Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

Στα Android κινητά πάντως δεν πρέπει να έχει πρόβλημα το Netflix έτσι;
Παρόλο που είμαι θύμα της τεχνολογίας, για κινητό χρησιμοποιώ ένα κινέζικο των 50 ευρώ
Τώρα μόλις δοκίμασα το Netflix κι έπαιζε με ελληνικά κανονικά
MUwcoJn.jpg
 
Re: Απάντηση: Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

ενημερωτικά στο xiaomi mi note 3 μου δε παίζει η εφαρμογή.

Φοράει global αγγλοκινέζικη official rom.

Αυτή που φοράει τώρα είναι από official από το google store; Τι μήνυμα σφάλματος σου βγάζει;
Αν έχεις πρόβλημα με αυτές κατέβασε άλλη από εδώ
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

Αυτή που φοράει τώρα είναι από official από το google store; Τι μήνυμα σφάλματος σου βγάζει;
Αν έχεις πρόβλημα με αυτές κατέβασε άλλη από εδώ

Σε αυτή τη rom το playstore το έκανα εγκατάσταση εγώ μαζί με όλα τα google services(εύκολα βέβαια).

Το σφάλμα που βγάζει είναι: device failure occired please try again (500-1006)

Βασικά δε βλέπω ταινίες από το κινητό, απλά για ενημέρωση των φίλων εδώ το έβαλα.
 
Το Netflix απο την εκδοση 5 και μετα, θελει συσκευη πιστοποιημενη απο την Google για να παιξει.

Βασικα θελει Play store/google services που ερχονται ενσωματωμενα με τις offical rom, δεν θελει root και ξεκλειδωτο bootloader.

Επισης, για να περασες εσυ το Play Store και εχεις αγγλοκινεζικη, δεν εχεις Global αλλα China rom:smile:
 
Το Netflix απο την εκδοση 5 και μετα, θελει συσκευη πιστοποιημενη απο την Google για να παιξει.

Βασικα θελει Play store/google services που ερχονται ενσωματωμενα με τις offical rom, δεν θελει root και ξεκλειδωτο bootloader.

Επισης, για να περασες εσυ το Play Store και εχεις αγγλοκινεζικη, δεν εχεις Global αλλα China rom:smile:

επειδη εχω lineage και ξεκλειδωτο bootloader το εψαξα το θεμα. Εβαλα magisk, ενεργοποιησα το #hide για τις εφαρμογες που με ενδιαφερει και εχει λυθει το θεμα.
 
Μια ερώτηση, σας παρακαλώ. Επειδή η συνδρομή έπαιζε σε δύο διαφορετικά σπίτια και τελικά για λόγους διαφωνίας αποφασίσθηκε να κοπεί στο ένα από αυτά, προβαίνει σε αλλαγή του κωδικού στο λογαριασμό μας, αλλά οι συσκευές που ήταν συνδεδεμένες, συνεχίζουν και παίζουν χωρίς κανένα πρόβλημα. Πως μπορώ να διαγράψω συσκευές από μακριά μένα, αφού δεν θέλω ποια να βλέπουν στην αλλά οικία... Σας ευχαριστώ

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μια ερώτηση, σας παρακαλώ. Επειδή η συνδρομή έπαιζε σε δύο διαφορετικά σπίτια και τελικά για λόγους διαφωνίας αποφασίσθηκε να κοπεί στο ένα από αυτά, προβαίνει σε αλλαγή του κωδικού στο λογαριασμό μας, αλλά οι συσκευές που ήταν συνδεδεμένες, συνεχίζουν και παίζουν χωρίς κανένα πρόβλημα. Πως μπορώ να διαγράψω συσκευές από μακριά μένα, αφού δεν θέλω ποια να βλέπουν στην αλλά οικία... Σας ευχαριστώ

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα πας στης ρυθμίσεις και θα διαλέξεις να κάνει αποσύνδεση απο όλες τις συσκευές.

Sent from my SM-T320 using Tapatalk
 
Θα πας στης ρυθμίσεις και θα διαλέξεις να κάνει αποσύνδεση απο όλες τις συσκευές.

Sent from my SM-T320 using Tapatalk
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημερα στις 14/12 εκανα συνδρομη στο νετφλιχ
πριν μερικες ημερες την διεκοψα και σημερα 14/1 μου χρεωσαν την καρτα ξανα και μου διεκοψαν την προσβαση τι συμβαινει
που μπορω να απευθυνθω
 
Re: Απάντηση: Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

Καλημερα στις 14/12 εκανα συνδρομη στο νετφλιχ
πριν μερικες ημερες την διεκοψα και σημερα 14/1 μου χρεωσαν την καρτα ξανα και μου διεκοψαν την προσβαση τι συμβαινει
που μπορω να απευθυνθω

επειδη ποτε δεν ειχα προβλημα με αυτην την εταιρεια μπηκα λιγο στο billing details να δω τι παιζει. Απο οτι βλεπω απο την δικη μου συνδρομη, το πρωτο "service period" ειναι 6/11/17-5/12/17, οποτε σε "χρεωνει" μια μερα "πριν. Θεωρουν οτι η 6/11/17 μετραει ως μερα συνδρομης. Οποτε μαλλον εγινε το ιδιο και σε εσενα. Κατα πασα πιθανοτητα η χρεωση θα ειχε γινει απο τις 13/1, αλλα εμφανιστηκε στην καρτα στις 14/1. Αν θελεις στειλε τους email μπας και βγαλεις ακρη, αλλα απο οτι φαινεται ειναι εντος του δικαιωματος τους.
 
Re: Απάντηση: Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

Καλημερα στις 14/12 εκανα συνδρομη στο νετφλιχ
πριν μερικες ημερες την διεκοψα και σημερα 14/1 μου χρεωσαν την καρτα ξανα και μου διεκοψαν την προσβαση τι συμβαινει
που μπορω να απευθυνθω

Για δες εδώ https://help.netflix.com/el
στο κάτω μέρος δεξιά. Μιλάνε και Ελληνικά.
Ενήμερωσέ μας αν θες γιατί αυτό ενδιαφέρει πολλούς από μας.
 
Μαλιστα γραφει σε ενα μεγαλο πλαισιο οπου φαινονται και οι πληροφοριες της συνδρομης (sd,hd, uhd) τo "next billing date". Προσεχε τα αυτα για να μην βρεθεις προ εκπληξεως στο μελλον. Μου εχει τυχει δυο φορες σε συνδρομες με δωρεαν δοκιμαστικη περιοδο να πρεπει να καλεσεις ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ για να σου ακυρωσουν τη συνδρομη....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

Για δες εδώ https://help.netflix.com/el
στο κάτω μέρος δεξιά. Μιλάνε και Ελληνικά.
Ενήμερωσέ μας αν θες γιατί αυτό ενδιαφέρει πολλούς από μας.

τους ενημερωσα στο chat τους
γραφουν χρονος αναμονης απαντησης ενα λεπτο
εχουν περασει 45 λεπτα τιποτε
μηπως να προσπαθησω και Αγγλικα
 
Χιλιάδες τα θύματα της «απάτης του Netflix»


Χιλιάδες συνδρομητές του Netflix δέχθηκαν ένα email, αρκούντως πειστικό ότι προέρχεται από την εταιρεία, το οποίο
τους καλούσε να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας, ώστε να αποφύγουν τη διακοπή της υπηρε-
-σίας.​

Όταν οι χρήστες πατούσαν το κουμπί για «ανανέωση πληρωμής» σύμφωνα με την εταιρεία ηλεκτρονικής ασφάλειας
«Mailguard», μεταφέρονταν σε έναν άλλο ιστότοπο, ακριβές αντίγραφο του Netflix.

Αυτού του είδους οι απάτες ονομάζονται «brandhacking» και είναι, πλέον, από τις πιο βασικές απόπειρες εξαπάτησης.
Οι αποστολείς των emails δεν χρειάζεται να γνωρίζουν αν οι αποδέκτες έχουν ή όχι λογαριασμό Netflix, καθώς αυτοί
στοχεύουν στους… ευκολόπιστους έχοντες. Σύμφωνα με την Mailguard, αυτού του είδους οι απάτες θα γίνονται
διαρκώς και πιο διαδεδομένες.

[via]
(Sent from Nexus 6P)
 
Last edited:
Ρε παιδια μια πληροφορια...
Σκεφτωμαι να παρω με τον αδελφο μου το πακετο των 9.99 (HD, δυο οθονες ταυτοχρονα), αλλα ειμαστε σε εντελως διαφορετικα σπιτια με εντελως διαφορετικες συνδεσεις και παροχους...
Γινεται αυτο?
 
Re: Απάντηση: Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

Ρε παιδια μια πληροφορια...
Σκεφτωμαι να παρω με τον αδελφο μου το πακετο των 9.99 (HD, δυο οθονες ταυτοχρονα), αλλα ειμαστε σε εντελως διαφορετικα σπιτια με εντελως διαφορετικες συνδεσεις και παροχους...
Γινεται αυτο?
Ναι
 
Απάντηση: Χιλιάδες τα θύματα της «απάτης του Netflix»


Χιλιάδες συνδρομητές του Netflix δέχθηκαν ένα email, αρκούντως πειστικό ότι προέρχεται από την εταιρεία, το οποίο
τους καλούσε να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας, ώστε να αποφύγουν τη διακοπή της υπηρε-
-σίας.​

Όταν οι χρήστες πατούσαν το κουμπί για «ανανέωση πληρωμής» σύμφωνα με την εταιρεία ηλεκτρονικής ασφάλειας
«Mailguard», μεταφέρονταν σε έναν άλλο ιστότοπο, ακριβές αντίγραφο του Netflix.

Αυτού του είδους οι απάτες ονομάζονται «brandhacking» και είναι, πλέον, από τις πιο βασικές απόπειρες εξαπάτησης.
Οι αποστολείς των emails δεν χρειάζεται να γνωρίζουν αν οι αποδέκτες έχουν ή όχι λογαριασμό Netflix, καθώς αυτοί
στοχεύουν στους… ευκολόπιστους έχοντες. Σύμφωνα με την Mailguard, αυτού του είδους οι απάτες θα γίνονται
διαρκώς και πιο διαδεδομένες.

[via]
(Sent from Nexus 6P)

λες να εχω πεσει σε τετοια περιπτωση
απαντηση δεν παιρνω απο το netflix θα προσπαθησω και σημερα που δεν ειναι κυριακη