Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Δεν εννοω σε προβολεα, εννοω παντου.



Η καλη μυτη παντα βοηθαει ! Ξερω τι σου λεω . -bye-

Μα Χρήστο σε αυτό το κομμάτι δεν πρωτοπόρησε η JVC?

Δεν είναι μια καινοτομία που χαρακτηρίζει τον HD-1?

Η πατέντα της όσον φορά τη διαχείριση του φωτός δεν είναι κάτι εντελώς καινούργιο στο χώρο? Δεν νομίζω ότι το contrast του είναι υπερβολικό.
Ίσως ξενίζει επειδή ήταν κάτι που δεν είχαμε 'ματαδεί' και μακράν καλύτερο του 2ου.

Πάντως αν δεις τον HD-1 μετά από 300 περίπου ώρες λειτουργίας πιστεύω ότι θα αλλάξεις γνώμη για την υπερβολή.
:worshippy:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Το θέμα ξαναγύρισε στα περί κολοκυθόπιτας ;) κάποια πράγματα η σου αρέσουν η όχι… εμένα στο DiLA με χαλαει το μαύρο και τα χρώματα από την αρχή…όσες φόρες και αν τον είδα μου φαίνετε ψεύτικο και χωρίς πραγματική κινηματογραφική αίσθηση… τεχνολογικά το μηχάνημα είναι άψογο στα χαρακτηριστικά του, φωτεινότητα κλπ αφού δε μου κάθετε στο μάτι τι να το κάνω ? χρόνια λέμε άλλο πράγμα η τηλεόραση άλλο ο προβολέας…


Πάντως αν δεις τον HD-1 μετά από 300 περίπου ώρες λειτουργίας πιστεύω ότι θα αλλάξεις γνώμη για την υπερβολή.:worshippy:


Κώστα αυτο με τις 300 ώρες δε το κατάλαβα…δηλαδή αν συνηθίσεις αυτό που δε σου αρέσει είναι καλος ο προβολέας? έτσι να πάρω και ενα προβολέα των 500 ευρώ…θα τον συνηθίσω… ;)
 
Μηπως εννοει οτι μετα απο 300 ωρες καπως αλλαζουν τα πραγματα? (οχι υπερβολες)

Αν ετσι, πρεπει να περιμενω κανα 3αρι χρονια :flipout:




btw, δεν βρισκω κατι που ναμην μου αρεσει στον ντιλα
(εχει να κανει με την ...πιτα)
 
O Κωστας εννοει οτι οσο πεφτει η λαμπα, τοσο μειωνεται το κονταστ για οποιους εχουν ευαισθησια στα ματια.
Και φυσικα εχεις δικιο στο περι κολοκυθοπιτας Γιωργο, απλα ασχετως γουστου, το "μαυρο" δεν πρεπει να ειναι γκρι, αλλα οσο πιο βαθυ και σκοτεινο γινεται αλλιως η εικονα που βλεπουμε χανει το βαθος, τρισδιαστατο και την ρεαλιστικοτητα της.. Δεν ειναι τυχαιο οτι μονο και μονο για το μαυρο, θεωρουνταν για πολλα χρονια τα CRT ως reference μηχανηματα απεικονισης..
 
JVC Announces DLA-RS2 and DLA-HD100

Coming back down to Earth, JVC talked about its two newest home theater projectors: the DLA-RS2 and the DLA-HD100.
The RS2 is marketed by JVC Professional, while the DLA-HD100 is marketed by JVC Consumer. Neither is designed as a replacement to current offerings, but rather to augment JVC's existing lineup for users looking for something better.


Both projector feature a native contrast ratio of 30,000:1 without the use of a dynamic iris. Improvements in the D-ILA chips themselves, lens improvements and digital processing enhancements all contribute to the higher native contrast ratio compared to older JVC models.


Both projectors are 3-chip 1920 x 1080p D-ILA displays, and both support vertical stretch for 2.35:1 constant image height scaling applications. The DLA-RS1 required the use of an external video processor to do the same.


An anamorphic attachment designed specifically for these two models will be available for 2.35:1 aspect ratio installations. JVC wasn't clear as to whether or not it would be using a Panamorph lens/slide for these projectors as it does with the RS1.


Both projectors seem to use the same lens with a zoom ratio of 2x, there's a motorized focus and zoom that can be controlled wirelessly or automated via RS232.
The projectors support an 80% vertical offset and 34% horizontal offset, these figures determine how far above/below and left/right of the center of the screen you can place the projectors.




The DLA-HD100 will be sold by JVC America, sold with limited production, no internet sales will be allowed - under $8K, shipments in November.
The DLA-RS2 will be sold by JVC Professional Products, MSRP at under $8K with shipments beginning in November. Like the HD100, the DLA-RS2 will be available through distributors and custom installer resellers, no internet sales will be permitted.
The two new projectors are identical, the only difference being which division of JVC sells it. Compared to their predecessors, we know that they are using new D-ILA chips but we're unsure as to whether or not the processors and optics are any different.

JVC demonstrated the RS2 at the press conference and as amazing it looked, it was tough to tell the magnitude of improvement over the RS1. A side to side comparison with a common source would be really necessary to tell the two apart.



http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=3082&p=2
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Μα Χρήστο σε αυτό το κομμάτι δεν πρωτοπόρησε η JVC? Ναι.

Δεν είναι μια καινοτομία που χαρακτηρίζει τον HD-1? Βεβαιως !

Η πατέντα της όσον φορά τη διαχείριση του φωτός δεν είναι κάτι εντελώς καινούργιο στο χώρο? Δεν το αμφισβήτησα ποτε.
Δεν νομίζω ότι το contrast του είναι υπερβολικό. Εδω ειναι που η αποψη μου διαφερει !
Ίσως ξενίζει επειδή ήταν κάτι που δεν είχαμε 'ματαδεί' και μακράν καλύτερο του 2ου. Ακριβως. Δεν το ειχαμε "ματαδει" πουθενα, οχι μονο σε προβολεα, και ειναι ακριβως αυτο που προσπαθω να περιγραψω στο Συριο!

Πάντως αν δεις τον HD-1 μετά από 300 περίπου ώρες λειτουργίας πιστεύω ότι θα αλλάξεις γνώμη για την υπερβολή.
:worshippy:
Εαν βρω και δω καποιον που εχει πανω απο 300 ωρες, ευχαριστως να επανελθω !

:grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Το θέμα ξαναγύρισε στα περί κολοκυθόπιτας ;) κάποια πράγματα η σου αρέσουν η όχι… εμένα στο DiLA με χαλαει το μαύρο και τα χρώματα από την αρχή…όσες φόρες και αν τον είδα μου φαίνετε ψεύτικο και χωρίς πραγματική κινηματογραφική αίσθηση… τεχνολογικά το μηχάνημα είναι άψογο στα χαρακτηριστικά του, φωτεινότητα κλπ αφού δε μου κάθετε στο μάτι τι να το κάνω ? χρόνια λέμε άλλο πράγμα η τηλεόραση άλλο ο προβολέας…





Κώστα αυτο με τις 300 ώρες δε το κατάλαβα…δηλαδή αν συνηθίσεις αυτό που δε σου αρέσει είναι καλος ο προβολέας? έτσι να πάρω και ενα προβολέα των 500 ευρώ…θα τον συνηθίσω… ;)



Στο θεμα της πιτας , ανεκαθεν συμφωνουσα και συμφωνω. Απλα οταν κρινουμε ενα μηχανημα ,καλο θα ειναι να ξεχωριζουμε καμμια φορα το τι μας αρεσει, με το τι ειναι σωστο και να το αναφερουμε !
 
Εγω πάλι πιστεύω ότι εαν είναι να τοποθετούμε τέτοια θέματα(και όχι μόνο) στην βάση της κολοκυθόπιττας, τότε είναι πολύ πιθανόν να μην χρειάζεται κάν να ανοιχτούν,εκτός και εαν πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιόν αρέσει με σκληρό φύλο η πίττα και σε ποιόν όχι.
 
Re: Απάντηση: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Εγω πάλι πιστεύω ότι εαν είναι να τοποθετούμε τέτοια θέματα(και όχι μόνο) στην βάση της κολοκυθόπιττας, τότε είναι πολύ πιθανόν να μην χρειάζεται κάν να ανοιχτούν,εκτός και εαν πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιόν αρέσει με σκληρό φύλο η πίττα και σε ποιόν όχι.

Εγώ πάλι δεν έχω δει κάποιο θέμα να ξεκινά με το παραδοσιακό "άνοιγμα του φύλου"... Ξεκινά με μια παρουσίαση, μια παρατήρηση, ένα ενδιαφέρον τέλος πάντων και συνήθως καταλήγει μετά από διαφωνίες στο αναμενόμενο πλέον "Περί ορέξεως..."

Όποια και η κατάληξη, καλώς ανοίγουν κατά τη γνώμη μου...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Εγώ πάλι δεν έχω δει κάποιο θέμα να ξεκινά με το παραδοσιακό "άνοιγμα του φύλου"... Ξεκινά με μια παρουσίαση, μια παρατήρηση, ένα ενδιαφέρον τέλος πάντων και συνήθως καταλήγει μετά από διαφωνίες στο αναμενόμενο πλέον "Περί ορέξεως..."

Όποια και η κατάληξη, καλώς ανοίγουν κατά τη γνώμη μου...

Δεν διαφωνώ....και βέβαια καλώς ανοίγουν.Απλά αυτό που ήθελα να επισημάνω, είναι ότι το έργο χάνει κάτι απο την ομορφιά του ιδιαίτερα απο αυτό που λέγεται επίλογος, όταν πάντα υπάρχουν οι τίτλοι περί κολοκυθόπιττας.
 
Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

O Κωστας εννοει οτι οσο πεφτει η λαμπα, τοσο μειωνεται το κονταστ για οποιους εχουν ευαισθησια στα ματια.
Και φυσικα εχεις δικιο στο περι κολοκυθοπιτας Γιωργο, απλα ασχετως γουστου, το "μαυρο" δεν πρεπει να ειναι γκρι, αλλα οσο πιο βαθυ και σκοτεινο γινεται αλλιως η εικονα που βλεπουμε χανει το βαθος, τρισδιαστατο και την ρεαλιστικοτητα της.. Δεν ειναι τυχαιο οτι μονο και μονο για το μαυρο, θεωρουνταν για πολλα χρονια τα CRT ως reference μηχανηματα απεικονισης..


Δεν θα μπορουσα παρα να συμφωνησω στο γεγονος οτι ενα καλο μαυρο βοηθαει κατα πολυ στο overall της εικονας, οπως επισης κι ενα καλο ansi contrast. Απο την αλλη παλι η αμεση συνδεση του μαυρου με το τρισδιαστατο και τη ρεαλιστικοτητα της δεν θα με βρει συμφωνο.
Ειμαι της αποψης οτι το "τρισδιαστατο" μιας εικονας βγαινει απο τις σωστες διαβαθμισεις των χρωματων,τη ρεαλιστικοτητα τους και την ισοροπια τους.
Οι ιδιοι παράγοντες συντελουν και στην ευκρινεια μιας εικονας.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Δεν διαφωνώ....και βέβαια καλώς ανοίγουν.Απλά αυτό που ήθελα να επισημάνω, είναι ότι το έργο χάνει κάτι απο την ομορφιά του ιδιαίτερα απο αυτό που λέγεται επίλογος, όταν πάντα υπάρχουν οι τίτλοι περί κολοκυθόπιττας.

Συμφωνούμε ότι θα ήταν "ομορφότερο" αν απουσίαζε η συγκεκριμένη στιχομυθία ίσως να διαφωνούμε στο ότι αυτή είναι η αλήθεια. Π.Χ. επί του συγκεκριμένου ο υποφαινόμενος δηλώνει:

Φοβερός ο DiLa, βγάζει μάτια, αλλά δεν είναι φυσικό αυτό που βλέπεις με τόσο κόντραστ, είναι καλύτερος από τον περλ, αλλά αν είχα την οικονομική άνεση να τον αλλάξω μ' ένα ντίλα θα το έκανα; όχι... προτιμώ το περλ και ας ζηλεύω αυτούς που έχουν ντίλα. Είμαι παράξενος; μπορεί... Είμαι ο μόνος; Σίγουρα όχι... Περι ορέξεως <---- Delete as requested
 
Ναι αλλα το Χρηστο ,ας πουμε δεν τον ενοχλει αυτο που λενε οι εταιρειες, αλλα αυτο που βλεπει.
 
Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Αυτο που λενε "contrast", που μετριεται?

Με οργανάκι... Μετρώντας το λευκό και το μαύρο που βγάζει το κάθε μηχάνημα.

Κι εδώ να κάνω κι εγώ μια ερώτηση;
Δύο προβολείς με μετρημένο contrast 15.000:1 είναι ίδιοι;
Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα το τί σημαίνει "τόσο contrast"....
 
Ας παραθεσω και καποια "wishlist" που αναφερουν στο avs οσον αφορα τις βελτιωσεις που θα ηθελαν στον rs2/hd100 σε σχεση με προβληματακια του rs1/hd1.

To thread βρισκεται εδω..... http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=903201



So now let's examine the problems of LCoS projector, the JVC RS-1:

1. Inaccurate color - proven by way of measurement...primaries are oversaturated, thus rendering ALL color inaccurate.
2. Shading - not as bad as it used to be, but not good at all, especially compared to DLP, though still better than LCD.
3. Exacerbation of source noise/grain...The RS-1 makes it more apparent than any other projector I have owned or viewed, and that includes direct A/B comparisons on a level playing field.
4. Low ANSI contrast...not even in the same ballpark as the better DLPs.
5. Sharpness - Pretty good for LCoS, but single chip still reigns supreme.
6. Color separation artifacts - take a look at a referee's black and white striped uniform on an RS-1...enough said.
7. Lack of CMS - Have you calibrated an RS-1 lately? Luckily the grayscale tracks pretty well the decoding is good, because there is virtually nothing to adjust. High end DLPs have plenty of control and flexibility (check out Sim2's new software!).
8. And here's one I recently discovered...the lens of the RS-1 shakes badly when the bass is turned up in my room, even when the projector is on a concrete surface.
9. Convergence - a hit or miss situation...not an issue with single chip DLPs...
10. No RGB input - What's that all about? Doesn't JVC understand that some people connect these things to computers and/or older hardware that only has RGB for output?
11. On board processing - not an issue for me (I use external processor), but is of major concern to people who want it done in the projector. JVC hasn't figured out how to get the most out of the Gennum chip, though supposedly they have updated the firmware to correct some of the earlier problems.
12. Optics quality - MUCH better on the better DLPs...no contest.



Here is a list of RS1 issues that could be improved upon with the RS2. Jason could you ask JVC Pro what the status is on each?
  • - No 2.35:1 stretch for CIH setups (apparently fixed)
  • - No motorized zoom and/or focus (apparently fixed)
  • - No CMS to correct for oversaturated primaries (?)
  • - Too loud (for some people) (apparently improved)
  • - Color artifacts seen with static test patterns (?)
  • - Color artifacts seen with alternating dark and light patterns (?)
  • - Greyscale ramp artifacts (?)
  • - Moderate ANSI CR (?)
  • - Gamma curve adjustments (apparently improved)
  • - 3rd party (Phelps) shading and greyscale access (?)
  • - Improved factory shading (?)
  • - Improved contrast (apparently improved significantly)
  • - Bright corners (?)

(? means it's not clear from currently released info if the issue has been addressed).



Αν θελετε μπορουμε και να τα σχολιασουμε..
 
Re: Απάντηση: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Ας παραθεσω και καποια "wishlist" που αναφερουν στο avs οσον αφορα τις βελτιωσεις που θα ηθελαν στον rs2/hd100 σε σχεση με προβληματακια του rs1/hd1.

To thread βρισκεται εδω..... http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=903201


Αν θελετε μπορουμε και να τα σχολιασουμε..

Σαφώς και θέλουμε... Μπορείτε να μου εξηγήσετε παρακαλώ πως μετρείται η χρωματική ανακρίβεια που αναφέρεται στο νο.1 και -διορθώστε με αν κάνω λάθος- Αυτό σημαίνει ότι το πράσινο δεν είναι πράσινο; Και σε τι ποσοστό είναι αυτό το σφάλμα και σε τι βαθμό διορθώνεται... Με ποιο μέρος τους pj έχει να κάνει αυτό;
 
Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Με οργανάκι... Μετρώντας το λευκό και το μαύρο που βγάζει το κάθε μηχάνημα.

Κι εδώ να κάνω κι εγώ μια ερώτηση;
Δύο προβολείς με μετρημένο contrast 15.000:1 είναι ίδιοι;
Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα το τί σημαίνει "τόσο contrast"....

Ναι, φανταζομαι οτι εκεινο το οργανακι, τοποθετειται σε καποια συγκεκριμενη αποσταση απο τον φακο. Σωστα?

Σε αυτην την περιπτωση, αλλο "πραμα" θα δουμε οταν προβαλουμε στα 4 μετρα, αλλο απο τα 6.

Μεγεθος καδρου, gain, φανταζομαι παιζουν και αυτα καποιο ρολο, ετσι δεν ειναι?

Αν ο παραπανω συλογισμος μου ειναι σωστος, τοτε νομιζω οτι αν ολες οι παραπανω παραμετροι δεν ιδιοι σε 2 ιδιους προβολεις, τοτε στην ερωτηση του Μπαμπη, οχι, δεν ειναι ιδιοι.