Nova EON TV / EON+

Τελικα νομιζω το βρηκα! Μπηκα στις ρυθμισεις και πατησα απενεργοποιηση στην ειδικη λειτουργια προβολης στα αθλητικα 😄
Κατι τελευταιο! Εχω διαφορα 8 sec περιπου στα καναλια novasports απο cosmote μεσω δορυφορου και eon box και 3-4sec περιπου στα καναλια cosmotesports. Υπαρχει delay στο eon box. Η διαφορα παλι τηλεορασης και eon box ειναι στα 20sec.
Ειναι λογικες αυτες οι αποκλισεις χρονου;
Που ειναι αυτη η ρυθμιση?
 
Δεν βρίσκω τη ρύθμιση που όταν κλείνω το μποξακι από το τηλεκοντρόλ μου κλείνει και την τηλεόραση ... Δεν θέλω να κλείνει η τιβι .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
2ον Δεν είναι υποχρεωμένος ο κόσμος να μπαίνει σε φορούμ και να κάνει troubleshooting για μια απλή υπηρεσία ,( επειδή είδα κάποια σχόλια το αναφέρω).Να τα ρίξουμε στο καταναλωτή δλδ για κάτι που είναι υπεύθυνη η εταιρεία να το λύσει;Δε μιλάμε ούτε για διάφορες πίξελ,ούτε για μικρολεπτομέρειες στη ποιότητα ,μιλαμε για σπασίματα.Δεν αγοράζεις αυτοκίνητο.Για να πάρεις μια συνδρομή για να βλέπεις αθλητικά δλδ θα πρέπει να κάνεις έρευνα κάνα χρόνο.Οππτε άποψη μου ειναι ότι σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να εστιάζουμε στην εταιρία και όχι στο καταναλωτή.
Ναι, η εταιρεία είναι υπεύθυνη, 100%!
Όμως, " όταν παίρνεις γουρούνι στο σακί " ... αυτά παθαίνεις!
Και όχι, δεν είπαμε να κάνεις έρευνα αγοράς, κάνα χρόνο για να βάλεις συνδρομητική... Αν κοιτάξεις λίγο από δω, λίγο από 'κει... καταλαβαίνεις το τι... " παίζει "!
 
Δεν βρίσκω τη ρύθμιση που όταν κλείνω το μποξακι από το τηλεκοντρόλ μου κλείνει και την τηλεόραση ... Δεν θέλω να κλείνει η τιβι .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αλλάξτε τηλεόραση και box με τον bilis1234 μπας και ησυχάσουμε...
 
Δεν βρίσκω τη ρύθμιση που όταν κλείνω το μποξακι από το τηλεκοντρόλ μου κλείνει και την τηλεόραση ... Δεν θέλω να κλείνει η τιβι .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πάτα το πάνω πάνω αριστερά κουμπί στο τηλεκοντρόλ της εον
 
ρινΝαι, η εταιρεία είναι υπεύθυνη, 100%!
Όμως, " όταν παίρνεις γουρούνι στο σακί " ... αυτά παθαίνεις!
Και όχι, δεν είπαμε να κάνεις έρευνα αγοράς, κάνα χρόνο για να βάλεις συνδρομητική... Αν κοιτάξεις λίγο από δω, λίγο από 'κει... καταλαβαίνεις το τι... " παίζει "!
Δεν είναι έτσι.Δλδ όλοι έχουν κάνει αψεγάδιαστες επιλογές στα πάντα; Αν ήταν έτσι σε οποιοδήποτε νήμα που κάποιος αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα με μια αγορά του ,ότιδηποτε και αν είναι αυτό ,από κινητό ,τβ ,συνδρομή κτλ να του λέμε καλά να πάθει ,ας έπαιρνε το άλλο;Αύριο μεθαύριο ο ίδιος που το λέει αυτό ,παιζει να βρεθεί στη θέση του παθοντα .Γνώμη μου.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Paris2018
Δεν είναι έτσι.Δλδ όλοι έχουν κάνει αψεγάδιαστες επιλογές στα πάντα; Αν ήταν έτσι σε οποιοδήποτε νήμα που κάποιος αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα με μια αγορά του ,ότιδηποτε και αν είναι αυτό ,από κινητό ,τβ ,συνδρομή κτλ να του λέμε καλά να πάθει ,ας έπαιρνε το άλλο;Αύριο μεθαύριο ο ίδιος που το λέει αυτό ,παιζει να βρεθεί στη θέση του παθοντα .Γνώμη μου.
Μαζί σου!
Το θέμα εδώ όμως, ως εξής...
Τα προβλήματα που αναγράφονται τώρα, έχουν τονιστεί εδώ και 18 μήνες κοντά! Και, η κατάσταση αντί να διορθωθεί, προστίθενται κι άλλα μικροθεματάκια...
Τι θέλω να γράψω... Η κατάσταση είναι γνωστή, δεν είναι κάτι " που ξεφύτρωσε " από την μία ημέρα στην άλλη... Οπότε, είτε το γνωρίζεις και κάνεις μια συνειδητή επιλογή - και καλά κάνεις! -, αλλά μετά μην μου διαμαρτύρεσαι για τα οποία προβλήματα... είτε πας και αγοράζεις κάτι χωρίς να το έχεις ψάξεις καθόλου... Ενώ έχεις τη δυνατότητα, όπως μπήκες τώρα και γράφεις τα παράπονά σου, να μπεις πριν αποφασίσεις και να δεις το τι... " παίζει "!

Επίσης, όπως έγραψα, η κατάσταση " τραβάει " μήνες... Τα threads της Nova, έχουν γεμίσει με παράπονα, αλλά η κατάσταση... η ίδια...!
Για εμένα, η διαμαρτυρία πρέπει να αλλάξει είτε μέσω... είτε μορφή... Μπας και γίνει κάτι...!!
 
Μαζί σου!
Το θέμα εδώ όμως, ως εξής...
Τα προβλήματα που αναγράφονται τώρα, έχουν τονιστεί εδώ και 18 μήνες κοντά! Και, η κατάσταση αντί να διορθωθεί, προστίθενται κι άλλα μικροθεματάκια...
Τι θέλω να γράψω... Η κατάσταση είναι γνωστή, δεν είναι κάτι " που ξεφύτρωσε " από την μία ημέρα στην άλλη... Οπότε, είτε το γνωρίζεις και κάνεις μια συνειδητή επιλογή - και καλά κάνεις! -, αλλά μετά μην μου διαμαρτύρεσαι για τα οποία προβλήματα... είτε πας και αγοράζεις κάτι χωρίς να το έχεις ψάξεις καθόλου... Ενώ έχεις τη δυνατότητα, όπως μπήκες τώρα και γράφεις τα παράπονά σου, να μπεις πριν αποφασίσεις και να δεις το τι... " παίζει "!

Επίσης, όπως έγραψα, η κατάσταση " τραβάει " μήνες... Τα threads της Nova, έχουν γεμίσει με παράπονα, αλλά η κατάσταση... η ίδια...!
Για εμένα, η διαμαρτυρία πρέπει να αλλάξει είτε μέσω... είτε μορφή... Μπας και γίνει κάτι...!!
Εγώ προσωπικά δε το γνώριζα .Πριν λίγες μέρες μπήκα στο thread για να δω αν και άλλοι αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα .Ήθελα να βεβαιωθω ότι το πρόβλημα δεν οφείλεται σε κάποια λάθος ρύθμιση από μεριάς μου.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Δεν ξερω με τι ρυθμο δινει αναβαθμισεις στην εφαρμογη της για τα box η κοσμοτε παντως η eon παρα πολυ αραια. Μαλλον γιατι ολα παιζουν αψογα 🙄.
Προσωπικα δεν πιστευω οτι ευθυνεται η ιδια η εφαρμογη αλλα ουτε και το box της eon. Το λεω διοτι σε desktop Η/Υ που το δοκιμασα χτες που ειναι μεσω browser παλι τα ιδια εκανε...
 
Εγώ προσωπικά δε το γνώριζα .Πριν λίγες μέρες μπήκα στο thread για να δω αν και άλλοι αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα .Ήθελα να βεβαιωθω ότι το πρόβλημα δεν οφείλεται σε κάποια λάθος ρύθμιση από μεριάς μου.
Είδες... στα γραφόμενά μου " έρχεσαι "... Μπήκες για να δεις, αν " φταις εσύ " ή αν είναι γενικό...
Ενώ, θα μπορούσες να είχες μπει, πριν αποφασίσεις... και να έχεις μια ιδέα!