M mlsds New member 29 August 2021 21 21 May 2026 #741 Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Για τον 4900 υπάρχει timeline?
Pleo AVClub Fanatic 14 March 2008 24,498 Αθήνα 21 May 2026 #742 mlsds said: Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Για τον 4900 υπάρχει timeline? Click to expand... Δύσκολα μπορώ να φανταστώ κάποια ανακοίνωση πριν το τέλος του καλοκαιριού. Reactions: mlsds
mlsds said: Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Για τον 4900 υπάρχει timeline? Click to expand... Δύσκολα μπορώ να φανταστώ κάποια ανακοίνωση πριν το τέλος του καλοκαιριού.
Pleo AVClub Fanatic 14 March 2008 24,498 Αθήνα Today at 09:57 #743 Ένα ενδιαφέρον άρθρο του φίλου μου Kentaro Yamazaki από τα γνωστά λημέρια. Εξηγεί πως λειτουργεί το channel expander στον 3900 και αναφέρεται στις διαφορές με πριν για τα μοντέλα 2900 και 3900. デノン、スピーカー“遊ばせない”音も進化したAVアンプ「AVR-X3900H」。上位機パーツ投入でコスパ良し「X2900H」[Sponsored] AVアンプというのは、アンプとしての音質や駆動力も重要だが、映画のサラウンドフォーマットを処理し、部屋の音響環境にマッチした再生をするといった複雑な機能も求められる。だが、当然ながら新モデルを開発する際に投入できるコストは無尽蔵ではないので、どうしても、進化のポイントが“音質か機能か”のどちらかに偏る事が多い。 av.watch.impress.co.jp
Ένα ενδιαφέρον άρθρο του φίλου μου Kentaro Yamazaki από τα γνωστά λημέρια. Εξηγεί πως λειτουργεί το channel expander στον 3900 και αναφέρεται στις διαφορές με πριν για τα μοντέλα 2900 και 3900. デノン、スピーカー“遊ばせない”音も進化したAVアンプ「AVR-X3900H」。上位機パーツ投入でコスパ良し「X2900H」[Sponsored] AVアンプというのは、アンプとしての音質や駆動力も重要だが、映画のサラウンドフォーマットを処理し、部屋の音響環境にマッチした再生をするといった複雑な機能も求められる。だが、当然ながら新モデルを開発する際に投入できるコストは無尽蔵ではないので、どうしても、進化のポイントが“音質か機能か”のどちらかに偏る事が多い。 av.watch.impress.co.jp