Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Με οργανάκι... Μετρώντας το λευκό και το μαύρο που βγάζει το κάθε μηχάνημα.

Κι εδώ να κάνω κι εγώ μια ερώτηση;
Δύο προβολείς με μετρημένο contrast 15.000:1 είναι ίδιοι;
Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα το τί σημαίνει "τόσο contrast"....


...κι εχουν και το ιδιο ansi contrast ?

Επισης οταν λες ιδιοι, τι εννοεις? Σε ποιον τομεα ?
 
Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

...κι εχουν και το ιδιο ansi contrast ?

Επισης οταν λες ιδιοι, τι εννοεις? Σε ποιον τομεα ?

Του Μπαμπη και του Τασου ας πουμε....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Του Μπαμπη και του Τασου ας πουμε....


Αν καταλαβα ο Μπαμπης εννοει 2 διαφορετικοι προβολεις , οχι δυο ιδιοι !
 
μεχρι να μας πει ο Μπαμπης τι εννοει ακριβως (νομιζω οτι εννοει αυτο που εγραψα) μπορει κενεις να μου απαντησει (αν ξερει) στο #140 (para 2 & 3)

??
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Αν καταλαβα ο Μπαμπης εννοει 2 διαφορετικοι προβολεις , οχι δυο ιδιοι !

Σωστά. Αυτό εννοώ. Δύο διαφορετικούς προβολείς αλλά με μετρημένο contrast και στούς 2 15,000:1
Ακόμα και διαφορετικής τεχνολογίας. Να μην ξεκινάνε ας πούμε από το ίδιο επίπεδο μαύρου πχ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Ναι, φανταζομαι οτι εκεινο το οργανακι, τοποθετειται σε καποια συγκεκριμενη αποσταση απο τον φακο. Σωστα?

Σε αυτην την περιπτωση, αλλο "πραμα" θα δουμε οταν προβαλουμε στα 4 μετρα, αλλο απο τα 6.

Μεγεθος καδρου, gain, φανταζομαι παιζουν και αυτα καποιο ρολο, ετσι δεν ειναι?

Αν ο παραπανω συλογισμος μου ειναι σωστος, τοτε νομιζω οτι αν ολες οι παραπανω παραμετροι δεν ιδιοι σε 2 ιδιους προβολεις, τοτε στην ερωτηση του Μπαμπη, οχι, δεν ειναι ιδιοι.

Αν και ο Μανώλης θα μπορεί να μας πει επακριβώς, προφανώς οι μετρήσεις γίνεται με συγκεκριμένες συνθήκες, δηλαδή απόσταση του οργάνου, μέγεθος και gain οθόνης και περιβάλλοντα φωτισμό (η απόσταση του μηχανήματος δεν παίζει ρόλο). Υποθέτω ότι η απόσταση του οργάνου είναι τέτοια ώστε το μάτι του να μην βλέπει έξω από το κάδρο.

Στην ερώτηση του Μπάμπη, τώρα, η απάντηση είναι όχι, αλλά χρήσιμη είναι και κάποια ανάλυση. Το contrast είναι ένα κλάσμα με αριθμητή τη μέγιστη φωτεινότητα (λευκό) και παρονομαστή την ελάχιστη (μαύρο). Έτσι, αν ένας προβολέας έχει λευκό στα 100 nits και μαύρο στα 0.01, το contrast του θα είναι 10.000:1. Ένας άλλος που θα δίνει 50 nits στο λευκό και 0.005 στο μαύρο θα έχει και αυτός contrast 10.000:1.

Πώς μεταφράζεται αυτό στο μάτι μας; Η αλήθεια είναι ότι το μάτι δεν βλέπει απόλυτα. Έχει και αυτό αυτόματη ίριδα που προσαρμόζεται στη μέση φωτεινότητα, με αποτέλεσμα να βλέπει το (σχετικό) contrast και όχι απόλυτες φωτεινότητες. Έτσι, η μέτρηση του contrast δίνει μια σωστή πρώτη εντύπωση για την απόδοση του μηχανήματος.

Ωστόσο, στις σκοτεινές σκηνές των ταινιών, δεν υπάρχει το απόλυτο λευκό. Έτσι, την εντύπωση που παίρνουμε επηρεάζει πολύ περισσότερο η ελάχιστη φωτεινότητα του προβολέα. Εκεί, λοιπόν, διαφοροποιούνται οι δύο προβολείς που περιέγραψα πριν και αυτός με το χαμηλότερο μαύρο μας δίνει μεγαλύτερη αίσθηση δυναμικής περιοχής.

Για αυτό και οι πιο υποψιασμένοι (εμείς δηλαδή) την ψάχνουν για το αν ο τάδε προβολέας επιτυγχάνει το contrast του με καλή διαχείριση του φωτός (χαμηλό μαύρο) ή με μπόλικα lumens (έντονο λευκό).
 
Last edited:
Ας παραθεσω και καποια "wishlist" που αναφερουν στο avs οσον αφορα τις βελτιωσεις που θα ηθελαν στον rs2/hd100 σε σχεση με προβληματακια του rs1/hd1.

To thread βρισκεται εδω..... http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=903201

So now let's examine the problems of LCoS projector, the JVC RS-1:

1. Inaccurate color - proven by way of measurement...primaries are oversaturated, thus rendering ALL color inaccurate.
2. Shading - not as bad as it used to be, but not good at all, especially compared to DLP, though still better than LCD.
3. Exacerbation of source noise/grain...The RS-1 makes it more apparent than any other projector I have owned or viewed, and that includes direct A/B comparisons on a level playing field.
4. Low ANSI contrast...not even in the same ballpark as the better DLPs.
5. Sharpness - Pretty good for LCoS, but single chip still reigns supreme.
6. Color separation artifacts - take a look at a referee's black and white striped uniform on an RS-1...enough said.
7. Lack of CMS - Have you calibrated an RS-1 lately? Luckily the grayscale tracks pretty well the decoding is good, because there is virtually nothing to adjust. High end DLPs have plenty of control and flexibility (check out Sim2's new software!).
8. And here's one I recently discovered...the lens of the RS-1 shakes badly when the bass is turned up in my room, even when the projector is on a concrete surface.
9. Convergence - a hit or miss situation...not an issue with single chip DLPs...
10. No RGB input - What's that all about? Doesn't JVC understand that some people connect these things to computers and/or older hardware that only has RGB for output?
11. On board processing - not an issue for me (I use external processor), but is of major concern to people who want it done in the projector. JVC hasn't figured out how to get the most out of the Gennum chip, though supposedly they have updated the firmware to correct some of the earlier problems.
12. Optics quality - MUCH better on the better DLPs...no contest.






Αν θελετε μπορουμε και να τα σχολιασουμε..

Τι να σχολιασουμε ρε Χρηστο...τις π@π@ριες του Bob Sorel ?
Ο ανθρωπος εχει αναλαβει "σταυροφορια" δισφημισης του JVC στο Αμερικανικο φορουμ! Απο τα 5.000 ποστ του, τα 2000 τελευταια προσπαθουν να θαψουν τον JVC!
Αν διαβασεις τι λεει αυτος και 2-3 αλλοι εκει μεσα χωρις να εχεις δει τον προβολεα, αποκλειεται να τον αγορασεις!
Επι της ουσιας:
1) Ναι ο HD-1 εχει υπερκορεσμενα primaries, οπως εχει και ο Ruby και ο Pearl, αλλα οχι σε σημειο "απαραδεκτο". Σιγουρα η υπαρξη ενος CMS θα βοηθουσε στο να εχουμε τελεια χρωματα.
2) Το φαινομενο του " noise exacerbation" ειναι ισχυρισμος/πατεντα του Bob ο οποιος εχει καταρριφθει απο τους ειδικους/χρηστες. παρολα αυτα συνεχιζει το βιολι του..
3) Οπως θυμασαι και εσυ η ευκρινεια του HD-1 δεν υπολειπεται σε τιποτα απο εκεινη ενος κορυφαιου DLP οπως ο Sharp κατα την θεαση HD.
4) Αναφορικα με το ansi contrast, αν και ενας κορυφαιος DLP μετριεται με μεγαλυτερο νουμερο απο οτι ο HD-1. παλι θυμασαι οτι στην πραξη δεν διαπιστωσαμε διαφορες στο πανι..
5) Shading (grayscale tracking): Ειδες προβλημα σε καποιον απο τους HD-1 που εχεις περιεργαστει?
6) Οπτικα: Ναι μεν δεν εχει κορυφαια, αλλα σιγουρα ειναι καλα για την κατηγορια τιμης του.

Συνοψιζοντας, φυσικα και υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης στον HD-1 οπως ομως και σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ προβολεα σημερα ανεξαρτητου τιμης. Επισης πιστευω, οτι οι δραματικες αλλαγες στην εικονα του νεου Dila (αν υπαρχουν) θα προερχονται απο την βελτιωση του chip και οχι τοσο απο καλυτερα οπτικα ή μεγαλυτερο ansi contrast. Αυτο εγινε και με τον HD-1 αλλωστε...Παρα τα απλως αποδεκτα οπτικα, την ελειψη CMS και το μικροτερο ANSI contrast, λογω του νεου τσιπ DiLa (με το τρομερο κοντραστ και την καταπληκτικη διαχειριση φωτος) κατορθωσε να παρει το κεφαλι του ανταγωνισμου ακομα και σε 3πλασιο κοστος ! Οταν λοιπον η ΤΙ βγαλει νεο τσιπ με καλυτερο μαυρο, τοτε το ματς θα ξαναρχισει..
Προς το παρον, μονο η Sony μπορει να ακολουθησει την JVC με χρηση παντα δυναμικης ιριδας..
 
Ο "καθε" προβολεας ομως απο αυτους που κοιταζετε εσει οι ψαγμενοι, φανταζομαι οτι τον "ψαχνετε" κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες. (τις ιδιες για ολους)
 
Ο "καθε" προβολεας ομως απο αυτους που κοιταζετε εσει οι ψαγμενοι, φανταζομαι οτι τον "ψαχνετε" κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες. (τις ιδιες για ολους)

Αυτό φαντάζομαι ότι είναι αυτονόητο: Πηγή, καλώδιο, χώρος... όλα ίδια... αλλιώς δε συγκρίνονται...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Στην ερώτηση του Μπάμπη, τώρα, η απάντηση είναι όχι, αλλά χρήσιμη είναι και κάποια ανάλυση. Το contrast είναι ένα κλάσμα με αριθμητή τη μέγιστη φωτεινότητα (λευκό) και παρονομαστή την ελάχιστη (μαύρο). Έτσι, αν ένας προβολέας έχει λευκό στα 100 nits και μαύρο στα 0.01, το contrast του θα είναι 10.000:1. Ένας άλλος που θα δίνει 50 nits στο λευκό και 0.005 στο μαύρο θα έχει και αυτός contrast 10.000:1.

Πώς μεταφράζεται αυτό στο μάτι μας; Η αλήθεια είναι ότι το μάτι δεν βλέπει απόλυτα. Έχει και αυτό αυτόματη ίριδα που προσαρμόζεται στη μέση φωτεινότητα, με αποτέλεσμα να βλέπει το (σχετικό) contrast και όχι απόλυτες φωτεινότητες. Έτσι, η μέτρηση του contrast δίνει μια σωστή πρώτη εντύπωση για την απόδοση του μηχανήματος.

Ωστόσο, στις σκοτεινές σκηνές των ταινιών, δεν υπάρχει το απόλυτο λευκό. Έτσι, την εντύπωση που παίρνουμε επηρεάζει πολύ περισσότερο η ελάχιστη φωτεινότητα του προβολέα. Εκεί, λοιπόν, διαφοροποιούνται οι δύο προβολείς που περιέγραψα πριν και αυτός με το χαμηλότερο μαύρο μας δίνει μεγαλύτερη αίσθηση δυναμικής περιοχής.

Για αυτό και οι πιο υποψιασμένοι (εμείς δηλαδή) την ψάχνουν για το αν ο τάδε προβολέας επιτυγχάνει το contrast του με καλή διαχείριση του φωτός (χαμηλό μαύρο) ή με μπόλικα lumens (έντονο λευκό).

Τελικά εσύ είσαι κρυφό ταλέντο...:music-smiley-005:
Κατάλαβες ακριβώς τι θέλω να πώ.
icon12.gif
 
Η φιλοσοφία η δική μου για τούς προβολείς είναι η εξής.
Υπάρχουν 10 πράγνματα που πρέπει να έχει ένας προβολέας για να είναι καλός.
Το 1ο είναι το μαύρο του.
Τα υπόλοιπα 9 είναι άνευ σημασίας.
icon10.gif
-bye-
 
Για μενα το πρωτο ειναι να σε ευχαριστει.

Και ο δικος σου (του καθενος που εχει προβολεα) σε ευχαριστει

Τα υπολοιπα ειναι ανευ σημασιας
 
Re: Απάντηση: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Η φιλοσοφία η δική μου για τούς προβολείς είναι η εξής.
Υπάρχουν 10 πράγνματα που πρέπει να έχει ένας προβολέας για να είναι καλός.
Το 1ο είναι το μαύρο του.
Τα υπόλοιπα 9 είναι άνευ σημασίας.
icon10.gif
-bye-

Δηλαδή ένας προβολέας που παίζει μόνιμα γκρέισκειλ με το μαύρο του σούπερ είναι στα μελλοντικά σου σχέδια...

Η αν θέλεις ν' αφήσουμε το χιούμορ απ'οξω, αν κάνει σαν τρακτέρ σ' αρέσει; Αν δεν ανοίγει ούτε στα 3 μέτρα; Αν το κόκκινό του θυμίζει πορτοκαλάδα και το πράσινο ουρανό;

Δεν μπορεί να μου λες ανευ σημασίας.... Κάνε μια καλύτερη κλιμάκωση...
 
Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Η φιλοσοφία η δική μου για τούς προβολείς είναι η εξής.
Υπάρχουν 10 πράγνματα που πρέπει να έχει ένας προβολέας για να είναι καλός.
Το 1ο είναι το μαύρο του.
Τα υπόλοιπα 9 είναι άνευ σημασίας.
icon10.gif
-bye-



Για μενα το πρωτο ειναι να σε ευχαριστει.


Μια χαρα, εμεις εδω θα γραφουμε τι μας αρεσει και τι μας ευχαριστει, τα περιοδικα θα γραφουν τα δικα τους ( ξερετε τι εννοω ), κι οσοι θελουν να μαθουν κατι πιο αντικειμενικο ας πουμε, που θα απευθυνονται?

Συγνωμη, αλλα ειχα την εντυπωση οτι εμεις σαν end users, θα επρεπε να το κανουμε αυτο απο εδω !
 
Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Μια χαρα, εμεις εδω θα γραφουμε τι μας αρεσει και τι μας ευχαριστει, τα περιοδικα θα γραφουν τα δικα τους ( ξερετε τι εννοω ), κι οσοι θελουν να μαθουν κατι πιο αντικειμενικο ας πουμε, που θα απευθυνονται?

Συγνωμη, αλλα ειχα την εντυπωση οτι εμεις σαν end users, θα επρεπε να το κανουμε αυτο απο εδω !

Το είπαμε και πιο πριν... ΠΡΕΠΕΙ να καταθέτονται νούμερα και μετρήσεις.... Αυτός είναι ένας από τους σκοπούς και στόχους του παρόντος φόρουμ (θέλω να ελπίζω, αλλιώς γράφω κάπου αλλού). Η προσωπική επιλογή είναι πανάκεια... Αλλά αυτοί που ασχολούνται και έχουν μετρήσεις και κρίσεις και νούμερα ΠΡΕΠΕΙ να δίνουν κατευθυντήριες γραμμές τουλάχιστον σε βαθμό που να μην προωθούν...
 
Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Μια χαρα, εμεις εδω θα γραφουμε τι μας αρεσει και τι μας ευχαριστει, τα περιοδικα θα γραφουν τα δικα τους ( ξερετε τι εννοω ), κι οσοι θελουν να μαθουν κατι πιο αντικειμενικο ας πουμε, που θα απευθυνονται?

Συγνωμη, αλλα ειχα την εντυπωση οτι εμεις σαν end users, θα επρεπε να το κανουμε αυτο απο εδω !


Τοτε ας μιλανε μονο αυτοι που τα ξερουν ολα, ετσι ωστε ο ενδιαφερομενος που θα διαβαζει εδω να μην κανει καποια λαθος αγορα.

Και μιας και εγω ειμαι ανακατωσουρας, ας μην ανακατεψω περισσοτερο
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Τοτε ας μιλανε μονο αυτοι που τα ξερουν ολα, ετσι ωστε ο ενδιαφερομενος που θα διαβαζει εδω να μην κανει καποια λαθος αγορα.

Και μιας και εγω ειμαι ανακατωσουρας, ας μην ανακατεψω περισσοτερο


Προφανως και δεν ειναι ετσι. Απλα ο καθενας με οτι διαθετει, θα πρεπει να ειναι οσο αντικειμενικος γινετε και στη συνεχεια να προσθετει και το προσωπικο του γουστο !
 
Καλό θα είναι να μην τα παίρνουμε όλα τοις μετριτοίς, ειδικά όταν ένα μήνυμα είναι εμφανώς χιουμοριστικό.
Απλά, μέσω της υπερβολής, ήθελα να πώ οτι το μαύρο σε έναν προβολέα είναι πάρα πολύ σημαντικό στοιχείο για μένα. Για άλλους όχι.
Καλές είναι οι μετρήσεις, καλές οι αναλύσεις, αλλά όλα αυτά είναι ενδείξεις, δεν είναι αποδείξεις.
 
Re: Απάντηση: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Καλό θα είναι να μην τα παίρνουμε όλα τοις μετριτοίς, ειδικά όταν ένα μήνυμα είναι εμφανώς χιουμοριστικό.
Απλά, μέσω της υπερβολής, ήθελα να πώ οτι το μαύρο σε έναν προβολέα είναι πάρα πολύ σημαντικό στοιχείο για μένα. Για άλλους όχι.
Καλές είναι οι μετρήσεις, καλές οι αναλύσεις, αλλά όλα αυτά είναι ενδείξεις, δεν είναι αποδείξεις.

Οι μετρήσεις και οι αναλύσεις είναι μπούσουλας... Η γνώμη "ειδικότερων" εσού, περιοριστικοί όροι και εσύ ο τελικός κριτής.

Εσύ θα τον βλέπεις κάθε μέρα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νεος HD-100 DiLA απο την JVC !!!

Σαφώς και θέλουμε... Μπορείτε να μου εξηγήσετε παρακαλώ πως μετρείται η χρωματική ανακρίβεια που αναφέρεται στο νο.1 και -διορθώστε με αν κάνω λάθος- Αυτό σημαίνει ότι το πράσινο δεν είναι πράσινο; Και σε τι ποσοστό είναι αυτό το σφάλμα και σε τι βαθμό διορθώνεται... Με ποιο μέρος τους pj έχει να κάνει αυτό;


Μετριεται τριχρωματικους αναλυτες, σαν αυτους που εχουν για παραδειγμα ολοι οι calibrators που λεμε, και σχεδον ολοι οι σοβαροι reviewers.

Οι μετρησεις πρεπει να εχουν βαση και στοχο συγκεκριμενα πρωτυπα, οπως το Rec.709 (HD) και SMPTE-C/Rec.601 (SD). Ολα αυτα αποτυπωνονται στο cie διαγραμμα χρωματικης ακριβειας ( γνωστο σαν "τριγωνο") στο οποιο φαινονται σε συγκριση τα πρωτυπα και οι μετρησεις.

Αυτο οντως σημαινει αυτο που περιγραφεις για το πρασινο και ειναι ευκολο να το δεις με το ματι οταν φευγει πολυ του πρωτυπου και αντιστοιχα δυσκολοτερο οταν απεχει λιγο απο αυτο. Το ποσοστο του σφαλματος που ρωτας , ειναι σαφως μετρησιμο και σε αρκετες φορες διορθωνεται.
Διορθωνεται οταν ο προβολεας σου δινει βεβαια τα απαραιτητα εργαλεια για να το κανεις, οπως το cms (colour managment system).
Αλλοι προβολεις σου δινουν δυνατοτητα να "φερεις" τα βασικα χρωματα μονο , αλλοι και τα δευτερευοντα.
Το πως θα τα φερεις ειναι δυσκολο να στο περιγραψω σε δυο αραδες, αλλα γινεται. Ειδικοτερα αν ο προβολεας σου δεινει φουλ προσβαση στο cms, οποτε μπορεις να φερεις και τα hue (γωνια στο τριγωνο - το τριγωνο ειναι ουσιαστικα διαγραμμα 3ων διαστασεων) και saturation (αποσταση απο το ιδανικο βαση πρωτυπου) .



Τωρα στο συγκεκριμενο μηχανημα, δεν ειναι λιγοι αυτοι που εχουν παραπονεθει για την χρωματικη του ακριβεια και την απουσια cms.

Ενας απο αυτους, ο γνωστος και κατα πολλους, σοβαρος Greg Rogers, εγραψε μεταξυ αλλων στο review του για το συγκεκριμενο μηχανημα και την χρωματικη του ακριβεια....


"Each primary is oversaturated
compared to the standards, but they are balanced to
produce complementary colors with nearly perfect hues.
Colors are more oversaturated, compared to the
SMPTE-C standard, because it has a smaller color gamut.
The projector’s Color control primarily affects the lightness
of colors, rather than their saturation. It can still be
used to reduce overly vivid color and flesh tones, but I
would have liked a color management system (CMS) to
adjust the primary and complementary colors to the Rec.
709 and SMPTE-C standards. However, many viewers prefer
the more saturated colors.The YCbCr to RGB color-decoding matrices are accurate
for HD (Rec. 709) and SD (Rec. 601) YCbCr/YPbPr input signals,
but I found a firmware bug that caused the wrong color
matrix equations to be used when processing analog and
digital RGB input signals. The bug was inconsistent, sometimes
affecting SD signals and other times affecting HD signals."



Σημειωτεο, οτι το bug που αναφερει , διορθωθηκε με το πρωτο firmware update που εγινε σχεδον αμεσα απο τη jvc.