Aπο τις 6/6/2014 υποτίθεται οτι εκπέμπει ψηφιακά στη θέση του καναλιού της Βουλής http://greekdigitaltv.blogspot.gr/2014/05/hd-sports-final-four-euroleague-basket.html
Εγω μένω Ρέθυμνο και δεν βλέπω το Νεριτ sports αλλά ούτε και πριν την 6/6 έβλεπα να εκπέμπει η Digea το κανάλι της Βουλής όπως λέει στο άρθρο.
Ξερει κανείς τι ισχύει τελικά?.
Και το πιο σημαντικό, πότε επιτέλους θα δούμε κι εμείς το ΝΕΡΙΤ HD????????. Τοσο μεγαλο προβλημα έχουν οι εγκαταστασεις στο κέντρο εκπομπής της Μαλάξας?
ευχαριστω ρε παιδια...
Εγω μένω Ρέθυμνο και δεν βλέπω το Νεριτ sports αλλά ούτε και πριν την 6/6 έβλεπα να εκπέμπει η Digea το κανάλι της Βουλής όπως λέει στο άρθρο.
Ξερει κανείς τι ισχύει τελικά?.
Και το πιο σημαντικό, πότε επιτέλους θα δούμε κι εμείς το ΝΕΡΙΤ HD????????. Τοσο μεγαλο προβλημα έχουν οι εγκαταστασεις στο κέντρο εκπομπής της Μαλάξας?
ευχαριστω ρε παιδια...