Nova EON TV / EON+

Νομίζω ότι δεν έχει λογική αυτό που λες, γιατί ο φίλος με sports pack δεν θα μπορούσε να περάσει σε θέαση σε smart TV απλά ενεργοποιώντας το extra
Στο eon ΔΕΝ υφίσταται sports pack- υπάρχει απλό και + στο οποίο ΕΙΝΑΙ τα αθλητικά....
Δηλαδή στο φίλο θα ανοίξουν τα σινεμα ΚΑΙ θα βλέπει και σε τηλεόραση ενώ εμείς με φουλ πακ και extra εξ αρχής θα μείνουμε στην απέξω;
Δεν έχει νόημα
Oπως έγραψα, το σύστημα μπορεί να "βλέπει" αλλαγή και να το ανοίγει. Είναι σίγουρα bug αυτό με την αγορά του extra και θα λυθεί.
 
  • Like
Reactions: MATTHIAS
ουτε optical output δεν εχει αυτο...

επισης το οτι λειπει το λογοτυπο της nova γενικα δεν με ενθουσιαζει. γενικα τι νοημα εχει πλεον το ονομα ΝΟVA?
Κανένα απολύτως. πρόχειροδουλειά όσο δε πάει
 
Φίλε, εσυ που έχεις μπει σε Shield , το cbr και 7 mbps είναι όντως σταθερό ή είναι σαν το cosmote το σπαστικό που ανεβοκατεβαζει ποιοτητα κάθε τρεις και λιγο
Η εικόνα είναι πολύ καλή αν και βρίσκω διαφορά σε μερικά κανάλια, (καμια σχέση με το GO).
Η ταχύτητα στο δίκτυο αλλάζει κάθε φορα που πάμε στον έλεχο ταχύτητας δικτύου, είναι περίπου ίδιες με το cosmote σε εμενα.
Η μεγάλη διαφορα είναι στο zapping που γίνετε στιγμιαία εδώ.
 
Μπορει σας παρακαλω καποιος απο αυτους που το αγορασαν ηδη το box να μας πουν αν ειναι ασυρματο wifi η ethernet. Ευχαριστω
 
Αν ενεργοποιησουμε το extra μπορούμε να το διακόψουμε οπότε θέλουμε?
 
Μπορει σας παρακαλω καποιος απο αυτους που το αγορασαν ηδη το box να μας πουν αν ειναι ασυρματο wifi η ethernet. Ευχαριστω
Εγώ περιμένω να μου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία και να μου στείλουν το box αλλά από χθες που έστειλα τα έγγραφα μου λένε ότι έγινε δεκτό το αίτημα στο τηλέφωνο αλλά κάποια ενημέρωση δεν έχω ούτε ποτε θα έρθει ο αποκωδικοποιητής ούτε πότε θα ενεργοποιηθεί..
 
Καλό θα είναι, όταν μια εταιρεία βγάζει ένα προϊόν, να κοιτάει και το τι κάνει ο ανταγωνισμός. Πχ, στην Cosmote, έδωσαν το OTT και για smart TVs / Android TV boxes σε χρήστες δορυφορικού.

Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το πόσοι στην Ελλάδα έχουν certified android tv boxes και να είναι ταυτόχρονα συνδρομητές δορυφορικής nova ώστε να το θεωρούν "απαγορευμένο" να το δώσουν όπως έκανε η Cosmote.

Επίσης, προσωπικά, το OTT στο Android TV box το θέλω για δύο λόγους:

α) Για περιπτώσεις κακών καιρικών συνθηκών ως backup
β) Έχοντας και τις δύο ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ πλατφόρμες με ένα καλώδιο και διακόπτη 0/12V, όταν θέλω να έχω παράλληλη θέαση στην μία και μοναδική TV (με zapping ασφαλώς), βάζω την Nova στο δορυφορικό και την Cosmote στο OTT. Θα με βόλευε να είναι αμφίδρομη η επιλογή αναλόγως και των προγραμμάτων που βλέπω. Αν σκεφτεί κανείς πλέον ότι για τους ποδοσφαιρόφιλους είναι μονόδρομος να έχουν και τις δύο πλατφόρμες, θα πρέπει να υπερισχύσει η λογική έναντι μιας κίνησης με ελάχιστη ορθότητα και καθόλου σεβασμό σε υφιστάμενους πελάτες.

Σχετικά δε με το β) θεωρώ αστείο το να πρέπει να πληρώσει κάποιος υφιστάμενος πελάτης penalty για να μεταβεί από μια υπηρεσία στην ίδια εταιρεία σε μια άλλη δεδομένου ότι κάνει νέο συμβόλαιο με 24μηνη δέσμευση. Δεν φεύγει, μένει σε αυτή και μάλιστα για περισσότερο χρόνο αν το συμβόλαιο του λήγει σε χρόνο πιο σύντομο των 24 μηνών. Στην χειρότερη, θα μπορούσαν να χρεώσουν την χρήση σε smart TV για τους δορυφορικούς χρήστες, με ξεκάθαρη επιλογή στο myaccount (χωρίς να ρίχνουμε ζαριές για το τι ισχύει με το extra). Το μόνο που καταφέρνει η συγκεκριμένη εταιρεία της οποίας είμαι πελάτης από γεννησιμιού της με όλη αυτή την μυστικοπάθεια αλλά και την αδυναμία να λανσάρει νέες υπηρεσίες με ξεκάθαρα λόγια και όρους, είναι να βγάζει μια εικόνα "ερασιτέχνη" προς υφιστάμενους αλλά και πιθανούς νέους πελάτες. Πραγματικά κρίμα.
 
Νομίζω ότι βρήκα μια προσωρινή λύση για αυτούς που έχουν iphone. Κάποιες smart tvs υποστηρίζουν airplay και αν το ενεργοποιησετε από τις ρυθμίσεις μπορείτε να κάνετε casting από το iphone στην τηλεόραση. Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί πιο πάνω αλλά το γράφω για όσους θέλουν να το δοκιμάσουν. Μετράει ως συσκευή το κινητό και στα android και στα apple
 
Νομίζω ότι βρήκα μια προσωρινή λύση για αυτούς που έχουν iphone. Κάποιες smart tvs υποστηρίζουν airplay και αν το ενεργοποιησετε από τις ρυθμίσεις μπορείτε να κάνετε casting από το iphone στην τηλεόραση. Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί πιο πάνω αλλά το γράφω για όσους θέλουν να το δοκιμάσουν. Μετράει ως συσκευή το κινητό και στα android και στα apple
Εντάξει το δοκίμασα προχθές. Δεν αξίζει η ανάλυση στην 65άρα…
 
Εντάξει το δοκίμασα προχθές. Δεν αξίζει η ανάλυση στην 65άρα…
Ναι αλλα ειναι τσαμπα και μας αρκει προς το παρον. Το θεμα ειναι το εξης.
Αν ειναι bug και λυθει το θεμα με το smart tv app και μπουν ολοι οσοι εχουν extra, για ποιο λογο να καταργηθει το cast απο κινητο/ταμπλετ; Αφου σαν extra πακετο ειναι δυο οι συσκευες που θα μπορουν να παιζουν ταυτοχρονα. Κινητο και smart tv/tv box. Κανω λαθος;
 
  • Like
Reactions: seaman13 and Lobo10
Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος εάν το eon box είναι κλειδωμένο; Μιλάω εάν μπορεί κάποιος να κατεβάσει το netflix το cosmote tv κτλ.
 
Να ενημερώσω για το εξής απαράδεκτο :
Κατόπιν χθεσινής μου τηλεφωνικής επικοινωνίας η νόβα (δεν ευθύνεται ο εκάστοτε υπάλληλος), με ενημέρωσε α) για την υπογραφή νέας σύμβασης και β) για την εφάπαξ χρέωση των 50€ προκειμένου να προβώ στην μετατροπή ( έτσι αναφέρεται στο αντίγραφο της σύμβασης), της υπηρεσίας από δορυφόρο σε ott.
Σήμερα το πρωί επισκέφτηκα το κατάστημα της Νέας Σμύρνης όπου πέραν της παραδοχής της ευγενέστατης υπαλλήλου ότι η ενημέρωση που έχουν δεν είναι επαρκής και αφού και η ίδια μου επανέλαβε όσα από τηλεφώνου ήξερα, προχώρησα στην μετατροπή.
Παρέλαβα το μποξακι και υπέγραψα τη νέα σύμβαση (τιμή παγίου 23€) η οποία αναφέρει το ποσό της εφάπαξ χρέωσης αλλά και έχει τίτλο "μετατροπή σύμβασης".
Λίγη ώρα αργότερα η ίδια υπάλληλος με κάλεσε και με ενημέρωσε ότι μέχρι να της δώσουν απάντηση δεν ολοκληρώνει την διαδικασία μιας και μετέπειτα και μετά την υπογραφή όσων σας αναφέρω ( άρα και την υπογραφή μιας σύμβασης με συγκεκριμένο περιεχόμενο από τα συμβαλλόμενα μέρη δλδ εμένα και την εταιρεία), η εταιρία αξιώνει μια επιπλέον χρέωση της τάξεως των 50€ ως τέλος υποβάθμισης.
Ασφαλώς και ανέφερα στην υπάλληλο πως κάτι τέτοιο ούτε έχει υπογραφεί ούτε και πρόκειται να γίνει δεκτό, επιπλέον της είπα ότι εγώ δεν θα μπω σε διαδικασία επιστροφής μποξ και να διαθέσω ξανά χρόνο για κάτι που δεν ευθύνομαι και ποτέ δεν είχα ενημερωθεί...
Η υπάλληλος μου είπε ότι θα αναμένει ενημέρωση και θα με καλέσει κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει.
Επιπλέον επικοινώνησα και με την εξυπηρέτηση πελατών όπου τους ανέφερα όλα αυτά και μου είπαν ότι θα με καλέσουν και τι καταχωρούν ως ένσταση η οποία θα απαντηθεί αφού γίνει ακρόαση της κλήσης.
Η όλη συμπεριφορά είναι άκρως καταχρηστική γιατί ούτε ενημέρωση για τις δύο χρεώσεις είχα, ούτε ποτέ αυτές έγιναν γνωστές και κυρίως δεν τις αναφέρει και τις δύο πουθενά η σύμβαση η οποία βαραίνει και τα δύο συμβαλλομενα μέρη και εν προκειμένω με άκρως αντισυμβατική συμπεριφορά η νόβα δεν υλοποιεί το περιεχομένο της σύμβασης.
Πέραν αυτών είναι ανεπίτρεπτο το κόστος υποβάθμισης να είναι μεγαλύτερο του ποσού διαφοράς δλδ με τωρινό πάγιο 24,9 και ενδεχόμενο 23€ στο ott να προκύπτει ένα χαράτσι των 50€ αντί των 22,8 που είναι η πραγματική διαφορά.
Σε κάθε περίπτωση η όλη συμπεριφορά δεν είναι απλά απαράδεκτη αλλά και καταχρηστική. Ενημέρωσα ότι θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια και αναμένω απάντηση από την εταιρεία.
 
Να ενημερώσω για το εξής απαράδεκτο :
Κατόπιν χθεσινής μου τηλεφωνικής επικοινωνίας η νόβα (δεν ευθύνεται ο εκάστοτε υπάλληλος), με ενημέρωσε α) για την υπογραφή νέας σύμβασης και β) για την εφάπαξ χρέωση των 50€ προκειμένου να προβώ στην μετατροπή ( έτσι αναφέρεται στο αντίγραφο της σύμβασης), της υπηρεσίας από δορυφόρο σε ott.
Σήμερα το πρωί επισκέφτηκα το κατάστημα της Νέας Σμύρνης όπου πέραν της παραδοχής της ευγενέστατης υπαλλήλου ότι η ενημέρωση που έχουν δεν είναι επαρκής και αφού και η ίδια μου επανέλαβε όσα από τηλεφώνου ήξερα, προχώρησα στην μετατροπή.
Παρέλαβα το μποξακι και υπέγραψα τη νέα σύμβαση (τιμή παγίου 23€) η οποία αναφέρει το ποσό της εφάπαξ χρέωσης αλλά και έχει τίτλο "μετατροπή σύμβασης".
Λίγη ώρα αργότερα η ίδια υπάλληλος με κάλεσε και με ενημέρωσε ότι μέχρι να της δώσουν απάντηση δεν ολοκληρώνει την διαδικασία μιας και μετέπειτα και μετά την υπογραφή όσων σας αναφέρω ( άρα και την υπογραφή μιας σύμβασης με συγκεκριμένο περιεχόμενο από τα συμβαλλόμενα μέρη δλδ εμένα και την εταιρεία), η εταιρία αξιώνει μια επιπλέον χρέωση της τάξεως των 50€ ως τέλος υποβάθμισης.
Ασφαλώς και ανέφερα στην υπάλληλο πως κάτι τέτοιο ούτε έχει υπογραφεί ούτε και πρόκειται να γίνει δεκτό, επιπλέον της είπα ότι εγώ δεν θα μπω σε διαδικασία επιστροφής μποξ και να διαθέσω ξανά χρόνο για κάτι που δεν ευθύνομαι και ποτέ δεν είχα ενημερωθεί...
Η υπάλληλος μου είπε ότι θα αναμένει ενημέρωση και θα με καλέσει κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει.
Επιπλέον επικοινώνησα και με την εξυπηρέτηση πελατών όπου τους ανέφερα όλα αυτά και μου είπαν ότι θα με καλέσουν και τι καταχωρούν ως ένσταση η οποία θα απαντηθεί αφού γίνει ακρόαση της κλήσης.
Η όλη συμπεριφορά είναι άκρως καταχρηστική γιατί ούτε ενημέρωση για τις δύο χρεώσεις είχα, ούτε ποτέ αυτές έγιναν γνωστές και κυρίως δεν τις αναφέρει και τις δύο πουθενά η σύμβαση η οποία βαραίνει και τα δύο συμβαλλομενα μέρη και εν προκειμένω με άκρως αντισυμβατική συμπεριφορά η νόβα δεν υλοποιεί το περιεχομένο της σύμβασης.
Πέραν αυτών είναι ανεπίτρεπτο το κόστος υποβάθμισης να είναι μεγαλύτερο του ποσού διαφοράς δλδ με τωρινό πάγιο 24,9 και ενδεχόμενο 23€ στο ott να προκύπτει ένα χαράτσι των 50€ αντί των 22,8 που είναι η πραγματική διαφορά.
Σε κάθε περίπτωση η όλη συμπεριφορά δεν είναι απλά απαράδεκτη αλλά και καταχρηστική. Ενημέρωσα ότι θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια και αναμένω απάντηση από την εταιρεία.
Συγνώμη αυτό το ζήτησες εσύ αρχικά η σε όλους τους δορυφόρικους μόνο nova τηλέοραση τους κάνουν υποχρεωτικά eon tv ?
 
Πλέον όπως φαίνεται και στο σαιτ της νοβα δεν υπάρχει εμπορικό πακέτο σύνδεσης με δορυφορική και είναι ένα θέμα τι θα κάνει με τους υφιστάμενους συνδρομητές. Αν δηλαδή θα δώσει κίνητρα να γίνει η μετάβαση στιο ΕΟΝ ή το αντίθετο.
 
Το ειχα γραψει και πισω οτι εχει replay tv σε ολα τα; καναλια της digea χωρις να κοβει τις ταινιες. Τι αλλο κοβει ο οτε απο το προγραμμα εκτος απο ταινιες?
Με μια ματιά που έριξα δεν προσφέρει σε replay brooklyn nine-nine,τροχό της τύχης,dancing with the stars,voice,η τέλεια απόδραση.
 
Πλέον όπως φαίνεται και στο σαιτ της νοβα δεν υπάρχει εμπορικό πακέτο σύνδεσης με δορυφορική και είναι ένα θέμα τι θα κάνει με τους υφιστάμενους συνδρομητές. Αν δηλαδή θα δώσει κίνητρα να γίνει η μετάβαση στιο ΕΟΝ ή το αντίθετο.
Στο link πιο κάτω αλλα λέει..

 
Συγνώμη αυτό το ζήτησες εσύ αρχικά η σε όλους τους δορυφόρικους μόνο nova τηλέοραση τους κάνουν υποχρεωτικά eon tv ?
Ζήτησα εγώ να ενημερωθώ για την διαδικασία αλλαγής από δορυφόρο σε ott.
Μου είπαν για το τέλος ενεργοποίησης και ότι θα γίνει νέα 24μηνη δέσμευση. Η σύμβαση που μου έδωσαν και υπέγραψα αλλά και τους δεσμεύει , λέω ξανά, πως αναφέρεται ως "μετατροπή" και πουθενά δεν αναφέρεται το επιπλέον χαράτσι των 50€ ως τέλος υποβάθμισης.
 
Ζήτησα εγώ να ενημερωθώ για την διαδικασία αλλαγής από δορυφόρο σε ott.
Μου είπαν για το τέλος ενεργοποίησης και ότι θα γίνει νέα 24μηνη δέσμευση. Η σύμβαση που μου έδωσαν και υπέγραψα αλλά και τους δεσμεύει , λέω ξανά, πως αναφέρεται ως "μετατροπή" και πουθενά δεν αναφέρεται το επιπλέον χαράτσι των 50€ ως τέλος υποβάθμισης.
Ζήτησες και δέχτηκες δλδ ή αυτοί αυθαίρετα σου βάλανε eon ?
 
Εγώ πάντως που έχω δορυφορική nova το full pack (σε πακέτο nova internet-τηλέφωνο-δορυφορική) κατέβασα την εφαρμογή της EON TV στο android κινητό μου (από το google play), οταν ξεκιναει η εφαρμογή σου ζητάει να επιλέξεις γλώσσα και παροχό, στους παροχούς συμπεριλαμβάνεται και η nova, την επέλεξα και συνδέθηκα κατευθείαν με τους κωδικούς που είχα από το nova go, το δοκίμασα και παίζει κανονικά! Από εκεί και πέρα, έχω και Smart Tv Samsung (μοντέλο 2018) , υπάρχει κι εκεί η εφαρμογή της ΕΟΝ TV, την κατέβασα, έχει κι εκεί (στους παροχους) την Nova, την επέλεξα, αλλά εδώ δεν σου ζητάει κωδικούς (όπως στην εφαρμογή για κινητό) αλλά σου δίνει η ίδια η εφαρμογή εναν εξαψήφιο κωδικό και σου βγάζει ένα μήνυμα:
"Πήγαινε στο self-care portal σου στον υπολογιστή ή τη φορητή συσκευή σου και όταν ζητηθεί βάλε τον παρακάτω κωδικό ενεργοποίησης. Η οθόνη θα ανανεωθεί αυτόματα μόλις συνδεθεί η συσκευή σου με το λογαριασμό σου". Ιδέα δεν έχω τι πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα! Δοκίμασα από την εφαρμογή στο κινητό μου να δω μήπως πρέπει να βάλω κάπου εκεί τον κωδικό που μου δίνει η smart tv, αλλά δεν βρήκα κάποια τέτοια ρύθμιση! Υπάρχει μήπως κάποιος που κατάφερε να συνδεθεί μέσω της εφαρμογής της smart tv να μας δώσει τα φώτα του; (που βάζουμε τον κωδικό κλπ);;;

Επίσης, στα Windows υπάρχει κι εκεί η εφαρμογή της EON TV (στο microsoft store), έχει όμως την ένδειξη Beta. Tην κατέβασα, αλλά στους παροχούς δεν συμπεριλαμβάνεται η nova (μέχρι τώρα τουλάχιστον....), όπως συμβαίνει στις αντίστοιχες εφαρμογες για κινητό και smart tv, οπότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο.