Re: Απάντηση: Re: Νεος....Panasonic PT-AE2000
Καλορίζικος και καλές και πολλές θεάσεις.
Σχετικά με τα σχόλια σου δίχως να θέλω να σε στεναχωρήσω η ανομοιομορφία δεν διορθώνεται και μάλιστα με την πάροδο του χρόνου θα αλλάζει και μάλιστα προς το χειρότερο.
Μια και μιλάς για κλίμακα του γκρι δες την ανομοιομορφία σε κάθε ένα από τα 10 ire. Εκεί θα παρατηρήσεις ότι το πρόβλημα δεν είναι ίδιο (χρωματικά) αλλά ούτε και στο ίδιο σημείο.
Σε ευχαριστώ Μανώλη!!!
Πόσο δύσκολο νομίζεις είναι να ζητήσω άλλο προβολέα από την αντιπροσωπεία????
Και αυτό όμως είναι λίγο ρίσκο διότι μπορεί να έχει χειρότερο πρόβλημα σύγκλισης!
-------------------------------------------------------------------------------------
Ασχολήθηκα αρκετά με ρυθμίσεις το ΣΚ και έσωσα 2 profiles.
Χρησιμοποίησα το DVE ΗD Basics σε Blue Ray και το ΑVCHD RC1 (του AVS Forum). Χρωματικά φίλτρα χρησιμοποίησα τα φίλτρα του Avia Guide to Home Theater καθώς είναι περισσότερο ευδιάκριτα από του DVE.
Eίπα να δοκιμάσω τι κάνει αυτόματα το Waveform Monitor στις ρυθμίσεις αλλά σίγουρα θέλει προσοχή για να μην καταλήξεις με καμένα highlights ή συμπιεσμένα shadows.
Τελικά κατέληξα ότι η πιο σωστή αυτόματη ρύθμιση για το λευκό γίνεται με το HDMI Signal Level στο
EXPAND, όπου το Waveform Monitor σου δίνει το ΜΑΧ Contrast που μπορείς να βάλεις πριν αρχίσει το κλιπάρισμα στα ψηλά IRE, οπότε το 109 IRE (Above white) σετάρεται στη μέγιστη τιμή της ρύθμισης του κόντραστ με το 100IRE να είναι λίγο πιο "σκοτεινό". Με αυτό τον τρόπο αποφεύγεται το κλιπάρισμα τελείως σε πραγματικές συνθήκες αφού πολλά δισκάκια έχουν ΚΑΙ πληροφορία above white σε κάποια σημεία!
Αν σεταριστεί το video white (Digital 235) στο μέγιστο κόντραστ, τότε όλη η πληροφορία above white είδα ότι κλιπάρει.
Επίσης σημαντικό είναι πριν γίνουν οι αυτόματες ρυθμίσεις με το Waveform Monitor, να είναι οι ρυθμίσεις για όλα τα γάμμα στο 0.
Για το 1ο προφίλ ξεκίνησα με το color1 mode και κατέληξα στις πιο κάτω ρυθμίσεις.
Contrast: +3
Brightness: -14
Colour*: +6
Tint: +1
Colour Temperature: 0 (ανκαι στα μάτια μου το βρήκα λίγο θερμό και μάλλον προτιμώ το +2)
Sharpness: 0
Dynamic Iris: ON
*To χρώμα στο color1 mode δεν είναι εντελώς σύμφωνο με το REC703 στάνταρ και δεν λειτουργεί το CMS σε αυτό το mode λειτουργίας, οπότε αν ρυθμιστεί ο κορεσμός με το μπλέ φίλτρο, τότε όλα τα υπόλοιπα χρώματα είναι υποκορεσμένα. Επίσης τα βασικά και συμπληρωματικά χρώματα στο color1 mode δεν είναι ακριβώς στις σωστές αποχρώσεις, αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ ευχάριστο (αλλά λάθος).
Ο σωστός κορεσμός του κάθε βασικού χρώματος στο color1 mode είναι:
Red: Colour +10
Green: Colour +6
Blue: Colour +3
Οπότε το ρύθμισα κάπου στη μέση (+6) ούτως ώστε να μην φαίνεται πολύ υπερκορεσμένο το μπλέ, ή πολύ υποκορεσμένο το κόκκινο με τον κορεσμό του πράσινου να είναι σωστός.
Για το 2ο προφίλ ξεκίνησα με το Cinema1 mode και κατέληξα στις πιο κάτω ρυθμίσεις:
Contrast: +3
Brightness: -18
Colour: 0
Tint: +1
Colour Temperature: 0 (ανκαι στα μάτια μου το βρήκα λίγο θερμό και μάλλον προτιμώ το +2 όπως και στη ρύθμιση του color1)
Sharpness: 0
Dynamic Iris: ON
Επίσης στο CMS έφτιαξα ένα νέο προφίλ και έκανα επεμβάσεις
με το μάτι και με τη βοήθεια των χρωματικών φίλτρων του Avia σε Κόκκινο, Πράσινο, Κυανό και Κίτρινο. ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΧΡΩΜΑΤΟΜΕΤΡΟ!!!
Επειδή δεν είμαι σπίτι τώρα δεν θυμάμαι ακριβώς τις ρυθμίσεις αλλά χονδρικά με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, το κόκκινο είναι σε λάθος απόχρωση και υποκορεσμένο, το πράσινο επίσης, το κυανό και κίτρινο είναι σε λάθος απόχρωση και τόνο.
Θα γράψω τις ρυθμίσεις όταν πάω σπίτι το βράδυ.
Ο προβολέας κάνει παπάδες. Έχει μια πολύ ευχάριστη και ξεκούραστη εικόνα, την πιο "CRT" εικόνα (χρώμα, γραμμικότητα γάμμα κλπ) που έχω δει σε προβολέα (δεν ξέρω οι D-ILA τι λένε), έχει πολύ καλή ευκρίνεια, πολύ ικανοποιητικό μαύρο
στο χώρο μου, πολύ μεγάλη ευκολία τοποθέτησης με το 2:1 zoom του και το κάθετο ΚΑΙ οριζόντιο Lens Shift και ικανοποιητική φωτεινότητα (στις 80").
Επίσης τελικά είναι ΠΟΛΥ σημαντικό το ότι έχει power focus και όχι χειροκίνητο, διότι μπορείς να πας πολύ κοντά στην οθόνη και να τον εστιάσεις ΤΕΛΕΙΑ και με ακρίβεια με το τηλεκοντρόλ, πράγμα που είναι δύσκολο να γίνει χειροκίνητα αφού θα είσαι μακριά από την οθόνη και δεν θα βλέπεις το κάθε πίξελ.
Σίγουρα δεν είναι τέλειος διότι η τεχνολογία των 3LCD έχει και κάποια μειονεκτήματα στην παρούσα της εξέλιξη που δεν υπάρχουν στους DLP προβολείς.
Βρίσκω ότι η εικόνα θολώνει ελαφρά στην κίνηση (blurring) και η σύγκλιση των πάνελς έχει προβληματάκια, όπως και η ομοιομορφία των πάνελς.
Έχω βγάλει και ένα σκασμό screenshots (στα 9Μ pixels) και θα σας δώσω τα λινκς για να τις δείτε όταν τις ανεβάσω κάπου.
Α! Κάτι άλλο! Θυμάστε την "Κιτρινίλα" που είχαμε όλοι δει από τον Panasonic στο συγκριτικό όταν βλέπαμε το Casino Royal??????
Είμαι πλέον 99,999999% σίγουρος ότι την κιτρινίλα την έχει η συγκεκριμένη Ταινία και ότι ο Pany στο συγκριτικό έδειχνε ΑΚΡΙΒΩΣ την πραγματικότητα.
Δεν το έχω σε BR αλλά σε DVD και αυτή η κιτρινίλα φαίνεται και στην τηλεόραση, όπως και στην 22" CRT οθόνη του υπολογιστή μου.