Νεό Fiat 500

Το αρχικό 500αράκι σχεδιάστηκε σαν η φτηνότερη δυνατή λύση που θα κάλυπτε τις μεταφορικές ανάγκες μια οικογένειας της κατεστραμμένης μεταπολεμικά Ευρώπης. Με την ίδια λογική που παρήχθησαν και τα mini, VW, 2CV της εποχής. Όλα με πρωταρχικό στόχο το χαμηλότερο κόστος και την βέλτιστη χρηστικότητα. Και όλα τα κατάφεραν τόσο εντυπωσιακά καλά που έγραψαν ιστορία.
Σήμερα η αναβίωση των μύθων τους απ' τα μοντέλα που χρησιμοποιούν το παλιό αγαπημένο όνομα, σίγουρα είναι χαριτωμένη, αλλά στην ουσία δεν είναι ούτε εξέλιξη ούτε αναβίωση της αρχικής ιδέας. Διαφορετικές ανάγκες, περισσότερο life-style, κατευθύνουν ένα διαφορετικό πια κοινό σε αυτά τα μοντέλα...
Η χρήση του παλιού διάσημου σχήματος και ονόματος είναι εύκολη εμπορικά λύση που θα φέρει πωλήσεις. Αλλά αν συνυπολογίσουμε τα αρχικά κριτήρια σχεδίασης, τα σημερινά μοντέλα είναι απλά λάθος!
 
Απάντηση: Re: Νεό Fiat 500

Παντως το FIAT 500 εχει ωραιο σχεδιασμο. Καμια σχεση με το Panda (στο πατωμα του οποιου βασιζεται) το οποιο μοιαζει με περιπτερο με ροδες.

ψιτ, φιλαράκ, περιπτεράς εδώ.

Το πήρα πριν ένα μήνα για την κυρά.
Το αυτοκινητάκι είναι απλά άπαιχτο.
Στο δρόμο δίνει την αίσθηση αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας, ωραίο τιμόνι, ανάρτηση, φρένα, χώροι.
Αεροδυναμικοί θόρυβοι ελάχιστοι.
Πανέξυπνα κλιμακούμενο κιβώτιο ταχυτήτων, ίσως λίγο μέτριο σε αίσθηση, αλλά ακριβές.
Τα πλαστικά του μέσα ήταν για μένα μια έκπληξη, αφού εκτός του ότι αποπνέουν την ίδια αίθηση με αυτοκίνητα της κατηγορίας που κόστιζαν εως και 5000 ευρά παραπάνω, δεν τρίζουν ούτε σε χωματόδρομο.

Το αμαξάκι είναι fun to drive μέχρι εκεί που δεν πάει.
Χαίρεσαι να κολλάς στο μποτιλιάρισμα και να παρκάρεις.
Όταν παίρνω μετά το πεζώ μου για να κατέβω στην πόλη με πιάνουν τα κλάματα. Σαν να οδηγώ ΡΕΟ είναι. :bigcry:

Για να μη μιλήσω την απόλαυση του να πηγαίνεις με 120 στην Εθνική με αναμμένο κλιματισμό και το οικονομόμετρο να παίζει ανάμεσα στα 3.8-4 πραγματικά λίτρα ανά 100χλμ κατανάλωσης...

Εκτός από όλα τα ανωτέρω αντικειμενικά κριτήρια όμως, εμείς το πήραμε γιατί είναι κουκλί. :HTEHEH56:

Συστήνεται με 500 πράσινα αστεράκια.
 
Περί γερμανικών και γαλλικών αυτοκινήτων ο λόγος....

1. Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα UNO 45 μεταχειρισμένο (1986). Ετριζε και βρόνταγε πολύ, αλλά ήταν πολύ fun to drive. Από ηλεκτρικά αντικατέστησα τη ασφάλεια της αντίστασης ή του καθαριστήρα του πίσω τζαμιού (δεν θυμάμαι πλέον) καμιά 15 αριά φορές. Κόστος 15 δρχ. Η ασφάλεια έμπαινε καρφωτή, άρα το έκανα μόνος μου.

2. Το δέυτερο αυτοκίνητό μου ήταν ένα PEUGEOT 205 COLOR LINE (1993). Έκανε 104.000 χλμ, και άλλαξα μόνο καζανάκι εξάτμισης και δισκόπλακες μια φορά. Τίποτε άλλο.

3. Το 1996 αγόρασα γερμανικό αυτοκίνητο. OPEL ASTRA. Τις δυο πρώτες εβδομάδες κόντεψα να σκοτωθώ 2 φορές. Τη πρώτη, με 12 χλμ. από την παράδοση του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σταμάτησε να λειτουργεί εν κινήσει. Black out!!! Διάγνωση: Διαλυμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα. Απορία τεχνικού: Πώς τα καταφέρατε; 8 ημέρες μετά και με 60 ή 65 συνολικά χλμ. από την παράδοση του αυτοκινήτου σε αλλαγή ταχύτητας νιώθω ότι έμεινα με τον μοχλό ταχυτήτων στο χέρι. Μπα, λέω ιδέα μου. Αλλά πατώ φρένο και σταματώ. Όντως....

4. Φυσικά αλλάζω αμέσως αυτοκίνητο και παίρνω RENAULT MEGANE 1600. Στα 89.000 χλμ. κλειδώνω το αυτοκίνητο παρκαρισμένο στο σχολείο και μετά αρνείται να πάρει μπροστά. Black out!!! Διάγνωση: Διαλυμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα. Εκτός εγγύησης (για 20 ημέρες). Η βλάβη πληρώθηκε 50% από την MAVA. Ήταν η πρώτη τέτοια βλάβη που δηλώθηκε σε MEGANE, δηλ. να χαλάσει ο εγκέφαλος, αφού κλειδώθηκε το αυτοκίνητο με το immobiliser. Δηλώθηκε στην RENAULT Βέροιας, όπου είχε έναν από τους καλύτερους ηλεκτρονικούς της εταιρείας. Αλλιώς για να ξεκλειδωθεί το αυτοκίνητο θα ερχόταν τεχνικός από τη Γαλλία μετά από 2 μήνες. Βλέπετε άλλαξε εγκέφαλος αφού είχε κλειδώσει το Immo.

3. Παραμονές 28ης Οκτωβρίου 2005 παίρνω για βόλτα το Audi A4 1.8 πενταβάλβιδο του διευθυντή της εργασίας μου. Μετά από τέσσερα (4) χλμ. απόσταση black out!!!. Διάγνωση ναι, το έμαθα καλά. Διαλυμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα. Τον παίρνω τηλ. στεναχωρημένος. Μην ανησυχείς μου λέει, είναι η 5η φορά που το παθαίνω (!!!!!!). Δεν φταις εσύ. Η επισκευή καλύπτεται από την αντιπροσωπεία. Από το εργοστάσιο, λέω εγώ. Από τη αντιπροσωπεία, λέει εκείνος. Η αντιπροσωπεία δεν τολμά να δηλώσει τέτοια βλάβη στο εργοστάσιο. Αλλά θα είναι η τελευταία φορά καθώς ήδη παρήγγειλα MERCEDES C180 KOMP.

4. Τώρα έχω ένα OPEL ZAFIRA 1.8 με 164.000 χλμ. Περιέργως ακόμη δεν έχει κάψει ηλεκτρονική. Αλλά καίει λάδια 1 λίτρο κάθε 4.000 χλμ. Εντελώς ιταλική βλάβη δεν νομίζεται;

Επίσης έχω τροχόσπιτο γερμανικό (HOBBY) το οποίο αγόρασα καινούριο το 2005. Το 2006 είχα καμένο ψυγείο (από αύξηση τάσης ρεύματος) και χθες καμένη αντλία νερού στο μπάνιο....

Αυτά......

Ποιός είναι τόσο σίγουρος, ώστε να μου δώσει για βόλτα το αυτοκίνητό του; θα έχει το σπάνιο προνόμιο να του δώσω βεβείωση αν πραγματικά έχει καλά ηλεκτρονικά ή μάπες στο τουτού του.
 
Μιας και υπάρχει και το "σκάνδαλο" στην F1, έχεις σκεφτεί να πας να πιάσεις δουλειά στην Ferrari, για λογαριασμό της McLaren? :Banane0:
 
Περί γερμανικών και γαλλικών αυτοκινήτων ο λόγος....

1. Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα UNO 45 μεταχειρισμένο (1986). Ετριζε και βρόνταγε πολύ, αλλά ήταν πολύ fun to drive. Από ηλεκτρικά αντικατέστησα τη ασφάλεια της αντίστασης ή του καθαριστήρα του πίσω τζαμιού (δεν θυμάμαι πλέον) καμιά 15 αριά φορές. Κόστος 15 δρχ. Η ασφάλεια έμπαινε καρφωτή, άρα το έκανα μόνος μου.

2. Το δέυτερο αυτοκίνητό μου ήταν ένα PEUGEOT 205 COLOR LINE (1993). Έκανε 104.000 χλμ, και άλλαξα μόνο καζανάκι εξάτμισης και δισκόπλακες μια φορά. Τίποτε άλλο.

3. Το 1996 αγόρασα γερμανικό αυτοκίνητο. OPEL ASTRA. Τις δυο πρώτες εβδομάδες κόντεψα να σκοτωθώ 2 φορές. Τη πρώτη, με 12 χλμ. από την παράδοση του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σταμάτησε να λειτουργεί εν κινήσει. Black out!!! Διάγνωση: Διαλυμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα. Απορία τεχνικού: Πώς τα καταφέρατε; 8 ημέρες μετά και με 60 ή 65 συνολικά χλμ. από την παράδοση του αυτοκινήτου σε αλλαγή ταχύτητας νιώθω ότι έμεινα με τον μοχλό ταχυτήτων στο χέρι. Μπα, λέω ιδέα μου. Αλλά πατώ φρένο και σταματώ. Όντως....

4. Φυσικά αλλάζω αμέσως αυτοκίνητο και παίρνω RENAULT MEGANE 1600. Στα 89.000 χλμ. κλειδώνω το αυτοκίνητο παρκαρισμένο στο σχολείο και μετά αρνείται να πάρει μπροστά. Black out!!! Διάγνωση: Διαλυμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα. Εκτός εγγύησης (για 20 ημέρες). Η βλάβη πληρώθηκε 50% από την MAVA. Ήταν η πρώτη τέτοια βλάβη που δηλώθηκε σε MEGANE, δηλ. να χαλάσει ο εγκέφαλος, αφού κλειδώθηκε το αυτοκίνητο με το immobiliser. Δηλώθηκε στην RENAULT Βέροιας, όπου είχε έναν από τους καλύτερους ηλεκτρονικούς της εταιρείας. Αλλιώς για να ξεκλειδωθεί το αυτοκίνητο θα ερχόταν τεχνικός από τη Γαλλία μετά από 2 μήνες. Βλέπετε άλλαξε εγκέφαλος αφού είχε κλειδώσει το Immo.

3. Παραμονές 28ης Οκτωβρίου 2005 παίρνω για βόλτα το Audi A4 1.8 πενταβάλβιδο του διευθυντή της εργασίας μου. Μετά από τέσσερα (4) χλμ. απόσταση black out!!!. Διάγνωση ναι, το έμαθα καλά. Διαλυμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα. Τον παίρνω τηλ. στεναχωρημένος. Μην ανησυχείς μου λέει, είναι η 5η φορά που το παθαίνω (!!!!!!). Δεν φταις εσύ. Η επισκευή καλύπτεται από την αντιπροσωπεία. Από το εργοστάσιο, λέω εγώ. Από τη αντιπροσωπεία, λέει εκείνος. Η αντιπροσωπεία δεν τολμά να δηλώσει τέτοια βλάβη στο εργοστάσιο. Αλλά θα είναι η τελευταία φορά καθώς ήδη παρήγγειλα MERCEDES C180 KOMP.

4. Τώρα έχω ένα OPEL ZAFIRA 1.8 με 164.000 χλμ. Περιέργως ακόμη δεν έχει κάψει ηλεκτρονική. Αλλά καίει λάδια 1 λίτρο κάθε 4.000 χλμ. Εντελώς ιταλική βλάβη δεν νομίζεται;

Επίσης έχω τροχόσπιτο γερμανικό (HOBBY) το οποίο αγόρασα καινούριο το 2005. Το 2006 είχα καμένο ψυγείο (από αύξηση τάσης ρεύματος) και χθες καμένη αντλία νερού στο μπάνιο....

Αυτά......

Ποιός είναι τόσο σίγουρος, ώστε να μου δώσει για βόλτα το αυτοκίνητό του; θα έχει το σπάνιο προνόμιο να του δώσω βεβείωση αν πραγματικά έχει καλά ηλεκτρονικά ή μάπες στο τουτού του.


Σίγουρα δεν έχεις καμιά συγγένεια με τον Μητσοτάκη ???
 
FIAT ?????????
APLA APOTIXIA I MALON ANOIXTH GRAMMH ME SYNERGEIO .
EIXA ENA STILO MW 1600 KAINOYRGIO 18 MHNES OPO STA XERIAMOY KATAFERA NA TO EXO TOYS 6 TOYS YPOLOIPOYS I FIAT .
THATHELA NA GRAPSO PERISOTERA ALLA POSA 12 SELIDES DIKOGRAFIAS .
THA TA SKANARO GIA NA DITE OTAN VRO XRONO
:violent-smiley-030: :violent-smiley-030: :violent-smiley-030: :violent-smiley-030: :violent-smiley-030:

σου εκατσε η μπιλια Αντωνη.
Εχω ενα Stilo 5 χρονια και εχω αλλαξει μια μπαταρια μονο.
 
Απάντηση: Re: Νεό Fiat 500

Περί γερμανικών και γαλλικών αυτοκινήτων ο λόγος....

1. Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα UNO 45 μεταχειρισμένο (1986). Ετριζε και βρόνταγε πολύ, αλλά ήταν πολύ fun to drive. Από ηλεκτρικά αντικατέστησα τη ασφάλεια της αντίστασης ή του καθαριστήρα του πίσω τζαμιού (δεν θυμάμαι πλέον) καμιά 15 αριά φορές. Κόστος 15 δρχ. Η ασφάλεια έμπαινε καρφωτή, άρα το έκανα μόνος μου.

2. Το δέυτερο αυτοκίνητό μου ήταν ένα PEUGEOT 205 COLOR LINE (1993). Έκανε 104.000 χλμ, και άλλαξα μόνο καζανάκι εξάτμισης και δισκόπλακες μια φορά. Τίποτε άλλο.

3. Το 1996 αγόρασα γερμανικό αυτοκίνητο. OPEL ASTRA. Τις δυο πρώτες εβδομάδες κόντεψα να σκοτωθώ 2 φορές. Τη πρώτη, με 12 χλμ. από την παράδοση του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο σταμάτησε να λειτουργεί εν κινήσει. Black out!!! Διάγνωση: Διαλυμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα. Απορία τεχνικού: Πώς τα καταφέρατε; 8 ημέρες μετά και με 60 ή 65 συνολικά χλμ. από την παράδοση του αυτοκινήτου σε αλλαγή ταχύτητας νιώθω ότι έμεινα με τον μοχλό ταχυτήτων στο χέρι. Μπα, λέω ιδέα μου. Αλλά πατώ φρένο και σταματώ. Όντως....

4. Φυσικά αλλάζω αμέσως αυτοκίνητο και παίρνω RENAULT MEGANE 1600. Στα 89.000 χλμ. κλειδώνω το αυτοκίνητο παρκαρισμένο στο σχολείο και μετά αρνείται να πάρει μπροστά. Black out!!! Διάγνωση: Διαλυμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα. Εκτός εγγύησης (για 20 ημέρες). Η βλάβη πληρώθηκε 50% από την MAVA. Ήταν η πρώτη τέτοια βλάβη που δηλώθηκε σε MEGANE, δηλ. να χαλάσει ο εγκέφαλος, αφού κλειδώθηκε το αυτοκίνητο με το immobiliser. Δηλώθηκε στην RENAULT Βέροιας, όπου είχε έναν από τους καλύτερους ηλεκτρονικούς της εταιρείας. Αλλιώς για να ξεκλειδωθεί το αυτοκίνητο θα ερχόταν τεχνικός από τη Γαλλία μετά από 2 μήνες. Βλέπετε άλλαξε εγκέφαλος αφού είχε κλειδώσει το Immo.

3. Παραμονές 28ης Οκτωβρίου 2005 παίρνω για βόλτα το Audi A4 1.8 πενταβάλβιδο του διευθυντή της εργασίας μου. Μετά από τέσσερα (4) χλμ. απόσταση black out!!!. Διάγνωση ναι, το έμαθα καλά. Διαλυμένο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα. Τον παίρνω τηλ. στεναχωρημένος. Μην ανησυχείς μου λέει, είναι η 5η φορά που το παθαίνω (!!!!!!). Δεν φταις εσύ. Η επισκευή καλύπτεται από την αντιπροσωπεία. Από το εργοστάσιο, λέω εγώ. Από τη αντιπροσωπεία, λέει εκείνος. Η αντιπροσωπεία δεν τολμά να δηλώσει τέτοια βλάβη στο εργοστάσιο. Αλλά θα είναι η τελευταία φορά καθώς ήδη παρήγγειλα MERCEDES C180 KOMP.

4. Τώρα έχω ένα OPEL ZAFIRA 1.8 με 164.000 χλμ. Περιέργως ακόμη δεν έχει κάψει ηλεκτρονική. Αλλά καίει λάδια 1 λίτρο κάθε 4.000 χλμ. Εντελώς ιταλική βλάβη δεν νομίζεται;

Επίσης έχω τροχόσπιτο γερμανικό (HOBBY) το οποίο αγόρασα καινούριο το 2005. Το 2006 είχα καμένο ψυγείο (από αύξηση τάσης ρεύματος) και χθες καμένη αντλία νερού στο μπάνιο....

Αυτά......

Ποιός είναι τόσο σίγουρος, ώστε να μου δώσει για βόλτα το αυτοκίνητό του; θα έχει το σπάνιο προνόμιο να του δώσω βεβείωση αν πραγματικά έχει καλά ηλεκτρονικά ή μάπες στο τουτού του.

Chevrolet Lacetti ...

Μπορεί να μην έχει ποιότητα κύλισης , μέτρια φρένα , άσχημο κράτημα και πολλά άλλα , αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να χαλάσουν τα ηλεκτρονικά του ...
 
Re: Απάντηση: Νεό Fiat 500

Όντως το Stilo ήταν μια τραγωδία για τη fiat και όχι μόνο σχεδιαστικά...

Θρίλλερ σκέτο!

Λαθος μαρκετινγκ κανανε.
Ποιοτικα ηταν το καλυτερο αυτοκινητο που εβγαλαν ποτε τους.
Εδωσαν εμφαση στην "γερμανικη" ποιοτητα και τα καταφεραν αρκετα καλα.
Κριμα που οι πωλησεις τους διεψευσαν για τις επιλογες τους.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεό Fiat 500

Λαθος μαρκετινγκ κανανε.
Ποιοτικα ηταν το καλυτερο αυτοκινητο που εβγαλαν ποτε τους.
Εδωσαν εμφαση στην "γερμανικη" ποιοτητα και τα καταφεραν αρκετα καλα.
Κριμα που οι πωλησεις τους διεψευσαν για τις επιλογες τους.

Το είχε ο ξάδερφος της γυναίκας μου και ένας γνωστός από ένα χωριό εδώ δίπλα.
Και οι δύο ήταν πολύ δυσαρεστημένοι από το αυτοκίνητο.
2 άτομα τα θεωρώ πολύ σοβαρό δείγμα για το γεγονός ότι δεν έχω δει και πολλά να κυκλοφορούν!

Βέβαια εδώ δεν είναι δημόσιο δικαστήριο, εμπειρίες καταθέτουμε. -bye-
 
Σίγουρα δεν έχεις καμιά συγγένεια με τον Μητσοτάκη ???

:flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout:
Aς σοβαρευτούμε, δεν υπάρχει αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα περισσότερο μου κάνε εντύπωση που εδώ στην Ελλάδα, έχουμε βάλει ταμπέλλες σε κάθε αυτοκίντο.
Τα Ιταλικά τσιμπάνε λάδια και τρίζουν, τα γερμανικά υποφέρουν από ντιζάϊν και επιταχύνσεις, γαλλικά εάν ρίξεις κατασβίδι στην μηχανή ποτέ δεν θα κατέβει στο έδαφος και ένα σωρό άλλες μ@μ@κίες.

Δυστυχώς στις μέρες μας πια δεν υπάρχει αξιοπιστία σε ότι αφορά την μάρκα.
Μπορεί να πάρεις Huyndai και να σου βγεί σκυλί και το Saab να είναι κάθε μέρα συνεργείο.
 
Απάντηση: Re: Νεό Fiat 500

...Saab να είναι κάθε μέρα συνεργείο.

έχω και τέτοια εμπειρία από πολύ φίλο!

Είχε ένα Α3 και το έδωσε για το 9-3.

Μέγιστο ξενέρωμα να παίρνεις το αυτοκίνητο των ονείρων σου με τα χίλια ζόρια και να το καταριέσαι μετά!

Σαν να σου βάζουν πάγο στα...φρύδια ένα πράμα!
 
Ποιός είναι τόσο σίγουρος, ώστε να μου δώσει για βόλτα το αυτοκίνητό του; θα έχει το σπάνιο προνόμιο να του δώσω βεβείωση αν πραγματικά έχει καλά ηλεκτρονικά ή μάπες στο τουτού του.


Εγώ!

Toyota Yaris (πρώτης γενιάς). Το πήρα μτχ και μάλιστα από σχολή οδηγών. Δεν καταλαβαίνει τίποτα!

Για το Seicento μας δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά προς το παρόν είναι σκυλί.
 
Suzuki Samurai εκεί έμαθα να οδηγώ και του πάτησα και μια γερή στουκα. Δεν καταλαβαίνει τιποτα. :award: Το εχω πάει και σε μέρη όπου δεν υπηρχε δρομος (ούτε χωματοδρομος), το έχω φορτώσει σαν γαιδούρι και τα 1300 κυβικά του δεν κατάλαβαν τίποτα. Στα 140.000 χλμ του το μόνο που έβγαλε ήταν γύρω στα 120.000 σταυρούς στους άξονες μετάδοσης. Τα τελευταία 4 χρόνια το οδηγεί η μάνα μου :slapface:. Το είχε αφήσει για 15.000 χλμ με τα ιδια λάδια και τίποτα ούτε γρατσανισμα στον κινητηρα ούτε τίποτα. Τις προάλλες της έσπασε ο ιμάντας βεντιλατερ - δυναμο, δεν το πήρε χαμπάρι έφτασε στο σπίτι και την ώρα που το πάρκαρε στην πιλωτή άνοιξε η βαλδίδα του ψυγείου και όλο το νερό είχε γίνει ατμός:FSGSFGS4: . Πρέπει να το οδηγουσε για καμια 10αρια χλμ χωρίς ψύξη :AFADF0: :AFADF0: :furious3: με 38 βαθμούς εξω. Το μόνο που έκανα ήταν να το αφήσω να κρυώσει και την επομένη να το πάμε 3 χλμ ΟΔΗΓΟΝΤΑΣ το στο συνεργείο. Αλλαγή ιμάντα και όλα μέλι γάλα.
 
Toyota Yaris (πρώτης γενιάς). Το πήρα μτχ και μάλιστα από σχολή οδηγών. Δεν καταλαβαίνει τίποτα!

Κλέβεις! Αναφέρεσαι σε γιαπωνέζικο αυτοκίνητο! :BDGBDGB53:

Edit: Επ, κι ο nsamar (κάτω απο τον Guybrush) κλέβει! Σας παρακαλώ! :antlers:
 
Σόρυ δεν καταλαβα ότι ήταν αποκλειστικά για ευρωπαικές φίρμες. Εξάλλου πλέον οι περισσοτερες γιαπωνέζικες φίρμες τα αυτοκινητά τους τα φτιαχνουν στην Ευρώπη νομίζω ακόμη και στα ίδια εργοστάσια που φτιάχνουν και οι Ευρωπαίοι τα δικά τους.
 
Re: Απάντηση: Νεό Fiat 500

Σόρυ δεν καταλαβα ότι ήταν αποκλειστικά για ευρωπαικές φίρμες. Εξάλλου πλέον οι περισσοτερες γιαπωνέζικες φίρμες τα αυτοκινητά τους τα φτιαχνουν στην Ευρώπη νομίζω ακόμη και στα ίδια εργοστάσια που φτιάχνουν και οι Ευρωπαίοι τα δικά τους.

Δεν είναι αποκλειστικά για ευρωπαϊκές φίρμες, αλλά όταν μιλάμε για βλάβες αυτοκινήτων και αναφέρεσαι σε γιαπωνέζικα είναι σαν να κλέβεις! :afro:

Δεν έχει σημασία που είναι κτισμένο το εργοστάσιο αλλά οι προδιαγραφές με τις οποίες γίνεται η κατασκευή του αυτοκινήτου.
Τα γιαπωνέζικα δεν οφείλουν την αξιοπιστία (των μηχανικών, κυρίως, μερών τους) στο κλίμα της Ιαπωνίας! :antlers:
 
Συγνώμη, αλλά έχω ράματα και για τη γούνα των ιαπωνικών. Nissan Almera 1,6 αλλαγή δίσκου στα 26.000 χλμ με ελάχιστα χλμ μέσα στην πόλη και με οδηγό με 500.000 χλμ. στο ενεργητικό του. Στα 33.000 χλμ. ημιαξόνια.

Εγώ δεν έκανα τίποτε στο αυτοκίνητο αυτό. Απλώς μετά τα 70.000 χλμ. το πήγα 6.000 χλμ. στην Τουρκία και του έσπασα ένα παρμπρίζ.
:afro: :afro: