Nova 3Play

Ξέρει κανένας πόσο είναι το πέναλτι αν διακόψω τώρα -3 μήνες μετά την "αναβάθμιση" από 2play+full pack σε 3ple play full- όλες τις υπηρεσίες; Έχω κουραστεί να περιμένω στο τηλέφωνο....
 
Καλημέρα. Έβαλα και εγώ triple play+sports pack και από της 19/9/2013 που υποτίθεται ότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή, δεν έχω ίντερνετ και ακόμα περιμένω τον τεχνικό της Forthnet να έρθει. Έχουν σπάσει τα νεύρα μου. Πόσες μέρες έκανε να έρθει σε εσάς?
 
Επιτέλους ήρθε ο τεχνικός μετά από 7 μέρες. Τέλος καλό όλα καλά, πάντως η εξυπηρέτηση πελατών τους είναι για κλάματα... Ας όψεται ο Ολυμπιακός.
 
το οτι εστειλαν στον μπαρμπα μου μεσω sms,username και password(προφανως του internet)
ειναι καλο σημαδι οτι θα ενεργοποιηθει αμεσα η υπηρεσια?
ακομα δεν εχει παραλαβει εξοπλισμο και ειναι απο τηλεφωνικη προσφορα για 3play.
 
Εχω nova3play απο τον Μαιο και novasports1.Πριν απο 2 μηνες ζητησα οπως και δικαιομουν να μου προσθεσουν και τα υπολοιπα novasports .Στο καταστημα της forthnet που πηγα μου ειπαν οτι υπαρχει συστημικο λαθος στο λογαριασμο μου και οτι θα το διορθωσουν και θα με παρουν τηλεφωνο.Τωρα μετα δυο μηνες ακομα περιμενω.Στα τηλεφωνα που παιρνω ενδιαμεσα μου λενε τα ιδια και οτι θα με παρουν τηλεφωνο να το διορθωσουμε αλλα παλι τιποτα.Εν τω μεταξυ εγω πληρωνω χωρις να κανω τη δουλεια μου.Ηθελα να ρωτησω αν εχει κανεις το ιδιο προβλημα και αν γινεται να καταγγειλω τη συμφωνια και να φυγω χωρις να πληρωσω το πεναλτυ.
 
Λογικα η συμφωνια δεν μπορει να σπασει και θα πληρωσεις πεναλτυ, η συμφωνια σπαει χωρις κοστος, οταν μεταβαλλουν το κοστος μιας υπηρεσιας, ή σου αφαιρεσουν μια υπηρεσια που υπηρχε στο συμβολαιο. Τωρα αν δεν σου ενεργοποιουν μια προσφορα που δικαιουσουν καποια στιγμη δεν νομιζω να μπορεσεις να σπασεις συμβολαιο... Η αληθεια ειναι οτι δεν μας τα λεει καλα η ΝΟΒΑ σε αυτον τον τομεα τους τελευταιους μηνες...
 
Απάντηση: Re: Nova 3Play

Εχω nova3play απο τον Μαιο και novasports1.Πριν απο 2 μηνες ζητησα οπως και δικαιομουν να μου προσθεσουν και τα υπολοιπα novasports .Στο καταστημα της forthnet που πηγα μου ειπαν οτι υπαρχει συστημικο λαθος στο λογαριασμο μου και οτι θα το διορθωσουν και θα με παρουν τηλεφωνο.Τωρα μετα δυο μηνες ακομα περιμενω.Στα τηλεφωνα που παιρνω ενδιαμεσα μου λενε τα ιδια και οτι θα με παρουν τηλεφωνο να το διορθωσουμε αλλα παλι τιποτα.Εν τω μεταξυ εγω πληρωνω χωρις να κανω τη δουλεια μου.Ηθελα να ρωτησω αν εχει κανεις το ιδιο προβλημα και αν γινεται να καταγγειλω τη συμφωνια και να φυγω χωρις να πληρωσω το πεναλτυ.

Φίλε το συμβόλαιο σου μήπως είναι το Christmas pack? Τι εννοείς ζήτησες τα υπόλοιπα κανάλια όπως δικαιούσαι;
 
Παιδιά θελω τα φώτα σας. Εχουμε vivodi σπιτι.
Θελουμε να βάλουμε νοβα αλλα δεν συμφέρει γιατι ειναι πολλα τα λεφτα. Με την φορθνετ ξερω πως σου έρχεται πιο φθηνά...αλλα δεν νομιζω να εχει τα αθλητικά κανάλια επειδη εμείς αυτα θελουμε πιο πολυ. Ξέρετε τι παίζει ???
 
Last edited by a moderator:
Απο το καλοκαιρι που εκανα ενεργοποιηση του 3 play, παρατηρησα στους λογαριασμους που παρακολουθω online οτι ενω θα επρεπε να μου εκδιδονται και να εχουν ημερομηνια ληξης πληρωμης καθε μηνα σταθερα, αυτοι "τρωνε" 10 μερες τη φορα.!

π.χ.
Λογαριασμος με ληξη πληρωμης 30/08, υστερα 20/09, υστερα 10/10 κοκ.
Τα νουμερα ειναι παραδειγματικα, αλλα παντα τρωνε 10 μερες. Δηλαδη καθε νεος λογαριασμος ερχεται καθε 20 μερες και οχι καθε 30 για εξοφληση/ληξη.
Πηγα σε ενα καταστημα forthnet μιας και εκει τους εξοφλω και τους ρωτησα γιατι συμβαινει αυτο και αναγκαζομαι να πληρωνω καθε 20 μερες και οχι καθε 30.!
(τα 29.90 ευρω)
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Συγνωμη, λαθος μηχανογραφικου συστηματος. Εκαναν καποιο τηλεφωνο και μου ειπαν οτι θα διορθωθει.!
Τωρα εγω που πλήρωνα 29.90 καθε 20 και οχι καθε 30 μερες, αντε να το παιξω λογιστης για να ζητησω να καλυφθει η διαφορα τους επομενους μηνες. (αν δεν τα φανε φυσικα)

Εχω βαρεθει αυτο το μηχανογραφικο τους συστημα. Ολο λαθη υπερ τους βγαζει.! Ετσι και δεν το παρατηρουσα, θα συνεχιζαν. ?
Εχει συμβει 3 μηνες αν θυμαμαι καλα κατ'επαναληψη.!

Το αναφερω ωστε να το κοιταξουν κι αλλοι αν εχουν online πληροφορηση στους εκδιδομενους λογαριασμους.!


Υ.Γ.
Για να τους δικαιολογησω και καπως να προσθεσω οτι μπορει να οφειλεται στο γεγονος οτι οταν ενεργοποιησα τα δωρεαν HD καναλια δωρεαν για 2 μηνες, χρειαστηκε κατα την ενεργοποιηση/διακοπη τους, να αλλαχθει καπως το συμβολαιο και ισως αυτο φταιει. Σαν να εκανε "reset" η υπηρεσια συμβολαιου και εκει να οφειλεται το οτι εκδιδονταν ακανονιστα οι λογαριασμοι.!
 
Last edited:
Για να καταλαβετε καλυτερα, να πως μου ηρθαν οι λογαριασμοι.! (θεωρουσα οτι οι πρωτοι 2-3 να ηταν εκκαθαριστικοι απο τη μεταβαση μου της τηλεφωνιας forthnet που ημουν πριν και για αυτο δεν ειχα δωσει σημασια)

1. 08/11/2013
2. 18/10/2013
3. 27/09/2013
4. 09/09/2013
5. 09/08/2013
6. 19/07/2013
7. 10/07/2013
8. 10/06/2013
 
Για κάθε αλλαγή που γίνεται στο πακέτο σου,αλλάζει και ο κύκλος τιμολόγησης,με νέα ημερομηνία έναρξης την ημερομηνία που έγινε η αλλαγή.Εκεί υπάρχει μια διαφοροποίηση,η οποία δεν γίνεται κατανοητή από τους περισσότερους συνδρομητές.Αν κάνεις τους σωστούς υπολογισμούς,θα δεις ότι προκύπτουν τα σωστά ποσά στους λογαριασμούς που έχεις λάβει.Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεται λάθος και να χάνεις τα λεφτά σου.Σε κάθε περίπτωση,θα πρέπει να ελέγχεις το διάστημα που καλύπτει ο κάθε λογαριασμός σου.
 
Απάντηση: Re: Nova 3Play

Για κάθε αλλαγή που γίνεται στο πακέτο σου,αλλάζει και ο κύκλος τιμολόγησης,με νέα ημερομηνία έναρξης την ημερομηνία που έγινε η αλλαγή.....Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεται λάθος και να χάνεις τα λεφτά σου.Σε κάθε περίπτωση,θα πρέπει να ελέγχεις το διάστημα που καλύπτει ο κάθε λογαριασμός σου.

Αυτο υπεθεσα κι εγω στην αρχη, λογω των HD καναλιων. Αλλα εχω την αισθηση οτι οι αλλαγες στο πακετο εχουν παψει πλεον εδω και 3 μηνες πανω κατω. Ομως στον λογαριασμο που ΘΑ πληρωθει Νοεμβριο, και παλι εχουν φαει 10 μερες.

Ισως οντως να ειναι λαθος, γιατι ετσι μου ειπε και ο υπαλληλος στο καταστημα. Μου ειπε οτι προκειται περι λαθους και θα το διορθωσουν στο/στους επομενο λογαριασμο.

Εγω παντως δεν εχω κανει καμια μετατροπη συμβολαιου πλεον. Το συμβολαιο αλλαξε απο τελος αυγουστου που τελειωναν τα hd δωρεαν καναλια. Δεν δικαιολογειται και ο νοεμβριος.

Αν παλι ειμαι λαθος, θα δειξει.! Ηθελα απλα να επιστησω την προσοχη και στους υπολοιπους, απλα να εχουν λιγο το νου τους στις ημερομηνιες.!

-bye-
 
Αν έχει γίνει λάθος και σου έχουν χρεώσει ποσό για διάστημα που έχει ήδη πληρωθεί από προηγούμενο λογαριασμό,τότε θα στο πιστώσουν σε επόμενο λογαριασμό,αυτό είναι σίγουρο.Ξανατονίζω,πρέπει να κοιτάς για ποιο διάστημα αφορά η χρέωση κάθε λογαριασμού.
 
εαν κανεις αλλαγες στο πακετο σου γινεται το ελα να δεις με το online - εμενα μου βγαζει οτι θελει και μονο μεσα απο το τηλεφωνο μπορεσα να δω τι και πως ωστε να πληρωσω το σωστο ποσο .. αυτο γινεται εδω και 5 μηνες σε εμενα - πρεπει να φταει και ο κουβας νοβα που ενωθηκε με τον κουβα της φορθνετ (τα λογιστηρια) και για αυτο ..