Nova EON TV / EON+

Σαν τοπική συμφόρηση ακούγεται αν είναι στην ίδια περιοχή ή γενική συμφόρηση, σαν να γεμίζει το GR-IX της Nova που συνδέεται με τον ΟΤΕ.
Δεν πρέπει να είναι δικό σας πρόβλημα, αφού τις υπόλοιπες ώρες έχετε κανονικά φουλ ταχύτητα
Θεσσαλονίκη είμαι και εγώ. Επομένως, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς, αλλά να ελπίζουμε απλώς να αυξηθεί η "χωρητικότητα" του δικτύου της nova αν κατάλαβα καλά?
 
Καλησπερα και εγω nova vdsl 100 Mbps περιοχη Ελευσινα και εχω εδω και 1,5 χρονο το ιδιο προβλημα με πτωση ταχυτητας απο 21:30 το βραδυ εως 24:00
Το συμβολαιο μου ληγει σε ενα μηνα και ελεγα να παω cosmote,ομως ξαφνικα εδω και 10 μερες ολα ειναι τελεια,κανω speedtest και ολο καρφωμενο πανω απο 100,βασικα ολα παιζουν τελεια ολες τις ωρες cosmote tv,eon κ.λ.π
Ηθελα να ρωτησω αν ισχυει οτι αν δεν ανανεωσω μενει το προγραμμα ιδια τιμη ως αοριστου,ελεγα να το κρατησω ετσι μεχρι να δω αν ειναι προσωρινη η βελτιωση του ιντερνετ και μετα να δω τι θα κανω αναλογα με το πως παει
 
Θεσσαλονίκη είμαι και εγώ. Επομένως, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς, αλλά να ελπίζουμε απλώς να αυξηθεί η "χωρητικότητα" του δικτύου της nova αν κατάλαβα καλά?
Δεν θα βοηθούσε την κατάσταση να το δηλώσεις και εσύ; Αφού το πληρώνεις που το πληρώνεις, να είναι σωστο!

Ας ελπίσουμε τώρα που μαζευόμαστε πολλοί, να βρεθεί μια λύση. Οχι γιατί νοιάστηκαν για εμάς, αλλά επειδή αυτά τα post αποθαρρύνουν πελάτες να μπλέξουν με τη συγκεκριμένη εταιρία.
 
Εμένα σήμερα μου έστειλαν ξανά μήνυμα πως γίνεται έλεγχος της γραμμής και μετά απο λίγο οτι το ζήτημα έχει επιλυθεί. Βεβαια δεν υπάρχει περίπτωση να ισχύει. Καμία εμπιστοσύνη δεν τους έχω
 
Καλησπερα και εγω nova vdsl 100 Mbps περιοχη Ελευσινα και εχω εδω και 1,5 χρονο το ιδιο προβλημα με πτωση ταχυτητας απο 21:30 το βραδυ εως 24:00
Το συμβολαιο μου ληγει σε ενα μηνα και ελεγα να παω cosmote,ομως ξαφνικα εδω και 10 μερες ολα ειναι τελεια,κανω speedtest και ολο καρφωμενο πανω απο 100,βασικα ολα παιζουν τελεια ολες τις ωρες cosmote tv,eon κ.λ.π
Ηθελα να ρωτησω αν ισχυει οτι αν δεν ανανεωσω μενει το προγραμμα ιδια τιμη ως αοριστου,ελεγα να το κρατησω ετσι μεχρι να δω αν ειναι προσωρινη η βελτιωση του ιντερνετ και μετα να δω τι θα κανω αναλογα με το πως παει
Η πρακτική μέχρι τώρα ήταν ότι το συμβόλαιο γίνεται αορίστου μετά την δέσμευση,κάποιοι άλλοι που έχουν πάρει μια χαμηλή τιμή τους πετάνε σε τιμές καταλόγου μετά την λήξη του συμβολαίου. Σαν οδηγός είναι ο κατάλογος σε τιμές.
 
  • Like
Reactions: koumou1981
αποψη μου την οποια και τηρω ευλαβικα
ειναι να ανανεωνω παντα δυο τρεις μηνες πριν ληξει το συμβολαιο
στην ιδια τιμη(αν βεβαια δεν δινουν καλυτερη)
ιδιως τωρα που υπαρχει η πιθανοτητα να αυξηθουν οι τιμες λογω πληθωρισμου
 
Καλησπέρα παιδιά. Από σήμερα είμαι κι εγώ συνδρομητής στην eon tv +. Σήμερα παρέλαβα το box. Θέλω να προσθέσω επιπλέον συσκευές για θέαση αλλά δεν μπορώ να δημιουργήσω nova account. Ξεκινάω την διαδικασία με username & password αλλά μου λέει ότι είμαι ήδη εγγεγραμμένος στο nova ενώ δεν εκεί και δεν προχωράει η διαδικασία.
Ξέρετε τι πρέπει να κάνω;
Υπόψιν πως δεν έχω κάποια άλλη υπηρεσία nova.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Ήσουν παλιά συνδρομητής Wind; Αν ναι τότε συνδεσου με εκείνα τα στοιχεία. Αλλιως επικοινωνείς μαζί τους και σβήνουν την παλιά εγγραφή (καλείς το 2105100200)
 
Εγώ από τις 10 και μετά. Κάθε βράδυ τα ίδια. Αύριο θα στείλουν τεχνικό και θα ενημερώσω αν δώσει λύση.
Σε ποια περιοχή είσαι ;
Τι έγινε τελικά; ήρθε τεχνικός;
 
Τι έγινε τελικά; ήρθε τεχνικός;
Ναι. Και δεν βρήκε τίποτα.
Μετά κάλεσα στην εξυπηρέτηση και πέτυχα μια υπάλληλο που μου παρεδεχτηκε πως βλέπει πρόβλημα!!
Μετά με κάλεσαν ξανά να μου πουν πως έκανα λάθος και δεν κατάλαβα καλά!!!

Έκανα αίτημα να με καλέσει ο προϊστάμενος. Το καταχώρησαν για να με πάρει εντός 2 ωρών και φυσικά δεν με πήρε ποτέ.

Έκανα αίτημα να με πάρει τεχνικός που έχει πρόσβαση στη γραμμή μεταξύ 9μιση με 11μιση. Φυσικά δεν με πήρε ποτέ.

Θα ζητήσω τις 2 ηχογραφημένες κλήσεις. Ήδη κάνω καταγραφή μετρήσεων με το hyperiontest της ΕΕΕΤ και Δευτέρα πρωί θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΕΤ και καταγγελία σύμβασης στη nova με υπαιτιότητα τους.
 
  • Like
Reactions: antonogreg
Κατάλαβα. Δεν βλέπω να βγάζουμε άκρη. Το Υπεριων τι ταχύτητα σου δείχνει;
190 το απόγευμα. 24 σημερα το βράδυ (χωρίς αγώνες, χθες ήταν χαμηλοτερα). Αυτό που ήξερα δηλαδή.
Η συμπεριφορά τους σήμερα, που καταχώρησαν 2 αιτήματα, μου βεβαίωσαν πως έχουν ήδη προγραμματίστουν οι κλησεις και δεν με πήρε ποτέ κανείς, ήταν πραγματικά η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Ξεκάθαρη κοροϊδία και θα τους πάω και ΕΕΕΤ και συνήγορο του καταναλωτή.
 
Ακριβώς. Κι εγώ σήμερα περίμενα οτι θα είναι καλύτερα τα πράγματα αλλα τίποτα. Βέβαια και σήμερα που έδειχνε 9 σ εμένα, το cosmote tv πάλι δεν έπαιζε, έδειχνε χάλια. Τώρα έφτιαξε πάλι.
 
Λοιπόν παιδιά για πείτε ακριβώς το πρόβλημά για να καταλάβω. Όταν λέτε ότι τις βραδινές ώρες πέφτει η ταχύτητα, εννοείται ότι στα speedtest πχ της oakla η μέτρηση σας βγάζει αυτές τις ώρες ταχύτητες ας πούμε από 1-10 mbps? Ή από μέτρηση μέσα στο app της cosmote και της eon έχετε αυτές τις ταχύτητες και σε όλα τα άλλα λειτουργουν κανονικά;
 
Εντάξει και εγώ από speedtest της oakla βγάζει 85-95 σε όλο το σπίτι, αλλά η Cosmote σε live sport, σέρνεται. Nova 100άρα γραμμή, κλειδωμένο στα 109 και η τηλεόραση παίρνει από ρούτερ….
 
Εντάξει και εγώ από speedtest της oakla βγάζει 85-95 σε όλο το σπίτι, αλλά η Cosmote σε live sport, σέρνεται. Nova 100άρα γραμμή, κλειδωμένο στα 109 και η τηλεόραση παίρνει από ρούτερ….
Άρα μόνο στη κόσμοτε tv στο κάνει;

Στάλθηκε από το SM-S918B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ναι γιατί τώρα Premiere league είναι οκ, αλλά όχι κρύσταλλο. Cosmote sports απλά δεν βλέπεται….
Δική μου πρόταση είναι να αλλάξεις το mtu μέσα από τις ρυθμίσεις του ρουτερ.
Εγώ έτσι το ελυσα σε παρόμοια περίπτωση με cosmote unlimited extra sim, όπου είχα κόφτη σε υπηρεσίες streaming.
*Το είχα προτείνει και σε άλλον εδώ μέσα με Vodafone σταθερή και δούλεψε.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: kostthem