NNOW
AVClub Addicted Member
Ενδιαφέρον τεστ μεταξύ canon 6d vs nikon d600
Κάποια πράγματα δεν τα ήξερα και βγάζει ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα σε πραγματικές συνθήκες και όχι εργαστηρίου.
Last edited by a moderator:
Παντως, ενα συμπερασμα που εβγαλα εγω αφοτου ειδα την διασπορα των AF σημειων της 600ρας και το ποια ακριβως ειναι τα κρος ταιπ, ειναι, οτι ειτε υπερεκτιμηθηκε η νικον ειτε υποτιμηθηκε η κανον σε σχεση με τα AF τους... ειδικα αν υποθεσουμε οτι το κεντρικο της κανον ειναι και καπως μεγαλυτερο σε καλυψη απο οτι συνηθως ή εστω απο αυτα της νικον (που δεν ξερω αν ειναι και καλο βεβαια να συμβαινει κατι τετοιο) και για το λογο αυτο δηλωσαν οτι δεν χωρουσαν επιπλεον κρος ταιπ σημεια, μειωνεται αρκετα η ψαλιδα μεταξυ τους σε χαρακτηριστικα...
Σ αυτες τις περιπτωσεις , βρισκω ακομη καλυτερες τις mirrorles... μπορεις να εστιασεις σε οποιοδηποτε σημειο θελεις.
To τελεικο συμπερασμα πιο ειναι?
Από αυτά που δεν ξέραμε -τουλάχιστον εγώ- η Νίκον αδυνατεί παντελώς να εστιάσει σε σκοτάδι χωρίς af-assist lamp ενώ η κανον το κάνει για πλάκα (στο κεντρικό σημείο εστίασης).
Επίσης όπως προαναφέρθηκε η διαφορά στην εστίαση δεν είναι χαοτική μεταξύ τους.
Στην πράξη η διαφορά σε βίντεο-φώτο σε ψηλά iso είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι οι μετρήσεις , υπέρ της κανον.
Η Νίκον έχει μικρότερο buffer το οποίο τελειώνει σχετικά εύκολα.
Η Νίκον σε live-view δεν κάνει αυτόματη έκθεση στην οθόνη με αποτέλεσμα να μην ξέρεις το αποτέλεσμα. Και στην ίδια περίπτωση η αλλαγή διαφράγματος είναι 3 κλικ πιο μακριά από ότι στην κανον.
Στο βίντεο και οι δύο είναι μέτριες.
Με λίγα λόγια η δυναμική περιοχή μάλλον δεν αρκεί για να είναι πολύ καλή μια μηχανή.
Mmmm από όσο θυμάμαι με τη μηχανή του Λεωνίδα σε σκοτάδι (δηλ. σε δρόμο σκοτεινό με λάμπα φωτισμού σε απόσταση 25 μ. άρα τίποτα) η μηχανή εστιάζει κανονικά με το κεντρικό σημείο όταν βρίσκει κάτι για να εστιάσει. και από όσο θυμάμαι ήταν μια κολώνα και μια φυλλωσιά.
Για τα άλλα φαντάζομαι ότι είναι όπως τα λέτε...
Για το βίντεο μόνο να θυμίσουμε τη δυνατότητα εγγραφής ασυμπίεστου σήματος σε εξωτερικό μέσο, οπότε κάνεις επεξεργασία κανονικά σε ΗΥ, άρα δεν εμπλέκεται καθόλου η ίδια η μηχανή.
Η δε d800 έχει άλλο σύστημα εστίασης και φυσικά εστιάζει πολύ καλύτερα σε μισοσκόταδο και στο σκοτάδι.
Η D600 καποιες φορες σε συνθηκες πολυ χαμηλου φωτισμου δυσκολευεται να εστιασει (με τον 24-70 2,8 που εχω δοκιμασει), ειδικα οταν το σημειο εστιασης "σημαδευει" σε σχετικα φλατ σημειο
με κάθε μηχανή, μα με κάθε μηχανή, προσπαθούμε να βρούμε ένα σημείο το οποίο να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο για να εστιάσουμε εκεί. Ειδικά αν έχουμε φλατ επιφάνεια τότε βρίσκουμε ένα σημείο με σχετικό κοντράστ κι εκεί στρέφουμε το κέντρο του AF.
Ρε παιδιά το τεστ με το μαύρο στόχο στο γκρι φόντο γίνεται σχεδόν σε απόλυτο σκοτάδι, τι λέμε τώρα... Ποιο wedding και sports και ιστορίες για αγρίους... Δεν υπάρχουν πουθενά αυτές οι συνθήκες. Κι αν υπάρχουν και θες να βγάλεις φωτογραφίες πάρε μια υπέρυθρη κάμερα να κάνεις τη δουλειά σου!
μπορεί να ισχύει αυτό που λες απο την άλλη δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι η canon μπορεί να εστιάσει και εκεί...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.