Νέοι Marantz AV FY '23

Το ζητούμενο δεν είναι αν έχεις ή όχι τα χρήματα να αγοράσεις το προϊόν, αυτό αφορά τον καθένα μας ξεχωριστά. Το ζητούμενο είναι το κατά πόσο αξίζουν τα χρήματά τους ή όχι τα προϊόντα αυτά. Γιατί μπορεί να έχεις τα χρήματα και την διάθεση να τα διαθέσεις για αγορά, αλλά με τα ίδια χρήματα να μπορείς π.χ. να αγοράσεις κάτι καλύτερο που να δικαιολογεί καλύτερα την τιμή του. Αυτό νομίζω συζητάμε εδώ και όχι το ποιος έχει και πόσα έχει.

Βασικά το θέμα που (σωστά) έθιξες, είναι το κατά πόσο η αναβάθμιση (υλικών/τεχνολογίας/features) φέτος, είναι ικανή να δικαιολογήσει αυτή την αύξηση στις τιμές. Αν και δεν είμαι guru στους AVR, προσωπικά δεν έχω πειστεί πλήρως.
 
Δεν χρειάζεται να σε πεισουν.
Δεν θα δικαιολογηθούν κιόλας. Αν θελεις και μπορεις, αγοράζεις.

Οτι εγραψε ο spcav πιο πίσω.

Δυσκολοι καιροί αλλα με πορτοφόλια που ακομα αγοράζουν κανονικότατα σε συγκεκριμένες κατηγορίες.
Θεώρησε σωστό επιχειρηματικά λοιπόν η SU να μην υπάρχει μικρη διαφορά στις τιμές των παρεμφερων μοντέλων Denon-Marantz.
Ετσι μεγάλωσαν περισσότερο την διαφορά στις τιμές των δευτερων. Για να το κάνουν, το εχουν μελετήσει κιόλας.

Η αλήθεια ειναι οτι πλεον οποιος μπορεί, αγοράζει. Αλλιώς κοιτάζει αλλού.

Περιμένω και την Yamaha...
 
H όλη συζήτηση είναι γιατί τα ποθητά features του Cinema 50 για να τα έχει κάποιος, θα πρέπει να περάσει το ψυχολογικό όριο των 2.000€.
Η απάντηση βγαίνει από μόνη της: γιατί είναι ποθητά... .

Πρέπει και να είσαι σε θέση να μπορείς να εκτιμήσεις αυτό που προσφέρεται, γιατί δεν είναι όλοι σε αυτή τη θέση. Εξ' άλλου οι πωλήσεις περίπου είναι οκτώ προς δύο μεταξύ Denon Marantz. Η S.U. το γνωρίζει αυτό και γι' αυτό διαχωρίζει τις δύο μάρκες για εκείνους που θα προτιμήσουν να πληρώσουν το κάτι τις παραπάνω για το πιο premium προϊόν.
Δεν είμαστε όλοι στην ίδια βάρκα. Αυτό είναι γνωστό.

Y.Γ. H Yamaha μόλις έβγαλε τους RX-A. Δεν πρόκειται να πάει σε νέα γενιά σύντομα. Λάθος timing διάλεξε και τώρα είναι αργά... . Παρεμπιπτόντως και σε εκείνη η διαφορά τιμής από τη μια γενιά στην επόμενη εκτοξεύτηκε και μάλιστα πολύ περισσότερο από τη γκάμα της Denon-Marantz.

Όπως γράφω εδώ και δυο χρόνια. Πλέον όποιος αγοράζει πιο γρήγορα αγοράζει οικονομικότερα. Οι τιμές είναι πιο πιθανό να αυξηθούν κι άλλο παρά να πέσουν.
 
Last edited:
Δεν χρειάζεται να σε πεισουν.
Δεν θα δικαιολογηθούν κιόλας. Αν θελεις και μπορεις, αγοράζεις.

Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Αν δεν πείσουν τον κόσμο γενικά (και όχι ειδικά εμένα), προφανώς δεν θα κάνουν και τις αναμενόμενες πωλήσεις. Τόσο απλά.
 
Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Αν δεν πείσουν τον κόσμο γενικά (και όχι ειδικά εμένα), προφανώς δεν θα κάνουν και τις αναμενόμενες πωλήσεις. Τόσο απλά.

Τον εχουν ηδη πεισει τον κοσμο.
Ειδικά οταν δεν υπάρχει ανταγωνισμος.
 
Ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός, δυστυχώς είναι γεγονός. Το εαν έχει πειστεί ο κόσμος, μένει να φανεί στις πωλήσεις.
 
  • Like
Reactions: click
Δεν έχετε καταλάβει ότι καλύπτει και το segment της αγοράς που «δεν θα πειστεί», η S.U.

Εγώ που ξέρω τι θέλω και γιατί το θέλω θα προτιμούσα Marantz, αλλά εάν δεν μου έβγαινε το έργο οικονομικά, θα πήγαινα στον αντίστοιχο Denon.
 
  • Like
Reactions: Tsagalx
Κακά τα ψέματα, τέτοιες τιμές δεν δικαιολογούνται ούτε για Marantz, ούτε για Denon, ούτε για Yamaha...Δεν μας πιάνουν απλώς τον κ@λο, μας τον χαϊδεύουν κανονικότατα...
Προσωπικά, γι' αυτό έτρεξα τον Μάϊο να πάρω τον Denon 2700, για να μην τον πληρώσω αργότερα παραπάνω και για να μην πληρώσω τώρα για τον 2800 αρκετά παραπάνω...
Και τούτο επειδή αναγκάστηκα, καθώς ο παλιός μετά από 13 χρόνια παρουσίασε πρόβλημα...
 
Όλα κρίνονται και συγκρίνονται ανταγωνιστικά σε σχέση με το τι υπάρχει.

Κάποιος που είχε βρει τον Onkyo RZ-50 με τη.... μία έξοδο sub (δύο παράλληλες) τώρα θα σκέφτεται ότι με τα ίδια (άντε εκατό ευρώ διαφορά να έχει ο 3800Η) θα μπορούσε να έχει τέσσερις πλήρως διαχειρίσιμες εξόδους sub, και το Dirac που ήταν και ο μόνος λόγος που τον κοίταζε, και τη δυνατότητα επιλογής αποκοπής κάθε καναλιού ισχύος και πάει λέγοντας... .
Το ίδιο θα έλεγαν και εκεί οι υποψήφιοι αγοραστές Pioneer, Onkyo, Integra. Γιατί να δώσει π.χ. κανείς περισσότερα λεφτά για τον έναν και να μην πάρει τον άλλον.
Κι εκεί υπάρχουν διαφορές στο hardware υπ' όψη, και στα features. Απλά θα πρέπει να το ψάξει κανείς λίγο παραπάνω για να ανακαλύψει τις διαφορές που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά.

Ο Cinema 40, για να γυρίσουμε και στο θέμα, θα κατασκευάζεται στη Shirakawa. Αυτό από μόνο του αρκεί για να δικαιολογήσει τη διαφορά τιμής σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
 
Y.Γ. H Yamaha μόλις έβγαλε τους RX-A. Δεν πρόκειται να πάει σε νέα γενιά σύντομα. Λάθος timing διάλεξε και τώρα είναι αργά... . Παρεμπιπτόντως και σε εκείνη η διαφορά τιμής από τη μια γενιά στην επόμενη εκτοξεύτηκε και μάλιστα πολύ περισσότερο από τη γκάμα της Denon-Marantz.
Στο δια ταύτα, το ερώτημα που με καίει εμένα. Ο Yamaha RX-A4A, ως προς τα features, κανάλια και ισχύ έχει ότι ακριβώς θέλω. Καθαρά από θέμα ποιότητας, δηλαδή ποιότητα στον ήχο, ποιότητά στα εξαρτήματα/αξιοπιστία του HW, αντοχή στον χρόνο, υποστήριξη του SW, ευκολία στη χρήση/user experience κλπ. Ποια είναι η βέλτιστη επιλογή;

1. Αγοράζω τον Yamaha RX-A4A τώρα που πήρε και αναβάθμιση το firmware με τα υποσχόμενα features;

2. Περιμένω τον Marantz Cinema 60 DAB με περίπου τα ίδια χρήματα αλλά θυσιάζοντας σε ισχύ; Κερδίζω κάτι σε σχέση με τον Yamaha καθαρά ως προς την ποιότητα;

3. Κάνω την υπέρβαση και περιμένω τον Marantz Cinema 50 με την ίδια ισχύ του Yamaha, αλλά θυσιάζοντας το DAB; Εξαιρώντας τα επιπλέον κανάλια του, ποιοτικά είναι τόσο καλύτερος από τους άλλους 2;

4. Παίρνω τον Marantz SR6015 όσο υπάρχει ακόμα στην αγορά με την ίδια ισχύ του Yamaha και γλυτώνω πολύ χρήμα κοντά στα 400€. Πάλι ως προς την ποιότητα είναι τόσο χειρότερος από τους υπόλοιπους;

Οι διαφορές στα κανάλια ξαναλέω δεν με ενδιαφέρουν, ούτε οι μικροδιαφορές στις εισόδους/εξόδους και αλλά SW features. Καθαρά από θέμα ποιότητας, τι κάνω;
 
Τα νέα ταξιδεύουν γρήγορα...




Λατρεία οι νέες μπόρνες στον τελικό όπως και στα καλά της Hi-Fi...

amp10.jpg
 
Στο δια ταύτα, το ερώτημα που με καίει εμένα. Ο Yamaha RX-A4A, ως προς τα features, κανάλια και ισχύ έχει ότι ακριβώς θέλω. Καθαρά από θέμα ποιότητας, δηλαδή ποιότητα στον ήχο, ποιότητά στα εξαρτήματα/αξιοπιστία του HW, αντοχή στον χρόνο, υποστήριξη του SW, ευκολία στη χρήση/user experience κλπ. Ποια είναι η βέλτιστη επιλογή;

1. Αγοράζω τον Yamaha RX-A4A τώρα που πήρε και αναβάθμιση το firmware με τα υποσχόμενα features;

2. Περιμένω τον Marantz Cinema 60 DAB με περίπου τα ίδια χρήματα αλλά θυσιάζοντας σε ισχύ; Κερδίζω κάτι σε σχέση με τον Yamaha καθαρά ως προς την ποιότητα;

3. Κάνω την υπέρβαση και περιμένω τον Marantz Cinema 50 με την ίδια ισχύ του Yamaha, αλλά θυσιάζοντας το DAB; Εξαιρώντας τα επιπλέον κανάλια του, ποιοτικά είναι τόσο καλύτερος από τους άλλους 2;

4. Παίρνω τον Marantz SR6015 όσο υπάρχει ακόμα στην αγορά με την ίδια ισχύ του Yamaha και γλυτώνω πολύ χρήμα κοντά στα 400€. Πάλι ως προς την ποιότητα είναι τόσο χειρότερος από τους υπόλοιπους;

Οι διαφορές στα κανάλια ξαναλέω δεν με ενδιαφέρουν, ούτε οι μικροδιαφορές στις εισόδους/εξόδους και αλλά SW features. Καθαρά από θέμα ποιότητας, τι κάνω;

Πάρε τον Cinema 50.

Για επιλογή ενισχυτή AV, θα άνοιγα νέο θέμα.
 
Πάντως σχετικά με την κουβέντα για κατά πόσο χρειάζεται να πείσει ή όχι η Marantz και η κάθε Marantz για την αξία των ακριβών premium προϊόντων της, θα σας θυμίσω την περίπτωση με τις τηλεοράσεις Pioneer Kuro πριν κάποια χρόνια.

Τηλεοράσεις εκτός ανταγωνισμού, premium με πολύ ανώτερη ποιότητα από τις υπόλοιπες της αγοράς, για τους λίγους, για αυτούς «που ξέρουν», για αυτούς «που μπορούν να εκτιμήσουν» τη διαφορά κλπ. Τελικά ύστερα από καμιά 10ετία διθυράμβων, η Pioneer διέκοψε την παραγωγή τους και έκλεισε εντελώς το τμήμα των οικιακών τηλεοράσεων, καθώς στην αγορά αποδείχτηκαν ζημιογόνες για την εταιρία.

Όσο καλό προϊόν και αν έχεις, σε οποιαδήποτε κατηγορία τιμής και αν παίζει αυτό, όσο μικρό ανταγωνισμό και αν έχεις, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως πρέπει πρωτίστως να πείσεις τον καταναλωτή πως αξίζει να δώσει τα χρήματά του για να το αποκτήσει, είτε αυτά του περισσεύουν, είτε θα τα δώσει από το υστέρημά του. Αν δεν καταφέρεις να τον πείσεις, η αγορά θα είναι αμείλικτη. Το έχουμε δει πολλές φορές αυτό και για αυτό υπάρχει μια ολόκληρη επιστήμη γύρω από αυτό που λέγεται μάρκετινγκ.
 
Την εποχή που ήταν οι plasma της pioneer το πιο κοντινό σε ποιοτική εικόνα θύμιζε γκριζάκι σε θολό φόντο με χρώματα λες και ήταν αραιωμένα σε αναλογία 1:10.

Άλλη αγορά της τηλεόρασης, άλλη του ήχου. Εκεί επειδή το μερίδιο είναι τεράστιο, τεράστιο είναι και το ενδιαφέρον από πολύ μεγαλύτερες εταιρίες σε σχέση με εκείνες του ήχου. Ε, τι να κάνει κι η Pioneer δηλαδή; Αφού από ένα σημείο και μετά δεν μπορούσε να το υποστηρίξει; Όσο κράτησε καλά ήταν. Ακόμα έχω τα δισκάκια τα Blu-Ray από το Demo των Kuro... :cool:

Υπάρχει στα νήματα των προηγούμενων γενεών ολόκληρη παρουσίαση για τις διαφορές μεταξύ Marantz και Denon. Και διάσπαρτα υπάρχουν σε πολλά ακόμα.

 
Και.... μόλις είδα μια φωτογραφία του εσωτερικού του 4800Η το οποίο ως γνωστόν είναι η πλατφόρμα και για τον Cinema 40. χε χε... διακριτά PCB ανα κανάλι πλέον. Έφυγα, πάω στο άλλο νήμα.... .
 
κάπου πήρε το μάτι μου επιχαλκωμένο σασί...
βάλτε και τα χοντρά αλουμίνια στην πρόσοψη, + το made in Japan, φτάνουν με το παραπάνω για τις τιμές...
αν δε έχουν και τίποτα πιο "audiophile" πυκνωτές και βύσματα πίσω, ...και πάλι καλά να λέτε... :ROFLMAO:
 
Σίγουρα στον AV10 και τον AMP10 τα επιχαλκωμένα σασί και οι βίδες, όπως και σίγουρα στον αντικαταστάτη του SR8015 (Cinema 30?) όταν θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή. Πακέτο μαζί με τους τοροειδείς σε αυτούς.
 
κάπου πήρε το μάτι μου επιχαλκωμένο σασί...
βάλτε και τα χοντρά αλουμίνια στην πρόσοψη, + το made in Japan, φτάνουν με το παραπάνω για τις τιμές...
αν δε έχουν και τίποτα πιο "audiophile" πυκνωτές και βύσματα πίσω, ...και πάλι καλά να λέτε... :ROFLMAO:
Made in Japan μόνο στα top μοντέλα.

Δεν βλέπω όμως καμία πληροφορία σχετικά με το τι DAC φοράει ο καθένας.
 
Τα μισά μοντέλα είναι πλέον made in Japan.

Είχα δει έναν πίνακα με χαρακτηριστικά που είχε μέσα τα DSP που φοράει το κάθε μοντέλο, δεν θυμάμαι να είδα αν έχει την πληροφορία με τα DAC. Θα το ξανακοιτάξω αργότερα όταν έχω χρόνο.