Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Όχι δεν χρειάζεται διδακτορικό για να μιλήσει κανείς πολιτικά. Όμως εκείνο που μας δυσκολεύει, είναι να προσεγγίσουμε άμεσα, κι όχι μέσα από τα ΜΜΕ, την ιδεολογία, και τους στόχους του αντιεξουσιαστικού κινήματος. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με τη γνώση πολιτικών επιστημών (άρα δεν μπορούν όλοι να έχουν αυτό το background) είτε με διαρκή ενασχόληση ώστε να κατανοήσουν το κίνημα διαχρονικά και τις σύγχρονες μεταμορφώσεις του.

Π.χ. η "απαλλοτρίωση" περιουσίας που φαίνεται ότι δεν ανήκει σε κανένα και η δημιουργία αυτοδιοικούμενων κοινοτήτων, οι οποίες λειτουργούν κλοινοπρακτικά ή συνεργατικά για μένα δεν είναι απόλυτα κατακριτέα ενέργεια. Το αντίθετο θα έλεγα. Και παρακολουθώ όσο μπορώ από κοντά την πορεία τους. Και πιστεύω ότι λειτουργούν πολύ καλά όσες καταλήψεις γνωρίζω (π.χ. Υφανέτ, Λέλας Καραγιάννη, μεταξουργείου, κλπ.) με μόνη επιφύλαξη την προσπάθεια διατήρησης ιδεολογικής "καθαρότητας" και την καχυποψίας απέναντι στους "παλιούς" που αποχώρησαν κατά καιρούς.

Μπορεί να βλέπουμε το χώρο ως κάτι ενιαίο, αλλά δεν είναι. Τα διάφορα ιδεολογικά ρεύματα δύσκολα τα προσεγγίζει και τα κατανοεί κανείς χωρίς διάβασμα. Βέβαια είναι ακόμη πιο δύσκολο να κατανοήσει την εφαρμογή τους στην ελληνική πραγματικότητα.

Τέλος πάντων, πιστεύω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση με θετική διάθεση.
 
Μιας και δεν έχω 10 μέτρα βιβλία, ούτε τις προαπαιτούμενες γνώσεις στο θέμα, μπορώ να έχω άποψη πάνω σε αυτά που διαβάζω??

Απο την 263-265 σελίδα έχει τεθεί ένα ερώτημα απο τον McZab για το αν θα πρέπει ή όχι να συνεχιστεί η κουβέντα εδώ ή σπίτι σας.

Κατανοώ ότι 5-8 μέλη του forum έχουν τις παραπάνω γνώσεις για να αναπτύξουν το θέμα, αλλά δεν κατανοώ την σχολαστικότητα και την εμμονή, με τρόπο που δεν αφήνει την συζήτηση να προχωρήσει.

Θέλω να μάθω τι είδε και τι αποκόμισε ο Βλασίδης απο τις συζητήσεις με τους αναρχικούς και θέλω να μάθω και την άποψη του κ.McZab στο θέμα, αλλά βλέπω ότι αυτό ή δεν θα γίνει ή θα γίνει μετά από 80 σελίδες.

ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ή όχι???

Ας αφήσουμε τον αναγνώστη να διαμορφώσει την άποψη του, μην το αποκλείουμε πάντα, όπως κάνουν ΧΡΟΝΙΑ τώρα οι πολιτικοί.
 
Αιμίλιε απόσο θυμάμαι δεν αποκλείστηκε κανείς.
Απ´εκεί και πέρα σίγουρα ,δια ζώσης ,μερικά πράγματα κουβεντιάζονται καλύτερα.
Προσωπικά πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θά πρέπει να υπάρξουν συγκεκριμένοι ´όροι´γιά να πεί κάποιος τήν γνώμη του,που σε τελική ανάλυση ,θα γραφεί σέ ένα απο τά δεκάδες φόρα και όχι σέ τίποτα ιστορικά πρακτικά.
Και φυσικά δέν έχει καμιά σχέση το διάβασμα.
 
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Αιμίλιε απόσο θυμάμαι δεν αποκλείστηκε κανείς.
Απ´εκεί και πέρα σίγουρα ,δια ζώσης ,μερικά πράγματα κουβεντιάζονται καλύτερα.
Προσωπικά πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θά πρέπει να υπάρξουν συγκεκριμένοι ´όροι´γιά να πεί κάποιος τήν γνώμη του,που σε τελική ανάλυση ,θα γραφεί σέ ένα απο τά δεκάδες φόρα και όχι σέ τίποτα ιστορικά πρακτικά.
Και φυσικά δέν έχει καμιά σχέση το διάβασμα.

Σπύρο κατάλαβες πως το λέω...

Και συμφωνω 100% με αυτό που λές.
 
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

...........

Πολύ ωραία τα έγραψε στο παραπάνω ποστ ο Σπύρος και συμφωνώ σε όλα.

Επειδή δεν γνωρίζω τίποτα για το θέμα, ούτε καν τη θεωρητική του πλευρά (βιβλία), να ρωτήσω κάτι μεταξύ σοβαρού και αστείου:

Η κατάσταση που υπάρχει στην Σομαλία θα ικανοποιούσε τους αντι-εξουσιαστές; Απ' όσο γνωρίζω επί 20 σχεδόν χρόνια ούτε κεντρική εξουσία υπάρχει, ούτε αστυνομία. Δεν είναι ρητορική ερώτηση, πραγματικά ρωτάω αν κάτι τέτοιο είναι ο απώτερος στόχος τους. Ή μήπως δεν έχουν καν σκεφτεί τον απώτερο στόχο;
 
Απάντηση: Re: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Ο Βλάσης (ξανα)ανοιξε το θέμα σήμερα γράφοντας ένα κείμενο, και πέσαν πάνω του ο ένας να του πει ότι είναι παράνομος, και ο άλλος να αρχίσει να τον χλευάζει και να μιλάει για wannabe μπάτσους στο φορουμ... Έτσι σίγουρα δε γίνεται προκοπή, ούτε καν συζήτηση...

Δε θέλω να "την πω" στους φίλους εδώ μέσα... απλά κάποια πράγματα είναι πολύ σημαντικά... και πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με την ανάλογη σοβαρότητα...

Σκέψου και να μας ''την έλεγες'', δηλαδή. Θα σου πρότεινα, δε, πριν σχολιάσεις τα περί ''σημαντικότητας'' και ''σοβαρότητας'' να διαβάζεις καλύτερα τι ελέχθη. Ο Βλάσης και κάθε Βλάσης δεν έχει ανάγκη από αυτόκλητους συνηγόρους. Αν έχεις κάτι να πεις γι' αυτό που έγραψα, γράψε τη γνώμη σου. Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα θέλεις να γράψεις περί ''σοβαρότητας'' και ''σημαντικότητας'' πάνω σε σχόλια άλλων, φρόντισε να επιχειρηματολογείς και όχι να πετάς ''πυροτεχνήματα''........
 
Re: Απάντηση: Re: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Την έγραψα τη γνώμη μου. Μου φάνηκε σαν ένα σχόλιο όχι επί της ουσίας σε ένα σοβαρό θέμα που άνοιξε ο Βλάσης. Σχόλιο που όπως και το σχόλιο του McZab έστρεψε τη συζήτηση αλλού, και γι'αυτό απάντησα ό,τι απάντησα. Δεν επεδίωξα να σε θίξω, τη γνώμη μου είπα.
 
δεν άνοιξα εκ νέου το θέμα τυχαία.

Πιστεύω ότι υπάρχουν οι προυποθέσεις για να συνεχιστεί η συζήτηση και να προχωρήσει. Άλλωστε βλέπω τα fora ως μια μορφή άμεσης δημοκρατίας.

Ό,τι συζητώ με όποιο χώρο, το μεταφέρω εδώ...

ζητώ συγνώμη αν φάνηκε άσχημα όσα έγραψα για τα βιβλία. Δεν είχα πρόθεση. Έγραψα ότι όλοι μπορούν να γράψουν και να εκφραστούν πολιτικά. Όμως αν κάποιος θέλει να προσεγγίσει κριτικά και σοβαρά το χώρο αυτό, τότε όσα μεταδίδουν τα ΜΜΕ δεν αρκούν. Είναι πολιτικός χώρος κι έτσι πρέπει να τον αντιμετωπίζουμε, άρα χρειάζεται γνώση.
 
και να θυμίσω ότι μιλούμε για δυο πράγματα, άλλοτε εντελώς διακριτά και άλλοτε όχι και τόσο.

Το ένα είναι ο ευρύτερος αντιεξουσιαστικός χώρος και το δεύτερο η νέα τρομοκρατία.
 
και να θυμίσω ότι μιλούμε για δυο πράγματα, άλλοτε εντελώς διακριτά και άλλοτε όχι και τόσο.

Το ένα είναι ο ευρύτερος αντιεξουσιαστικός χώρος και το δεύτερο η νέα τρομοκρατία.

Aυτό εξάλλου φάνηκε και στα γεγονότα του Δεκέμβρη... πολλές φορές οι (αληθινοί) αντιεξουσιαστές διαχώρισαν τη θέση τους από τα τεκτενόμενα. Η ισοπέδωση όλων έγινε από τις πολιτικές ηγεσίες (δεξιές και αριστερές) και από τα ΜΜΕ.
 
Απάντηση: Re: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

και να θυμίσω ότι μιλούμε για δυο πράγματα, άλλοτε εντελώς διακριτά και άλλοτε όχι και τόσο.

Το ένα είναι ο ευρύτερος αντιεξουσιαστικός χώρος και το δεύτερο η νέα τρομοκρατία.

Θεωρώ πώς οι δύο χώροι συνδέονται έστω και απο ανιδιοτελείς λόγους τού Πρώτου...Βέβαια κάποιες φορές παρεμβαίνουν και Μυστικές Υπηρεσίες που εκμεταλλεύονται την αφέλεια τών ´ακροαριστερών´και τήν ιδεολογικά απλουστευμένη σκέψη τους.
Και αυτό το έχουν αναφέρει και θεωρητικοί τών Ερυθρών Ταξιαρχιων(Σανγκουινέτι:Περί Τρομοκρατίας και τού Κράτους)...
Αυτό όμως που αδυνατώ να κατανοήσω είναι τό πώς οι αντίστοιχες ακροδεξιές οργανώσεις τυγχάνουν τής απόλυτης καταδίκης όλων ,ενώ αντιθέτως οι ´ένοπλες ακροαριστερές ομάδες´τυγχάνουν διαρκώς θεωρητικών αναλύσεων ή επικροτούνται κιόλας απο διάφορους Θεωρητικούς τής Βίας ή και απο μερίδα τού Τύπου..
Οπως επίσης και απο μικρή μερίδα Πολιτών πού θα εξακολουθώ να τούς χαρακτηρίζω ως Ηδονοβλεψίες τής Βίας απο τον Καναπέ,που συνιστά μικροαστική αντίληψη που εύκολα μπορεί να διολισθήσει στην Ακροδεξιά...
Προσωπικά θεωρώ την Ακροδεξιά και τήν ´ακροαριστερά´ως ιδεολογικά συγκοινωνούντα δοχεία ,που έχουν κοινό στόχο τήν καταπάτηση τών Δημοκρατικών ελευθεριών και τήν εφαρμογή Φασιστικών καθεστώτων ,είτε είναι στο Ονομα τού Λαού,είτε τού Κεφαλαίου.
Και απο την άλλη αδυνατώ να κατανοήσω πλέον(μιάς και τυγχάνει να ασχολήθηκα κάποτε και μέ την Μαρξιστική Παιδεία)τήν Αλαζονεία και τήν αίσθηση Πρωτοπορίας πού μερικοί εκ τού ´Χώρου´αναπτύσσουν θεωρώντας πώς ´Αυτοί ξέρουν για το καλό όλων μας´..
Η Ρόζα Λούξεμπουργκ απο την δεύτερη δεκαετία τού 20ού Αιώνα είχε κατανοήσει οτι η Λενινιστική πρακτική θα οδηγούσε σε Δικτατορίες ,και τελικά αφέθηκε απροστάτευτη να λυντσαριστεί μαζί με τον Λίμπχεντ στην Γερμανία.
Βεβαια αυτό ειναι ένα γενικότερο πρόβλημα ακόμα και της Δημοκρατικής Αριστεράς,η οποία όμως πλέον καταδικάζει απερίφραστα τέτοια φαινόμενα ή οφείλει να τα καταδικάζει ,γιατί οφείλει να στηρίζεται στην Πλειοψηφία τών Πολιτών (εάν τά καταφέρει)και πάντα με δημοκρατικά μέσα.
Για να μην σχολιάσω τίς αφελείς ιδεολογικές αναφορές περί τών ´Λαών χωρίς Πατρίδα´πού έχει οδηγήσει αντεξουσιαστικές ομάδες σάν τούς antifa ή τούς Terminal να καταντούν χυδαιότεροι τών ακροδεξιών Σιωνιστών.
 
Last edited:
Και θα επαναλάβω σε ξεχωριστό πόστ ,πώς ο κύριος που ανέφερε πώς αρκετοί θα ήθελαν να κάνουν τούς Μπάτσους η να γίνουν Μπάτσοι,μάλλον θα ήθελε ο ίδιος να αναλάβει να κάνει τον Γενικό Μπάτσο τής Κοινωνίας και να την φέρει στά δικά του ´νερά´...
Μονον που τότε θαχαμε γεμίσει ποτάμια αίμα χάριν τού ´Καλού τού Λαού´...
Το τελευταίο δεν το προσωποποιώ,αλλά το γράφω συνάγοντας απο τίς ´Ιδεολογικές αναφορές´που έγιναν....
Δώσαμε και πληρώσαμε αρκετά μέ όλους αυτούς τούς ´επαναστάτες´πού ήξεραν πρίν απο εμάς για εμας...
Και το χειρότερο είναι πώς αμα τούς ρωτήσεις θα κάνουν και κριτική στον Σταλινισμό ενώ οι ίδιοι είναι Σταλινικότεροι τού Στάλιν.........................
 
Έψαχνα να βρω το κείμενο της ανακοίνωσης με υπογραφή 'αναρχικοί/ες' που στάλθηκε στα Νέα και στο Flash 9.61 και την άκουσα από τη συχνότητα του τελευταίου την Πέμπτη το πρωί. Περιέργως, δεν υπάρχει ολόκληρη πουθενά. Το πιο εκτενές απόσπασμα το βρήκα στην Αυγή και είναι το ακόλουθο:

“Το ψευτοαγωνιστικό κουφάρι που κάνει 'σεργιάνι', τραμπουκισμούς, καταστροφές και πλιάτσικο σε πανεπιστημιακούς χώρους που ανήκουν στην κοινωνία και όχι σε τάγματα εφόδου και 'πρωτοπορίες' χουλιγκανισμού είναι η συνέχεια της κληρονομιάς από το φασιστικό τσεκούρι και τη φωτιά που λύσσαξε από χαρά στη Νύχτα των Κρυστάλλων και αποτελούν ξένο και επιζήμιο φαινόμενο για το κίνημα όσο αυτό δεν αντιδρά στην προσφιλή μέθοδο αυτού του στρατιωτικού σώματος 'διά της προσκόλλησης'”.

Με αυτόν τον εύγλωττο τρόπο σε ανακοίνωση που διακινήθηκε χθες, αναφέρονται οι λόγοι που “αναρχικοίς/ές”, όπως υπογράφουν, είναι “αντίθετοι και εχθρικοί σε επιθέσεις παρόμοιες με αυτήν στο πρόσωπο και στο γραφείο του Γ. Πανούση”. Καταλήγωντας επισημαίνουν: "Ας τελειώνουμε επιτέλους με το παρακράτος, τις συμμορίες και τα φασιστοειδή που βρίσκουν 'άσυλο' και πεδίο εκτόνωσης μέσα από τους πολιτικούς χώρους. Η κοινωνική επανάσταση δεν σεχταρίζεται, δεν συκοφαντείται, δεν φυλακίζεται, δεν δολοφονείται".
 
Έψαχνα να βρω το κείμενο της ανακοίνωσης με υπογραφή 'αναρχικοί/ες' που στάλθηκε στα Νέα και στο Flash 9.61 και την άκουσα από τη συχνότητα του τελευταίου την Πέμπτη το πρωί. Περιέργως, δεν υπάρχει ολόκληρη πουθενά. Το πιο εκτενές απόσπασμα το βρήκα στην Αυγή και είναι το ακόλουθο:

“Το ψευτοαγωνιστικό κουφάρι που κάνει 'σεργιάνι', τραμπουκισμούς, καταστροφές και πλιάτσικο σε πανεπιστημιακούς χώρους που ανήκουν στην κοινωνία και όχι σε τάγματα εφόδου και 'πρωτοπορίες' χουλιγκανισμού είναι η συνέχεια της κληρονομιάς από το φασιστικό τσεκούρι και τη φωτιά που λύσσαξε από χαρά στη Νύχτα των Κρυστάλλων και αποτελούν ξένο και επιζήμιο φαινόμενο για το κίνημα όσο αυτό δεν αντιδρά στην προσφιλή μέθοδο αυτού του στρατιωτικού σώματος 'διά της προσκόλλησης'”.

Με αυτόν τον εύγλωττο τρόπο σε ανακοίνωση που διακινήθηκε χθες, αναφέρονται οι λόγοι που “αναρχικοίς/ές”, όπως υπογράφουν, είναι “αντίθετοι και εχθρικοί σε επιθέσεις παρόμοιες με αυτήν στο πρόσωπο και στο γραφείο του Γ. Πανούση”. Καταλήγωντας επισημαίνουν: "Ας τελειώνουμε επιτέλους με το παρακράτος, τις συμμορίες και τα φασιστοειδή που βρίσκουν 'άσυλο' και πεδίο εκτόνωσης μέσα από τους πολιτικούς χώρους. Η κοινωνική επανάσταση δεν σεχταρίζεται, δεν συκοφαντείται, δεν φυλακίζεται, δεν δολοφονείται".

Πιθανότατα θα βρεθούν κάποιοι ´αγωνιστές´να την θεωρήσουν προβοκατόρικη....:flipout::flipout:
Χαίρομαι πάντως πού κάποιοι κάνουν αναφορές στην Νύκτα τών Κρυστάλλων,γιατί όταν το γράψαμε εδώ μέσα παραλληλίζοντας τά πλιάτσικα τών ´αγωνιστών´με τίς φασιστικές συμμορίες ,θεωρήθηκε ´προσβολή´.
 
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Πιθανότατα θα βρεθούν κάποιοι ´αγωνιστές´να την θεωρήσουν προβοκατόρικη....:flipout::flipout:
Χαίρομαι πάντως πού κάποιοι κάνουν αναφορές στην Νύκτα τών Κρυστάλλων,γιατί όταν το γράψαμε εδώ μέσα παραλληλίζοντας τά πλιάτσικα τών ´αγωνιστών´με τίς φασιστικές συμμορίες ,θεωρήθηκε ´προσβολή´.

Μα δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα δημιουργηθούν "κόντρες" (μέχρις άγριου ξύλου) μέσα στον ευρύτερο αναρχικό χώρο. Αυτή είναι και η απόδειξη αυτού που έγραψε παραπάνω ο Βλασίδης και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο περί της πολυμορφίας του συγκεκριμένου χώρου. Των πολλών ιδεολογικών αλλά και ακτιβιστικών προσώπων.

Γιατί κάνει εντύπωση σε ορισμένους (προφανώς στους λιγότερο "γνώστες") ότι μπορεί μερίδα αναρχικών να διαφωνεί με συγκεκριμένες δράσεις ή με συγκεριμένους στόχους δράσης? Και απαντώ μόνος μου...Διότι η μόνη πηγή πληροφόρησης και γνώσης που έχουν είναι οι κάμερες που επί χρόνια είναι στημένες στη γωνία Στουρνάρη & Πατησίων κάθε 17/11 και οι απόψεις του ειδικού (επί όλων) Πρετεντέρη και λοιπού συναφιού...
Και απευθύνομαι σε αυτούς που δήλωσαν ότι δεν απαιτείται γνώση για την υποβολή κριτικής με όσο πιο απλά λόγια μπορώ. Δεν είναι αυτονόητο ότι της κριτικής προηγείται η προσέγγιση? Είτε εμπειρικά (=συμμετοχή), είτε γνωστικά (=διάβασμα). Αν ισχύουν και τα δύο, τότε ακόμα καλύτερα. Αν πάλι δεν ισχύει τίποτα, τότε σε ποια βάση γίνεται η κριτική? Μόνο την συναισθηματική ή την συμπτωματική. Π.χ. Η γιαγιά μου ψήφιζε 50 χρόνια ΝΔ διότι οι "αντάρτες" όπως έλεγε, σκότωσαν τον αδερφό της. Συμπέρασμα: οι κομμουνιστές θέλουν το κακό μας. Δεν εξετάζουμε λοιπόν ούτε τι έγινε στο διπλανό χωριό, ούτε αν ο "αδερφός" ήταν δοσύλογος, ούτε αν βρέθηκαν την άλλη μέρα 30 αντάρτες που διαφώνησαν με την συγκεκριμένη εκτέλεση. Ελπίζω να είναι προφανής η αντιστοιχία γεγονότων με αυτά της εποχής μας.
Φυσικά και ο καθένας διατηρεί το δικαίωμα να έχει άποψη και να την εκφράζει όπως και όπου νομίζει επί οποιουδήποτε θέματος. Αλλά δεν νομίζω και ο καθένας να έχει την υποχρέωση να θεωρεί όλες τις απόψεις το ίδιο σοβαρές και σημαντικές και μάλιστα άξιες σχολίων.

Και μια διευκρίνηση επί προσωπικού που ξεκίνησε από σχόλιο στο thread της κατάληψης της "Λυρικής".
Αν κάποιοι έχουν συνδέσει το "είναι" τους με το φόρουμ και θεωρούν ιερό τους καθήκον να τοποθετούνται επί παντός μέσω αυτού (ίσως αποκλειστικά) αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι έχουν επιλέξει αυτή τη στάση. Δεν πρόκειται λοιπόν να απολογηθώ ούτε για το πότε συμμετέχω σε κάποια συζήτηση και πόσο συχνά, ούτε για το πώς. Σιγά μην μετράμε και παρουσίες...
 
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Και μια διευκρίνηση επί προσωπικού που ξεκίνησε από σχόλιο στο thread της κατάληψης της "Λυρικής".
Αν κάποιοι έχουν συνδέσει το "είναι" τους με το φόρουμ και θεωρούν ιερό τους καθήκον να τοποθετούνται επί παντός μέσω αυτού (ίσως αποκλειστικά) αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι έχουν επιλέξει αυτή τη στάση. Δεν πρόκειται λοιπόν να απολογηθώ ούτε για το πότε συμμετέχω σε κάποια συζήτηση και πόσο συχνά, ούτε για το πώς. Σιγά μην μετράμε και παρουσίες...

Μια και μπορώ να θεωρήσω ότι αναφέρεσαι σε μένα... αυτονόητο αυτό που λες, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντάει. Όμως στο thread της λυρικής με "άδειασες" ως ανενημέρωτο και βαλτό με επιχειρήματα τα οποία ήταν στο μυαλό σου, καθώς η πραγματικότητα με επιβεβαίωσε, μέσω των αιτημάτων των "αγωνιστών καταληψιών". Αυτά που εσύ πρόβαλες ως λόγους της κατάληψης δεν υπήρχαν σε καμία ανακοίνωση τους, ούτε στο blog τους, φυσικό άλλωστε αφού τα παιδάκια αυτά ουδεμία σχέση είχαν με το θέατρο. Μόλις στο εξήγησα αυτό ευγενικά δήλωσες υποτιμητικά ότι δεν σκοπεύεις να ξανασχοληθείς, και αυτός είναι ο μόνος λόγος που "ζήτησα" ευγενικά και πάλι την απάντησή σου.

Από κει και πέρα, δεν έχω συνδέσει το είναι μου με το φόρουμ, αλλά επειδή ευτυχώς ή δυστυχώς έχω επιλέξει να κινούμαι καθημερινά στους χώρους του Πολυτεχνείου, πράγμα που σκοπεύω να συνεχίσω σε επίπεδο διδακτορικού, έχω μια τεράστια ευαισθησία στα θέματα προσβολής των προσωπικών ελευθεριών και των χουντικών καθεστώτων εντός των πανεπιστημίων, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που τέτοια "καλόπαιδα" μου έχουν απαγορεύσει να κάνω τη δουλειά μου μέσα.... "για το καλό μου"....Γι'αυτό και παρακολουθώ όλες τις σχετικές συζητήσεις με μεγάλο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον. Δεν ήξερα ότι πρέπει να απολογηθώ γι'αυτό. Από κει και πέρα, το αν το κάνω μόνο στο φόρουμ αυτό, θα πρέπει να σου πω ότι δεν είσαι σε θέση να το γνωρίζεις. Η αλήθεια μάλλον είναι λίγο διαφορετική.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Μια και μπορώ να θεωρήσω ότι αναφέρεσαι σε μένα... αυτονόητο αυτό που λες, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντάει. Όμως στο thread της λυρικής με "άδειασες" ως ανενημέρωτο και βαλτό με επιχειρήματα τα οποία ήταν στο μυαλό σου, καθώς η πραγματικότητα με επιβεβαίωσε, μέσω των αιτημάτων των "αγωνιστών καταληψιών". Αυτά που εσύ πρόβαλες ως λόγους της κατάληψης δεν υπήρχαν σε καμία ανακοίνωση τους, ούτε στο blog τους, φυσικό άλλωστε αφού τα παιδάκια αυτά ουδεμία σχέση είχαν με το θέατρο.

Από κει και πέρα, δεν έχω συνδέσει το είναι μου με το φόρουμ, αλλά επειδή ευτυχώς ή δυστυχώς έχω επιλέξει να κινούμαι καθημερινά στους χώρους του Πολυτεχνείου, πράγμα που σκοπεύω να συνεχίσω σε επίπεδο διδακτορικού, έχω μια τεράστια ευαισθησία στα θέματα προσβολής των προσωπικών ελευθεριών και των χουντικών καθεστώτων εντός των πανεπιστημίων, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που τέτοια "καλόπαιδα" μου έχουν απαγορεύσει να κάνω τη δουλειά μου μέσα.... "για το καλό μου"....Γι'αυτό και παρακολουθώ όλες τις σχετικές συζητήσεις με μεγάλο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον. Δεν ήξερα ότι πρέπει να απολογηθώ γι'αυτό.

Μετά το παραπάνω σχόλιο, δεν αισθάνομαι πλέον καμμιά ανάγκη να αποδείξω ότι ο διάλογος με τον καθένα δεν είναι δυνατός.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Μα δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα δημιουργηθούν "κόντρες" (μέχρις άγριου ξύλου) μέσα στον ευρύτερο αναρχικό χώρο. Αυτή είναι και η απόδειξη αυτού που έγραψε παραπάνω ο Βλασίδης και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο περί της πολυμορφίας του συγκεκριμένου χώρου. Των πολλών ιδεολογικών αλλά και ακτιβιστικών προσώπων.

Γιατί κάνει εντύπωση σε ορισμένους (προφανώς στους λιγότερο "γνώστες") ότι μπορεί μερίδα αναρχικών να διαφωνεί με συγκεκριμένες δράσεις ή με συγκεριμένους στόχους δράσης? Και απαντώ μόνος μου...Διότι η μόνη πηγή πληροφόρησης και γνώσης που έχουν είναι οι κάμερες που επί χρόνια είναι στημένες στη γωνία Στουρνάρη & Πατησίων κάθε 17/11 και οι απόψεις του ειδικού (επί όλων) Πρετεντέρη και λοιπού συναφιού...
Και απευθύνομαι σε αυτούς που δήλωσαν ότι δεν απαιτείται γνώση για την υποβολή κριτικής με όσο πιο απλά λόγια μπορώ. Δεν είναι αυτονόητο ότι της κριτικής προηγείται η προσέγγιση? Είτε εμπειρικά (=συμμετοχή), είτε γνωστικά (=διάβασμα). Αν ισχύουν και τα δύο, τότε ακόμα καλύτερα. Αν πάλι δεν ισχύει τίποτα, τότε σε ποια βάση γίνεται η κριτική? Μόνο την συναισθηματική ή την συμπτωματική. Π.χ. Η γιαγιά μου ψήφιζε 50 χρόνια ΝΔ διότι οι "αντάρτες" όπως έλεγε, σκότωσαν τον αδερφό της. Συμπέρασμα: οι κομμουνιστές θέλουν το κακό μας. Δεν εξετάζουμε λοιπόν ούτε τι έγινε στο διπλανό χωριό, ούτε αν ο "αδερφός" ήταν δοσύλογος, ούτε αν βρέθηκαν την άλλη μέρα 30 αντάρτες που διαφώνησαν με την συγκεκριμένη εκτέλεση. Ελπίζω να είναι προφανής η αντιστοιχία γεγονότων με αυτά της εποχής μας.
Φυσικά και ο καθένας διατηρεί το δικαίωμα να έχει άποψη και να την εκφράζει όπως και όπου νομίζει επί οποιουδήποτε θέματος. Αλλά δεν νομίζω και ο καθένας να έχει την υποχρέωση να θεωρεί όλες τις απόψεις το ίδιο σοβαρές και σημαντικές και μάλιστα άξιες σχολίων.

Και μια διευκρίνηση επί προσωπικού που ξεκίνησε από σχόλιο στο thread της κατάληψης της "Λυρικής".
Αν κάποιοι έχουν συνδέσει το "είναι" τους με το φόρουμ και θεωρούν ιερό τους καθήκον να τοποθετούνται επί παντός μέσω αυτού (ίσως αποκλειστικά) αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι έχουν επιλέξει αυτή τη στάση. Δεν πρόκειται λοιπόν να απολογηθώ ούτε για το πότε συμμετέχω σε κάποια συζήτηση και πόσο συχνά, ούτε για το πώς. Σιγά μην μετράμε και παρουσίες...

Φυσικά και ο καθένας δεν είναι υποχρεωμένος να θεωρεί πως ολες οι απόψεις είναι σοβαρές.
Αλλοίμονο.
Αλλά είναι διαφορετικό το να δηλώνει υποτιμητικά πώς δεν συζητάει και μάλιστα να απαιτεί συγκεκριμένους όρους συζήτησης σέ ένα φόρουμ γιά να μας χαρίσει τίς ´πολύτιμες γνώσεις´του .
Αυτό σε απλά Ελληνικά,λέγεται ´Αλαζονεία´ή ´Αντίληψη Πρωτοπορίας´πού δεν μπαίνει κάν στον κόπο να σχολιάσει τούς ´Ιθαγενείς και Αδαείς´συμφορουμίτες του.
Οπότε η δέν συμμετέχει καθόλου-δικαίωμά του-ή συμμετέχει με τους όρους που θέτει ένας διαδικτυακός Χώρος οπου συμμετέχουν ´γνωρίζοντες´και μή ´γνωρίζοντες´,χωρίς να θέτει οιονδήποτε όρο.
Για τά περί ´γνώσεων´και ´συμμετοχής´το μόνον μου σχόλιο είναι πώς ´Οταν κάποιοι πήγαιναν,άλλοι γύριζαν´...................
Οσο γι´αυτούς που δεν έχουν την εμπειρία τής συμμετοχής ,φρονώ πως δεν ειναι υποχρεωτικό να περάσει κάποιος απο τό στάδιο τού Κουκουλοφόρου γιά να εκφράσει γνώμη.
Τέλος τό πώς συνδέει κάποιος τον εαυτό του με έναν διαδικτυακό Χώρο ειναι απολύτως προσωπική υπόθεση και καλό θάταν όποιος δεν γνωρίζει να μήν υποθέτει διάφορα άσχετα πράγματα ,γιατί μπορεί και ο όποιος συνομιλητής επίσης να υποθέσει διάφορα ´άσχετα´πράγματα που να μήν έχουν θέση στην συζήτηση.
Οπως επίσης οι ´υποκειμενικές γνώμες´περί τοποθετήσεων επι παντός θα μπορούσαν να θεωρηθούν απο παρατραβηγμένες έως και πολύ παρατραβηγμένες....................................................
Τα λοιπά λέγονται ´σπέκουλα´πού θα μπορούσαν να ερμηνευθούν ποικιλοτρόπως .
 
Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Μετά το παραπάνω σχόλιο, δεν αισθάνομαι πλέον καμμιά ανάγκη να αποδείξω ότι ο διάλογος με τον καθένα δεν είναι δυνατός.

Το απέδειξες περίτρανα με την παραπάνω πρόταση :grinning-smiley-043


Οπότε ας συζητήσουμε οι υπόλοιποι που μπορούμε...


Εdit: Ακούστηκε προσβλητικό αυτό, αλλά το λέω επειδή ο ίδιος προβληματίζεσαι για το αν μπορεί να γίνει μια συζήτηση, που ήδη γίνεται.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Το απέδειξες περίτρανα με την παραπάνω πρόταση :grinning-smiley-043


Οπότε ας συζητήσουμε οι υπόλοιποι που μπορούμε..

Ελα ρε σύ...
Μην το παίρνεις προσωπικά...
Αλλως τε η ´εκ τών άνω επαναστατική κριτική´κατά τών ´μικροαστών´τάχει αυτά.....
Πέρα απο τίς διαστρεβλώσεις και αυθαίρετες ερμηνείες του τι σημαίνει η πολυποίκιλη συμμετοχή σέ ένα φόρουμ ,που και αυτές πανεύκολα απαντώνται,θα ακουσεις και τέτοια.
Απλά έτσι διαπιστώνεις ακομα καλύτερα τού τί ειδους Κοινωνία επαγγελλονται..........................-bye--bye-