Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

η νέα γενιά και η κάθε νέα γενιά πρέπει να εξυμνείται όπως και να χει..
η ώθηση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...
αρκεί όμως η ώθηση να μην γίνεται με φόντο τον Καιάδα πάντα..
αυτό ακριβώς συμβαίνει τώρα,,
τα παιδιά σήμερα κατέχουν μεγαλύτερο ποσοστό γνώσης συνολικά από τους
πατεράδες τους...μπορεί να μην υπάρχει "ασφαλής παροχή παιδείας" αλλά
υπάρχουν ένα σωρό άλλοι τρόποι να συλλέξει κανείς αυτό που ονομάζουμε γνώση...
τι να την κάνουν όμως...μαθηματικός σου λέει ο άλλος πάει στην Γερμανία
και πουλάει πίτσες...
δεν είναι κακό η δουλειά,,αλλά αν κάνεις μια δουλειά που δεν ονειρεύτηκες
τότε είσαι δυστυχισμένος..και ένας δυστυχισμένος δεν αποδίδει...

εν τέλει αυτή η ερώτηση που κάνουμε στα μικρά του στιλ "τι θα γίνεις όταν
μεγαλώσεις" πρέπει κάποια στιγμή να καταργηθεί:flipout:

Εάν κάθε μέρα στο σπίτι μου λέω στον Γιό μου μονίμωςπώς είναι τό σημαντικότερο και εξυπνότερο παιδί στον Κόσμο(γιά μένα σίγουρα είναι:flipout:,αλλά γιά τον Κόσμο όχι),το πιθανότερο είναι νά πάθει πανικό μόλις βγεί στον πραγματικό κόσμο..
Το Μέτρο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
Οι Κοινωνίες χρειάζονται και Αλήθειες που μπορεί και νά είναι σκληρές μερικές φορές..

Οσο γιά το ποσοστό γνώσης Σπύρο μου δεν ξέρω..
Γιά την Ποσότητα (πού μάλλον βαρυστομαχιάζει ..)ίσως,γιά την Ποιότητα όμως??
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Εάν κάθε μέρα στο σπίτι μου λέω στον Γιό μου μονίμωςπώς είναι τό σημαντικότερο και εξυπνότερο παιδί στον Κόσμο(γιά μένα σίγουρα είναι:flipout:,αλλά γιά τον Κόσμο όχι),το πιθανότερο είναι νά πάθει πανικό μόλις βγεί στον πραγματικό κόσμο..
Το Μέτρο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
Οι Κοινωνίες χρειάζονται και Αλήθειες που μπορεί και νά είναι σκληρές μερικές φορές..

τα μελλοντικά δικά μου θα είναι σίγουρα πιο έξυπνα:flipout:
να το θέσω και αλλιώς -οι κοινωνίες κτίζονται με αλήθειες και εμείς μεγαλώσαμε
μέσα στο ψέμα..πρέπει να αλλάξει αυτό κάποια στιγμή
καλό βράδυ

ps η ποιότητα κτίζεται με τα χρόνια,,άλλωστε η εμπειρία τι ρόλο παίζει??
 
??????????????

Μήπως 1975?

Όχι jim, το 1795 από τον γνωστό Immanuel Kant.

Πραγματεύεται τις συνθήκες που θα έπρεπε να δημιουργηθούν μεταξύ των Κρατών και των λαών ώστε να υπάρξει αιώνια ειρήνη.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού

Αντε μπρε ...που δεν εμπιστεύεσαι τους συμφορουμίτες σου και θες να στα πεί ο κ Γκούγκλης :flipout:-bye-


Που να το φανταστώ ότι ορισμένοι συμφορουμίτες πήγαν φαντάροι με τον Γουτεμβέργιο.........:flipout::flipout::flipout:
 
Το θέμα της αγιοποίησης των μέσων ή των σκοπών είναι ένα βαθύ φιλοσοφικό ζήτημα που απασχολεί αιώνες όλους τους πολιτικοποιημένους ανθρώπους. Είναι η αιώνια αντίθεση του Φυσικού Δικαίου με το Θετικό Δίκαιο, όπου στη μια άποψη καθαγιάζονται τα μέσα προς επίτευξη ενός δήθεν "ανώτερου" σκοπού ενώ στην άλλη περίπτωση, η χρήση "παραδεκτών" ηθικά και κοινωνικά μέσων καθαγιάζει αυτόματα και τους σκοπούς.
Είναι προφανές πως και οι δύο απόψεις είναι αξίσου ακραίες αλλά και εξίσου αδιέξοδες. Γιατί ποιος μας εξασφαλίζει π.χ. ότι οτιδήποτε γίνεται με ειρηνικό τρόπο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση? Ούτε λοιπόν τα μέσα καθαγιάζουν το σκοπό ούτε το αντίθετο.
Το αν θα δεχθεί κάποιος ως απόλυτο καθαρτήριο μέσων ή σκοπών την έγκριση της πλειοψηφίας ή κάποιο άλλο "εργαλείο" μας βάζει σε άλλη κουβέντα. Πώς θα διαμορφωθούν αυτές οι πλειοψηφίες, πώς θα περιοριστούν στη χρήση συγκεκριμένων μέσων, πώς θα αποφασίζουν, κτλ, κτλ.
 
Μπορώ να το βρω κάπου?

Αν θυμάμαι καλά γιατί δεν είμαι σπίτι, το πρώτο βιβλίο είναι των εκδόσεων "Ελευθεριακή Κουλτούρα" και του Καντ είναι της "Αλεξάνδρεια". Και τα δύο κυκλοφορούν στα γνωστά βιβλιοπωλεία του κέντρου...
 
Αν θυμάμαι καλά γιατί δεν είμαι σπίτι, το πρώτο βιβλίο είναι των εκδόσεων "Ελευθεριακή Κουλτούρα" και του Καντ είναι της "Αλεξάνδρεια". Και τα δύο κυκλοφορούν στα γνωστά βιβλιοπωλεία του κέντρου...

Ευχαριστώ!:a0210:
 
Δεν ξέρω, πάντως μια και το επανέφερες, ένα ενδιαφέρον άρθρο που διάβαζα σήμερα το πρωί....


Επειδή ήταν Αφγανός


Επιμέλεια: Μάνος Χωριανόπουλος


Η αντίδραση της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στο γεγονός του θανάτου ενός 15χρονου Αφγανού μοιάζει με ψίθυρο, αν τη συγκρίνουμε με τη δικαιολογημένη κραυγή για τη δολοφονία του επίσης 15χρονου, Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από ειδικό φρουρό στα Εξάρχεια το Δεκέμβριο του 2008.

Τότε, για να μη μείνουμε στα επεισόδια, όπως συνήθως γίνεται, υπήρχαν επί μέρες διαδηλώσεις από φορείς, μαθητές, πολίτες αντιεξουσιαστές ή μη και μια συζήτηση έντονη και καθημερινή.

Τώρα μια εκκωφαντική σιωπή.

Φυσικά τα περιστατικά δεν είναι ίδια, παρά μόνο ως προς το αποτέλεσμα. Τον θάνατο δηλαδή ενός παιδιού. Υπάρχουν βασικές διαφορές.

Στην υπόθεση Γρηγορόπουλου, ο θύτης ήταν ένας ειδικός φρουρός που νόμιζε ότι ήταν σερίφης στην Άγρια Δύση. Στο πρόσωπό του εκφράστηκε η οργή απέναντι στην εξουσία, που εκείνη τη στιγμή σκότωνε με το χέρι του Κορκονέα ένα παιδί. Ο εχθρός ήταν ξεκάθαρος.

Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Πριν αντιδράσουμε, πρέπει να περιμένουμε για να δούμε, αν αυτός που έβαλε τη βόμβα είναι μαζί μας ή εναντίον μας. Διότι, όπως όλοι ξέρουμε, έχει διαφορά αν αυτός που κάνει κομμάτια ένα παιδί, το κάνει στο όνομα του Χίτλερ, ή του Μαρξ, στο όνομα της κακιάς μάγισσας ή της χιονάτης ή τοποθετεί τη βόμβα στη μνήμη του κακού λύκου που τον έβρασαν τα τρία γουρουνάκια.

Έχει σημασία λοιπόν να ξέρουμε πριν αντιδράσουμε. Διότι αν συμφωνούμε με τον βομβιστή και τους σκοπούς του, τότε ο 15χρονος είναι παράπλευρη απώλεια. Αυτά έχει η ζωή. Αν όμως ο βομβιστής είναι από την άλλη μεριά, τότε έχουμε να κάνουμε με δολοφόνους και αφού φάμε το αρνί και πάρουμε δυνάμεις, θα εκφράσουμε την αγανάκτησή μας.

Δεύτερον, ο φόνος ενός παιδιού που έχει βγει για καφέ με την παρέα του, εξαγριώνει περισσότερους σε σχέση με έναν γαβριά που βρίσκει σε μια φτωχογειτονιά ένα σάκο και θέλει να τον πάρει σπίτι του. Ο φτωχοδιάβολος δεν μας αφορά το ίδιο, ακόμα και σε περίοδο οικονομικής κρίσης (ίσως όταν ολοκληρωθεί η θητεία της σοσιαλιστικής μας κυβέρνησης να μας αφορά).

Τρίτον και κυριότερον. Ας μην το κρύβουμε. Αν στη θέση της οικογένειας από το Αφγανιστάν, ήταν μια Ελληνίδα με τα δυο της παιδιά και τώρα είχαμε ακόμα έναν Έλληνα 15χρονο νεκρό και την αδερφή του να δίνει μάχη για να μην χάσει την όρασή της θα είχε γίνει χαμός.

Η αντιμετώπιση του θανάτου του νεαρού Αφγανού λέει πολλά για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας και όχι μόνο γι' αυτούς που δεν ντρέπονται να δηλώνουν ρατσιστές. Κυρίως λέει για εμάς τους υπόλοιπους, που υποτίθεται ότι δεν είμαστε ρατσιστές...

ΥΓ Συνελήφθη ληστής τράπεζας από.... 28 αστυνομικούς της ομάδας "ΔΙΑΣ", μετέδιδαν ολημερίς τη Μεγάλη Τρίτη τα κανάλια(μετά το φιάσκο της Μεγάλης Δευτέρας). Το ακούς και τρέμεις μήπως ο Τζόκερ έφυγε από το Γκόθαμ Σίτυ και ήρθε στη Νέα Ερυθραία για δουλειές. Ευτυχώς δεν ήταν ο Τζόκερ, αλλά ένας 56χρονος. Μια ευγενική προσφορά του Υπουργείου Προπαγάνδας του Πολίτη.
 
Δεν ξέρω, πάντως μια και το επανέφερες, ένα ενδιαφέρον άρθρο που διάβαζα σήμερα το πρωί....


Επειδή ήταν Αφγανός


Επιμέλεια: Μάνος Χωριανόπουλος


Η αντίδραση της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στο γεγονός του θανάτου ενός 15χρονου Αφγανού μοιάζει με ψίθυρο, αν τη συγκρίνουμε με τη δικαιολογημένη κραυγή για τη δολοφονία του επίσης 15χρονου, Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από ειδικό φρουρό στα Εξάρχεια το Δεκέμβριο του 2008.

Τότε, για να μη μείνουμε στα επεισόδια, όπως συνήθως γίνεται, υπήρχαν επί μέρες διαδηλώσεις από φορείς, μαθητές, πολίτες αντιεξουσιαστές ή μη και μια συζήτηση έντονη και καθημερινή.

Τώρα μια εκκωφαντική σιωπή.

Φυσικά τα περιστατικά δεν είναι ίδια, παρά μόνο ως προς το αποτέλεσμα. Τον θάνατο δηλαδή ενός παιδιού. Υπάρχουν βασικές διαφορές.

Στην υπόθεση Γρηγορόπουλου, ο θύτης ήταν ένας ειδικός φρουρός που νόμιζε ότι ήταν σερίφης στην Άγρια Δύση. Στο πρόσωπό του εκφράστηκε η οργή απέναντι στην εξουσία, που εκείνη τη στιγμή σκότωνε με το χέρι του Κορκονέα ένα παιδί. Ο εχθρός ήταν ξεκάθαρος.

Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Πριν αντιδράσουμε, πρέπει να περιμένουμε για να δούμε, αν αυτός που έβαλε τη βόμβα είναι μαζί μας ή εναντίον μας. Διότι, όπως όλοι ξέρουμε, έχει διαφορά αν αυτός που κάνει κομμάτια ένα παιδί, το κάνει στο όνομα του Χίτλερ, ή του Μαρξ, στο όνομα της κακιάς μάγισσας ή της χιονάτης ή τοποθετεί τη βόμβα στη μνήμη του κακού λύκου που τον έβρασαν τα τρία γουρουνάκια.

Έχει σημασία λοιπόν να ξέρουμε πριν αντιδράσουμε. Διότι αν συμφωνούμε με τον βομβιστή και τους σκοπούς του, τότε ο 15χρονος είναι παράπλευρη απώλεια. Αυτά έχει η ζωή. Αν όμως ο βομβιστής είναι από την άλλη μεριά, τότε έχουμε να κάνουμε με δολοφόνους και αφού φάμε το αρνί και πάρουμε δυνάμεις, θα εκφράσουμε την αγανάκτησή μας.

Δεύτερον, ο φόνος ενός παιδιού που έχει βγει για καφέ με την παρέα του, εξαγριώνει περισσότερους σε σχέση με έναν γαβριά που βρίσκει σε μια φτωχογειτονιά ένα σάκο και θέλει να τον πάρει σπίτι του. Ο φτωχοδιάβολος δεν μας αφορά το ίδιο, ακόμα και σε περίοδο οικονομικής κρίσης (ίσως όταν ολοκληρωθεί η θητεία της σοσιαλιστικής μας κυβέρνησης να μας αφορά).

Τρίτον και κυριότερον. Ας μην το κρύβουμε. Αν στη θέση της οικογένειας από το Αφγανιστάν, ήταν μια Ελληνίδα με τα δυο της παιδιά και τώρα είχαμε ακόμα έναν Έλληνα 15χρονο νεκρό και την αδερφή του να δίνει μάχη για να μην χάσει την όρασή της θα είχε γίνει χαμός.

Η αντιμετώπιση του θανάτου του νεαρού Αφγανού λέει πολλά για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας και όχι μόνο γι' αυτούς που δεν ντρέπονται να δηλώνουν ρατσιστές. Κυρίως λέει για εμάς τους υπόλοιπους, που υποτίθεται ότι δεν είμαστε ρατσιστές...

ΥΓ Συνελήφθη ληστής τράπεζας από.... 28 αστυνομικούς της ομάδας "ΔΙΑΣ", μετέδιδαν ολημερίς τη Μεγάλη Τρίτη τα κανάλια(μετά το φιάσκο της Μεγάλης Δευτέρας). Το ακούς και τρέμεις μήπως ο Τζόκερ έφυγε από το Γκόθαμ Σίτυ και ήρθε στη Νέα Ερυθραία για δουλειές. Ευτυχώς δεν ήταν ο Τζόκερ, αλλά ένας 56χρονος. Μια ευγενική προσφορά του Υπουργείου Προπαγάνδας του Πολίτη.

Κλασική περίπτωση άρθρου που δίνεται στους τελειόφοιτους φοιτητές της δημοσιογραφίας για να διαπιστώσουν το είδος και το μέγεθος της βιασμένης δημοσιογραφίας. Με υποθέσεις κι όχι αποδείξεις, με λογικά άλματα, με χρονική απόσταση ή σε διαφορετικό περιβάλλον, με διαφορετικές πολιτικές συνθήκες και -απαραίτητα- μια ακόμα άσχετη είδηση στο τέλος που δεν μπορεί να κολλήσει κάπου αλλού και την κολλάμε εδώ για να "πάρει" η είδηση του τέλους κάτι παό τη θετική χροιά του κυρίου θέματος.

Για να καταλάβετε είναι σα να προσπαθώ να κτίσω εγώ σπίτι στην Ύδρα βασισμένος σε μελέτη μηχανικού άλλου σπιτιού για αστική περιοχή, ίσως και μετά την αλλαγή του ΓΟΚ.

Για να συνειδητοποιήσετε το μέγεθος της μπαρούφας.

ΥΣΤ. με τα παραπάνω δεν δικαιολογώ άλλα απίθανα άρθρα που εμφανίζονται σε παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.
 
Καταρχάς δεν είναι δημοσιογραφικό άρθρο - ρεπορτάζ, αλλά σχόλιο του συγκεκριμένου, ο οποίος κατονομάζεται. Μάλιστα αν δεις είναι στην ενότητα "Απόψεις" του συγκεκριμένου site.

Ως εκ τούτου μάλλον είναι ατυχές το σχόλιο περί βιασμένης δημοσιογραφίας, καθώς δεν πρόκειται για είδηση.

Αν έχει λογικά κενα ή όχι είναι άλλο θέμα, πάντως νομίζω ότι αυτό που θέλει να πει ο ποιητής δεν είναι παράλογο, έχουμε όντως να κάνουμε με δύο δολοφονίες 15χρονων, η μόνη διαφορά είναι ότι τη μια δολοφονία την διέκπραξε εκπρόσωπος του κράτους, (δρώντας βέβαια κατά τη δική του κρίση και όχι κατ'εντολή του κράτους), και την άλλη κάποιος άγνωστος. Διαφωνώ στην άποψη ότι η διαφορά αντιμετώπισης των συμβάντων έχει ρατσιστική χροιά, αλλά συμφωνώ απόλυτα στο ότι αν τη δολοφονία του Γρηγόρη την είχε διαπράξει οποιοσδήποτε άλλος πλην αστυνομικού, η είδηση θα είχε ξεχαστεί την επόμενη μέρα, όπως και το πρόσφατο περιστατικό.

Η τελευταία παράγραφος είναι όντως τελείως άκυρη, τολμάω να υποθέσω όμως ότι απλά μπήκε εκεί προς αποφυγήν ισοπεδωτικών σχολίων που θα ακολουθούσαν από ανθρώπους που χωρίς να μπουν καν στον κόπο να διαβάσουν το αρθρο, θα έβαζαν την κασέτα περί υπηρέτη της εξουσίας, φασίστα κλπ κλπ κλπ... Ας είμαστε ρεαλιστές, δε θα ήταν απίθανο κάτι τέτοιο.
 
Last edited:
Συνεχιζεται ακομα η δικη?


Αγνοείται ο αυτόπτης μάρτυρας


Τη βίαιη προσαγωγή του 17χρονου φίλου του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και αυτόπτη μάρτυρα, διέταξε το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Άμφισσας, καθώς ο νεαρός για δεύτερη μέρα δεν προσήλθε να καταθέσεις.

Σύμφωνα με έγγραφο της Αστυνομίας, που αναγνώστηκε από την πρόεδρο του Δικαστηρίου, ο νεαρός αυτόπτης μάρτυρας δεν βρέθηκε στο σπίτι του στο Ψυχικό, όπου μετέβησαν αστυνομικοί στις 05.45 το πρωί, προκειμένου να τον συνοδεύσουν στην Άμφισσα.

Η οικογένεια του παιδιού δεν γνωρίζει που βρίσκεται και όπως είπε ο πατέρας, ο 17χρονος έφυγε τη νύχτα από το σπίτι του και έχει αλλάξει και νούμερο στο κινητό του.

Το δικαστήριο εκτός της διαταγής για βίαιη προσαγωγή του, αποφάσισε την αποστολή αποσπάσματος των πρακτικών στην αρμόδια εισαγγελία Πρωτοδικών Αθήνας, προκειμένου να διερευνηθεί εάν ο νεαρός έχει διαπράξει το αδίκημα της απείθειας και οι γονείς του το αδίκημα της παραμέλησης εποπτείας ανηλίκου.

Αντίδραση Κούγια για το διαδικτυακό μήνυμα

Μήνυμα του 17χρονου σε ειδησεογραφική ιστοσελίδα, ανέγνωσε στο δικαστήριο ο συνήγορος του Επαμεινώνδα Κορκονέα.

Στο μήνυμα αναφέρεται ότι είναι πολιτική του επιλογή να μην παραστεί στο δικαστήριο, καθώς δεν τον ενδιαφέρει η έκβαση της δίκης.

Ο 17χρονος επιτίθεται με χαρακτηρισμούς στον Αλέξη Κούγια και χαρακτηρίζει "γελοιότητες" τα όσα είπε χθες ο δικηγόρος περί συμμετοχής του σε ακροαριστερή οργάνωση.

Όσον αφορά την διάψευση της ΕΛ.ΑΣ. περί παρακολούθησής του, ο νεαρός στο μήνυμά του αναφέρει χαρακτηριστικά: "όσο δεν με παρακολουθεί η αστυνομία, άλλο τόσο δεν πυροβόλησε ο Κορκονέας τον Αλέξανδρο".

Στο τέλος του μηνυματος ο 17χρονος εύχεται στον δικηγόρο και τον εντολέα του "καλά ξεμπερδέματα".

Σύμφωνα με τον Αλέξη Κούγια, πρόκειται για ευθεία απειλή της ζωής του από τον 17χρονο, τον οποίο χαρακτήρησε "επικίνδυνο αντιεξουσιαστή και αναρχικό".

Ο δικηγόρος ζήτησε προστασία του ίδιου, των παιδιών και των γραφείων του, καθώς θεωρεί ότι από σήμερα αποτελεί στόχο αντιεξουσιαστών.

Επίσης, ζήτησε την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος του 17χρονου αλλά και των γονέων του, για τα αδικήματα της εκβίασης και της απειλής, λέγοντας χαρακτηριστικά "τέτοιο θράσος κατά των θεσμών δεν έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου".
 
Καταρχάς δεν είναι δημοσιογραφικό άρθρο - ρεπορτάζ, αλλά σχόλιο του συγκεκριμένου, ο οποίος κατονομάζεται. Μάλιστα αν δεις είναι στην ενότητα "Απόψεις" του συγκεκριμένου site.

Ως εκ τούτου μάλλον είναι ατυχές το σχόλιο περί βιασμένης δημοσιογραφίας, καθώς δεν πρόκειται για είδηση.

Αν έχει λογικά κενα ή όχι είναι άλλο θέμα, πάντως νομίζω ότι αυτό που θέλει να πει ο ποιητής δεν είναι παράλογο, έχουμε όντως να κάνουμε με δύο δολοφονίες 15χρονων, η μόνη διαφορά είναι ότι τη μια δολοφονία την διέκπραξε εκπρόσωπος του κράτους, (δρώντας βέβαια κατά τη δική του κρίση και όχι κατ'εντολή του κράτους), και την άλλη κάποιος άγνωστος. Διαφωνώ στην άποψη ότι η διαφορά αντιμετώπισης των συμβάντων έχει ρατσιστική χροιά, αλλά συμφωνώ απόλυτα στο ότι αν τη δολοφονία του Γρηγόρη την είχε διαπράξει οποιοσδήποτε άλλος πλην αστυνομικού, η είδηση θα είχε ξεχαστεί την επόμενη μέρα, όπως και το πρόσφατο περιστατικό.

Η τελευταία παράγραφος είναι όντως τελείως άκυρη, τολμάω να υποθέσω όμως ότι απλά μπήκε εκεί προς αποφυγήν ισοπεδωτικών σχολίων που θα ακολουθούσαν από ανθρώπους που χωρίς να μπουν καν στον κόπο να διαβάσουν το αρθρο, θα έβαζαν την κασέτα περί υπηρέτη της εξουσίας, φασίστα κλπ κλπ κλπ... Ας είμαστε ρεαλιστές, δε θα ήταν απίθανο κάτι τέτοιο.

Όπως θα γινόταν σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση διάπραξης ποινικού αδικήματος από ένστολο που έχει την ειδική υποχρέωση και καθήκον να προστατεύει τους πολίτες.
Είναι προφανές ότι το έγκλημα που διαπράταται από αστυνομικό έχει διαφορετική ηθική απαξία από οποιοδήποτε άλλο ακριβώς λόγω του υποκειμένου του, κάτι που το δέχεται και ο Ποινικός Κώδικας. Δεν είναι "ρατσιστική" η διάκριση των εγκλημάτων και η μεγαλύτερη προβολή που παίρνουν όταν διαπράττονται από αστυνομικούς, είναι φυσιολογική. :ernaehrung004:
 
ενας 17 χρονος μαρτυρας αρνηθηκε να εμφανιστει και ζητηθηκε να του ασκηθει διωξη για απειθια και στους γονεις για παραμεληση εποπτειας ανηλικου ...

εκτος απο την παραμεληση οι γονεις μπορει να θεωρηθουν και συμμετοχοι στην απειθια ?
 
Καταρχάς δεν είναι δημοσιογραφικό άρθρο - ρεπορτάζ, αλλά σχόλιο του συγκεκριμένου, ο οποίος κατονομάζεται. Μάλιστα αν δεις είναι στην ενότητα "Απόψεις" του συγκεκριμένου site.

Ως εκ τούτου μάλλον είναι ατυχές το σχόλιο περί βιασμένης δημοσιογραφίας, καθώς δεν πρόκειται για είδηση.

Αν έχει λογικά κενα ή όχι είναι άλλο θέμα, πάντως νομίζω ότι αυτό που θέλει να πει ο ποιητής δεν είναι παράλογο, έχουμε όντως να κάνουμε με δύο δολοφονίες 15χρονων, η μόνη διαφορά είναι ότι τη μια δολοφονία την διέκπραξε εκπρόσωπος του κράτους, (δρώντας βέβαια κατά τη δική του κρίση και όχι κατ'εντολή του κράτους), και την άλλη κάποιος άγνωστος. Διαφωνώ στην άποψη ότι η διαφορά αντιμετώπισης των συμβάντων έχει ρατσιστική χροιά, αλλά συμφωνώ απόλυτα στο ότι αν τη δολοφονία του Γρηγόρη την είχε διαπράξει οποιοσδήποτε άλλος πλην αστυνομικού, η είδηση θα είχε ξεχαστεί την επόμενη μέρα, όπως και το πρόσφατο περιστατικό.

Η τελευταία παράγραφος είναι όντως τελείως άκυρη, τολμάω να υποθέσω όμως ότι απλά μπήκε εκεί προς αποφυγήν ισοπεδωτικών σχολίων που θα ακολουθούσαν από ανθρώπους που χωρίς να μπουν καν στον κόπο να διαβάσουν το αρθρο, θα έβαζαν την κασέτα περί υπηρέτη της εξουσίας, φασίστα κλπ κλπ κλπ... Ας είμαστε ρεαλιστές, δε θα ήταν απίθανο κάτι τέτοιο.

Ξεχνάς το βασικότερο, ότι η πολιτική κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική τον Δεκέμβριο του 2008 και τον Μάρτιο του 2010.

Δεύτερο ότι όντως πρόκειται περί άρθρου. Άρθρο, όπως έμαθες και στο σχολείο είναι οποιοδήποτε κείμενο σε εφημερίδα και περιοδικό που πραγματεύεται ειδικό θέμα. (Μπαμπινιώτης, Λεξικό Ελληνικής Γλώσσας, σ.277. ). Προσωπικά δεν έχω γράψει πουθενά στο μήνυμά μου τη λέξη ρεπορτάζ, ειδησεογραφία.

Επομένως Maestro .... βρες κάτι άλλο. Αυτό άκυρο.
 
ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΤΥΧΗΣ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΠΡΩΤΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗΜΑ (ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟΣ) Η ΚΑΙ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΞΑΡΛΙΑΝ). ΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΦΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ ΔΗΛΑΔΗ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΟΙΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ 17ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑΙ ΜΕΝ ΚΑΚΩΣ ΕΠΡΑΞΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΛΕΠΗΣ ΚΑΙ Ν ΑΚΟΥΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΚΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΚΟΥΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΝΑΣ ΑΜΕΣΑ!!
ΑΠΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΩ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΑ ΒΟΘΡΟΛΥΜΑΤΑ.