εσύ μίλησες γιά χειροκροτητές και όχι εγώ ´παγιδεύοντας´τους μάλιστα στο να μήν μπορούν να συμφωνήσουν,εάν και εφ´όσον προκύψει, μαζί μου.;)
Δεν προστάτεψα κανέναν ,γιατί ο καθενας μπορεί να μιλήσει γιά τον εαυτό του.
Και πίστεψέ με,γνωρίζω πολύ καλά πώς ο καθενας εκκινεί απο διαφορετική οπτική.
Οσο γι´αυτό πού γράφεις στό προηγούμενο πόστ σου,ειλικρινά δεν γνωρίζω εάν υπάρχει κοινός στόχος...
Αλλά η συνομιλία μας πάντα έχει ενδιαφέρον,ακόμα και εάν κάποια πράγματα λέγονται καθ´υπερβολήν ...
Στον προφορικό λόγο πιθανώς ,εν είδει πειράγματος,οι εκατέρωθεν υπερβολές νάσαν περισσότερες.:flipout::flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Εσύ μίλησες γιά χειροκροτητές και όχι εγώ ´παγιδεύοντας´τους μάλιστα στο να μήν μπορούν να συμφωνήσουν,εάν και εφ´όσον προκύψει, μαζί μου.;)
Δεν προστάτεψα κανέναν ,γιατί ο καθενας μπορεί να μιλήσει γιά τον εαυτό του.
Και πίστεψέ με,γνωρίζω πολύ καλά πώς ο καθενας εκκινεί απο διαφορετική οπτική.
Οσο γι´αυτό πού γράφεις στό προηγούμενο πόστ σου,ειλικρινά δεν γνωρίζω εάν υπάρχει κοινός στόχος...
Αλλά η συνομιλία μας πάντα έχει ενδιαφέρον,ακόμα και εάν κάποια πράγματα λέγονται καθ´υπερβολήν ...
Στον προφορικό λόγο πιθανώς ,εν είδει πειράγματος,οι εκατέρωθεν υπερβολές νάσαν περισσότερες.:flipout::flipout:

Το να μην υπάρχει κοινός στόχος το θεωρώ ανησυχητικό όχι για εμάς τους δύο γιατί δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου αλλά για τους πολιτικούς χώρους που υποτίθεται ότι εκπροσωπούμε. Θεωρητικά λοιπόν θα έπρεπε να συμφωνούμε (με τις όποιες υπερβολές να περιλαμβάνονται). Το ότι δεν γίνεται αυτό θα έπρεπε να προκαλεί ανησυχία και στους δύο αν και φυσικά εξηγεί και πολλά από τα γεγονότα παγκόσμιας εμβέλειας των τελευταίων 100 ετών.

Με το "χειροκροτητές" έχει γίνει πολύ θέμα και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Να το κάνω "παθητικά συμφωνούντες" να τελειώνουμε?
Ούτε με ενδιαφέρει να "παγιδεύσω" κανέναν διότι δεν μπαίνω στη διαδικασία προσωπικής κόντρας με ανθρώπους που δεν γνωρίζω διά ζώσης. Και μάλιστα το εξήγησα και με πμ σε κάποιον που υπήρχε κίνδυνος να θεωρηθεί στόχος. Όποιος δεν θέλει να είναι "παθητικά συμφωνών", είναι στο χέρι του. Ας μην ψάχνει για άλλοθι.
Άλλως τε η Ελλάδα είναι γεμάτη από το είδος αυτό.
 
Ανεξάρτητα από το πόσο εμπιστευόμαστε τις πλειοψηφίες, ουδείς δικαιούται να ονειρεύεται να τους φορέσει τα όποια καπέλλα και μάλιστα δια της βίας.

Δεν νομίζω ότι είπα κάτι διαφορετικό. Γι' αυτό και μίλησα για διαφορετικούς "δρόμους". Δεν υποχρεούται κανείς να συμφωνήσει ή να ακολουθήσει.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνο

Το να μην υπάρχει κοινός στόχος το θεωρώ ανησυχητικό όχι για εμάς τους δύο γιατί δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου αλλά για τους πολιτικούς χώρους που υποτίθεται ότι εκπροσωπούμε. Θεωρητικά λοιπόν θα έπρεπε να συμφωνούμε (με τις όποιες υπερβολές να περιλαμβάνονται). Το ότι δεν γίνεται αυτό θα έπρεπε να προκαλεί ανησυχία και στους δύο αν και φυσικά εξηγεί και πολλά από τα γεγονότα παγκόσμιας εμβέλειας των τελευταίων 100 ετών.

Με το "χειροκροτητές" έχει γίνει πολύ θέμα και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Να το κάνω "παθητικά συμφωνούντες" να τελειώνουμε?
Ούτε με ενδιαφέρει να "παγιδεύσω" κανέναν διότι δεν μπαίνω στη διαδικασία προσωπικής κόντρας με ανθρώπους που δεν γνωρίζω διά ζώσης. Και μάλιστα το εξήγησα και με πμ σε κάποιον που υπήρχε κίνδυνος να θεωρηθεί στόχος. Όποιος δεν θέλει να είναι "παθητικά συμφωνών", είναι στο χέρι του. Ας μην ψάχνει για άλλοθι.
Άλλως τε η Ελλάδα είναι γεμάτη από το είδος αυτό
.

Γιαννάκη συνεχίζεις να χαρακτηρίζεις και να προκαλείς.

Μπαίνεις πετάς τις "ρουκέτες " σου και την κάνεις μετά.
Μακάρι να έκανες το ίδιο και σε άλλες κατηγορίες αλλά βλέπω οτι το ενδιαφέρον σου πλέον είναι συγκεκριμένο και αφορά σε ειδική κατηγορία..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα ασ

Γιαννάκη συνεχίζεις να χαρακτηρίζεις και να προκαλείς.

Μπαίνεις πετάς τις "ρουκέτες " σου και την κάνεις μετά.
Μακάρι να έκανες το ίδιο και σε άλλες κατηγορίες αλλά βλέπω οτι το ενδιαφέρον σου πλέον είναι συγκεκριμένο και αφορά σε ειδική κατηγορία..

'Ακου Δημητράκη, κριτική προθέσεων αλλού. Εύσημα συμμετοχής σε αυτούς που τα έχουν ανάγκη, όχι σε εμένα. Και φυσικά θα πρέπει να είσαι αφελής αν νομίζεις ότι θα πέσω στην παγίδα της αντιπαράθεσης.
Το ύφος και το περιεχόμενο των ποστς σου με μοναδικό σκοπό την προσωπική επίθεση το αφήνω στην κρίση των υπευθύνων του χώρου. Εμένα δεν με αγγίζει...

ΥΓ. Έπαθες κάτι ξαφνικά ή πρόκειται για συνολική αντιπάθεια?
 
Last edited:
Δεν είναι προσωπική επίθεση.
Αμυνα είναι στους τυχαίους χαρακτηρισμούς σου.

Δεν έχω καμμία αντιπάθεια προς εσένα ούτε είχα ποτέ,οποτε δεν χρειάζεται να επικαλεστείς την Διαχείριση.

Προσωπικά δεν θα ξαναγράψω εδώ πρώτον γιατί δεν οδηγεί πουθενά η αντιπαράθεση παρά μόνο σε χαλασμένες καρδιές και δεύτερον γιατι προτιμώ να αναλωθώ σε άλλες κατηγορίες.
Στοπ από μένα..
 
Ave, Caesar, morituri te salutant.

attachment.php
 

Attachments

  • sheep.jpg
    sheep.jpg
    14.3 KB · Views: 89
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Και αυτές οι χιλιάδες όποτε επιχείρησαν να δημιουργήσουν "κίνημα" τι βρήκαν μπροστά τους εκτός από τη βία του Κράτους και τους φύλακές τους? Εκεί, ποια πρέπει να είναι η απάντηση? Γαρύφαλα?

Αυτές τις ειρηνικές προτροπές, που φυσικά ποτέ στην Ιστορία δεν έφεραν αποτέλεσμα, τις επικροτούν μόνο όποιοι δεν έχουν την τόλμη ή έχουν το συμφέρον να μην αλλάξει τίποτα. Δηλαδή ολόκληρη η σύγχρονη Αριστερά.

Η χρήση βίας πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Τελεία και παύλα. Η στρατηγική, η επιλογή χρόνου, τρόπου, στόχων είναι ένα μεγάλο θέμα το οποίο φυσικά δεν αφορά καν τους "φιλειρηνιστές-αριστερούς" οι οποίοι προφανώς αρνούνται ακόμα και τις ίδιες τους τις ρίζες με αυτό τον τρόπο.

Το ποιές είναι οι ρίζες μας, άσε να το γνωρίζουμε εμείς καλύτερα απ τον καθένα. Είναι γνώση που η Αριστερά την ξέρει "πρώτο χέρι" κι όχι μέσα από θεωρίες. Την έχει πληρώσει πρώτη απ όλους με το ίδιο της το αίμα: με πολλά από τα καλύτερα παιδιά της.
Στο μάθημα ιστορίας σού αντιπαραθέτω πως κάθε επανάσταση κάποια στιγμή τσακίζεται ή κρατικοποιείται για να αλέσει, στη συνέχεια, αυτούς ακριβώς που την έκαναν.
Η απαίτηση για δικαιοσύνη δεν ικανοποιείται ποτέ επί μακρόν: στιγμιαία και πρόσκαιρα μόνο. Η βία κατ εμέ πηγάζει ακριβώς από τον πόθο της εξουσίας.
Αυτοί που κάνουν τα οδοφράγματα είναι οι ίδιοι που, αν οι στόχοι τους ευοδωθούν, θα στείλουν το ιππικό ενάντια στα οδοφράγματα του Αύριο.

Το λιγότερο που μπορώ να πώ για τις απόψεις σου είναι πως τις βλέπω με συμπάθεια: μπορώ να τις κατανοήσω, αρκετές απ αυτές μου είναι συγγενείς, κάποιες τις πίστευα για κάμποσα χρόνια. Φεύ...πιστεύω πιά μόνο στα οδοφράγματα ανθρωπιάς που κουβαλάει καθένας από εμάς μέσα του. Δεν έχω απάντηση για το δίλημμα υποταγή ή αναρχία: έχω πλέον πάρα πολλά ερωτηματικά ηθικής φύσεως και δεν θεωρώ πως όλα επιτρέπονται.
 
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Το λιγότερο που μπορώ να πώ για τις απόψεις σου είναι πως τις βλέπω με συμπάθεια: μπορώ να τις κατανοήσω, αρκετές απ αυτές μου είναι συγγενείς, κάποιες τις πίστευα για κάμποσα χρόνια. Φεύ...πιστεύω πιά μόνο στα οδοφράγματα ανθρωπιάς που κουβαλάει καθένας από εμάς μέσα του. Δεν έχω απάντηση για το δίλημμα υποταγή ή αναρχία: έχω πλέον πάρα πολλά ερωτηματικά ηθικής φύσεως και δεν θεωρώ πως όλα επιτρέπονται.


Ακριβώς στα ίδια πλαίσια κινούνται και οι δικές μου σκέψεις για όλα αυτά.
 
Να με συμπαθάτε, αλλά επειδή μοιράζεται "γνώση" εδώ μέσα για το χώρο, παρακαλώ κρατείστε το μερτικό μου, σας το παραχωρώ. Εγώ πάω να διαβάσω για τον Πιοτρ Στεπάνοβιτς.

Μια απορία μόνο. Γιατί όλα τα μέσα του 'αστικού τύπου' έθαψαν την μοναδική ανακοίνωση που έφτασε σ' αυτά με φαινόμενη υπογραφή του 'χώρου' που αντιτίθετο ευθέως στους τραμπουκισμούς στα Πανεπιστήμια; Ακόμη και αν ήταν 'προβοκατόρικη' τόση επαναστατική επαγρύπνιση από τον 'αστικό τύπο' για να πνίξουν την προβοκάτσια; Γιατί οι μόνες απόψεις που ευδοκιμούν και πολλαπλασιάζονται ταχύτατα από τα ΜΜΕ είναι αυτές που μιλούν για νέα γενιά τρομοκρατίας, για Αθήνα <-> Καμπουλ και μας καλούν σε εγρήγορση απέναντι στις αιμοβόρες σκιές της κάθε είδους 'σέχτας' και 'επαναστατικού αγώνα' και λοιπών σκοτεινών μορφωμάτων με 'ακροαριστερή' ονοματολογία; :chinscratch:
 
Η ερώτηση του Δαμιανού είναι και δικιά μου ερώτηση την οποία θα προεκτείνω και εσωτερικά. Γιατί κανείς από τους συμμετέχοντες στην κουβέντα δεν σχολιάζει επί αυτής της ανακοίνωσης και όχι επί του εύκολου στόχου των "κουκουλοφόρων"?

Γενικά τώρα μιας και το θέμα εξ αρχής έχει να κάνει με αυτό.
Έχω να προτείνω δυο βιβλία σε όποιον έχει πραγματικό ενδιαφέρον να εμβαθύνει λιγο παραπάνω σε αυτό που ονομάζεται "βία" και αποτελεί μόνιμο πεδίο κριτικής.

Το ένα έχει γραφτεί το 1921 από τον Walter Benjamin που ήταν μαρξιστής και ανήκε στη λεγόμενη Σχολή της Φρανκφούρτης.
Λέγεται "Για μια κριτική της βίας" και είναι μόλις 30 σελίδες.

Το άλλο είναι γενικότερο, έχει γραφτεί to 1795 από τον Kant και λέγεται "Αιώνια Ειρήνη". Είναι λιγο μεγαλύτερο, περίπου 125 σελίδες και είναι μάλλον το μοναδικό πολιτικό βιβλίο του Kant.

Πιστεύω ότι θα σας φανούν ενδιαφέροντα.
 
Να με συμπαθάτε, αλλά επειδή μοιράζεται "γνώση" εδώ μέσα για το χώρο, παρακαλώ κρατείστε το μερτικό μου, σας το παραχωρώ. Εγώ πάω να διαβάσω για τον Πιοτρ Στεπάνοβιτς.

Μια απορία μόνο. Γιατί όλα τα μέσα του 'αστικού τύπου' έθαψαν την μοναδική ανακοίνωση που έφτασε σ' αυτά με φαινόμενη υπογραφή του 'χώρου' που αντιτίθετο ευθέως στους τραμπουκισμούς στα Πανεπιστήμια; Ακόμη και αν ήταν 'προβοκατόρικη' τόση επαναστατική επαγρύπνιση από τον 'αστικό τύπο' για να πνίξουν την προβοκάτσια; Γιατί οι μόνες απόψεις που ευδοκιμούν και πολλαπλασιάζονται ταχύτατα από τα ΜΜΕ είναι αυτές που μιλούν για νέα γενιά τρομοκρατίας, για Αθήνα <-> Καμπουλ και μας καλούν σε εγρήγορση απέναντι στις αιμοβόρες σκιές της κάθε είδους 'σέχτας' και 'επαναστατικού αγώνα' και λοιπών σκοτεινών μορφωμάτων με 'ακροαριστερή' ονοματολογία; :chinscratch:

Ολος ο Τύπος δεν κρατά την ίδια στάση.
Υπάρχει η γνωστή εφημερίδα πού σπανίως κάνει οιανδήποτε κριτική για τήν στάση τών μπαχαλάκηδων,στηρίζει σταθερά την Hγεσία τής ΠΟΣΔΕΠ πού κάνει τά στραβά μάτια στούς Τραμπουκισμούς και στίς Καταστροφές ,και παίρνει δισέλιδες συνεντεύξεις απο τον Τζωρτζάτο...
Γιατί άρα γε δεν δημοσίευσε ειδικά αυτή η εφημερίδατήν Προκήρυξη????
Απορώ και εγώ.
Τής χάλασε την σούπα και τίς σχέσεις πού έχουν κάποιοι απο το Πανεπιστήμιο με ακραία στοιχεία και καλύπτονται πίσω απο τό Ασυλο?
Της χάλασε τήν μυθολογία τής ´μεγάλης εξέγερσης τού Δεκέμβρη´??
Τής χάλασε τίς θεωρίες περί Προβοκατόρων,πού είναι πολύ βολικές κάθε φορά πού τμήμα τής ´αντ-εξουσίας´προβαίνει σέ τυφλές ενέργειες βίας ?(βλέπεις το Φωτοστέφανο φοριέται σε οιονδήποτε δηλώνει´Επαναστάτης´και αιμοσταγείς ενέργειες θεωρούνται a priori προβοκατόρικες γιατί είναι αδύνατον κατ´αυτούς, άνθρωποι μέ ´καλό σκοπό´να χτυπάνε τυφλά)
Για μένα σαφώς και θα υπάρχει μερίδα τού ´Χώρου´πού διαφωνεί με το Μπάχαλο...Αλλά στην παρούσα φάση έχει ξεπεραστεί .
Αλλά και πάλι η ´θολή´του ´ιδεολογία´δεν με αφορά..
Οπως και δεν με αφορούν οι διάφοροι αναλυτές που αναλύουν τίς Προκηρύξεις ´Τρομοκρατικών Ομάδων´απο την εποχή τής 17Ν μέχρις και σήμερα..
Δεν βρίσκω κανενα ιδεολογικό ενδιαφέρον σε αυτές τίς προκηρύξεις παρά κοινοτυπίες που προσπαθούν να δικαιολογήσουν το Αίμα πού χύθηκε.
Βεβαια οι προκηρύξεις σαν και αυτή που έβαλε ο Βλάσσης στο συγκεκριμένο Thread αποτελούν μνημείο Φασισμού και ως τέτοιες θα πρέπει να αντιμετωπιστούν καί μόνον.
 
Το άλλο είναι γενικότερο, έχει γραφτεί to 1795 από τον Kant και λέγεται "Αιώνια Ειρήνη". Είναι λιγο μεγαλύτερο, περίπου 125 σελίδες και είναι μάλλον το μοναδικό πολιτικό βιβλίο του Kant.

Πιστεύω ότι θα σας φανούν ενδιαφέροντα.

??????????????

Μήπως 1975?