ΝΕΡΙΤ sports επιγεια ψηφιακη

geoplr

New member
9 September 2011
20
Aπο τις 6/6/2014 υποτίθεται οτι εκπέμπει ψηφιακά στη θέση του καναλιού της Βουλής http://greekdigitaltv.blogspot.gr/2014/05/hd-sports-final-four-euroleague-basket.html
Εγω μένω Ρέθυμνο και δεν βλέπω το Νεριτ sports αλλά ούτε και πριν την 6/6 έβλεπα να εκπέμπει η Digea το κανάλι της Βουλής όπως λέει στο άρθρο.
Ξερει κανείς τι ισχύει τελικά?.
Και το πιο σημαντικό, πότε επιτέλους θα δούμε κι εμείς το ΝΕΡΙΤ HD????????. Τοσο μεγαλο προβλημα έχουν οι εγκαταστασεις στο κέντρο εκπομπής της Μαλάξας?
ευχαριστω ρε παιδια...
 
Εχει ακουστεί ως τώρα για εκπομπές αναλογικές του N Sports από Αχενδριά και Σκλόκα, αναλογικά εσείς το βλέπετε;. Ψηφιακά δεν το βλέπω πιθανό σε αυτή τη φάση. Πάντως και η ΝΕΡΙΤ τελικά θα δείξει πολύ Μουντιάλ, από τη φάση των 16 θα τους δείξει όλους και στην πρώτη φάση ένα με δυο ματς καθημερινά.
 
Το ΝΕΡΙΤ SPORTS οπου δεν υπαρχει το δευτερο ψηφιακο πακετο της ΝΕΡΙΤ θα τα περιμενετε αναλογικα σε λιγες μερες.
 
Re: Απάντηση: ΝΕΡΙΤ sports επιγεια ψηφιακη

παιδες εχω τρομερα ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ!!!
Επικοινωνησα σημερα με τεχνικούς απο ΝΕΡΙΤ και μου είπαν ότι εκτός απροόπτου μέχρι την Παρασκευή θα βλέπουμε ψηφιακά ΝΕΡΙΤ HD και ΝΕΡΙΤ sports!!!
Βέβαια τον ρώτησα για Μαλάξα, από τον ενθουσιασμό μου ξέχασα να ρωτήσω για Ρογδιά Ηρακλείου, αλλά υποθέτω ότι θα το κάνουν κι εκει. Παντως όποιος ενδιαφερεται το τηλ. της ΝΕΡΙΤ είναι 210 6066000.
 
Re: Απάντηση: ΝΕΡΙΤ sports επιγεια ψηφιακη

παιδες εχω τρομερα ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ!!!
Επικοινωνησα σημερα με τεχνικούς απο ΝΕΡΙΤ και μου είπαν ότι εκτός απροόπτου μέχρι την Παρασκευή θα βλέπουμε ψηφιακά ΝΕΡΙΤ HD και ΝΕΡΙΤ sports!!!
Βέβαια τον ρώτησα για Μαλάξα, από τον ενθουσιασμό μου ξέχασα να ρωτήσω για Ρογδιά Ηρακλείου, αλλά υποθέτω ότι θα το κάνουν κι εκει. Παντως όποιος ενδιαφερεται το τηλ. της ΝΕΡΙΤ είναι 210 6066000.

αν ισχυει κατι τετοιο τοτε λογικα θα ανεβουν στις 3 μοιρες ανατολικα ...
 
Re: Απάντηση: ΝΕΡΙΤ sports επιγεια ψηφιακη

παιδες εχω τρομερα ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ!!!
Επικοινωνησα σημερα με τεχνικούς απο ΝΕΡΙΤ και μου είπαν ότι εκτός απροόπτου μέχρι την Παρασκευή θα βλέπουμε ψηφιακά ΝΕΡΙΤ HD και ΝΕΡΙΤ sports!!!
Βέβαια τον ρώτησα για Μαλάξα, από τον ενθουσιασμό μου ξέχασα να ρωτήσω για Ρογδιά Ηρακλείου, αλλά υποθέτω ότι θα το κάνουν κι εκει. Παντως όποιος ενδιαφερεται το τηλ. της ΝΕΡΙΤ είναι 210 6066000.

Επίσης να προσθέσω ότι το τηλέφωνο επικοινωνίας των τεχνικών της ΝΕΡΙΤ είναι 210-7761141
 
Ανακοίνωση της ΝΕΡΙΤ για το κανάλι Nerit Sports:

"Επειδή αρκετοί φίλοι από διάφορες περιοχές της χώρας μας -ιδίως όσοι περιμένουν να δουν τους αγώνες του παγκόσμιου κυπέλλου ποδοσφαίρου- θέτουν στη σελίδα μας στο fb ερωτήματα τεχνικής φύσεως που έχουν να κάνουν με τη λήψη του σήματος της NERIT sports, τους παρακαλούμε θερμά να επικοινωνούν με το τηλ. 210 7761012. Οι τεχνικοί της ΝΕΡΙΤ είναι οι μόνοι που είναι σε θέση να δώσουν αξιόπιστες απαντήσεις ανά περιοχή και μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους από τις 08.00 το πρωί έως τις 22.00 το βράδυ. Εναλλακτικά, μπορείτε να στέλνετε email στο [email protected]. Σας ευχαριστούμε."

www.facebook.com/pages/Nerit-SA/652157244835036
 
Re: Απάντηση: ΝΕΡΙΤ sports επιγεια ψηφιακη

αν ισχυει κατι τετοιο τοτε λογικα θα ανεβουν στις 3 μοιρες ανατολικα ...

Sxetika me DIGEA ta παρακατω!!!!!



λοιπον πηρα και εγω τηλεφωνο και μου ειπε το εξης ο κυριος αυτος.....οτι αυτες τις μερες θα μπει η ΝΕΡΙΤ σπορτ στο πακετο της ΝΟΒΑ αρα αυτο το λεω εγω τωρα εφοσον θα μπει στο πακετο της νοβα αρα θα μπει στην συχνοτητα του TV5 Monde Europe ποοιυ ειναι ελευθερο καναλι και εκπεμπει στο πακετο της νοβα συχνοτητα
Eutelsat 3D 12715.00 H - Europe DVB-S2 QPSK 18907 2/3 οκ

επισης εχει μπει απο σημερα η νεριτ σπορτ στο πακετο του οτε.......


Eutelsat 9A (9.0°E)
9.0°E Eutelsat 9A 12111.00 V 70 EB9A DVB-S2 8PSK 27500 3/5



επισης ο κυριος που μιλησα επειδη ηταν ωραιος για περισοτερες σωστες πληροφοριες μπορειτε να παρετε αυριο το πρωι τηλεφωνο στο νουμερο 210-6075554 και να ζητησετε τον κυριο Αραπογλου αυτος ειναι ο γνωστης κατεκσωχην υπευθυνος ,η εαν σαν βγουν οι πληροφοριες υητηστε να σας συνδεσουν με το τμημα Πολυπλεξιας οκ ετσι μου ειπε αυτα σας μεταφερω
 
Το NSports που είναι να ανεβάσει η Νόβα είναι στο δορυφόρο Hotbird 13Β στις 11823 στο πακέτο της εκεί σαν "R9", Τώρα γιατί εκεί κι όχι στον άλλο, δεν το ξέρω, μάλλον έχει δυνατότητες να είναι κρυφό απο τον εκτός Ελλάδας κόσμο για τα πνευματικά δικαιώματα του N Sports.
Τα stream της ΝΕΡΙΤ με τις πολυπλεξίες της είναι να βγουν στον Eutelsat 3D στις 3 μοίρες σε δικό της πακέτο αλλά αυτό είναι κάτι άλλο.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: ΝΕΡΙΤ sports επιγεια ψηφιακη

Το NSports που είναι να ανεβάσει η Νόβα είναι στο δορυφόρο Hotbird 13Β στις 11823 στο πακέτο της εκεί σαν "R9", Τώρα γιατί εκεί κι όχι στον άλλο, δεν το ξέρω, ίσως έχει περισσότερες δυνατότητες να είναι κρυφό απο τον εκτός Ελλάδας κόσμο για τα πνευματικά δικαιώματα του N Sports.
Τα stream της ΝΕΡΙΤ με τις πολυπλεξίες της είναι να βγουν στον Eutelsat 3D στις 3 μοίρες σε δικό της πακέτο αλλά αυτό είναι κάτι άλλο.


σωστο και αυτο που λες

http://rexsat.blogspot.gr/2014/01/blog-post_28.html#more
 
Απορω πραγματικά για τον ενθουσιασμό που επικρατεί για αυτό το κανάλι που δεν είναι και HD.

περισσοτερο ενδιαφεςρει του ελληνες του εξωτερικου!!!!!


οντως το εχω εγω απ χτες σε IPTV και ειναι πολυ χαλια η εικονα!!!!!!!!!!
 
Θα πάρουν σήμα από εκεί και πολλοί αναμεταδότες αναλογικοί που περιμένουν, ειδικά στα νησιά αλλά και όχι μόνο. Φυσικά και συνδρομητές Νόβα.
 
Re: Απάντηση: ΝΕΡΙΤ sports επιγεια ψηφιακη

Το NSports που είναι να ανεβάσει η Νόβα είναι στο δορυφόρο Hotbird 13Β στις 11823 στο πακέτο της εκεί σαν "R9", Τώρα γιατί εκεί κι όχι στον άλλο, δεν το ξέρω, μάλλον έχει δυνατότητες να είναι κρυφό απο τον εκτός Ελλάδας κόσμο για τα πνευματικά δικαιώματα του N Sports.
Τα stream της ΝΕΡΙΤ με τις πολυπλεξίες της είναι να βγουν στον Eutelsat 3D στις 3 μοίρες σε δικό της πακέτο αλλά αυτό είναι κάτι άλλο.

αρα ειχες δικαιο καποιος φιλος μου απαντα σε αλλο φορα και γραφει οτι

Το R9 από ότι έμαθα ήδη παίζει το nerit sport

ΥΣ. στο μηχανημα της νοβα 835 το
R9 καναλι εμενα δεν μου δειχνει κατι !!!! μηπως π[ρπεπει να κανω καινουργια ανιχνευσαη καναλιων??????
 
Last edited:
απο χθες εκπεμπει από την ψηφιακή πλατφόρμα στο καναλι 21 η μαλαξα δοκιμαστικό σήμα της Νεριτ σπορτ. Αντε και στο Νεριτ HD!