Νέοι Denon 8k avr 2020

Από τη στιγμή που είπαν ότι θα δώσουν permanent solution, θα τη δώσουν.

Το ενδιαφέρον σε όλα αυτά είναι ότι βλέπω πράγματα που έχουν αναφερθεί στα webinars σχετικά με το bandwidth και το βάθος bit του χρώματος και ποια έχουν νόημα να χρησιμοποιούνται και ποια όχι. A 4:2:2 10bit will do the trick.
 
Στο παραπάνω link αναφερουν οτι δουλευει μονο σε 4:2:0 8 bit.

Αν δούλευε σε 4:2:2 10 bit θα το ελεγαν.
 
Δεν εννοώ το θέμα που προέκυψε με τα HDMI.

Εννοώ τις περιπτώσεις που δεν χρειάζεται να ξοδεύεις bandwidth.
 

Attachments

  • HDMI Bandwidth.jpg
    HDMI Bandwidth.jpg
    68.6 KB · Views: 232
Στο παραπάνω link αναφερουν οτι δουλευει μονο σε 4:2:0 8 bit.

Αν δούλευε σε 4:2:2 10 bit θα το ελεγαν.

Tο θέμα είναι οτι και οι κάρτες της Nvidia (RTX 30x0) και η συσκευή της Microsoft (X Box X)
4Κ@120 HDR και 8Κ / 60Hz βγάζουν μόνο ασυμπίεστο βίντεο,
οπότε οι συζητήσεις περί bandwith και subsampling πρακτικά δεν έχουν νόημα.

Διαφήμισαν ένα χαρακτηριστικό που αυτή τη στιγμή εφαρμογή έχει μόνο στο Gaming και δεν δουλεύει
στα PC ,δεν δουλεύει στα Xbox και περιμένουμε να δούμε και τι θα γίνει με το PS5.
 
Ασυμπίεστοι είναι όλοι οι τύποι. Συμπιεσμένο είναι το DSC.

Ένα σήμα 10bit σε 4:2:0 είναι προτιμότερο από ένα σήμα 8bit σε 4:4:4.

Δεν θα μου έκανε έκπληξη να είναι επιλογή των κατασκευαστών καρτών γραφικών να τιγκάρουν το bandwidth με άχρηστα πράγματα και έτσι να ξεπερνούν τα όρια του bandwidth. Όπως επιλογή είναι της apple να κάνει τα πάντα όλα σε 4Κ 60Ηz στο apple TV για να... είναι καλύτερο το User eXperience και με αυτόν τον τρόπο κάνει μετατροπή σε όλα. Ακόμα και σε εκείνα που δεν χρειάζεται.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν το amendment θα είναι με κάποιου είδους συμπίεση ή όχι.
 
Ασυμπίεστοι είναι όλοι οι τύποι. Συμπιεσμένο είναι το DSC.

Θα το πω όσο πιο απλά γίνεται.
Οι κονσόλες τις Microsoft (X Box X) και οι κάρτες τις nvdia 30x0 βγάζουν ασυμπίεστο βίντεο.
Οι τηλεοράσεις με hdmi 2.1 δέχονται ασυμπίεστο βίντεο κανονικά. Το τσιπάκι που έχουν οι ενισχυτές ΔΕΝ δέχεται και βγάζει μαύρη οθόνη.
Ποιος φτάει; Aυτοί που δεν το δοκίμασαν και η εταιρεία που τους πούλησε τη πλακέτα με το νέο hdmi 2.1.

Ένα σήμα 10bit σε 4:2:0 είναι προτιμότερο από ένα σήμα 8bit σε 4:4:4.

Άσχετο με αυτό που λέμε.
Ξαναγράφω το πρόβλημα έχει να κάνει με το σύστημα μετάδοσης της πληροφορίας και το τρόπο που είναι συμπιεσμένο το video[SUP][*][/SUP].
Μαύρη οθόνη βγαίνει για 4Κ@120HZ RGB είτε 8-bit, είτε 10-bit, είτε 12-bit.

Δεν θα μου έκανε έκπληξη να είναι επιλογή των κατασκευαστών καρτών γραφικών να τιγκάρουν το bandwidth με άχρηστα πράγματα και έτσι να ξεπερνούν τα όρια του bandwidth. Όπως επιλογή είναι της apple να κάνει τα πάντα όλα σε 4Κ 60Ηz στο apple TV για να... είναι καλύτερο το User eXperience και με αυτόν τον τρόπο κάνει μετατροπή σε όλα. Ακόμα και σε εκείνα που δεν χρειάζεταi

Γρηγόρη Πετράκο, εσύ;
Aυτά είναι ασυναρτησίες. Πραγματικά δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν το amendment θα είναι με κάποιου είδους συμπίεση ή όχι.

Για ελληνικά πατήστε το 0, δεν ξέρω τι είναι amendenet.
Tελικά όμως έχουμε θέμα με τη συμπίεση του βίντεο;
Mάλλον ναι, για να γράφεις οτι το πρόβλημα "θα λυθεί με κάποιου είδους συμπίεση".
Και αυτό που πιθανολογείς είναι άκυρο γιατί η συμπίεση πρέπει να γίνει στον πομπό του σήματος, όχι στο δέκτη.
Δεν νομιζω η Microsoft και η nvidia τουλάχιστον προς το παρόν να αλλάξoυν κάτι στα μηχανήματά τους για να βολέψει την SU και την Yamaha.



[*]Με την έλευση του Hdmi 2.1 για την μεταφορά του 4k@120 HDR και του 8Κ@60 για να επιτύχουμε τα 48Gbps
είχαμε νέο σύστημα μετάδοσης , αλλαγή δηλαδή από το TMDS σε FRL (Fixed Rate Link) και τη χρήση συμπίεσης του βίντεο DSC (VESA DSC 1.2a).
 
Ασυμπίεστοι είναι όλοι οι τύποι. Συμπιεσμένο είναι το DSC.

Αυτό δεν ισχύει. Το subsampling είναι μια χαρά συμπίεση, και μάλιστα εξ ορισμού lossy. To DSC είναι απλά άλλη μορφή συμπίεσης.

Δεν θα μου έκανε έκπληξη να είναι επιλογή των κατασκευαστών καρτών γραφικών να τιγκάρουν το bandwidth με άχρηστα πράγματα και έτσι να ξεπερνούν τα όρια του bandwidth.

Είτε υπάρχει ένα πρότυπο και αυτό οφείλει να υποστηρίζεται (στην προκειμένη περίπτωση 4Κ@120Hz RGB) είτε δεν υπάρχει. Αν το πρότυπο δεν υπήρχε, δεν θα έλεγε η SU "sorry που έγινε πατάτα, θα το φτιάξουμε". Θα έλεγε "εμείς υποστηρίζουμε σωστά τα πρότυπα, φταίτε εσείς, φτιάξτε το".

4Κ@120Hz σε RGB με ορισμένο αριθμό bits αντιστοιχεί με μαθηματική ακρίβεια σε συγκεκριμένο bandwidth. Όλα αυτά είναι προτυποποιημένα. Οπότε δεν υπάρχουν δικαιολογίες για "τιγκάρισμα του bandwidth".

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν το amendment θα είναι με κάποιου είδους συμπίεση ή όχι.

Οποιοδήποτε amendment/update/fix/whatever κάνει implement η SU οφείλει να διορθώσει την υπάρχουσα ασυμβατότητα με τα πρότυπα.

Στην προκειμένη περίπτωση το πρότυπο που δεν υποστηρίζεται είναι το ασυμπίεστο (RGB). Πρέπει απλά να υποστηριχθεί. Οτιδήποτε άλλο δεν θα είναι fix αλλά κοροϊδία και θα δικαιολογεί ξεκάθαρα επιστροφή των μηχανημάτων από τους αγοραστές τους.
 
Αυτό δεν ισχύει. Το subsampling είναι μια χαρά συμπίεση, και μάλιστα εξ ορισμού lossy. To DSC είναι απλά άλλη μορφή συμπίεσης.

Μια χαρά ισχύει. Δες τον πίνακα που έβαλα πιο πριν. Όταν λέμε ασυμπίεστο βίντεο εννοούμε εκείνο που δεν μετατρέπεται με κάποιο τρόπο. Αλλιώς όλα μπορεί κάποιος να τα θεωρήσει συμπιεσμένα. Εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπει κανείς.

Για παράδειγμα στο Blu ray έχεις σήμα 4:2:0. Αυτό τι σημαίνει; Ότι το περιεχόμενο έχει συμπίεση. Συμπίεση σε σχέση με τι; Και πάλι εδώ μια χαρά το μέσο προβολής κάνει τους μαθηματικούς υπολογισμούς και απεικονίζει το χρώμα σωστά.
Ειδικά σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει λόγος για 4:4:4.

Το Chroma subsampling είναι ένας από τους τρόπους να κάνεις οικονομία στο bandwidth καθώς ο μαθηματικός υπολογισμός γίνεται εύκολα από το μηχάνημα προβολής και έτσι δεν χάνεις καμία πληροφορία από την αρχική.


Είτε υπάρχει ένα πρότυπο και αυτό οφείλει να υποστηρίζεται (στην προκειμένη περίπτωση 4Κ@120Hz RGB) είτε δεν υπάρχει. Αν το πρότυπο δεν υπήρχε, δεν θα έλεγε η SU "sorry που έγινε πατάτα, θα το φτιάξουμε". Θα έλεγε "εμείς υποστηρίζουμε σωστά τα πρότυπα, φταίτε εσείς, φτιάξτε το".

4Κ@120Hz σε RGB με ορισμένο αριθμό bits αντιστοιχεί με μαθηματική ακρίβεια σε συγκεκριμένο bandwidth. Όλα αυτά είναι προτυποποιημένα. Οπότε δεν υπάρχουν δικαιολογίες για "τιγκάρισμα του bandwidth".

Και πάλι θα πρέπει να συμβουλευτείς τον προηγούμενο πίνακα. 4Κ@120 με σήμα 10 bit σε 4:2:2 (ή 12 bit αλλά δεν υπάρχει ακόμα σε dipslay τουλάχιστον mainstream) είναι ανώτερο σήμα από αυτό που περιγράφεις που είναι 8 bit, άρα αντίο HDR. Και τα δύο θέλουν bandwidth 32 Gbps ενώ αν στο ίδιο σήμα το subsampling είναι 4:2:0 τότε μιλάμε για 24 Gbps, δηλαδή ανώτερης ποιότητας σήμα λόγω 10 bit με ίδιο ή και μικρότερο bandwidth!

Και χωρίς DSC το παραπάνω.
Ξαναδές τον πίνακα.

Οποιοδήποτε amendment/update/fix/whatever κάνει implement η SU οφείλει να διορθώσει την υπάρχουσα ασυμβατότητα με τα πρότυπα.

Στην προκειμένη περίπτωση το πρότυπο που δεν υποστηρίζεται είναι το ασυμπίεστο (RGB). Πρέπει απλά να υποστηριχθεί. Οτιδήποτε άλλο δεν θα είναι fix αλλά κοροϊδία και θα δικαιολογεί ξεκάθαρα επιστροφή των μηχανημάτων από τους αγοραστές τους.

Δεν θα προέτρεχα για ακόμη μια φορά να υιοθετήσω διάφορα δημοσιεύματα, πριν δοθεί η λύση από πλευράς S.U. Ακόμα δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει.
 
Παράδειγμα με εικόνα. Αριστερά υπάρχει ξεκάθαρα color banding, δεξιά όχι. Η δεξιά εικόνα είναι ανώτερη ποιότητα σε σχέση με την αριστερή. Κι όμως στη δεξιά απαιτείται λιγότερο bandwidth.
 

Attachments

  • bandwidth.jpg
    bandwidth.jpg
    199.8 KB · Views: 117
Πιστεύεις πραγματικά πως σε ένα σήμα 8bit η εικόνα θα είχε τέτοιο banding;
 
Πιστεύεις πραγματικά πως σε ένα σήμα 8bit η εικόνα θα είχε τέτοιο banding;

Αφού πρόκειται για μικρότερο αριθμό χρωμάτων, έχει banding. Ή για να το πω καλύτερα, έχει λιγότερα σκαλοπάτια διαθέσιμα για απεικόνιση και άρα είναι επιρρεπές στο banding. Με περισσότερα σκαλοπάτια, το banding μειώνεται έως ότου είναι αόρατο.
 
Μια χαρά ισχύει. Δες τον πίνακα που έβαλα πιο πριν. Όταν λέμε ασυμπίεστο βίντεο εννοούμε εκείνο που δεν μετατρέπεται με κάποιο τρόπο. Αλλιώς όλα μπορεί κάποιος να τα θεωρήσει συμπιεσμένα. Εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπει κανείς.

Όχι, όταν λέμε ασυμπίεστο βίντεο δεν εννοούμε εκείνο που δεν μετατρέπεται με κάποιο τρόπο. Εννοούμε την μετάδοση βίντεο με πρωτόκολλο που δεν έχει απώλειες. Το subsampling έχει απώλειες. Το RGB δεν έχει. Δεν έχει να κάνει με τι είναι το πρωτογενές υλικό, σε αυτή τη φάση δεν μας αφορά.

Για παράδειγμα στο Blu ray έχεις σήμα 4:2:0. Αυτό τι σημαίνει; Ότι το περιεχόμενο έχει συμπίεση. Συμπίεση σε σχέση με τι; Και πάλι εδώ μια χαρά το μέσο προβολής κάνει τους μαθηματικούς υπολογισμούς και απεικονίζει το χρώμα σωστά.
Ειδικά σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει λόγος για 4:4:4.

Ναι, επειδή το σήμα είναι ήδη συμπιεσμένο! Εδώ απλά προσπαθούμε να μην κάνουμε περισσότερη ζημιά απ' ότι έχει ήδη γίνει. Και επειδή οποιαδήποτε μετατροπή σημαίνει απώλειες, μας συμφέρει να στείλουμε το σήμα όπως είναι, δηλαδή σε 4:2:0.

Αλλά αυτή είναι ειδική περίπτωση με τα Blu Ray.

Οι rendering engines των κονσολών τι σήμα δίνουν natively? RGB ή subsampled?

Αν είναι subsampled θέλουμε να το περάσουν ως έχει. Αλλά αν είναι RGB θέλουμε να το περάσουμε losslessly.

Το Chroma subsampling είναι ένας από τους τρόπους να κάνεις οικονομία στο bandwidth καθώς ο μαθηματικός υπολογισμός γίνεται εύκολα από το μηχάνημα προβολής και έτσι δεν χάνεις καμία πληροφορία από την αρχική.

Τον "παλιό καλό καιρό" που ήταν κοινό να παίζουμε DVDs σε προβολικά μέσα που είχαν μεγαλύτερη ανάλυση από το υλικό μας ψάχναμε τον ιδανικό αλγόριθμο / φίλτρο upscaling για τα HTPC μας. Βασικό χαρακτηριστικό ενός καλού φίλτρου ήταν η ποιότητα chroma upsampling που έκανε. Αυτό βασικά ακόμα ισχύει, καθότι το υλικό μας παρότι έχει πολύ καλή ανάλυση στο luma εξακολουθεί να θέλει πολύ καλό upsampling στο chroma, καθότι έχει σταθερά το 1/4 της ανάλυσης του luma. Στην περίπτωση του 4Κ αυτό σημαίνει ότι η πληροφορία χρώματός μας είναι σε ανάλυση "μόλις" 1080p.

Οπότε ακόμα και με το 4Κ υλικό μας εξακολουθούμε να κυνηγάμε τον καλύτερο αλγόριθμο chroma upsampling.

Γιατί τα γράφω όλα αυτά; Γιατί το chroma subsampling μετά από τόσα χρόνια εξακολουθεί να είναι "μάστιγα" στον χώρο μας. Αποτελεί πρακτικά τον μεγαλύτερο παράγοντα απώλειας ποιότητας εικόνας. Και όχι, οι αλγόριθμοι που έχουν ενσωματωμένους τα μηχανήματα προβολής μας δεν είναι οι ιδανικοί. Γιαυτό το hi end στα transports εξακολουθεί να είναι ένα HTPC με δυνατή κάρτα γραφικών και MadVR για renderer.

Και πάλι θα πρέπει να συμβουλευτείς τον προηγούμενο πίνακα. 4Κ@120 με σήμα 10 bit σε 4:2:2 (ή 12 bit αλλά δεν υπάρχει ακόμα σε dipslay τουλάχιστον mainstream) είναι ανώτερο σήμα από αυτό που περιγράφεις που είναι 8 bit, άρα αντίο HDR.


Γιατί είναι 8bit? Βλέπω αναφορές του στυλ "Μαύρη οθόνη βγαίνει για 4Κ@120HZ RGB είτε 8-bit, είτε 10-bit, είτε 12-bit."

Αυτό μου λέει ότι μια χαρά υπάρχει RGB με 10 ή και 12 bits το οποίο δεν υποστηρίζεται σωστά από τους AVR.

Δεν θα προέτρεχα για ακόμη μια φορά να υιοθετήσω διάφορα δημοσιεύματα, πριν δοθεί η λύση από πλευράς S.U. Ακόμα δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει.

Δεν είμαι εγώ αυτός που προέτρεξε και δεν έκανα αναφορά σε κανένα δημοσίευμα.

Εσύ είπες "Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν το amendment θα είναι με κάποιου είδους συμπίεση ή όχι." Δηλαδή δίνεις hint ότι η "λύση" θα δοθεί μέσω συμπίεσης.
 
Παράδειγμα με εικόνα. Αριστερά υπάρχει ξεκάθαρα color banding, δεξιά όχι. Η δεξιά εικόνα είναι ανώτερη ποιότητα σε σχέση με την αριστερή. Κι όμως στη δεξιά απαιτείται λιγότερο bandwidth.

Εντελώς κακό παράδειγμα, βγαλμένο από παραπλανητική μπροσούρα.

Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τέτοιο banding στα 8 bits, ασχέτως subsampling. Αν υπήρχε θα τα είχαμε πετάξει όλα τα μηχανήματά μας.
 
Αφού πρόκειται για μικρότερο αριθμό χρωμάτων, έχει banding. Ή για να το πω καλύτερα, έχει λιγότερα σκαλοπάτια διαθέσιμα για απεικόνιση και άρα είναι επιρρεπές στο banding. Με περισσότερα σκαλοπάτια, το banding μειώνεται έως ότου είναι αόρατο.

Θεωρητικά έχει banding. Πρακτικά έχει λυθεί αυτό εδώ και πάνω από 20 χρόνια.
 
Θεωρητικά έχει banding. Πρακτικά έχει λυθεί αυτό εδώ και πάνω από 20 χρόνια.

Εντελώς κακό παράδειγμα, βγαλμένο από παραπλανητική μπροσούρα.

Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τέτοιο banding στα 8 bits, ασχέτως subsampling. Αν υπήρχε θα τα είχαμε πετάξει όλα τα μηχανήματά μας.


Δεν είναι ούτε θεωρητικό καθώς υπάρχουν συσκευές απεικόνισης 1080 8 bit με color banding. Εδώ ακόμα και σε FHD blu-ray είναι ορατό. Το παράδειγμα ισχύει. Είναι τρόπος εξήγησης γιατί είναι καλύτερα με 10 bit και color subsampling αντί χωρίς color subsampling και 8 bit.

Συμβουλεύσου τον πίνακα, καθώς αυτά που περιγράφεις είναι εκτός του bandidth που υποστηρίζεται από τα μέσα προβολής (και τους ενισχυτές AV εν προκειμένω). Το όριο για το οποίο συζητάμε είναι τα 40gbps.
Ο δε πίνακας έχει και συνέχεια, απλά τον περιόρισα στο 4Κ σε όσα Hz υποστηρίζεται αυτό από το HDMI και όχι παραπάνω.

Τέλος, δεν έδωσα κανένα hint. Είπα ότι θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε αν θα γίνει μέσω συμπίεσης ή όχι η λύση. Δεν αποκλείεται να είναι άλλη η λύση.

Έσπευσες να υιοθετήσεις τα δημοσιεύματα καθώς είπες αυτό:

Οποιοδήποτε amendment/update/fix/whatever κάνει implement η SU οφείλει να διορθώσει την υπάρχουσα ασυμβατότητα με τα πρότυπα.

Στην προκειμένη περίπτωση το πρότυπο που δεν υποστηρίζεται είναι το ασυμπίεστο (RGB). Πρέπει απλά να υποστηριχθεί. Οτιδήποτε άλλο δεν θα είναι fix αλλά κοροϊδία και θα δικαιολογεί ξεκάθαρα επιστροφή των μηχανημάτων από τους αγοραστές τους.


Εγώ θα ξαναπώ ότι καλό είναι να περιμένουμε επίσημη απάντηση, να δούμε κατ' αρχήν περί τίνος πρόκειται, καθώς και την προηγούμενη φορά αποδείχτηκε ότι ένα δημοσίευμα δεν ήταν η απεικόνιση της πραγματικότητας.
 
Δεν είναι ούτε θεωρητικό καθώς υπάρχουν συσκευές απεικόνισης 1080 8 bit με color banding. Εδώ ακόμα και σε FHD blu-ray είναι ορατό. Το παράδειγμα ισχύει. Είναι τρόπος εξήγησης γιατί είναι καλύτερα με 10 bit και color subsampling αντί χωρίς color subsampling και 8 bit.

Καλά, αν μιλάμε για τηλεοράσεις Funai και κανένα DVD της κακιάς ώρας, μπορεί. Αλλά σίγουρα δεν θα φταίει το φορμά, θα φταίει η υλοποίηση.

Συμβουλεύσου τον πίνακα, καθώς αυτά που περιγράφεις είναι εκτός του bandidth που υποστηρίζεται από τα μέσα προβολής (και τους ενισχυτές AV εν προκειμένω). Το όριο για το οποίο συζητάμε είναι τα 40gbps.
Ο δε πίνακας έχει και συνέχεια, απλά τον περιόρισα στο 4Κ σε όσα Hz υποστηρίζεται αυτό από το HDMI και όχι παραπάνω.

Μα, απ' ότι βλέπω στον πίνακά σου η ανάλυση 4Κ στα 120Hz με 4:4:4 και 10 bits απαιτεί 40Gbps, και με 12 bits φτάνει το άνω όριο των 48Gbps. Οπότε που είναι το πρόβλημα;

Τέλος, δεν έδωσα κανένα hint. Είπα ότι θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε αν θα γίνει μέσω συμπίεσης ή όχι η λύση. Δεν αποκλείεται να είναι άλλη η λύση.

Έσπευσες να υιοθετήσεις τα δημοσιεύματα καθώς είπες αυτό:

Ποια δημοσιεύματα; Δεν βλέπω να έχετε βάλει κάποιο link εδώ προς κάποιο δημοσίευμα. Εκτός αν εννοείς ένα video που είχε ανέβει το οποίο tbh έβαλα να παίξει αλλά βρήκα κουραστικό, επαναλαμβανόμενο και με ελάχιστη χρήσιμη πληροφορία.

Αυτό που λέω είναι το προφανές: Έχουμε επώνυμη πηγή που δίνει 4Κ@120 RGB, δηλαδή σήμα το οποίο οι AVR οφείλουν να αναγνωρίζουν. Δεν το κάνουν. Είναι ευθύνη των κατασκευαστών των AVR να διορθώσουν αυτό το θέμα.
 
Λοιπόν, κατ' αρχήν το δημοσίευμα είναι αυτό (είναι στα Γερμανικά):

https://www.heise.de/news/Bug-in-HD...nsole-und-Grafikkarten-betroffen-4935888.html

Πρόβλημα είχαν και με μια τηλεόραση Samsung (έτσι λένε τουλάχιστον).

Στην περίπτωση του ενισχυτή AV πήραν έναν 2700Η και τον τροφοδότησαν με σήμα από κάρτα γραφικών και από παιχνιδοκονσόλα. Δεν ξέρουμε κάποια πράγματα μέχρι στιγμής.

1. Αν είχαν τις σωστές ρυθμίσεις στον Denon. π.χ. μπορεί να μην τον είχαν σε pass through λειτουργία και με τον επεξεργαστή εικόνας ενεργοποιημένο (scaler). Αυτό θα εξηγούσε το πρόβλημα από μόνο του, καθώς by default έρχονται από το εργοστάσιο με κάποιες ρυθμίσεις ενεργοποιημένες τις οποίες και πρέπει να απενεργοποιήσεις.

2. Το συνολικό μήκος των καλωδίων. Αυτό γιατί αναφέρανε ότι απ' ευθείας στην TV δεν υπήρχε πρόβλημα. Επομένως μιλάμε για διαφορετικό μήκος στις δύο περιπτώσεις. Δια μέσω του ενισχυτή υπήρχε η μαύρη οθόνη. Επιπλέον ο συγκεκριμένος Denon έχει ενσωματωμένο cable tester μέχρι 40gbps. Ούτε αυτό αναφέρεται αν χρησιμοποιήθηκε. Το μήκος παίζει ρόλο όπως και το καλώδιο. Αυξάνοντας το "pipeline" όπως λέγεται του HDMI δυσκολεύουν τα πράγματα, ειδικά όταν ανεβαίνουν οι απαιτήσεις του bandidth.

3. Υπάρχει περίπτωση οι κάρτες και η κονσόλα να βγάζουν σήμα 12bit 4:4:4 και όχι κάτι άλλο. Αυτό συνολικά πάει το bandwidth στα 48gbps. Το όριο στους Denon/Marantz είναι 40gbps. Όπως και στις τηλεοράσεις τις φετινές της LG. Εδώ βέβαια ο συντάκτης αναφέρει ότι τη δοκιμή την έκανε με κάποια CX9, το οποίο μπερδεύει λίγο τα πράγματα καθώς η C9 (περσινά μοντέλα) είχαν τη δυνατότητα να πάνε έως 48gbps. Αντιθέτως οι CX (φετινά μοντέλα) πάνε μέχρι 40gbps.

Αυτά βλέπω μέχρι στιγμής. Θα περίμενα να κάνουν duplicate τις συνθήκες τις οποίες αναφέρει το δημοσίευμα από την S.U. και να προβούν σε επίσημες ανακοινώσεις πρώτα. Οτιδήποτε άλλο είναι απλά.... just a guess.
 
Λοιπόν, κατ' αρχήν το δημοσίευμα είναι αυτό (είναι στα Γερμανικά):

https://www.heise.de/news/Bug-in-HD...nsole-und-Grafikkarten-betroffen-4935888.html

Πρόβλημα είχαν και με μια τηλεόραση Samsung (έτσι λένε τουλάχιστον).

Στην περίπτωση του ενισχυτή AV πήραν έναν 2700Η και τον τροφοδότησαν με σήμα από κάρτα γραφικών και από παιχνιδοκονσόλα. Δεν ξέρουμε κάποια πράγματα μέχρι στιγμής.

1. Αν είχαν τις σωστές ρυθμίσεις στον Denon. π.χ. μπορεί να μην τον είχαν σε pass through λειτουργία και με τον επεξεργαστή εικόνας ενεργοποιημένο (scaler). Αυτό θα εξηγούσε το πρόβλημα από μόνο του, καθώς by default έρχονται από το εργοστάσιο με κάποιες ρυθμίσεις ενεργοποιημένες τις οποίες και πρέπει να απενεργοποιήσεις.

2. Το συνολικό μήκος των καλωδίων. Αυτό γιατί αναφέρανε ότι απ' ευθείας στην TV δεν υπήρχε πρόβλημα. Επομένως μιλάμε για διαφορετικό μήκος στις δύο περιπτώσεις. Δια μέσω του ενισχυτή υπήρχε η μαύρη οθόνη. Επιπλέον ο συγκεκριμένος Denon έχει ενσωματωμένο cable tester μέχρι 40gbps. Ούτε αυτό αναφέρεται αν χρησιμοποιήθηκε. Το μήκος παίζει ρόλο όπως και το καλώδιο. Αυξάνοντας το "pipeline" όπως λέγεται του HDMI δυσκολεύουν τα πράγματα, ειδικά όταν ανεβαίνουν οι απαιτήσεις του bandidth.

3. Υπάρχει περίπτωση οι κάρτες και η κονσόλα να βγάζουν σήμα 12bit 4:4:4 και όχι κάτι άλλο. Αυτό συνολικά πάει το bandwidth στα 48gbps. Το όριο στους Denon/Marantz είναι 40gbps. Όπως και στις τηλεοράσεις τις φετινές της LG. Εδώ βέβαια ο συντάκτης αναφέρει ότι τη δοκιμή την έκανε με κάποια CX9, το οποίο μπερδεύει λίγο τα πράγματα καθώς η C9 (περσινά μοντέλα) είχαν τη δυνατότητα να πάνε έως 48gbps. Αντιθέτως οι CX (φετινά μοντέλα) πάνε μέχρι 40gbps.

Αυτά βλέπω μέχρι στιγμής. Θα περίμενα να κάνουν duplicate τις συνθήκες τις οποίες αναφέρει το δημοσίευμα από την S.U. και να προβούν σε επίσημες ανακοινώσεις πρώτα. Οτιδήποτε άλλο είναι απλά.... just a guess.

Τι πας να δικαιολογησεις τώρα βρε?

Εδω αναγνωρισε ηδη το πρόβλημα η SU, και μιλάς για πιθανές λάθος ρυθμίσεις του ενισχυτή η της vga?

Ότι είναι να γίνει θα γίνει και μακαρι να συμβεί με το καλύτερο δυνατό τρόπο για τους κατόχους.
 
Τι πας να δικαιολογησεις τώρα βρε?

Εδω αναγνωρισε ηδη το πρόβλημα η SU, και μιλάς για πιθανές λάθος ρυθμίσεις του ενισχυτή η της vga?

Ότι είναι να γίνει θα γίνει και μακαρι να συμβεί με το καλύτερο δυνατό τρόπο για τους κατόχους.

Ούτε πάω να δικαιολογήσω τίποτε, απορώ μάλιστα πως σου ήρθε αυτό, ούτε η S.U. έχει προβεί σε κάποια επίσημη αναγνώριση κάποιου προβλήματος. Όχι ακόμη τουλάχιστον. may not work fully with Denon (or Marantz) 8K AVRs λέει η S.U. και μέχρι να βρει τι φταίει προτείνει άλλες λύσεις (eARC).
We are currently investigating the issue further and will offer a permanent solution at a later date.

Όλοι θυμόμαστε τι έγινε μετά το τελευταίο investigation που έκανε. Μην τα θυμίσω, γιατί θα στεναχωρηθούν κάποιοι.

Πάντως τόσο ο AVR-X2700H όσο και ο RX-V6A οσονούπω θα είναι στα χέρια μου, απ' ό,τι φαίνεται πρώτα θα είναι ο 2700 καθώς υπάρχει καθυστέρηση στην εισαγωγή του RX-V6A ήδη δύο εβδομάδων. Δεν αλλάζει την πορεία των μηχανημάτων στην αγορά καθώς πρόκειται για περιζήτητα μοντέλα.