Νεό Fiat 500

Και για τα Yaris επίσης. Δίσκος συμπλέκτη. Γνωστός ζητούσε αυτοκίνητο για να βγάλει από την άμμο ένα jet ski, το οποίο είχε στείλει το προηγούμενο βράδυ σούρα στο μεθύσι. Κανείς δεν δέχθηκε. Ο ίδιος πίστεψε ότι το πολυαγαπημένο του Yaris θα τα καταφέρνε, διότι δεν είχε ποτέ τίποτε στα 8.000 χλμ. που τον μετέφερε (σχεδόν πάντα μεθυσμένο).

Λοιπόν με κουβέρτες συνθετικές κάτω από τους τροχούς και βάρος το Jet ski ούτε πάνω από 220 κιλά το Yaris έκαψε το συμπλέκτη του στα 3 λεπτά. Το jet ski τελικά το έβγαλε ένα Punto 75 (!!!) χωρίς κουβέρτες. To Υaris ένα Suzuki Grand Vitara.
 
Mα δεν υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν χαλάνε...
Η κουβέντα γίνεται για τη συχνότητα των βλαβών (και κακώς δλδ γιατί είμαστε λίγο off topic - ίσως να τα μεταφέραμε σε νέο thread?).
 
Καλά, εγώ έχω σίγουρα προβληματικό κιβώτιο, το οποίο πρόκειται να αλλαχτεί όταν φαγωθεί και ο δίσκος, αλλά είναι επειδή ήταν από σχολή οδηγών.


Υ.Γ. Μήπως ο γνωστός σου ήταν πάλι μεθυσμένος και πατινάριζε πολύ το συμπλέκτη; Ρυμούλκησα το Uno του ξάδερφού μου όταν τράκαρε χωρίς πρόβλημα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεό Fiat 500

Το είχε ο ξάδερφος της γυναίκας μου και ένας γνωστός από ένα χωριό εδώ δίπλα.
Και οι δύο ήταν πολύ δυσαρεστημένοι από το αυτοκίνητο.
2 άτομα τα θεωρώ πολύ σοβαρό δείγμα για το γεγονός ότι δεν έχω δει και πολλά να κυκλοφορούν!

Βέβαια εδώ δεν είναι δημόσιο δικαστήριο, εμπειρίες καταθέτουμε. -bye-


τα πρωτα stilo 2001-2002 ειχαν προβληματα τα οποια λυθηκαν μετα.

το δικο μου και αλλα 4 παιδια που γνωριζω (4 τριθυρα και ενα mw) δεν εχει βγαλη κανενα την παραμικρη βλαβη εκτος το mw που χαλασαν τα αμορτισερ γρηγορα αλλα ολο σε χωραφια το παη οποτε δεν παραπονιεται.

το ιδιο δυο renault clio που εχω αλλαξη ενω ενα audi 80 που ειχα ολο χαλασμενο ηταν.

πιστευω οτι ολες οι εταιρειες εχουν προβληματα στα νεα μοντελα τους που μετα τα λυνουν (εξαιρουνται τα ιαπωνικα και ας μην μου αρεσουν σχεδιαστικα)

στο γκρουπ vag ομως εχει παραγινη το κακο τελευταια.
 
Συγνώμη, αλλά έχω ράματα και για τη γούνα των ιαπωνικών. Nissan Almera 1,6 αλλαγή δίσκου στα 26.000 χλμ με ελάχιστα χλμ μέσα στην πόλη και με οδηγό με 500.000 χλμ. στο ενεργητικό του. Στα 33.000 χλμ. ημιαξόνια.

Εγώ δεν έκανα τίποτε στο αυτοκίνητο αυτό. Απλώς μετά τα 70.000 χλμ. το πήγα 6.000 χλμ. στην Τουρκία και του έσπασα ένα παρμπρίζ.
:afro: :afro:

πραγματικος Γκαστονε
 
Απάντηση: Re: Νεό Fiat 500

Συγνώμη, αλλά έχω ράματα και για τη γούνα των ιαπωνικών. Nissan Almera 1,6 αλλαγή δίσκου στα 26.000 χλμ με ελάχιστα χλμ μέσα στην πόλη και με οδηγό με 500.000 χλμ. στο ενεργητικό του. Στα 33.000 χλμ. ημιαξόνια.

Εγώ δεν έκανα τίποτε στο αυτοκίνητο αυτό. Απλώς μετά τα 70.000 χλμ. το πήγα 6.000 χλμ. στην Τουρκία και του έσπασα ένα παρμπρίζ.
:afro: :afro:


:flipout: :flipout: :flipout:
 
Παντως το Φιατακι ειναι ΚΟΥΚΛΙ !!!!








για να λεω και γω .... εμενα το Νισσαν μου κανει σερβις μονο του ! δεκαετιας πλεον και μαλον θελει δισκους μπροστα διοτι σφυρανε τα φρενα ......
 
Last edited:
Ας βγει και η έκδοση του 500 με 150 άλογα ή abarth και θα ρίξουμε το γέλιο της αρκούδας στο δρόμο.
Μόλις ανακοινωθεί είμαι έτοιμος και ας είναι και ροζ.

Πάντως σαν πρόβλεψη λέω πως η fiat θα ξεπουλήσει. Ειδικά στη χώρα μας θα γίνει πανικός.


Τώρα, έχετε δίκιο όλα χαλάνε. Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που είχα ήταν ένα 944 του 1989, αγορασμένο με 11000 ευρώ. Άντε γεια.
Λιώσιμο και δεν μάσαγε με τίποτα. Το μετάνιωσα που το έδωσα.
 
Βλάση μου φαίνεται ότι τραβάς σαν μαγνήτης τις βλάβες....
Απίστευτα σκηνικά σου έχουν τύχει σε όλες τις μάρκες...

Η αδελφή μου έχει κάνει από το 1999 με ένα nissan micra 1.0 170.000 με 0 βλάβες. Μόνο αλλαγή καζανάκι εξάτμισης μία φορά και .....βενζίνη !

Εγώ έχω από το 2003 ένα opel corsa 1.4 sport με 80.000 με μία βλάβη μέχρι τώρα. Το κιβώτιο παρουσίασε μια σκληρότητα στις αλλαγές ταχυτήτων, κάτι που είχε ήδη ειδοποιήσει η μαμά Opel, οπότε όταν το είπα στο συνεργείο έγινε αντικατάσταση κιβωτίου χωρίς χρέωση πριν 2 χρόνια. Από τότε μόνο βενζίνη.
 
Απάντηση: Re: Νεό Fiat 500

Οσον αφορα το θεμα του thread η τιμη του fiat δε θα υπερβαινει τα 11,000 ευρο με βαση σχετικες ανακοινωσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες μου η βασική θα είναι κάτω από 10,000 (μάλλον 9,500). Τους έχει ζητηθεί από το τμήμα μάρκετινγκ της Ελλάδος.


Κ. Βλασίδη τον Magneto από τους X-men τον ξέρετε? Μήπως κάνετε παρέα?
 
Όχι δεν τον γνωρίζω.

Μπορεί και είμαι γκαντέμης, ή Γκαστόνε, δεν ξέρω...

όμως οφείλω να πω τα εξής:

1. Δεν σκίζω τα αυτοκίνητά μου, ούτε αυτά που πέφτουν στα χέρια μου.
2. Η χρήση του αυτοκινήτου είναι συνεχής και πολυποίκιλη. Δηλ. κάθε χρόνο, όποιο αυτοκίνητο χρησιμοποιώ, το χρησιμοποιώ από +45 έως -30 βαθμούς. Χωματόδρομο αρκετό, αλλά όχι χιλιάδες χιλιόμετρα, οδήγηση σε πάγο περίπου 1000 χλμ. το χρόνο, οδήγηση σε χιόνι 3000-4000 χλμ. έλξη τροχόσπιτου το πολύ 2000 χλμ το χρόνο(σχεδόν όλα με κλιματισμό), μπες βγες φουσκωτού από ράμπα (όλη από αμμώδη παραλία) το λιγότερο 2 φορές και το περισσότερο 10 φορές το χρόνο και φυσικά ταξίδι με φορτίο στο όριο της άδειας κυκλοφορίας και αντοχής του αυτοκινήτου εις το διηνεκές. Επίσης το αυτοκίνητο κινείται συχνά σε υψόμετρο 1800-2500 μ.
3. Παλιότερα τύχαινε να κινούμαι πολύ σε περιοχές που έδερνε ο βαρδάρης. Τώρα όχι τόσο πολύ.
 
Ρε σεις γαμω την γκαντεμια μου και εγω καινουργιο αμαξι και εμεινα απο μπαταρια την τρελα μου μεσα. Ητανε λεει προβληματικη. Αντε να δουμε...
 
Τίποτα Στέργιο, τώρα γύρισε από διακοπές και μάλλον είναι εκτός κλίματος.....
 
Ρε σεις γαμω την γκαντεμια μου και εγω καινουργιο αμαξι και εμεινα απο μπαταρια την τρελα μου μεσα. Ητανε λεει προβληματικη. Αντε να δουμε...

Λαστιχα και μπαταρια σε καινουργιο αυτοκινητο ειναι αναμενομενο ναναι για σκουπιδια
 
Απάντηση: Re: Νεό Fiat 500

Λαστιχα και μπαταρια σε καινουργιο αυτοκινητο ειναι αναμενομενο ναναι για σκουπιδια


η δικια μου εκλεισε αισιως τα 10 χρονια ....:firstprize:














απλα ο φιλος ετυχε στην περιπτωση...
 
Μακαρι να φταει η μπαταρια μονο γιατι αμα εχει καμια διαρωη και τρωει την μπαταρια την κατσαμε την βαρκα.