*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα. Όντως έλαβα επιβεβαιωτικο μήνυμα σήμερα. Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
 
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Θέλω να ευχαριστήσω και δημόσια τα παιδιά που δουλεύουν στο nova official support...
Σε ότι έχω χρειαστεί η εξυπηρέτηση ήταν ΑΨΟΓΗ και ΑΜΕΣΗ....
Συγχαρητήρια.
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Παραμένουμε στην διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σήμερα έκανα αίτηση φορητότητας της τηλεφωνικής μου γραμμής από hol στην forthnet και για προσωπικούς λόγους αποφάσισα να την ακυρώσω. Σχετικό αίτημα εστάλει σήμερα το απόγευμα και σε 2 τηλέφωνα που έχω κάνει στην εξυπηρέτηση πελατών για το αν όντως έχετε πάρει το φαξ η πρώτη υπάλληλος μου είπε πως δεν έχει ληφθεί και η 2η να περιμένω ενημέρωση στο τηλέφωνο (κινητό) που έχω δώσει.

Αποδεικτικό αποστολής έχω στα χέρια μου, μα για να είμαι σίγουρος αποφάσισα να επικοινωνήσω από μόνος μου. Σας στέλνω μέσω pm, στο μέλος Forthnet.Nova.Rep1 τα στοιχεία μου για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

Σε συνέχεια της ανάρτησής μου, μέχρι απόψε οι διαδικασίες για την φορητότητα της γραμμής μου συνεχίζονται, παρά την αίτηση ακύρωσης που έχω υποβάλει. Σε πρωινή επικοινωνία που είχα με πρωτοβουλία σας ενέμεινα στην απόφασή μου και σε ερώτημα μου για την διακοπή των διαδικασιών, ο συναδελφός σας δεν ήξερε. Σε απογευματινή συνομιλία που είχα με την εξυπηέτηση πελατών πάλι δηλώθηκε άγνοια για το πότε θα παύσει η διαδικασία και πως είναι "διαδικαστικό το ζήτημα.

Θα σας παρακαλούσα να με βοηθήσετε στο να καταλάβω και να μάθω γιατί υπάρχει αυτή η καθυστέρηση και το πότε θα πάψει να "φαίνεται" το αίτημα, καθώς ο νυν πάροχος εξακολουθεί να "βλέπει" το αίτημα και μου είναι κοστοβόρο να χρεώνομαι τηλεφωνήματα στο τηλεφωνικός σας κέντρο.

Για οποιοδήποτε περαιτέρω στοιχείο είμαι στην διάθεσή σας μέσω pm.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα vforvendetta85,

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Κατόπιν της αίτησης ακύρωσης, έχουν ξεκινήσει όλες οι απαραίτητες διαδικασίες απο τη πλευρά μας και σε έλεγχο των πληροφοριακών συστημάτων, υπάρχει φυσιολογική ροή στη διαδικασία.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα και από μένα. Ευχαριστώ για την ενημέρωση, να είστε καλά.
 
Re: *** Nova official support ***

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Για την ενημέρωσή σου, η διαδικασία ακύρωσης φορητότητας έχει ολοκληρωθεί σήμερα στις 10:47, με αντίστοιχη ενημέρωση/πληροφορία στην Εθνική Βάση Δεδομένων Αναφοράς για τη Φορητότητα.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

καλημέρα σας.
Εχω κάνει αίτηση φορητότητας προς CYTA . θα πρέπει να κάνω και κάποια αίτηση διακοπής προς την FORTHNET-NOVA ή
θα φανεί ?
Ευχαριστώ .
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lefters,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, ότι για τις υπηρεσίες 3play σε περίπτωση φορητότητας, από τη στιγμή που ολοκληρώνεται η μεταφορά της γραμμής στον νέο πάροχο, αυτόματα διακόπτεται και η Nova υπηρεσία.
Δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον ενέργεια.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπερα , απο το πρωι προσπαθω να μπω στην σελιδα του e-bill και δεν μπορω. Ο Chrome με ενημερωνει οτι η σελιδα σας δεν εχει ασφαλεια και κατα συνεπεια ειμαι ευαλωτος σε επιθεσεις χακερς. Τι συμβαινει;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα aenaos15,

Το μήνυμα σφάλματος που εμφανίζεται, προκύπτει λόγω λήξης του πιστοποιητικού ασφαλείας που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα.

Για το παραπάνω είναι ήδη ενήμεροι οι διαχειριστές της σελίδας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σε συνέχεια του παραπάνω, έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες και πλέον είναι δυνατή η πρόσβαση στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας e-Bill, μέσω ασφαλούς σύνδεσης.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Ήθελα να ρωτήσω αν έχει αποσταλεί στην διεύθυνση μου το Nova Guide γιατί δεν το έχω παραλάβει ακόμα.
Ευχαριστώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα maximusv,

To περιοδικό έχει σταλεί στη διεύθυνση της υπηρεσίας.
Θα προτείναμε να αναμένεις μέχρι και το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδιά να ρωτήσω και εγώ κάτι; αν και μάλλον δεν είναι επίσημο ακόμα (με Δελτίο Τύπου) είδα το παρακάτω: http://www.digitaltvinfo.gr/news/no...-go-diathesimo-se-olous-tous-syndromites-nova
1) βάση του 2ου εγώ που έχω όλα τα novacinema + novasports1, στο novago θα μπορώ να βλέπω και όλα τα novasports;
2) βάση του 3ου επειδή ακριβώς δεν έχω όλα τα novasports στην συνδρομή μου, αν ενεργοποιήσω το novago με τα novasports θα ανανεωθεί για 12 μήνες η συνδρομή μου;

Αυτά!!, ευχαριστώ για τις πληροφορίες που θα μου δώσετε, βλέπετε "έχετε ανεβάσει αρκετά τον πήχη" από εδώ μέσα :a0210:
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα algedan,

Βάσει της συνδρομής σου (Start Pack+Cinema All+Novasports1), έχεις πρόσβαση Live θέασης στα βασικά κανάλια (Novalifε, Novasports24 HD, Euronews, Eurosport, History Channel, Travel Channel, Disney XD, Boomerang, Disney Channel, MAD Greekz) και στο Novasports1 καθώς και πρόσβαση Video On Demand σε κατηγορίες
-Ντοκιμαντέρ, Ψυχαγωγία, Παιδικά
-Αθλητικά Ηighlights και μαγνητοσκοπημένους αγώνες
-ΟΛΕΣ τις Ταινίες/Σειρές

Ανανέωση δέσμευσης πραγματοποιείται μόνο στους συνδρομητές που θα επιλέξουν να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία NovaGO και ΔΕΝ έχουν στη συνδρομή τους όλα τα κανάλια Novasports ή/και Novacinema (κατά την εγγραφή στην υπηρεσία προστίθεται πεδίο «αποδοχής 12μηνης ανανέωσης υπηρεσίας», που πρέπει να επιλέξει ο συνδρομητής για να προχωρήσει στη διαδικασία εγγραφής).

Επομένως, σε περίπτωση ενεργοποίησης Novasports All, δεν θα προκύψει ανανέωση δέσμευσης λόγω αντίστοιχης ενεργοποίησης στο NovaGO, αλλά απο τη μεταβολή στην υπηρεσία σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά για την άμεση απάντηση! είστε ... :firstprize: -bye-

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

... και μια που βρήκα παπά, ας θάψω 5-6!! :smash: ξέχασα να ρωτήσω:
1) δηλαδή, τελικά εγώ αν βάλω το novago θα μπορώ να βλέπω από εκεί και όλα τα novasports; (μια που έχω το novasports1)
2) tablet με windows 8.1 θεωρείτε κανονικό λάπτοπ και δουλεύει κανονικά το novago ή υπάρχουν ασυμβατότητες όπως σε μερικά android tablets (όπως ακούω από διαφόρους φίλους εδώ μέσα; )

Συγγνώμη που σας κουράζω .
 
Status
Not open for further replies.